** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

TähtiTaika: juu kyl mä tiedän reaaliteetit oikein hyvin :) Ja korventaa se et jotkut sannoo et mittään ei voi tietää elämästä ennen lapsia ja mun mielest se on erittäin väärin.. kukin kummiski on yksilö ja kukin on omat juttunsa elämäs kokenu, esim mä varmaa enempi kokenu ko jokunen kolmekymppinenkään niin ihan oon jyvällä elämästä sekä siihen liittyvistä vaikeuksista ja etenki oon siihe valmistautunu et raskasta tulee olemaan mut se myös antaa paljon :)
 
miracle: "Sitten ei enää aikaa ole kuin tekemällä sitä." Ja tämä mun lause tarkoittaa siis sitä, että kahdenkeskeistä aikaa saa vain tekemällä tilaa kalenteriin. ( Kun luin tuon kirjoittamisen jälkeen, niin se kuullosti minusta siltä, että puhun vaan petihommista... :whistle: :LOL: )
 
TähtiTaika, kyl mä senkin uskon mut en siltikään usko et elämästä ei vois mitään tietää ilman lapsia,ja kyl mä sen tiedän et lapset mullistaa koko elämän mut silti en lähtis sille linjalle et ilman lapsia ei elämästä mitään hajua vois olla.
 
Heidsu, et sie kyl siltä kuulosta ko ain testailet silti :p ;) no mut voiha sitä men vaiks ultraan ni näkee onks kaikki ok, ja voihan olla et just täst kierrosta et ovuloinu ja sit menkat ei siks vaa viel tule.... Tai sit vaa testaat liia aikasi ja siel joku oiskii kasvamas :)
 
Heidsu, yritä olla miettimättä asiaa ni jospa se siittä :) ku joskus menkat ei senkään vuoks tuu, tosin eihä se aina syy ole mut joskus myös se liika miettiminen kyl vaikuttaa, mul ainaski ekas kierros oli selvästi sillain et sit ko olin yhenki pvän täysin miettimättä asiaa ni menkat tuli :)
 
RD: Kivat kotisivut oli teillä! =) Ja aivan ihanat tytöt! :heart: Oiskohan teille ny poika tulos.. =)

Heidsu: Älä vaivu epätoivoon. Eiks sul oo yrityskin ihan alullaan? :hug:

miracle: Nyt viel katoin sun testiviivan tuolta plussakuvista! :heart: Aivan selkee lussa! =)

Tänään meinasin ostaa sidukkaa illaksi, mut sit ajattelin et jos nyt raskauden takia on menkat noin myöhäs niin ei se kannata! mul on kans nii vaikeeta olla ajattelematta tätä yritystä.. mut tosiaan sitten kp50 teen testin jos ei tätskää kuulu, mä kyl veikkaan et tässä kierrossa ei ovista tapahtunu ja siks venyy kierto.. mul on vissiin silleen et joka toinen tai kolmas kierto on ovuloimaton. mitä nyt oon pähkäilly. ja niin, tein testin oliko se kp 33/32 eikä mitään näkyny. mut en tiedä taidan taustailla ton tokan yk:n.. kun ei oikeen mikään muu pyöri mielessä.. ilmoittelen sitten kun se toka yk lähtee käyntiin! :wave:
 
Tulin vaan sanomaan, että huomisaamu pelottaa ihan hirveesti. :'( Toivottavasti en herää pissahätään tai mihinkään muuhunkaan ennen kaheksaa. Ois huippua jos heräis vasta kaheksan jälkee. Siis mä nään oikee sen kamalan negatiivisen tuloksen mun silmissä. Eikä oo enää edes herkkiä testejä jäljellä, että nyt se on joko tai sillä 25:sella. Miten ihmeessä saan unta ku pelottaa niin....
 

Yhteistyössä