** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

rd mulla on joissain pinoissa yk 1 ja joissain 2, muttei sillä niin väliä..periaattessa tää on yk 1 km:n jälkeen..voikohan sinne laittaa yk 07/07 alkaen...kun tuntuu jos on yk 1 ja valitan kun ei tärppää niin sellaset jotka ei tiedä mun "tarinaa" niin ajattelee varmaan että oon vähän malttamaton :p

en mäkään uskalla alkaa pinon perustajaksi, en edes osais listaa päivittää!! olisko vapaaehtosia?? seuraavat plussat kuukauden jälkeen taitaakin mennä tammikuun puolelle, siis lasketut ajat :eek:
 
Huomenta :wave: Mies lähti vanhimman tytön kanssa talontyömaalle ja munkin pitäs kohta suoriutua nuorimmaisten kanssa maalikauppaan...VALITTAMAAN!!Seinistä nimittäin piti tulla vaalean beiget...tulikin vaal.pun.Mä en käsitä??Laitan jonkun maalinsekoittajan pään Bauhausissa pölkylle :LOL: Ovistikkuun tuli aamulla haalea viiva,joten saas nähdä,onko se ovis tosiaan ens`vko:lla?Mies ei sitten saakaan taas hetken rauhaa :ashamed:
 
Tänne pinoon on kyllä ropissut plussia vaikka kuinka :D Mutta minä en pääse täältä varmaan kulumallakaan, että ei tartte murehtia, että tänne jäis joku yksin kuumeilemaan :LOL: nyt oon vain pitänyt aika matalaa profiilia kirjoittamisen suhteen, vaikka oonkin paljon käynyt lueskelemassa teidän juttuja.

nea sinäkö sanoit, että plussakierrossasi sun lämmöt ei ollenkaan noussut? Se antais mullekin sitten toivoa :) tai mä en enää ota selvää noista kuumemittareistakaan, kun näyttää mun mielestä ihan mitä sattuu. Digitaalinen saattaa näyttää 35,9 joka on mulle alilämpöä ja normaali elohopeamittari näyttää 36,9 niin ota niistäkään sitten selvää :/ paras vissiin olis olla mittaamatta :kieh:
 
miracle: Oikeassa olet! Rakkaushan on ennen kaikkea päätös! :heart: :heart:

miina-: Onhan se plussa! Oot saanut niin monta värillistä viivaa!!

Pysytään vaan omassa porukassa! Listasysteemi täytyy ehkä muuttaa perinteiseksi, kun RD meidät jättää :'( .. (Ei vaan tervemenoa vaan! :) ) Vois ottaa uudestaan nuo tiedot kaikilta. Sitten ei tarvitse turhaan päivitellä niitä, jotka täällä ei enää pyöri. Samalla porukalla uusi pino?

-muoks-
Entä jos yhdessä päivitellään listaa? Siis tuollainen perinteinen kulkemaan mukaan, ja se kuka viittii aina päivittää.. Eihän se ois yhtä hieno kuin RD:n lista, mutta sitten kenenkään ei tarvis yksin tehdä.
 
Arvatkaa vaan kuinka monta tuntia oon yrittäny näille sivuille päästä ja meinas jo hermot mennä ku kokoajan vaa "virhe", "virhe!"

Tänää on ollu aika paljon alavatsan kipuilua ja oon tosi huolissani siitä ja pelottaa ihan hirveesti et kesken tää menee enne ku pääs kunnolla alkuunkaan. En uskalla varmaa testata huomenna ku pelkään niin paljon sitä negaa. :|
 
Linna.. no en nyt päätöksestä tiedä.. mut ku kolahtaa ni se kolahtaa.. ja uskon et jokaisessa suhteessa tulee niit hirmusia koitinkiviä ja jos niit ei yritä sit selvittää eikä just ehk ees päätä et tästä yli päästään ja et rakkaus on siel jossain viel ja et se kaivetaan sielt viel esiin (ku uskon et jokaises suhtees joskus myös rakkaus joutuu koetukselle et tuntuu et no rakastankohan mä tota jne) ni sit tuskin suhdekaan voi toimia kovin pitkään..
 
Minkälaista kipua sulla miracle on ollu?

Kerroin eilen äitille puhelimessa testin teosta ja se oli ihan sillee et miten ihmeessä mä pystyn pitämään tän salassa mieheltä!! :LOL: ..Jotenki se suru on helpompi kestää yksin, ku et mieski tietäis siitä.. ehkä.
 
Vihdoin tää toimii!

miracle: Tarkoitin sitä, että rakkaus ei ole pelkkää tunnetta vaan sitoutumista, joka vaatii päätöstä. En oikein ollut selkeä teksteissäni taas vaihteeksi :) Pienten lasten vanhemmathan ovat avioerotilastojen kärjessä ja se on hirveän surullista.. :'( Silloin sitä päätöstä koetellaan. Toiset tarvii ehkä siihen sitoutumiseen ja päätöksen tekoon enemmän aikaa niin kuin minä. Sitä paitsi meikäläinen oli niin nuori, kun aloin seurustelemaan, että en oikein tiennyt vielä kuka olin ja mitä tahdoin. Mutta minullakin on se maailman ihanin mies ja kaikista koettelemuksista on selvitty. Mutta joku tuolla julisti, että pitäisi olla laki, että täytyy olla vähintään 26 v. ja viisi vuotta yhdessä ennen kuin saisi alkaa tehdä lapsia. Siinä on tosiaan eri mieltä! Meitä on niin paljon erilaisia ihmisiä ja suhteita! Ihanaa, että tästä epävarmasta maailmasta vielä nykyään löytyy tuollaisia ihmisiä kuin sinä ja miehesi, jotka eivät pelkää rakastaa ja sitoutua. Sillä kyllähän lapsi sitoo enemmän kuin vaikka avioliitto. Sylin täydeltä onnea sinulle, vauvalle ja miehelle! :heart:
 
Otin eilen viimeisen Primolutin. Tänään alkoi jo selvät menkkakivut, mutta ei menkkoja. Alan olla jo aika kateellinen kaikille vauvakuumeisille, joille tulee menkat joka kuukausi.. :| Sais jo alkaa, niin päästäis tosissaan yrittämään!
 
Linna, toivotaan et pian menkat sit alkais!! Ja juu ite oon ainaski päättäny et meen sen vauva-ajan yli vaikka päälläni seisten koska sillon on ne rankimmat vuodet... Ja jos on hirmu rankkaa suhtees ni se pitää vaan kestää.. pääasia kummiski on et tietää mitä haluaa, tietää kuinka paljon toista loppu pelistä aina rakastaa ja tietää senkin ettei se ruoho ole vihreempää aidan tuolla puolen (ku on siis eka vaa löytäny sen itelleen oikean :) ), nuo ku muistaa ja muistuttaa itelleen aina vaikeina aikoina ni jospa se siittä :)
 
miracle: Meillehän on tässä syntynyt ihan parisuhdekeskustelu! :) Mikäs siinä, kyllähän se aiheeseen liittyy! Näyttää siltä, että samoilla linjoilla ollaan! Vaikka oon monta kertaa ehtinyt ärsyyntymään tuohon mieheen, niin en osaa edes kuvitella, että mulla ois joku toinen! Kyllä sen jälkeen, kun on papin aamenet sanottu ja maailmaa yhdessä nähty on vaan tunne vahvistunut. Tämä mies on valittu ja tässä pysytään! Juuri se oikea.. :) Joskus on kivaa ja joskus täytyy tehdä enemmän työtä, se kuuluu elämään. Musta kyllä usein tuntuu, että enemmän minussa on kestämistä kuin tuossa miehessä.. :p Nytkin kun näistä kuukautisista ja niiden puutteesta jauhan! Onneksi saa täällä päästettyä enimmät höyryt!
 
Linna :D niinpä :D Mut on se semmosta.. sitä vaa ehk huomaa ajan kanssa et ei se sinkkuilu ja semmone ainainen etsiminen oo mistään kotosin... oma jännityksensä se on siinäkin mut viimeks ku sinkuks jäin ni olin et ompas ihanaa pitkäst aikaa ku on vapaa eikä tarvi kuunnella toisen mussutusta (ku ol olevinaan vaikeeta sillo sen exän kans) ja sit ko oli sinkkuillu sen pari kk ni huomas et eipä se sit ollukaan niin hienoo.. Et joko tai ni aina on joltai kantilta huono.. mut kyl parisuhtees on vaa nii ihanampi olla ku sinkkuna jos vaan on semmonen mies jota oikeesti rakastaa ja toisen kans tahtoo olla. Vuos pari sitte vast kunnol tajusin sen et suhde todellakin vaatii tosi paljon työstämistäkin et se säilyy hyvänä, jotkut ei jaksa sitä työtä tehdä ja sit tyydytään toteamaaan et no ei se ollu se oikea mulle.. Tosin paha vain et tolla ajattelulla kukkaan ei sit olis se oikee ja sen oon huomannu vast just viimosen suhteen jälkeen, sillo pari vuotta sitten. Koettelemuksia sitä on ollu tässäki suhtees vaiks näinki vähä oltu mut uskon et koettelemuksista selviää kun yhdessä niin päättää eikä anna periksi sille ajoittaiselle "tylsistymiselle" tai "ärsytykselle" mikä pakostakin jossai vaiheessa aina tulee.
 
HepsKatti
Miinalle onnittelut haamusta, kyllä se sitä on, usko pois :) . Ja tosiaan ne jatkuvat vihlomiset ja pienet kipuilut, niin muistissa esikoisen alkuraskauden ajalta. Ne oli kyllä ihan kamalia, kun koko ajan tunne, että kesken meni, mut eipä mennyt :)

Tänne ei kummempaa. Tänään satanut ensin lunta ja sitten pelkkää vettä :kieh: . Sinne se talvi taisi sitten mennä.

Niin ja edelleen olo, että menkkoja tässä vaan ootellaan, kun ei yhtään ole vieläkään tärpännyt olo. Höh.

No, sipsipussille mars :p
 
Pääsinpäs sisään.. Pirhana, että olin hädissäni, ku tänne ei päässyt. Pelasin sitten sims2:sta :whistle: .

Eilen illalla tein kaksinkertaisen puolukkapuuron.. Nyt on samanlainen annos jäähtymässä. Kohta vatkaamaan.

Äiti toi pikkusiskoni meille yöksi ja vei sit pikkuveljeni kotio, ku oli viime yön meil yötä..

Kysyin äidiltä, että onko lähössä kuun lopussa Lahteen.

(minun pappa kuoli viime syksynä.. Ja testamentissa on minutkin mainittu. Olen perinyt papan henkivakuutuksen eli olisin saamassa 100 ?. Se on niin sanotusti, että muisto. Kukaan muu lapsenlapsista ei ole mainittu testamentissa. Ainoastaan minut. Lapsia on 9, lapsenlapsia oisko n. 30 jos ei enemmänkin..)(ja tällä viikolla tuli kutsu lahteen, jossa on perunkirjoituksen jälkeinen juttu, joka on tehtävä, jos joku asianomainen sen haluaa)

Äiti: "mistä sinä siitä tiedät?"
(hiukanko itsestäni kuulosti aika tylyltä kysymykseltä. Enkö muka sais tietää)
Minä: "sain kirjeen siitä"
Äiti: "Ai, sait vai. Miksiköhän?
Minä: "ehkä sen takia, ku olen asianomainen"
Äiti: "siellä on kunnon tappelut pystyssä sinun asian osalta. Siitä 100 eurosta, joka on sinulle. Siellä on joku lauselma kirjoitettu ja kerätty allekirjoituksia siihen. ovat mustasukkaisia"

Eli nyt on tuosta tullut häly, että minä olen perimässä 100 euroa. Minä olen suvun musta lammas! He eivät ymmärrä minkä takia minut on mainittu testamentissa..

On ihme, että pitää ruveta tuollaisesta summasta tappelee, kun kaikki he tienaa enemmän kuin me kuukaudessa. Ja pappa on testamentannut sen minulle.
Minä en tiennyt asiasta ennen kuin äiti joulukuussa mulle asiasta kertoi.. Minä en ole vailla sitä.

Hitsit, ku tietäis asiasta tarkemmin.. Tietäis kuka on laittanut asian vireille. Sitä, jos sinne lahteen vaivautuisi menemään.. Niin tietää sen jo nyt, että katsotaan niin vihaisesti ja nenän vartta pitkin..

Minä olen ajatellut sellaista, että soitan asiata hoitavalle virkamiehelle ja sanon, etten halua ottaa sitä vastaan, koska siellä on henkilöitä, jotka tarvitsee sitä enemmän kuin minä. Ketkä siitä tappelee, niin antakoot heidän tapella siitä keskenään.
Mulla menee bensoihin jo se 100 ?, eikä sekään taida riittää.

Tietääpähän, että ei tarvitse sukulaisissa käydä..
 
Kaa
Olen samaa mieltä tuosta listasta. "Päästetään" RD eteenpäin ja pidetään me ihan normilistaa tässä ketjussa. Se päivittää, joka viitsii... (ja loppujen lopuksi sitä tekee vain pari ihmistä... :D, luultavasti). Ja juuh, voisi aloittaa alusta tuon listauksen.


Ensimmäinen haaveissa

Kaa........................kp 13/32..................................yk3


Siinäpä pohjaa, siirryn taas taustalle. *viuh*
 
Yhyy :'( Näin minua ollaan jo ajamassa poikkeen :'( :'(

Ei vaineskaan.. Mielelläni teidän seurassa olisin.. Mutta toisaalta on ehkä paras, että en häirihe teitä.. Koska jos teistä tuntuu kiusalliselta, että raskaana olija kirjoittellee täällä aina..

Pakko kai sitä on täällä lopetettava/vähennettävä kirjoittelua..
Mutta, kun tuolla odotuspuolella on niin hiljaista |O
 
Red Dragon: Onpa outoa, että tuollaisesta jaksaa säätää! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että perintö oli vain symbolinen viesti sinulle, että sinusta välitetään. En minäkään lähtis tollaisen asian takia ajamaan! Sinä kuitenkin tiedät, että ukkisi halusi muistaa erityisesti sinua ja sehän on tärkeintä, eikä sitä voi kukaan sinulta pois ottaa! Taitaa olla mustasukkainen ukkisi huomiosta eikä rahasta.. Eikä sille asialle voi kukaan enää mitään. Mitä järkeä olisi jakaa 100 euroa 30 ihmisen kesken :LOL:
 
Kaa
Ei se kuule niin oo RD. =) Mieluusti sinut täällä pidetään, mutta entäs jos sinulle tulee se iso hinku sinne odottajiin, etkä "jaksa" meitä täällä? :D Annetaan siis sulle sellainen helppo pakotie... :LOL: Muuta siis, mieluusti katsellaan sitä sinun listaa. Kerro sitten kun et enää viitsi sitä päivitellä, niin tehdään oma.
 

Yhteistyössä