** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

miina onnea nyt sitten ihan oikeesti :flower: :D älä huolehdi!! jos siinä viiva on niin kyllä se raskautaa tarkoittaa. ota nyt rauhassa äläk stressaa, koita olla onnellinen ja nauttia odotusajastasi, joka lähti käyntiin heti sen PLUSSAtestin jälkeen :saint:

jotkut testit ei välttämättä näytä kirkkaanpunaista viivaa heti, testaa vaikka maanataina apteekin omalla, sillon pitäisi jo piirtyä kunnon viiva, jos ei ei sekään tarkoita että jotain olisi hullusti!

tiedän tunteen, kun on kokoajan niin huolissaan, mutta jos heti alotat tämän hieman sressittömämpänä aikana, niin koko odotuskin menee paremmin!! onnittelut vielä ja tarrasukkia mukaan!!!! :hug:
 
Voi JJ-t: aivan ihanasti kirjoitettu. :heart: Tuli melkee vedet silmiin kun niin rohkaisevasti tekstin laitoit. :hug: Ja toi todellakin sai mun ajatukset kääntymään niin että niin kai se oikeesti sitte on. :) Olin jo melkee heittäny toivon kokonaan menemään. Suunnittelin itekki tota että voisin maanantaina testata apteekin omalla tai B-Surella. Se ei oo ikinä antanu mulle plussaa eikä vääriä tai ihme haamuja tai mitään. Kiitos sulle vielä. :hug: Ja toivotaan että olet oikeassa, että joku pieni siellä olisi.. :heart:
 
miina ihanaa että rohkaisi :heart: teitä on nyt niin hirveesti tuola odottajissa niin kaippa munkin pitää sinne kohta tulla :D sitten kun plussaan niin mä kyllä etsin teidät sieltä miina, miracle, red dracon, diodium, valssi unohdinkohan jonkun :ashamed: mutta kyllä näitä plussia on nyt tullut!!!!
 
Khimaira
JJ-t Eikös myöki voitais päästä tuonne toiselle puolelle :saint: ? Kun "kaikki" meinaa karata sinne :)
Hyvähän se on et plussia tulee, tuntuu että tässä pinossa on ollut vähän hiljaista sillä rintamalla :/

Onnea miinalle!!!
 
Lämmöt laskussa. Että se siitä TAAS. :'( Nyt on sitte 1½ vuotta siitä kun alotettiin... Rupee vähä pelottaan että torvet on tukossa. Joku muukin ongelma tässä täytyy olla kuin vaan ovulaatio-ongelma. Tänään meinaan lohutukseksi tehä riisimurokarkkeja, ja hyvällä omalla tunnolla syön niin paljo ku sielu sietää ja napa vetää!! :kieh:
Maanantaina soitan aikaa munatorvien aukiolotutkimukseen, ja toukokuun lopulla on sitte käynti polille, hoitojen suunnittelua kai...että jospa sitä sitte vaikka hoitojen myötä. :attn:
 
Khimaira
Voi Orion :hug: Mä niiin toivon että saisit plussan- yritystä on jo ihan "riittävästi" :kieh: :/

JJ-t Niinhän se taitaa olla :whistle: Taidan mäkin jatkaa haaveiluja- kuitenkin :saint: Noh, eihän tuota yritystä ole kuin 7kk :snotty:
 
niimpä, yk on 1 ja 9kk yritystä takana :headwall: kyllä se taitaa vuteen 2009 mennä :kieh: pitäis muuten varmaan perustaa uusi pino:talvivauvasta 2009 haveilevat. kuka haluaa ottaa vastuun kun red dracon on siirtynyt odottajiin?? umayya??luru??
 
Kuulkaas en minä teitä tänne kahestaan jätä JJ-t ja Luru Lude.. :) Jos plussa tulee varmaksi, niin silti haluun pysyä teijän jutuissa mukana. Oonko vähän hölmö? :LOL: En voi kuvitella että jättäisin kuumeilupuolen, no way! :kieh: Ja muuten hei, sellanen pino on jo ku Talvivauvasta 2009 haaveilevat! :attn:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Aijaa ette halua mennä sinne..? Miks..? Oma jengi parempi! :kieh:
Mä yritin mennä sinne, niin eipä siellä vastattu mulle mitään- kommentoitiin vain oudosti sitä kun muut siellä eivät vielä edes yrittäneet ja mä jo menossa mukana..En tykännyt siitä porukasta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Aijaa ette halua mennä sinne..? Miks..? Oma jengi parempi! :kieh:
Mä yritin mennä sinne, niin eipä siellä vastattu mulle mitään- kommentoitiin vain oudosti sitä kun muut siellä eivät vielä edes yrittäneet ja mä jo menossa mukana..En tykännyt siitä porukasta :ashamed:
Tosi tyhmää.. :(
 
JJ-t: Siis onko sulla yk. 1? Ku tuol listas näkyisi olevan yk. 2 :whistle:

umayya: Nyt on lisätty :D

Ite oon saanu imuroitua ja siivottua keittiön tiskialtaan.. Laitettua likaset koneeseen ja kone pyörii. Yritin myös enimmät irtokarvat harjata koiruliinista.. Kylläpä sitä lähtikin. Eikö karvanlähtö lopu koskaan :eek:
 
Kieltämättä itekään en haluaisi siirtyä tuohon toiseen pinoon, koska on tottunut rupattelee "wanhojen tuttujen" kaa jo pitkään.
Tuntuis oudolta mennä ventovieraiden pinoon koputtelee.. Ja jos siel ei viel ystävällisesti oteta mukaan, ni kuka siel tykkäis olla :whistle:

Oma pino on paras :D Kaikki nyt vain tuonne odotuspuolelle mukaan! :wave:

Tunnin päästä lähdetään tunnix pihalle, sit ruokailu. Vien pikkuveljen pois ja haen pikkusiskon tilalle ja sitten iltapäivästä uudelleen pihalle. :D
Mahtava ilma ulkona!
 

Yhteistyössä