** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Kuka tätä pinoa nyt sitten ylläpitääkin,niin mun kohdalle voi laittaa kp 13/31 ja 2. yrityskerta.Viime kuun alussa nimittäin testasin niin selvän plussan,ettei tosikaan.Ns. roskisplussa mutta plussa kuitenkin.Myös illalla tehtyyn testiin tuli haamu ja 2 kaasoistani näkivät ne.Noh,oireethan paukkas sit päälle saman tien.Alavatsakrampit,rinnat paisui ja oli arat,illemmalla ratsastuslenkiltä tullessa vatsakin pullotti...Mies intoili,että het tärppäs.Seur. pvä:nä tuli se tuttu öklötys...ja väsymys!!Meinasin nukahtaa töissä kävellessäni :LOL: ainoastaan syöminen helpotti sitä palan tunnetta kurkussa.Het muistui mieleen aiemmat raskaudet :D Noh,seur. pvä:nä eli keskiviikko,tein varmistus testin...ei mitään...en kuitenkaan hätääntynyt,kun oireetkin oli...Pe:na jokin vaisto sai menemään Diacorille verikokeeseen...ei hormoonin hormoonia...Tipuin kyllä niin kovaa ja korkealta ettei tosikaan...Muksut tuli illalla isältään ja keskimmäinen huuteli vessasta,että "mikä äiti tää tikku on,kun täällä on 2 viivaa..?".Minä heitin äkkiä,että "lääketikku!" :LOL: Voi luoja...Itkin illalla miehelle,että mihin tässä enää voi luottaa,jos ei omaan kroppaansa..."Minuun",mies vastasi :heart: Menkat alkoi sitten kp 51/31.Joten nyt pitäs ottaa jäitä hattuun..Mahtaako onnistua? :p
 
Red Dragon: Tuo mun haamu oli kyllä niin haalee, että siitä on vielä matkaa noin pullukkaan ku sulla! :D ..Ja muuten mua pelottaa ihan sikana ku about tunti sitte alko tuntuu taas hirveesti menkkakipuja... oliks sulla RD mitään kipuiluja ihan alussa???
 
on tää tuppu kylä persesstä...


yksityiselle kuukauden jono...juup juup...nyut jos meen tk:n kautta eteenpäin lääkäri on 14pv saan vaan lähetteen lapsettomuuspolille odotan sitä taas kuukauden...ehkä kesäkuussa hyvällä tuurilla olen istten oikealla gynellä..ja ehkä saanut jonku vitun reseptin....
 
heidsu: mulla ei noussu lämmöt ollenkaan siinä kierrossa kun plussasin. mitään oreita ei muutenkaan ollu. eli ei niihin lämpöihin ja oireisiin kannata hirveesti luottaa. illallahan ne lämmöt on aina paljon korkeemmat kun aamulla..tissitkin mulla kipeyty vasta muistaakseni viikolla 8.plussaonnea sinulle!

-nea ja vauva rv17+2-
 
Jos mä tulisin kanssa tänne. Oon tuolla ~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3 pinossa kirjotellu, mut siel alkaa olla jo aika hiljasta...
Tänään kp32/29-35, toisesta haaveillaan. Kp30 testasin negan apteekin omalla testillä. Pienen pieni toivon kipinä vielä on raskautumisen suhteen. Oireita on jonkun verran, mut luulen et ne on lähinnä suuren toivon aikaansaanutta mielikuvitusta. ;)
 
miracle: Muista muuten ottaa nyt kaikki irti teidän elämästä kahdestaan nyt seuraavat 9 kuukautta! Te ootte niin vähän aikaa olleet yhdessä (vaikka, mistä minä tiedän, kuinka kauan oletta toisenne tunteneet..), ettei arki tule sitten ryminällä vauvan myötä :) ! Olet kyllä rohkea nainen, kun olet uskaltanut ottaa näin nopeaan näin ratkaisevan askeleen ja tiedät, mitä haluat! Eli siis pitäkää huolta toisistanne (tämän viisauden ukkini sanoo joka kerta, kun soitan hänelle) ja onnellista odotusaikaa! :heart:
 
Morjensta moi! :wave:
Muistaakohan mua enää kukaan :D
Niin ajattelin kertoa kuulumiset nyt toivuttuani kaikesta..

Mutta ihan ensiksi onnea plussanneille Miraclelle, Diodiumille ja etenkin RD. Sain vähän lisää voimia uskoa että plussa tulee ja pysyy, jo jonkin aikaa tällä puolella viihtyneenä :)
Ja onnea miinalle haamusta, odotan jo innolla huomisaamua!:D
Ihanaa odotusaikaa teille kaikille :flower: :flower: :hug:

Ja omia kuulumisia. Mulle voi laittaa ton kierron kohdalle kysymysmerkit, odotan jotta seuraavat menkat alkavat.. Mulle kävi nimittäin niin ikävästi että plussa tuli helmikuun alusta mutta viikko sen jälkeen tuli km joka johtui pahasta autokolarista johon jouduin. Makasin pari viikkoa sairaalassa, käsi kipsissä ja pää paketissa. Lääkäri kertoi ikävän uutisen että raskaus on keskeytynyt :'( Kyllähän siinä oli itku herkässä... Rupesi tuntumaan että tää ei oo kyllä meidän juttu ku näin p*skamaisesti sattui...
Onneksi sentään itse edes olen hengissä, vaikka ei tältä siellä lääkärissä vielä tuntunut..
No tässä alkaa mieli kohentumaan ja odottamaan jo seuraavia menkkoja alkaviksi ja yk kierähtää 8, jospa se olis munkin onnennumero ;)

Sylin täydeltä onnea vielä plussaajille!! :heart: :heart:
 
Linna: :LOL: :LOL: :kieh: Apua oikeest siis tätä tunnetta!!!En voi uskoo todeks! :eek: :eek: Siis kaunis vaaleanpunainen leveä viiva! :D Siis jos tätä palstaa ei olis ni varmaa pyörtyisin, koska miehellekkää en voi sanoo viel mitää vaikka se on kotona! Koska haluun vast sit ku menkkojen pitäis alkaa! Siis voiko tää tapahtua mulle oikeesti?!? Onneks joku täällä, olitko se just sinä Linna ni sano että testaa illemmal herkällä!? Ja minähän testasin!!
 

Yhteistyössä