** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Red Dragon: Toivon sitä niin kovasti ettei mitään rajaa.. :)

Heidsu: Nii..ykski päivä oviksen jälkeen ni oli 36,9 ja olin ihan että mitäääh että nyt on ainaki lämmöt noussu, mutta sitte ku romahti ni voihan piru sentää.. Mut sit tuliki toi haamu ja nyt oon ihan pihalla mittari kainalossa. mut siis periaatteessahan näihin lämpöihin ei oo yhtää luottamista jos tällee epäsäännöllisesti mittailee. Ootko mitannu joka aamu samaan aikaan?
 
:) Tuhruttelua ei oo ollu..en oo ainakaan huomannu.. ihan ku tossa tiistaina ois ollu jotain kellertävää/ruskehtavaa viiru mut en usko et se mtn oli..kun tässä mietin et ihan ku mä oisin oviksenkin tuntenu vasta viime viikolla..
Oireita.. no en tiiä.. suonia menee rinnoissa :D Ja no se lämpö oli ennen.. ja tissit on silleen kipeet jos niitä painelee mut en usko et sekään mtn.. ja no menkat ei oi ainakaan VIELÄ alkaneet..
Mites sun oireet ?
 
Heidsu: Eli toivoa ei ole menetetty todellakaan! :) Ja jos täti kurvaa paikalle ni sitte vaan hyvin mielin en kiertoon! Niin mäki ajattelen nyt! Kuitenki ku meillä näitä yrityskiertoja vasta aika vähissä määrin.. :)
Oireita on tällä hetkellä tissikipu ja sellanen täysinäinen olo kokoajan, et tavallaa tekis mieli jotain syödä mut sit ku avaa kaapin ni en haluu mitää sieltä ja jos syön ni kauheen täys olo heti pienestäki! Ja vessassa sais käydä useesti toisella hädällä, ollu eilen ja tänää tuo erittäin mukava oire...
 

Yhteistyössä