** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

nii..mut en tiiä onko tossa väriä..sillon oli näkevinäni vähän väriä ku oli menny 8min, mut nytte tos ei must oo värii...tai en tiiä..ja onhan siit testauksesta jo koht tunti.. Nooh.. teen niin kauan noilla liuskoilla ku niitä riittää.. En oo vielä edes menkkojenalkamispäivässä! :D
 
ne ol semmosia erittäin haaleita! Siis iha eka oli semmone et en ollu uskoo et no näkyyks siin vai ei ja sit mietin et no ehk siin o vaa viivanpaikka. Sit jo eilen ko testailin ni tul sillai jo selvempi ja sit näki sitä väriäki ni ol et ei hitto oonko sittenki. Ja sit tosissaan apteekin omalla sit plussa :) Predictoril ei kannata koska se ei oo nii herkkä, mä testasin sil tänä aamuna eli samana pvänä ku sil apteekin testil ni predictoriin tul nega. Sit vast hain apteekin omia testejä ja annoin pissan olla rakos nelisen tuntiaja tulihan siihe sit se plussa vaiks haamu sekin oli :heart:
 
miina voi vitsin ja sullekin olis plussa tarjolla!! :D juurihan me yhdessä testailtiin ja mä menen edelleen samaa kiertoa :kieh: kunkakohan monta testiä oon kuluttanut viimesen kuukauden aikana...? toivotaan että noi haamuilut olisi juuri sitä oikeaa, en onnittele..vielä, testaa huomenna ja se apteekin oma on todellakin hyvä!!!

miraclelle myös onnittelut tätä kautta!!! :flower:
 
Diodium onnea :flower:

Miracle, tuota mää yritin eilen predictorista selittää et se ei välttis kovin pian näytä vaik olisikin raskaana. Mä tein esikoisesta predictorin testin viikko sen jälkee ku olis pitäny alkaa (silloi ei oo viel ymmärtäny et olis voinu laskea päiviä yms, toisin ku nyt =) ) ja silloi sain selkeän plussan. Oon monelta kuullu et predictorilla ku testaa niin kannattaa olla jo reilusti myöhässä. Mut nythän sulla ei ole enää tuota miettimistä ku sait toisella testillä viivat. Onnea vielä kerran =)
 
JJ-t mäkin elän vielä tässä samassa kierrossa vaikkakin eri syistä mutta silti oon varmaan kanssa laittanut testejä palaan ihan mahottomasti, nyt sentään vähän rauhottunut niiden kanssa ja päätin tuossa että seuraava etappi on kp 150, silloin testaan..
ja miina toivotaan että huomenna saat selkeemmän tuloksen, en siis onnittele vielä kun kerran kielsit :D
 
JJ-t imetys sen sekoittaa, nyt se tosin on lopussa, tänään ei kuopus enää huolinut ollenkaan.. :/ joten nyt vaan sitten odotellaan mitä tapahtuu, pari päivää mulla tossa tuli sellasta ruskeaa/rusehtavaa vuotoa, ja juili mahaan ja selkään, nyt se vuoto on loppunut mutta juilinnat jatkuu ja alavatsassa tuntuu sellanen paine/painontunne.. että jos se täti vaikka eksyis tänne piakkoin :)
 
Ei pitäis ehk liikaakaan niit oireit miettiä jos kerra negaa vain tulee... sillä vain ku ite sain kaikenmaailman oireet itelleni ekas kierros ja vaa koko aja negaa testailin ku aattelin et ei näy.. (sillo testailin aikasintaa jo dpo7-8) mut sit rauhotuin seuraavissa kierroissa ku menkat tuli ja huomasin et pelkkä valeraskaus siit tulee ko liikaa miettii.. täs kierros en oo juur miettiny hirmusti ku miettiny et no ehk ei oo sit vaa tärpänny ni vast dpo12 testasin ja sekin siks ku tääl palstal yllytettiin! :D:D
 

Yhteistyössä