** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Onnea Miracle ja Diodium!! :flower: :flower: :flower: :)



Mulla ois testailut edessä su, ma tai ti:na ehkä, en oo oikeen vielä päättäny (jos on aihetta). Su tai ma pitäs menkat tulla. Toivottavasti tajuu pysyä poissa. :D Lauantain/sunnuntain aamulämmöistä voinen jo jotain päätellä, että ehkäpä jos su lämpö on yhä koholla niin voisin jo testin sit tehä. :)
 
Lumi-Marja, tule vain tänne aina kertomaan huoliasi, kyllähän sä olet kovia kokenu ja monta surullista asiaa mutta onneks sulla ollut niitä hyviäkin ja viisi lasta! =) Toivotaan silti että se kuudeskin sieltä vielä ilmoittelisi tulostaan ja kaikki menisi hyvin loppuun saakka ja saisitte terveen lapsen! ja kiitos onnitteluistasi! :heart: voimia sinulle!
 
Linna, isovanhempia ei ole mun puolelta elossa ainuttakaan :/ miehen puolelta on mutta en ole tavannut kuin ukin ja mummon mutta uskoisin että kaikki ovat todella mielissään ja iloissaan! Ainakin tulen todella hyvin toimeen anopin ja apen (noinko se appi sanotaan :D) kanssa ja usein he ovat pyytäneet käymään ja ovat todella mukavia ja puheliaita, eli hyvin tulaan juttuun =) Kannustavia ja ymmärtäväisiä, olen todella onnekas et on miehen puolelta tuollaiset isovanhemmat tulevalle lapselle!! Eli miehen vanhemmat asuvat 10 min. päässä, isovanhemmat kauempana mutteivät hekään kahta ajotuntia kauempana :)
 
Heidsu, mul on mahakipuja ollu enempi tai vähempi koko ajan oviksesta saakka, jokusena pvänä ei oo ollu ollenkaan ja sit taas ollut. Nyt parina kolmena pvänä kivut vain lisääntyny ja tullu enempi sellaisiksi repiviksi kivuiksi. Kyl tän huomaa sit ku on raskaana, vaiks predictor anto sen negan ni jotenki mul oli semmone olo et se näytti väärin ja et kyl mä raskaana olen. Usein sanotaan et sen kyl sit vain tietää, ja kyl mäki sit vain tiesin.. Tosin aiemmin en ois ollu niin varma ku sillo kipujakaan eikä repäsyjä ollu näin usein.
 
Heidsu: Erittäin herkillä testeillä (se 10) 8-12 pvää ovulaatiosta vähintään mut kyl useimmilla taitaa olla et aikaisintaan dpo12 tienoil. Mut pitäs vain malttaa odottaa ja jos negaa tulee kun on se 12 täynnä ni kannattais sen tädin tuloon varautua... omasta kokemuksesta vain.. ku 12 pvää oviksesta testailin ja olin et hö, ei vaan varmaankaa näy ja elättelin toiveita aina ja sit ne menkat sielt tuli kummiski. Erilaista sit oliki tässä kierrossa.. ja ekana testasin dpo12 ja sillonha sen ekan hailakan haamunki sain testiin.
 
miracle: Olen pahoillani vanhempiesi puolesta. On ikävä, kun nuori ihminen menettää vanhempansa. (En kyllä tiedä ikääsi, mutta oletan kuitenkin, että melko nuori. ) Onneksi sukua on sitten miehen puolelta. Olet siis tavannut miehesi vanhemmat, mutta et isovanhempia? Mulla meni vähän käsitteet sekaisin, puhutko miehesi vai lapsesi mummista ja ukista.. =) Ihanaa, että kuitenkin, että tulet suvun kanssa hyvin toimeen ja sieltä saa tukea!
 
tää söi mun viestin!

Heidsu, eka haalea haamu tuli liuskatestiin dpo12 (nii haalee et en tienny uskoako) ja tänään on dpo14 ja sain tuon apteekin plussan.

Linna: anteeks, men nuo vähä sekasin nuo termit :D ku puhuin kuolleista niin ne ol sit mun isovanhempia, eli vanhemmat mulla ja miehellä on elossa ja olen heidät tavannut monesti :)
 
miracle: Munkin viestistä on varmaan aika vaikea saada tolkkua. On jo niin monta sukupolvea! :D Minä siis tarkoitin tulevan lapsenne isovanhempia! Minä jo itse nimittäin fiilistelen kertomista vanhemmilleni. Ne varmaan repeeä liitoksistaan!
 
Mun on nyt ihan pakko purkautua tänne mun haamuista. Ajattelin ensin etten tuu mitään kirjottamaa tänne, ku testit nyt näyttää mitä millonki. Ni turhaa vaa elättelee toiveita. Mut siis tänä aamuna sain herkkään liuskaan jonku epämääräsen haamun. Ja äsken kokeilin sitte herkkyydeltään 25 liuskatestiä ni 7 minuuttia meni ni oli aivan "selkeä", siis sellanen että sen näkee oikeesti kuvittelematta, ni viiva. :eek: Nyt ei sitten mitään onnitteluja tai mitään sellasta, koska en luota noihin testeihin pätkääkää.... Mut jännittää kyl huominen aamu, nimittäin huomenna aion testata uudelleen. Ja jos testi näyttääki puhtaan negan, ni :'(
Mut siis oon ihan hämilläni siitä, että miten 25testi anto selkeemmän viivan ku10??
 
miina- ohopsans! Jaa'a, vaikee kyl sanoo miks 25 antaa vahvemman.. mut haamu kuin haamu jos kerran testiajan puitteissa ne siihe tuli :) varovaisesti jo onnittelisin vaiks vähä kielsitkii :p mut tee apteekin omalla! Siihe ei ainaskaa pitäs turhaan viivaa tulla jos katsoo sen testiajan puitteissa sen tuloksen!
 

Yhteistyössä