** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Olipas hauskaa käydä anopin luona tänään. Käytii eka mökillä ulkoilemassa, sai tytöt hiihtää ja sit mentii anopin luokse. Esikoinen jossain vaihees: "äidin mahas kasvaa vauva". Olin siinä, että eikä oo.. :whistle:
En halua viel paljastella kenellekään.. Ennen kuin on rv 12 täynnä.. mutta tuskin mun maha pysyy niin kauaa enää piilossa.

Huomenna jos kerkeis sen varmistustestin tekee. :heart:
 
Onnea vielä [/b]miracle ja myös Diodium!! Vähän kateellisena täällä luen teidän plussauutisia :ashamed: vaikka onnellinen oonkin teidän puolesta :)

Toivottavasti itekin saisi vain sen plussan, etten ole täällä vielä vuodenkin päästä kuumeilemassa. Nyt alkaa vain monet "vanhat tutut" saada koko ajan plussia, pian oon yksin täällä :LOL: vaikka olihan tossa listassa vielä paljon tuttujakin nimiä. Tänne ei mitää uutta, odotellaan et aika kuluu :)

Lumi-Marja :hug: sinulle ja voimia tuleviin tutkimuksiin! Onneksi otettiin kuitenkin asiaksi ja hyvä, että sinua seuraavassa raskaudessa pidetään erityistarkkailussa.

En nyt muista, pitikö viel jotain muuta kommentoida. Hyvä muisti, mutta lyhyt :) nyt nukkumaan! :wave:
 
kiitos Emiliina!! :heart: Kyllä sinäkin pian perässä tuut, usko pois!! Miekää täs kierros juuri miettiny ees et plussaisin ni ehk ol vähempi sit stressiikin oviksen aikoihi tms :) ja poppaskonsteiha kannattaa käyttää, kuten foolihappoa yms :) Tosin onkohan siitkään raskautumises mittää hyötyä :p
 
:flower:

jaahas taas kun ei päivään/iltaan kerkiä koneelle niin täällähän tapahtuu kummia!!
ihania uutisia !! onnea!
*muoks* onnea sinullekin miina!

voi kumpa itekin pääsis plussaamaan ja asukki pysyis kyydissä mukana...
 
Ei oo kameraa :ashamed: ni ei voi ottaa kuvaa.. Toi viiva on kauheesti haalistunu nyt tunnin sisällä, mut luotan siihen et ei muutoksil oo merkitystä mitkä tulee vartin jälkee..
Vitsi että ei malttais odottaa huomisaamuun..Ja pitiki herätä näin aikasin!! Mut oli pakko ku heräsin siihen ku näin aivan ihanaa unta: että sain kirkkaan punasen testiviivan tikkuun ja tulin heti kertomaan teille! :D ..tulis jo huominen...
 
Minä sain, niin kuin oli puhetta, toissapäivänä roskishaamun. (Itseäni puolustaakseni sanon, että tarkoitus ei ollut etsiä roskishaamua, vaan tapani mukaan halusin vielä tihrustella näkyisikö siinä sittenkin jotain. En ajatellut roskishaamun mahdollisuutta, koska en ole sellaista koskaan saanut. Kumpi on sitten säälittävämpää haamun tihrustelu vai roskishaamun toivo, en tiedä.. :LOL: )Kuitenkin testasin sitten eilen ja tänään negat, mutta molemmissa oli viivanpaikat. Sellaisiakaan en ole koskaan saanut. Tiedän tietty, että ne on negoja, koska niissä ei ollut väriä. Mutta miten voikaan kuumeilijaa kohdata näin huono tuuri, että saa kolme epämääräistä negaa peränjälkeen!? :eek: Siis yksi selvä värillinen viiva testausajan jälkeen ja sitten kaksi viivanpaikkaa.. Kyllä tässä kuumeilijaa koetellaan.. :p No mulla on tänään viimeinen Terolut-päivä ja sitten saan (ihan oikeasti SAAN) ne menkat vihdoin..
 
miina: Paljon Onnea Haamusta! :flower: Laitan sinut haamuilijoihin, koska kerran siinä on jo väriä ja näet sen itsekin, niin haamuilijoihin vaan! Milloin on sun laskettuaika?

Tännehän on nyt alkanut hurjasti tulla positiivisia testejä! Se taitaa tää kevät tehdä sen :D
 
Täällä huhuilis uusi vauvakuumeinen :wave: 3 lasta ennestään,uuden miehen kanssa yritellään nyt yhteistä.Häät 09/08 ja talonkin pitäs kohta valmistua,joten monta rautaa on tulessa :D Tänään alotin noilla ovistikuilla leikkimisen...Just miehelle sanoin,että tää on yhtä tikkuun liruttelua:ensin testataan,koska vois tärpätä,seuraavaksi kokeillaan,tärppäskö ja lopuksi pissataan tikkuun 9 kk:n ajan,että kaikki on hyvin :LOL: Jahka tärppää,niin harkinnassa on tuo synn.paikkakin,koska muutan Espoosta Lohjan puolelle.Mutta se on sit sen ajan "murhe" :flower:
 

Yhteistyössä