** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Olipas paljon luettavaa, en muista enää kelle piti kommentoida joten onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville.

Itselläni ei eloksessa mitään merkittävää. Tätiä odottelen saapuvaksi. Miehen kanssa ei edelleenkä mitään kontaktia, ei puhetta eikä muutakaan. On vain odotettava, että aika kuluu ja jotain muutosta tapahtuu suuntaan tai toiseen.
 
miina-: Minä se taisin sitä ehdotella! =) Tuuhan vielä kertomaan sitten, miten mies otti tiedon vastaan. Voi ihanaa! Oon niin onnellinen sun puolesta!

Mahtavaa, kun meidän pinossa käy tälläiset plussatuulet! Eiköhän me muutkin saada tartunta! Ihanaa raskautta RD, miina ja Miracle! Pitäkää hyvä huoli itsestänne, vauvastanne ja parisuhteestanne! Sekä lapsettomus että lapsellisuus koettelee tilastojen mukaan avioliittoja, epistä..! Kuitenkin niin toivon, että minun avioliittoani koettelee tuo toka! Ja nopeasti! :) Me muut tullaan kohta perässä!
 
Magic, voi ei!! :'( no mut onneks sä olet hengissä!! Voimia :hug:

Linna, juu kyllä mä olen tasa varma mitä haluan elämältä ja meil o jo suht arkista suhde ku ollaan aina oltu tää koko aika yhdes, vain pari pvää taukoa ja sitäki tosi harvoin eli käytännös asuttu yhes jo tää koko aika. Ja ton parempaa miestä ei vois koskaan löytää ku semmosta ei ole ja oon ollu valmis äidiks jo ties kuin pitkään ja nyt tää vaa tuntuu niin oikealta :) Ja uskon et osataan kyl hienosti selvitä sit ku vaikeimmatki ajat tulee :) Ollaan niin varmoja vain et me ollaan luotu toisillemme :heart: toki ei koskaan voi sanoo ei koskaan mut kaikkeni teen et tää tulee toimimaan koko ikäni, ja uskon et mieskin niin tekee :) Enkä usko et sen ihmeemmin voi toimia jos ois ollu monia vuosiakin yhdes, jokainen suhde kun on erilainen :)
 
Kaikille kiitos onnitteluista. :hug: En vaan osaa niitä oikein hyvin mielin vielä kuitenkaan ottaa vastaan..pelko taustalla kokoajan.

Linna: Joo tuun huomenna kertomaan sitte vielä aamutestin tuloksen. Ja luulen että jos se on selkeä, ni ehkäpä mä voisin Naistenpäivän kunniaks kertoo miehelle. Huom. jos tulos on selkeä! :D
 
onnea uusille plussaajille!! :flower: :hug: ja paaljoon vauvaliimaa ja jarrusukkia!

onko kellään kokemusta munasrjojen ultrauksesta sisäkautta? Tuli vaan mieleen, et missä vaiheessa mun pitää hakeutua sinne lääkäriin jos mun kierrot alkaa huitelee niinku ennen( menkat 4krt./vuosi). Eli munasarjat on ultrattu vuosi sitten sisäkautta ja lääkäri totesi munasarjojen olevan ok..
 
:headwall:

Ei ole kivaa kun muutossa häviää kaikki.

En kela-korttia mistään löydä ja mies sanoi, että on se nähny sen jossain pöydällä muuton jälkeen..

En vaan minä löydä ja pitäisi uudet Terolutit päästä apteekista hakemaan.. :headwall:
 
Huomenta.. Hullua ku heräsin ennen kuutta enkä saa unta.. Mua pelottaa. Testasin äsken herkällä ja 25:sella. Herkkään tuli samanlainen viiva kuin eilen, ehkä iiihan iihan vähän selkeempi tai sit ei. :) Mutta.. Siihen 25 tuli kans viiva missä oli väriä, mut se oli oikeesti tosi haalea. Ja nyt ku testi on kuivunu ja testauksesta on jonku aikaa ni siinä ei näy oikeestaa mitää. Vähän mua pelottaa et se hormoni on laskusuuntaan. :'( Kauheeta. Mut siis värillinen haamu siinä kuitenki oli. Tekis mieli mennä verikokeesee!! Tää odottelu on niin kaameeta!
 

Yhteistyössä