** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

luru lude voi, onnea hirveesti!!!! :flower: :flower: tuli kyllä juuri oikeaan aikaan!! mitäs mä nyt teen kun sinäkin lähdet :ashamed: ei vaisinkaan kyllä mie pärjaan :LOL: onnittelut kaikille plussanneille vielä kerran!!!!! :D
 
Onnea Luru Lude :flower: :heart: Tämä oli aivan ihana uutinen.

Tämä pino kutistuu aina vaan, onneks hyvällä tavalla. Jospa itekin pääsis täältä pian "pois" tuonne toiselle puolelle *osoittaa raolla olevaa ovea odotuspuolelle* :p

Ovista odotellessa...
 
erzi ja tikruliini: :hug: Voi... :'( Toivottavasti tilanteenne selkiytyy. :hug:

Luru Lude: Voi hyvänen aika! Sinä se osaat yllättää! :LOL: Hirmuisen paljon onnea! :heart: :heart:

Tämä pino tekee kyllä pahaa katoa... :eek: Nyt on päästävä teidän mukaan! :LOL:
 
onnea luru lurde


täällä kp7 vasta :headwall: ..oikeastaan ihan sama mikä menossa aina son kuitenkin vaan kp jotain...ei rv....montakohan vuotta taas häätyy urakalla tehdä lasta.....

ens viikolla lääkäri saa lähetteen eteenpäin...turhauttaa todella....
 
juu, kaikkeni teen, ettei sieltä nyt mitään tätejä tuu...
kävin jo kurkkimas sitä marrasmasu-pinkkaa.. :)
voi kun olis ihanaa saada nimensä sellaiseen listaan, missä on laskettuaika jne... :)
toivottavasti ei ole saavuttamaton haave...
 
Tulipa huonosti luettua viimesimmät 7 sivua. Älytöntä miten nopeita te ootta! :eek:

Onnea Luru Lude!!! :flower: :heart: :) Se on sitte yllätysvauva, vai mitä? :whistle: :D


Mulla kp 1/20-30 tänään, yk 15 ilmeisestikin alkoi. :wave: Lämmöt ei pettäny tälläkään kertaa. Onhan se hyvä kun osaa varautua ennen ku vuoto oikeesti alkaa. Eilen on jo surtu iso osa tästä pettymyksestä. Oli vihaa, katkeruutta, nyt lähinnä surua. Eteenpäin mennään. Alotan "terapiaa", vai olisko sittenkin itseni kiduttamista, tilasin hahtuvalankaa ja meinaan rueta kutomaan villiksiä. :kieh: :D

Ei auttanu edes uni, jonka näin tässä eräänä yönä. Se oli puolivalveuni, ja siihen ilmestyi joku nainen jolta kysyin että olenko raskaana, ja hän sanoi että "olet", varmistin vielä, ja sama vastaus tuli. Mä uskon yliluonnollisiin juttuihi, ja tuo anto toivoa mulle. :(

Kyllä on luulot otettu pois ja rankemmalla kädellä. Sekä multa että ukolta. Jo viime kierrossa se sanoi kun kyselin "mitä luulet joko on tärpänny", että luulot on luultu jo.

Eipä auta. Hoitoihin sitten toukokuun lopulla, aukiolotutkimukseen sitä ennen.
Tekis mieli sanoo, että jään taustalle, mutta kun tiedän etten malta kuitenkaan täältä pois olla. :snotty: :) Ei tätä yritystä vaan voi unohtaa, vaikka haluaiski.
 

Yhteistyössä