** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

oltiin äsken miehen kans lenkkeilemässä, käytiin appiukolla. sieltä lähdettäessä iski tajuton oksetus... luulin, että joudun matkan varrella oksuilemaan.. :eek:
mutta se meni ohi...
ja taas tuli menkkakipuja.. :eek:
 
mulla ei näytä olevan listassa kierron kokonaispäiviä on 28-30 joten jos vaan joku viitsii lisätä niin kiitos etukäteen! Nyt nukkumaan, et jaksaa taas jännittäää... tiistaina ajattelin testailla jos ei mitään kuulu.
 
Ouska: Toivotaan että saisit jonkinnäkösen viivan sitten testiin..! :) Onkos ollu oireita suuntaan tai toiseen?

Kiharapää: Kyllä te sen nyytin vielä saatte!! Ei luovuteta! :)


Taidan olla ainoo joka kukkuu täällä näin aikasin.. yllätys. :D
Eipä tuo viiva tosta mihinkää vahvistunu tänääkään. Vahvistuukohan se ikinä? Kyllä noitten liuskatestien pitäis kai antaa jossain vaiheessa aika tasavahvat viivat? Ku joistain testeistä oon kuullu että on antanu vaan haamuja ku muut testit on jo näyttäny vahvemmin...? :whistle:

Luru Lude: Täällä jo odotellaan testiuutisia.. :)
 
Huomenta! Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille, niitä onki tullu nyt paljon!

Ite tässä oottelen tätiä saapuvaksi. Perjantaista lähtien ollu menkkakipuja ja pientä tuhruilua. Just tein testin ja se oli nega. Varmaan jännitän niin paljon ettei ne uskalla ees alkaa :LOL: se on kyllä kova kolaus jos taas alkaa vuotamaan.

Mie kans tutkin vessapaperia joka kerta ku käyn vessassa eli muutaman kerran tunnissa, ainaki eilen. Koko ajan tuntu että nyt ne alkaa mutta ei. Paperiin tosinki jää välillä jotain punertavaa mutta ei kunnolla. Voiko olla raskaana jos tulee tollasta? Kp 33/30-38. Muutama edellinen kierto ollut tasan 30 pv. En kyllä tikutellu ovista enkä ees oikeestaan ajatellu koko asiaa vasta ku nyt viime viikon lopulla. Ja lupasin itelle etten tuu tänne katteleen mutta muutamana päivänä ihan koukussa ollu tähän, oon siis seuraillu mitä teille muille kuuluu. Nyt uskaltauduin iteki osallistumaan.
 
TIKKA81: tiedän tarkalleen tuon tunteen,kun ramppaa vessassa toivomassa,ettei mitään vuotoja tuliskaan :kieh: Tällä toisella yrityskierroksella yritän nyt pitää jäitä hatussa ettei toistuis tuo viime kuun valeraskaus :ashamed: Mutta vaikea sitä on olla hössöttämättä :LOL:
Ootteko muut kuulleet sen sanonnan,ettei "ole myöhästyneitä menkkoja ,ainoastaan pitkittyneitä oviksia"?
Kolmen lapsen äitinä tajusin vasta tänä aamuna ruveta miettimään,että niinhän se taitaa tosiaan olla...
 
miina täällä kukutaan myös :D nyt vaan uskoa ja toivoa peliin, että se pieni sielä on ja kasvaa kovaa vauhtia. kannattaa mennä alkuraskauden ultraan, kun sulla on niin epäleväinen olo, sitten helpottaa ja voit alkaa nauttia!!neuvolaanhan mennään vasta viikolla 8-12, mutta jos susta tuntuu että haluat mennä aiemmin juttelemaan niin kannattaa soittaa ja sanoa että tuntuu siltä että aiemmin. niin mä ainaskin aion tehdä kun sitten joskus on ajankohtaista. ultraa neuvolan kautta saa vasta rv. 13 ---> yksityiselle siis jos siltä tuntuu, kannattaa mennä aikasintaan rv. 7 niin ei tule turhia epäilyksiä.

nyt vaan uskoa mukana, kaikki menee hyvin ja pieni on matkassa turvallisesti, usko pois!!! :hug:
 
JJ-t: Kiitos taas. :hug: :heart: Jos ei olis näitä viiltelyjä ni uskoisin paremmin. Ja eilen ja tänää on ollu sellanen tunne usein et jotain lorahtaa ja sit äkkiä kattomaan tuleeko verta. :| Toistaseks se lorahtelu on ollu vaa valkkaria. Huh. :) Joo oon kyl miettiny et vois sinne ultraan mennä mahdollisimman aikasin käväsee..ihan vaan et näkis että siellä joku on.
Toivotaan että se plussa eksyis sinne teijän luokse nyt äkkiä! :) :heart:
 
Khimaira
Tuulia78 Tuo pitää varmaan paikkaansa noista kuukautisisten "myöhästymisestä" :/ Mulle gyne sanoi viimeviikolla, että stressi heiluttaa kiertoa tosi herkästi :/

miina Mun kaveri sai ihan nvlan kautta ajan varhaisultraan, kun hieman liioitteli omia epäilyksiään raskauden suhteen :whistle: Mä olen käynyt parissa raskaudessa ultrassa rv 5-6 ja hyvin näkyi pikkuinen :heart:

on: mä en usko enää mihinkään, lopetan todellakin yritykset tähän (tai sit en....) :ashamed: Siis miten on mahdollista että pregent- testi näyttää ihan "selvän" plussan (jos nyt ei monsteri, niin silti ihan selvä :eek: ) ja sitten tämän aamuinen acon10 epäselvän haljuviivan :/ :kieh: Pregenthän on jotain 25?
Mä arvasin tämän- kuvittelin koko viivan :ashamed: :ashamed: Vaikken kuvitellutkaan!! Olen tehnyt testejä niiiiin paljon, että erotan kyllä viivanpaikan, haamun ja plussan :kieh: :kieh: Eihän se tarkoita muuta kuin sitä, etten ole raskaana :'( :'( :ashamed: :ashamed:

Et mut saa vedellä kaikilta listoilta iäksi :ashamed: :'( :ashamed: Arvatkaas tekisikö mieli vaihtaa nikkiä ja "painua maan alle" häpeämään :ashamed: Ja mä vielä tein sen pregentin siksi, että teen sen pois kaapista, kun kuitenkin oli tarkoitus aloittaa ehkäisyt- et edes tekovaiheessa en ajatellut sen olevan + :/ Silmät ei kyllä hämänneet :kieh: Ja aiemminkin olen noita testejä tehnyt- ei viivanpaikkoja,tms.
Sorry purkaus :ashamed: :ashamed: :'( :'( :( :(
 
olis helpompi eksyä jos olis jonkunlainen kuukautiskierto :kieh: mä oon nyt etsimällä etsinyt gyneä, joka ymmärtäis mun tilannetta ja antais terot vaikka pariin kiertoon niin vois tää yritys viralliseti alkaa!!toivon saavani niiltä nopeita vastauksia niin pääsee sitten paikanpäälle ja alottaan kuurin. eihän tälläsissä kierroissa oo mitään järkee :headwall:

mun raskaudessa oli koko ajan munasarjoissa viiltelyjä ja alavtsassa koraisi kähes koko ajan. menkkamaisia kipuja, muttei kuitenkaan, hirveen vaikee selittää. mutta ne tuntemukset vatsalla ainakin piti koko ajan mielessä että raskaana ollaan :D keskenhän se meni, mutta usko mua keskenmenossa kivut oli jotain niin kamalaa ja erilaista, että ei pelkoa!! ja alkuraskaudessa se lorahtelu on ihan normaalia! tsemppiä sulle!! mä tulen perässä vielä joskus!! :D saattaa olla että sillon se olet sinä joka rauhottelee mua :D
 
Huomenta kaikille! :wave:

Täällä alkaisi jälleen arkirutiinit kun pitää koulunpenkille palata. Voihan loma.. Ihan kiva oli lomalla olla, mutta meinas tuo jatkuva 24/7 yhdessä olo ottaa vähän hermoille jossain välissä.. B) Sinällään helppo viikko kuitenkin edessä ja sitten alkaakin vasta rankat viikot.. Viikon päästä alkaisi päiväkotiharjoittelu eskariryhmässä. Siinä ryhmässä johon menen on 21 lasta. Että vilinää ja vilskettä tiedossa :D

Mutta nyt vaikkapas kahvin keittoon, että saa itsensä hereille..
 
Luru Lude: elä vielä epätoivoon vaivu, jookos.. Mitään ei ole menetetty jos tätiä ei ole tullut.. Minä viime kierrossa tein tuolla aconilla testejä ja niihin ei minun kokemuksen perusteella ole luottamsita ollenkaan.. Ensimmäisee testiin minkä tein niin tuli olevinaan haamu/plussa, mutta eihän sitten seuraavana aamuna tullut enää mitään mihinkään. Että siihen en minä luota, näyttäävät mitä itse tykkäävät..

Entä jos testaat apteekin omalla? Tai pyydät verikokeeseen lähetteen?
 
luru :hug: mutta siis aconissa oli viiva kummiskin...?? mitä helvettiä!! anteeksi kiroaminen, eihän sulle nyt noin voi käydä!! ehkä niissä testeissä on joku vika ja kaikki on hyvin!! :saint: miten mulla on semmonen muistikuva että sulla on ollut ennenkin tollanen tilanne vai oliko se vaan sitä että se lääkäri sanoi sun olevan raskaana, vaikket ollutkaan...?? :ashamed:

voi...mä niin toivon ettei olisi mitään hätää!! pääsetkö verikokeisiin?? siellä jos ottais hcg:n niin ainaskin tietäis onko normaaliraskaus..?! sun pitäs vaan odotella pari päivää, vaikka tiedän että se kuulostaa täysin mahdottomalta!!! toivotaan parasta :hug:
 
Khimaira
Arcatha Viime vkon ke gyne sanoi että vuoto alkaa viikon sisällä, et pari pv on vielä "armonaikaa" :/ Mut jos kierto on sen 32, niin tänään olisi 31/32...Miten se pregentti sitten näytti jo eilen?? Katselin googlella, niin jollakin toiselle oli käynyt samoin: pregentillä plussa, mutta aconilla nega.. En ymmärrä miksi ostan noita aconeja, kun olen pettynyt niihin aina!! (siis antavat haamun melkein aina..)
Täällä ei tehdä veritestejä juuri ollenkaan- sanoivat että virtsatesti on yhtä luotettava :/
 
Khimaira
JJ-t Mä olen saanut 8kk:n aikana kolme ihan selvää plussaa (testiajan sisällä, tehty herkillä ) - kaikista vuoto alkanut viimeistään vkon kuluttua :kieh: :kieh:
Ja kyllä: mulle lekuri sanoi että olen raskaana :kieh: Gynen luona katseltiin sitten lekurin sanelua, niin oli lisännyt sinne että potilaalla oli täysi virtsarakko, joka tuntui :kieh: Sanoin gynelle, ettei ollut- kävin pari minsaa ennen lekurilöle menoa wc:ssä! Gyne sanoi etä kokematon lekuri :kieh:
Että kyllä mulle sattuu ihanasti :ashamed: :'(
 
Luru Lude: Ok, harmi etteivät veritestejä ota. Mut niinhän ne joissain paikoissa sanovat, että ottavat vasta siinä vaiheessa veritestin, jos on epäily, että jotain olisi vialla..

Mutta entäs jos testaat huomenna uudestaan vaikka tosiaan sillä Apteekin omalla?
 
Khimaira
Emmä testaa enää...Olin jo päättänyt kuukausi sitten etten enää osta yhtään testiä kun en plussaa saa..Aivan sama odotella että menkat pari vkoa myöhässä ja pahoinvointi alkaa :whistle: Nytkin käytin vain kaapissa lojuvan testin pois ja meinasin saada sydänkohtauksen kun viiva piirtyi nätisti... :'(
 
Luru Lude: Luulen, että siinä aconissa on jotain vialla. Oisit ostanu sellasen samanlaisen testin millä teit eilen! :D Ei oo toivoa menetetty vielä jos kerran eilen sait selkeen viivan! Kipase siellä apteekissa vielä ja osta vaikka pari muuta testiä! Minkälainen viiva siihen aconiin siis tuli?

JJ-t: Voi ku meniski niin että tulisit äkkiä perässä ja sitte mä rauhottelisin sua! :) Vaikka en varmaan osais tota kannustusta yhtä hyvin... :ashamed:
 

Yhteistyössä