Tuulia78 Tuo pitää varmaan paikkaansa noista kuukautisisten "myöhästymisestä" :/ Mulle gyne sanoi viimeviikolla, että stressi heiluttaa kiertoa tosi herkästi :/
miina Mun kaveri sai ihan nvlan kautta ajan varhaisultraan, kun hieman liioitteli omia epäilyksiään raskauden suhteen
Mä olen käynyt parissa raskaudessa ultrassa rv 5-6 ja hyvin näkyi pikkuinen :heart:
on: mä en usko enää mihinkään, lopetan todellakin yritykset tähän (tai sit en....) :ashamed: Siis miten on mahdollista että pregent- testi näyttää ihan "selvän" plussan (jos nyt ei monsteri, niin silti ihan selvä
) ja sitten tämän aamuinen acon10 epäselvän haljuviivan :/ :kieh: Pregenthän on jotain 25?
Mä arvasin tämän- kuvittelin koko viivan :ashamed: :ashamed: Vaikken kuvitellutkaan!! Olen tehnyt testejä niiiiin paljon, että erotan kyllä viivanpaikan, haamun ja plussan :kieh: :kieh: Eihän se tarkoita muuta kuin sitä, etten ole raskaana :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Et mut saa vedellä kaikilta listoilta iäksi :ashamed: :'( :ashamed: Arvatkaas tekisikö mieli vaihtaa nikkiä ja "painua maan alle" häpeämään :ashamed: Ja mä vielä tein sen pregentin siksi, että teen sen pois kaapista, kun kuitenkin oli tarkoitus aloittaa ehkäisyt- et edes tekovaiheessa en ajatellut sen olevan + :/ Silmät ei kyllä hämänneet :kieh: Ja aiemminkin olen noita testejä tehnyt- ei viivanpaikkoja,tms.
Sorry purkaus :ashamed: :ashamed: :'( :'(