** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

ipanapa mä testaan huomenna, jollei täti saavu! tänään juilinut oikeen kunnolla ja oksettanut, jotenkin uskon että täti se siellä, mutta parempi se kun ei mitään..kp 61 |O testejä on kulunuut ihan hemmetisti!! :ashamed:

tosiaan tervetuloa kaikille uusille!!! vaikutatte oiken mukavilta ihmisiltä!! :D hirveesti on porukkaa lähtenyt odotuspuolelle, mutta hyvä että uusiakin tulee, niin ei tämä pino kuihdu kasaan!! :D
 
^^Nyt mä tiedän miks mä sain miinuksen tikkuun tänään, mähän oli just ennen syöny sienikeittoa! :LOL:
Mua ainakin alkaa jo ahistaa se, että on kp 32 ja ei mitään tietoa menkoista. :kieh: en mä halua että mun kierrot on jotain megapitkiä, eihän niistä ees raskaudu.
 
saako liittyä seuraan? :wave:
Meidän ei vielä pitäny ehkäsystä luopua, jotenki tähdättiin tonne ens keväälle, mutta se ehkäsy nyt kuitenkin jäi helmikuun lopussa ja tässä vähän mietitään että onkohan saman tien tärpänny kun noi aiemmatkaan ei oo hirveen kauan odotuttaneet... Mutta mun käsittääkseni ei kai oo hirveen hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi heti hormoniehkäsyn pois jättämisen jälkeen että eiköhän tässä nyt vähän aikaa mene. toiveissa olis kuitenkin jo kolmas :D
 
mä nyt asennoidun siihen, että se tätskä sieltä kohta tulee.... katsotaan nyt keskiviikkona, jos ne kotitesti.fi:n testit tulee huomenna, mut en odota enää mitään... tulis nyt vaan se täti, jos kerran en ole raskaana... :eek:
 
tää on aika rankkaa senkin takia, että "menetin" muutaman ystävän raskauden takia...
tai siis kun nää ystävät raskautui, niin unohtivat minut, joka en raskautunut millään ja hengailevat raskaanaolevien ja muiden äitien kanssa.. :eek:
mä en ilmeisesti ollut "yhtä hyvä ihminen" :(
 
ONKO TÄÄLÄ JOKU JOKA HALUAISI OTTAA LISTAN PÄIVITYKSEN VASTUULLEEN?????

Voisi tehdä ihan sen perinteisen tähän keskustelujen sekaan, mä en taida osata enkä välttis joka päivä ehdi koneelle.... :attn:
 
Odelia: Tervetuloa!

astydameia: Mie niin aattelin, että tuun lukee iloisen uutisen, ku kotiudutaan anopin luota. voimahali sinulle! :hug: Muutaman päivän päästä uudelleen testaus, jos tätiä ei näy!

JJ-t: Peukut pystyssä sinullekin, että tulis positiivinen tulos!

Laala: Harmi, kun tuli negatiivinen! :hug:
 
eli nyttenkö minun ei tartte siis enää päivitellä? :'( Minun lista ei siis enää kelpaa.
Mutta minäpä häippäsen teitä häiritsemästä ja siirryn tuonne odotuspuolelle :wave:

Paljon Plussapuhureita teille lähettelen! :whistle: :whistle: Tulkaahan kaikki pian perässä.
 

Yhteistyössä