** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

miina sori mä mokasin kun en yhtään kattonu että piti olla la, eikä plussauspäivä :ashamed:

muillekkin uusille:laittakaa tietonne niin päivitän mukaan humenna kun on vapaapäivä :D toi äskönen päivitys oli vähän niinkun harjottelua :whistle:
 
Pamu tuu sit kertomaan pyhänä, jos kans testailet =) jännitän täällä sit sun puolesta ja pidän varpaat ja sormet pystyssä! :D toivottavasti saatais kaivatut kaksi viivaa :heart:

Saako muuten udella RD ja miracle ja ym plussanneet, että minkälaisia oireita teillä on vai onko mitään erikoisia tuntemuksia? Eikä RD sun tartte täältä mihinkään lähteä!! :hug: kiva vain, kun täällä on vielä tuttuja maisemissa :wave:

Nyt nukkumaan, plussatuulia puhallellen! :wave:
 




Esikoisesta Haaveilevat





Sirja.....................kp 10/30................yk 7...............KHKS
piksu....................kp 15/30..............yk 10
Arcatha................kp 15/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott...............kp 16/30-57.........yk 3...............KYS
nti........................kp 17/30..............yk 5...............PHKS
kaa (taustalla).....kp 17/32..............yk 3...............KYS
Möhky..................kp 20/28-32........yk 4
Emiliina................kp 24/27-29.........yk 5
Suikku.................kp 24/29-32..........yk 9
Bumba................kp 28/37................yk 8
Ouska.................kp 29/28-30................yk 2
Orion..................kp 3/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Tikka81..............kp 2/30-38............yk 8.............LKS
kiharapää..........kp 35/32-35............yk 7.............TYKS
Sirpula...............kp 40/34-71............yk 9
JJ-t.....................kp 62/??..................yk 07/07 alkaen
Linna.................kp 78/35..................yk 3.............KOKS
Mayah...............kp 88/32..................yk 1
Magic.................kp ??/??...................yk 8
astydameia.......kp 36/28-30.............yk 13
Laala.................kp 32/??...................yk 1.............TYKS


Toista Toivovat




mariq................kp 10/29-36..............yk 11...........L-PKS
meilinde............kp 13/30....................yk 6
Caffee81...........kp 14/29-31.............yk 13
Vilinäiti..............kp 22/58...................yk 19..........TYKS
mama-84..........kp 23/29...................vuosi...........SATKS
Tuulia79............kp 25/28-32..............yk 3............PHKS
HepsKatti..........kp 29/32-36..............yk 2
erzi....................kp 34/33-43..............yk 3............PKKS
Heidsu...............kp 33/??....................yk 2
ipanapa-08.......kp 37/29-35...............yk 5
minime..............kp 41/32.....................yk 1
mussu...............kp 44/28-30................vuosia
Pixie..................kp 81/24-28................yk 8
Ninnurainen......kp 3/27-65..............yk 12..........K-HKS


Kolmatta Toivovat





Mammutti-Mamma....kp 10/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 13/28-3..........yk 3
jonttu79..................kp 15/29..............yk 3...........TYKS
Luppana..................kp 2/26-30........yk 3............KYS
TähtiTaika...............kp 22/27-33.........yk 3
Pamu k....................kp 24/28..............yk 4...........KOKS
kutmula...................kp 34/29..............yk 2...........PKKS
Neilikka77................kp 49/26-30........yk 3
maaruska.................kp 67/28-30........yk 4
tatomira...................kp 88/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 143/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1
Matonen..................kp 2/31.................yk 6


Neljättä Toivovat

Lapinmaria...............kp 18/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Tuulia78...................kp 18/31............yk 2
Päppä......................kp 20/25-30.......yk 12.........PHKS


Viidennestä Haaveilevat

Miilukka....................kp 25/28-33.......yk 9


Kuudetta Kaipailevat

Lumi-Marja..............kp ??/??...............yk ?........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat

mimulus...................kp 24/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:

Maotao...................kp 47/32.............yk 5......(1. lapsi)


:heart: Plussanneet :heart:

maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
Diodium..................??/??..................yk 6...........................1
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
miina........................??/??.....................yk 3..........................1





 
Voi kauhea kun te olette kirjotellu paljon taas tekstiä kun oon vähän taustalla kujeillut...

erzille ja tikruliinille isot :hug: :hug: , toivon todella että saisitte kumpainenkin tahoillanne asiat järjestykseen ja yritys jatkuisi. Jaksuja!

Laalaa, Matonen ja Odelia: Tervetuloa porukkaan munkin puolesta! :wave:

Ja jos on vielä joitain joita en ole huomionut (haamuilijat ja tädin yllättämät), niin tässä iso :hug: (poimikaa omanne!). Tämä naikkonen on niin sekaisin ettei häävi tosikaan. Jouduimme siis viime viikolla luopumaan meille rakkaasta ihmisestä, joten surua riittää. :'(
Mutta huomenna otan viimeisen teron ja sitten tätiä (kerrankin) odotan innolla saapuvaksi, että pääsen clomeihin käsiksi ensimmäistä (ja toivottavasti myös viimeistä ) kertaa! ;)

..poistun taustalle taas...
 
JJ-t Ihania kuvia olit löytänyt tuohon listan koristeeksi :) Nuo siittiöt on ihan huippu :LOL:
Työmoraali on taas huipussaan,kun kirjastoautot odottais siivoskelua ja minä hipsin het,koneelle,kun töihin pääsin :ashamed: Tää on vähän tätä,kun ainut siivooja olen,niin hiukan tulee lepsuiltua...
Eilen sen sit lopulta päätin,ettö otan olkavarteen tatuoinnin.Sellasen kauniin kuvion.
Odotan jo ihan innolla,että pääsen ystävän miehen "käsittelyyn" :D
 
Mulla alkoi menkat!! Jee!! Mahtavaa!! Kyllä tää 78 päivää kiertoa olinkin jo enemmän kuin tarpeeksi! Eli kp. on 1, mutta en tiedä, mitä kierron pitudeksi pitäisi laittaa. Saan taas Primolutteja, joten 78 päivään kierto ei enää veny. Meen tänään gynelle ja ilmottelen sitten sen kiertopäivänarvion.
 
jj-t minulla on nyt ko 12/28-33. Mahaa on poltellut ja nipistellyt koko aamun. Mies tulee tänään kotiin töitten jälkee. Kuulosti jo ilosemmalta ja rennommalta puhelimessa kun se soitti minulle ja toivotti hyvää huomenta. Mitä ei sit riidan jälkeen tehnyt
 
Khimaira
Tosi hienon listan sait väsäiltyä JJ-t =)
Harmi etten mä voi olla mukana tuolla hienon hienolla listalla jännäämässä teidän kanssa- ikävä tulee muutamia tyyppejä :(

Eilen alkoi pienesti vuotamaan- tänä aamuna menin vessaan, niin aivan mieletön hulahdus :eek: Eli ne oli tässä ne meikäläisen vauvahaaveet :'( :'( Ette voi iällään uskoa miten pahalta musta tuntuu :'( :'( :ashamed: :ashamed: Kaikkien noiden testisekoilujen myötä en voi sanoa kuin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Onneksi en ollut enää listoilla :snotty: Mitä raskaimmin mielin aloitin tänään pillerit :'( :'( :'( :'( Mutta ei toista voi pakottaa tähän projektiin- vauvaprojekti on yksi niistä joissa parisuhteen soisi olevan niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista :heart:

Mies sanoi kyllä että vielähän tässä keretään, että lykätään juttua eteenpäin- joka on miusta aivan hullua: jos kerran vauva kuitenkin halutaan, niin miksi mun pitää kärsiä näistä ehkäisyjen vaikutuksista ja sitten taas odotella kierron tasaantumista kun joskus lopetetaan ehkäisyt :snotty: :ashamed: :'( Mutta elämä on- mistä sitä tietää minne se vie :snotty:

Toivotan hurjasti plussatuulahduksia teille Arcatha,Tikru, JJ-t, Linna, Orion, Umayya, Erzi, KP, Sirpula, Magic, Miilukka ja kaikille muille tietty kanssa !!!!!!!!

Teidän kanssa oli aivan mahtavaa palstailla, jännäillä ja saada vertaistukea :heart: Olette aivan mahtava porukka ja tämä on kyllä aivan ykkösketju vauvahaaveilevalle :heart: :heart:
Kyllä mä aion käydä taustoilla aina välillä kurkkimassa mitä teille kuuluu :saint:
 
höh ipanapa.. :(

mä soitin neuvolaan, vien torstaina pissapurkin aamulla labraan. sit heti samana päivänä saan tuloksen. se kyl epäili, että sen pitäis jo näkyä.
sit jos en oo raskaana, se laittaa mut lääkärille.
epäili, että kun mä tuossa viime (vai edellis)kierrossa sain haamun, mutta sitten alkoi menkat, että olisin saanut pienen keskenmenon ja sen takia nyt kierto sekaisin...
meil on nyt tääl niin ihana ja ymmärtäväinen neuvolantäti... tai ei se mikään täti ole, nuori nainen ja itsekin raskaana :)
 
luppana :hug:
odelia tervetuloa :flower:
astydameia höh.. :( :hug:
linna onnittelut tädistä :D :hug:
luru voi :'( :hug: oikein paljon kaikkea hyvää sulle! tule nyt sentään joskus kertomaan kuulumisia jos vain jaksat :hug: ja kiitos :)
ipanapa no kökkö sentään :(
JJ-t mulla kp 143 :wave:
 
Luru Lude: Voih! :hug: ymmärrän kyllä että ketuttaa! Miehet ei ihan ymmärrä miten kova se vauvakuume voi olla! :/

tikruliini: Hyvä vähän paremmalla tuulella on miehes! :) Toivon että saatte asiat järjestykseen!

astydameia: Kiva kuulla että olet saanut asioita eteenpäin! :)

Linna: Onnea menkoista! :flower: Saisinpa minäkin ne.. :saint:

JJ-t: Kivan listan olit saanu tehtyä, vaikka sanoit vasta harjoittelevasi.. :)

Voisin kertoa oman kokemukseni, kun plussasin tuosta esikosta! Minullahan on siis aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Tai no jos ei aina pitkä niin ainakin epäsäännöllinen! Joten en edes tajunnut että olin raskaana. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa jo kuukausi sitten, kun tajusin tehdä testin. Plussaa näytti. Mutta kaikista mielenkiintoisinta tässä on se että monen monen ultran perusteella ovulaatio on tapahtunut viikko sen jälkeen kun niiden kuukautisten olisi pitänyt olla! :eek: Eli tämä antaa minulle aina toivoa näiden pitkien kiertojen kanssa, ovis voi tapahtua milloin tahansa.. |O
 
Linna: Onnittelut tädistä! :hug:

Luru Lude: :hug: Paljon voimia sinulle. Sinun kanssa oli mukava höpistä ja rupatella. :hug:

Emiliina: Ennen testausta oli sellainen pieni kutina, että raskaana ollaan. Sitten, kun menkat ei alkaneetkaan, niin olin siinä vaiheessa entistä varmempi, että raskaana ollaan. Väsymys on ihan hirveää. Pitäisi jaksaa olla töissä, mutta silmät meinaa mennä väkisin kiinni. Aamulla tekee vaikeaa herätä. Mikähän auttaa raskausajan väsymykseen? Muuten olen rauhallinen ja en hermostu herkästä, niin kuin yleensä.
Ja mikä on ihmeellistä, mulle ei ruoka maistu. Menenkin jääkaapille ja ajattelen jotain ottavani, tulee huono olo.
 
niin ja RD et nyt kokonaan häippäse mihkään, selkiskö :whistle: :D
ja mulla oli kuopuksesta tuo väsymys, se oli ihan karseeta, väkisin melkein nukahti vaikka mitä teki.. ja siihen ei kyllä mulla auttanut mikään, ei mitkään vitamiinit eikä mitkään ja neuvolastakin sano että se häviää sitten ajan kanssa :whistle:
ja astydameia juu kaikki on mahdollista :D mä ainakin ajattelen niin, muutenhan tässä tulee uskon puute, ahkeraan peittoja heilutellaan vaikkei oo tätiä mailla halmeilla, me miehen kanssa vitsaillaankin että melkein pyhästä hengestä tässä voisi raskautua :LOL:
 
Luru Lude :hug: Voimia Sinulle

Tänä aamuna tein testin ja haalea plussa sieltä tuli :) Itsestäni vähän niinkuin haamu mutta kaveri sanoi että selkeä plussa :heart: Että minut nyt saa tuonne plussaneisiin siirtää ja toivottavasti siellä loppuun asti myös pysyn :| Pelottaa ihan hirveästi että jos vaikka taas tuulimuna raskaus ja tulee keskenmeno,että varmaan en ihan vielä uskalla tuonne odotus puolelle siirtyä B)

Plussa tuulia kaikille =)
 

Yhteistyössä