** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

umayya: "häviää ajan kanssa".. Voi ei.. Kerran näin alussa jo alkoi, niin kärsinköhän kuinka pitkään :whistle: . Mua hirvittää mennä 11.4. neuvolaan, koska tiedän, että tulee sanomista tästä ylipainosta.. Minkä minä sille mahdan, etten saanut otettua ihteäni niskasta kiinni.. Hävettää ihan ihteäni.. mutta oottakaahan vaan, kun olen synnyttänyt :whistle:
Tää väsymys on hirveintä!! :headwall: Onneksi ei viel oo pahoinvointia oksentamiseen asti. Se tästä viel puuttuisi :LOL:
 
RD etkä ota sitten kuuleviin korviinkaan mitään mutinoita mistään painosta, kyllä sitten kerkee synnytyksen jälkeen.. mulle mäkätettiin kun ei paino noussut kuopuksella, just meni 10kg rikki päivää ennen synnytystä.. esikoisesta tulikin sit melkin 20kg :eek:
ja et muuten varmaan häviä täältä ennenkuin mäkin pääsen odotuspuolelle, yksinkö mä täällä sitten höpäjän.. tääl on muutenkin hiljentynyt ihan kaameesti sen jälkeen kun miraclen kanssa plussasit, te sentään jaksoitte koko ajan jotain höpöttää :saint:
 
umayya: Jospa mie nyt joskus kävisin täällä teitä häirihtemässä :LOL:
Mie esikoista odottaessa, alussa painoin 56 kg, lopussa 66 kg.. Sitten sain painoani tiputettua, mutta tuli taas se jojo-vaihe, kun huomasin olevani raskaana, painoinkin sit jo 68 kg :ashamed: , raskauden lopussa 70 kg. Eli ns. tuli vain 2 kg lisää. Paino tippui, tippui ja tippui. Alkoivat olee huolissaan mun syönnistä. Söin kuin hevonen, mutta liikuin jonkin verran.
Sitten sainkin tiputettua painon takas 56 kg:n ja tuli hormonikierukat ja rintaleikkaus.. Ja oma laiskottelu..
Ni nyt painan 74,4kg :ashamed: :ashamed: Masentaa niin helkutisti ku voi vaan. Mutta ei voi mitään. Kyllä mä viel joskus painan 60 kg :whistle: Vaikka siihen taitaa kyl aikaa mennä.

Ankee keli ulkonakin.. Tytöt tottui laskee mäkee, ni heti alkoi sit tällaset kellit :headwall:
 
pitänee varmaan koiralle ostaa kurapuku, en ehkä halua ruveta pesee turkkia.. Mistähän löytyisi halpoja koiralle? Jos kuun lopussa rikastuis sellaisen ostamaan. Onkohan se hankala pukea päälle ja tottuuko koira sellasee? Kuolen varmaan nauruun, jos sellaisen koiralle puen päälle :LOL: :whistle:
 
RD mitä sitä turhaan ressaamaan, laihduttaa sitten kun on sen aika, nyt kuitenkin on aika kasvattaa vauva masussa :)
eläinkauoasta saa niitä kurapukuja, ja juu on ne huvittavan näkösiä :D mut munkin on pakko tottuu kun tolle dopperille on pakkasilla pakko pukee takki päälle ettei jäädy pystyyn :whistle:
 
rd en sua ole sitten minnekkään potkimassa!!!! sehän on hyvä vaan kun te plussanneet pyöritte täälä ja me vainoharhaiset voidaan kysellä teiltä tyhmiä


luru niinkun sanoit ettei me voida ymmärtää miltä susta tuntuu, on varmaan ihan totta!!olen todella pahoillani


linna onnea menkoista!!!! toivottavasti ne lähtis nyt oikein tuleen...ja me voidaan edelleen miettiä sitä salakuljetusta


kertokaa vain kaikki mun väärät päivitykset!!! mulla on oikeen lehtiö ja kynä tossa pöydällä ja lisään siihen aina kun tulee joku muutos


niin ja tänään testattu nega...
 
OTETAAN TÄNNEKKIN NYT NIMENHUUTO KUN TUNTUU LISTASSA OLEVAN PALJON NIMIÄ JOITA EI OLE NÄKYNYT!!! TÄMÄN VIIKON AIKANA KUN HUUDAT "HEP" NIIN TIEDÄN ETTÄ OLET MUKANA!!!! JA JOS EI EHDI HUUTAMAAN NIIN MUKAAN TIETTY PÄÄSEE TAAS!!!

ELIKKÄ HUUTAKAA HEP, NIIN TIEDÄN!!!
 
HEP HEP

Kovasti on taas plussauutisia tullut viime päivien aikana. Hirmuisen isot onnittelut kaikille :heart: :heart:



JJ-t: voisitko päivittää minulle kp 19 . Kiitos!

).( Täällä kärvistellään väkisin flunssan kourissa töissä. Ovis oli ja meni ja nyt odotellaan saatiinko mitään aikaiseksi. Pääsiäisenä jännäillään...
 
Hienoa että on tuollainen plussatuuli tässä pinkassa käynyt! Ja valtavasti onnea kaikille plussanneille, RD, miracle, miina ja luminka sekä kutmulaainakin :flower: :flower: :flower: :D :D :D

Hienosti JJ-t oot päivitellyt :D

LuruL. :hug:

ON; Koko kierron olen ovista testaillut, ei mitään... Paitsi, että tänään tuli ehkä tummin haamu mitä toistaiseksi on tullut. Koko kierron ajan on tuohon kontrolliviivan viereen tullut haaleaa punaista testiviivaa (paljon heikompi kuin tuo kontrolliviiva ja siis negaa), ja edellispäivänä testi näytti ihan tyhjää! Mutta eilen jo melko paljon vahvempi viiva, ja tänään eilistäkin vahvempi, muttei vielä kontrolliviivan vahvuinen. :kieh: :kieh: :kieh: Eli oviksesta ei tietoa, ehkä mennyt, ehkä tulossa, ehkä ei tulekaan.... Peittoja ollaan heiluteltu puoliväkisin 1krt/pvä...

Omat vauvahaaveet siirtyvät sitten tosiaan huhtikuun alun jälkeen sinne heinäkuulle, jolloin päästään taas tositoimiin, kun mies palailee kotio :heart: Kyllä silti roikun myös täällä, vaikka konkreettisia toimia ei olekaan. Mutta katsotaan josko tämä kierto toisi jo tulosta. (Toiveet eivät ole kovin korkealla, kun ei tuota ovistakaan ole bongattu)

B)
 

Yhteistyössä