** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

kutmulalle onnittelut plussasta!!! Tarrasukkia pienokaiselle!!! :heart: :heart: :flower:

LuruL: Voi itkulainen :( Ettekö sit vois vaikka käyttää kumeja tai keskeytettyä yhdyntää jos kerran vauva sais sit myöhemmin kuiteski tulla? Kun sit ei kierrot menis sekasin eikä tartteis ootella niiden tasaantumista, mut voimia sulle sinne!! :hug:

Emiliina: mul ei juurikaan muuta ollu kuin vilunväreitä harvemmin, sit mahan repimiskipuja tai vihlomista oli vähä enempi... muuta oireita ei ollu, lämmöt kans kohol kyl ja nännit pingottuneina pitkään ja miltei joka hetki. Mut jotenki niit perinteisiä ja vahvoja oireita ei ollu.. sit ku haamun testasin ni sit alko tuntumaan et oon raskaana ja sit ku predictorilla tulikin nega ni se vähä lannisti mut silti tuntui et kyllä mä raskaana oon et se testi ei vaan näyttäny sitä ja niinhän se sit olikin :)
 
kutmulalle Paljon Onnea haamuplussasta!!

JJ-t, hienosti menee päivitykset!
ja kiva vaan tosiaan kun oot täällä red.
LURU, älähän sinäkään kokonaan katoa...mutta ymmärrän sun pointtis, kyllä sen miehen pitää olla samoilla linjoilla ja mukana tukena, niin on iso asia.

Aurinkoista päivää on tänäänkin vietty, esikko halus mennä mummulle leikkimään ja minä päätin tehdä kävelylenkin rattailla kuopuksen kanssa...joka nukahti! No minähän sit kuntoilu mielessä kävelin ja kävelin...1,5 h! B)
Huomenna ajellaan loppuviikoks isoisää moikkaamaan joten katotaan miten kerkiän tänne.
mukana kuitenkin jännäämässä.

Emiliina, joo katotaan nyt jos voin hillitä, mutt jos testaan ni sit pääsen kyl varmaan vasta ma ilmottamaan tulosta...ku ollaan siellä hotelissa. =)
 
HEP

Nyt alamahassa tuntuu semmoselta painon tunteelta ja kun käy pissalla niin viel enemmän tulee paineen tunnetta ja pyyhkiessä tulee vertakin vähän. Ja tuntuu että vessassa saisi ravata vähän väliä. Äsken oli pakko ottaa oikein särkylääkä tuohon jomotukseen. Pitäisiköös tästä huolestua??????
 
pitäkää mua kuinka hölmönä vaan, mutta aion nyt pidättää pissaa tuonne viiteen asti, ellei ylikin ja testaan noilla kotitesti.fi:n testeillä, jotka tuli tänään. kun menkkoja ei näy eikä kuulu ja nytkin alko tuleen vilunväristyksiä... ja helistin.fi:n keskustelupalstalla lueskelin jotain vanhaa keskustelua, että jotkut oli plussanu vasta kun viikkoja oli 8+3 jne... :eek:
jos ei tänään, niin huomenna aamulla ainakin... kaksi testiä sieltä tuli... rahan hukkaustahan tää on, mutta vainoharhaisuudelleen ei voi mitään.
enkä saa yhtään tehtyä näyttösuunnitelmaa kun ajattelen asiaa ihan taukoamatta. yritä tässä nyt jotain lähihoitajan eettisiä arvoja miettiä :D
 
no mullon ollu hiukan lämpöä, mutta toisaalta oon ollut flunssainen...
mulla vaan on nyt jo kupla otsassa vaikka yhden aikaan kävin pissalla..... kyl se neljä tuntia tarvis ainakin sinnitellä... sekin vaikeuttaa ton suunnitelman kirjottamista.. :eek:
 
sama mulla...
muutamana iltana oli 37.2

kävi just kaks kaveria kylässä. toisella viikkoja 38 ja toisella 10... tai siis toi kuka pidemmällä, on mun käly ja minusta tulee sen vauvan kummi... pelkäsin ensin että on rankkaa nähdä ne yhtäaikaa, varsinkin kun toinen just saanu tietää raskaudesta, mutta oli ihanaa kuunnella juttuja ja katsella kun kälyn olo melko tukala... :D
ihanaa kun edes ympärille tulee paljon vaaveja...
 
Heippa liityn siis seuraanne talvivauvan toivossa, tänään kp 1/32 keskenmenon jälkeen.
Yk 1 siis, toiveissa minulle 4.s lapsi meille ensimmäinen yhteinen! Kiitos jos joku päivittää! :heart:

Onnittelut plussanneille! :flower: :flower: Vaaveille paljon tarrasukkia mukaan masumatkalle! :heart:

Paljon jouluvauvoja nyt toivottelen pinoon! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
HEP :D

Pamulle rentouttavaa hotellilomaa ja tuu sit tosiaan maanantaina kertoon testailutulokset :heart:

RD:lle ja miraclelle kiitokset vastauksista! :flower: =)

Halaukset tädin yllättämille ja onnittelut plussaneille! Nyt en taaskaan muista nikkejä..

Luru :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen ollut samassa tilanteessa ja meidän suhde loppu viimein päättyi eroon, mutta silloinen siippani ei halunnut ehkä koskaan lapsia niin oli mulle liian kova paikka. Toivottavasti miehesi vielä lämpeää vauva-ajatukselle :heart:

 

Yhteistyössä