** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Mulla on ihan karsee olo.. Mies oli tehnyt jauhelihakeittoa ja minusta se ei maistunut millekään. Mies sanoi, että kyl siinä on mausteita, mä en vain maista. Minne on mun makuaisti hävinnyt? :eek:

Mikään ei maistu. On hirveän huono/heikko olo.. Tää öklöttävä fiilis ei ole mukava.. Mieluummin haluais oksentaa kuin, että on tää olo.. :/ |O
 
RD, outoa :D just ku raskaana on ni pitäis just sillon makuaistinkin terävöityä :D noh, mut pääasia et oot raskaana ja kaikki menee jatkossakin vaikka pahaa oloa onkin.. Mul tosin sitä ei yhtään ole mut ehk mulla kerkee viel tulla.. millos sul muuten huonoo oloo eka kerran tuli? ko kaveril muistaakseni oli 5 vkon puolella sitä sillo ko plussas..
 
miracle: nyt tänään on tullut tää hirveä olo.. Mä olen istunut pitkään jo pöntölläkin.. Eli maha ihan sekaisin. Mut joka ruoasta puuttuu mausteet mun mielestä :whistle: . Niin miekii oon luullut, et raskausaikana pitäis olla makuaisti loistava.
Huomenna ois koulupäiväkin.. :headwall:

Saanpahan "nauttia" huonosta olostakin, kerran ei aiemmis raskauksis sitä oo ollut.

Heikottaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
jj-t Aamul olen ajatellu varata aikaa omallelääkärille jos olo ei helpota
tikruliini oireesi voivat kyllä viitata virtsatieinfektioon, koska siinä voi olla kovat mahakivut, tiheentynyt virtsaamistarve ja virtsan mukana saattaa tulla myös verta. Kannattaa käydä lääkärissä vaikka vielä illalla viemässä pissanäyte, niin saat kuurin, jos se on sitä. Yöksi ei kannata jäädä kärvistelemään. Mutta voihan se toki olla ovulaatiotakin, itselläni on ainakin ihan järkyttävät oviskivut joka kuukausi. Toivottavasti helpottaa itsestään :hug:
 
mullois hei yks kysymys teille, jotka ootte tai ootte ollu raskaana... tuleeko raskausaikana nännipihoille sellaisia näppyjä?
mulla on sellaisia ihme näppyjä eikä ne siis ole mitään finnejä. aluks ne oli ihan pieniä, mutta nyt ne on vähän suurentuneet...
sitten on noissa nänneissä sellaisia pienenpieniä valkoisia täpliä, ehkä 10/nänni.... :D

olipa hoopot kysymykse, mut oli pakko kysyä... :D
 
no mul ehk ne tavan ihon "reiät" mitä ne ny on :D ihohuokosiako ne ny on :D :ashamed: no kummiskin ni ne on laajentunu nänneissä ja nännit on täysin pingottuneena ollu jo pidempään ja siit eka aloinki ihmetteleen et oonkohan raskaana ku vaiks ei oo kylmä eikä muutakaan ni silti vain nännit pingottuneina :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
jj-t Aamul olen ajatellu varata aikaa omallelääkärille jos olo ei helpota
tikruliini oireesi voivat kyllä viitata virtsatieinfektioon, koska siinä voi olla kovat mahakivut, tiheentynyt virtsaamistarve ja virtsan mukana saattaa tulla myös verta. Kannattaa käydä lääkärissä vaikka vielä illalla viemässä pissanäyte, niin saat kuurin, jos se on sitä. Yöksi ei kannata jäädä kärvistelemään. Mutta voihan se toki olla ovulaatiotakin, itselläni on ainakin ihan järkyttävät oviskivut joka kuukausi. Toivottavasti helpottaa itsestään :hug:
Touta en tullut miettineeksi. Nyt en pääse viemää pissanäytettä. Kun olen lasten kanssa yksin kotona. Toivottavasti yö menisi hyvin ja saisin edes vähän nukuttua. Nyt on vähän parempi olo. Särkylääkä rupesi kait auttamaan. Vessa käynti tuntuu kyllä edelleen alamahassa jännältä. Aamul kasilta soittaa lääkärii
 
Täällä ollaan jo paremmalla mielellä ku eilen. Päätin vain kylmästi että kokeillaan tonne heinä-elokuulle saakka ilman paineita (heko heko...) ja sen jälkeen aletaan tekeen asialle jotain. Kyllähän se jossain välissä tulee se beibiki. Pakko siihen on uskoa. Ja mitä netistä vähän luin noista hoidoista niin tosi tehokkaita ne on elikkä melko varmasti tässä jossain vaiheessa tullaan äidiksi ja isiksi.

Kiitos kaikille ihanista halauksista, ne autto tosi paljon eilen :heart:

Onnea kaikille seuraavaan yritykseen, luultavasti en käy täällä nyt kovin useesti mutta ilmottelen kyllä muutoksista. Täytyy yrittää olla ottamatta hepulia näistä asioista.

:wave:
 
astydameia

Hei tuli mieleen nuista pienen pienen pienistä valkeista pisteistä jotka ihna nännin keskellä..
Just tossa joku aika sitten ite kysyin mieheltä samaa :D et onko nuita ennen ollu :D::D
Millos sä testaat sit..?
 
HepsKatti
HEP!

Mukana menossa ollaan, vaikka ei niin aktiivisesti kuin moni muu. Hitsi, kun te saatte parissa päivässä niin monta sivua juttu, ettei millään ehdi kaikkea ajatuksella lukea :)

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :wave:

Täällä nyt sit vaan lähinnä odotellaan menkkoja ja sitä, että tuleeko niitä. Pian alkaa ne piinaisimmat päivät, kun testit alkaa poltella tuolla laatikossa :LOL: Muistuttakaa mua sitten vaan, että ei saa testata ennen kuin on myöhässä. Missään nimessä ei saa ainakaan yllyttää tätä hullua :LOL:

Ihanaa, kun joku eli JJ-t jaksat tuota listaa päivitellä!!
 
tulisin minäkin.
Synnytin viidennen lapsemme, täydellisen pojan (rv36+4) joka sai synnytyksessä pahan infektion ja kuoli tämän aiheuttamaan sokkiin ja liitännäissairauksiin vain 11 päivän ikäisenä :'( Syli jäi tyhjäksi ja vauvan kaipuu on valtava. Uusi vauva ei toki korvaa menetettyä, mutta päätimme antaa vauvan tulla heti kun on tullakseen.
Kävin eilen jälkitarkastuksessa, ja "sain luvan" uuteen raskauteen.
Nyt on menossa kp 18/28 (normaalisti), ja luulen, että ovis olis ollut vasta eilen... :eek: Katsotaan nyt onko kierto vielä kuinka sekaisin. Synnytyssairaala on OYS, ja kuudes lapsi siis haaveissa :heart:
En muuten saanut tuota listaa auki :ashamed: Mistäs löydän teidät kaikki? ;)
 
Tuttemui, voi ei :( tuo olis kyl kamalaa, pikkuinen on sitten enkelinä pilven reunalla katsomassa ja aina ajatuksissasi lähelläsi, voimia sinulle ja todella iso :hug: ja plussausonnea paljon! Toivotaan että plussaat pian ja seuraava pienokaisesi jaksaisi elää pitkän ja hyvän elämän:) plussapuhureita :whistle::whistle::whistle:
 

Yhteistyössä