** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Juu kyl testit luotettavia on, ainaski useimmat. Kotitesti.fi:n testeihi mul ei koskaan tullu turhaan mitään viivanpaikkaa eikä haamua, sit ku tuli ni sit sitä tosissaan raskaana ollaankin. Eli kyl ne näyttää sen raskauden suurella osalla jo sillon ko menkkojen tulis alkaa, tosin sillo pitäs vain tietää millon ovulaatio on ollu jos haluaa tietää millo menkkoje piti alkaa :p
 
Heidsu: Minä sinuna veisin ajatukset vähäksi aikaa muualle kuin ajatella koko ajan, että olenko raskaana vai enkö ole. Liika stressaaminen ei tee hyvää. Ja tosiaan liiallinen miettiminen voi olla haitaksikin, eli menkat ei vaan ala. Liiallisen stressin takia. Ja jos menkat ei ala muutaman päivän päästä, ni voithan sä taas testata uudelleen.
Voimia sinulle paljon! :hug:
 
Heidsu, en mäkään sano et toivo on menny jos sulla vaiks oiskin myöhäinen ovis! Ootko sit ovista millon bongaillu? Sitä vain sanon et useimmiten kyl ne testit näyttää oikein jos ei liian aikasin vain testaile, eli jos on tienny millo ovis on. Mä itse vaa huomasin sillo aiemmin et sitä niin usein ripustautui turhaan toivonkipinöihin vaikka kuinka testit oli tehty kyl iha tarpeeks myöhäses ajas ja negaa näyttivät. Mut toivotaan et sä et vain ole huomannu ovista ja et se ois ollu vain myöhemmin ja olisitkin raskaana! =)
 
Heidsu: Mä kyl tiedän ainakin mitä toi stressaaminen on, itel kans taipuvaisuutta siihen. Varsinkin nyt ku melkein pakkomoelteeks asti kirvonnut tää vauvakuume. Epätoivo alkaa pikkuhiljaa hiipimään kuvioihin mukaan, ku yritys yrityksen perään menee mönkään aina vaan!!!
 
Juu siis ei se ollu kellekkään suunnattu..
En ole ovista huomannu...kai.. ja jos huomasin se oli sillon 26 tai 27 helmikuuta.. tai sit ei ollu sillonkaan..en minä tiä..
ja en ripustaudu toivonkipinöihin...! ootan et ne menkat tulisi..en mä sitä 24/7 ajattele mut kun ei ole muuta kun riippua tääl palstoilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia78:
Siis tuo hali oli astydameialle :attn:
Nyt on kp 18/31...
Ovistikkuun edelleen haaleita viivoja,argh :headwall:
Onx kellään tiedossa tapausta,että ois kuitenkin tullut raskaaksi,vaikka ovistikut väittäis muuta? :|
Jotkut on kuulemma tullut raskaaksi, vaikka ovistikut ovat näyttäneet koko kierron negaa, joten toivoa on :whistle: itse olen ajatellut heittää ovistikut jordaaniaan asti, mitäs niillä, kun ei niihinkään voi luottaa. Plussatuulia!! :wave:

Halaukset tädin yllättämille, koitetaan jaksaa taas eteenpäin! :hug:
 
:headwall: :headwall: pitiki mennä taa hämmentämään!!!
aattelin ett jos ois vaihtanu nimimerkkii välillä mutta tulinkin sit heti toisiin ajatuksiin ja koitin vaihtaa entiseen takasi mutta eipä onnistukkaan :headwall: :headwall: tulee vaan että nimimerkki on jo varattu!!!

eli saatte nyt tottua että Miilukka onkin Milfred :LOL: :kieh:
pitiki mennä säätämään B) eli milfred,päivää :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
ent.miilukka: Mitä menit tekemään" :headwall: Eihän tuo kuvasta sinua ollenkaan. En minä totu tuohon nickiin millään :whistle: .
Mutta hyvää päivää Milfred! :wave: :D
no en totu minäkään...... :headwall: pitiki koskee.muutan takasi jos pystyn muuttamaan mut eipä antanu muutella äsken :'(

 
Olipahan luettavaa ja päivittäjäkinkö vaihtunut? No minä en huuda hep vaan toivottelen kaikille kaikkea hyvää sekä plussa tuulia ja plussanneille onnea . Itse siirryn pois täältä kokonaan ja palailen sitten vauva haaveissa 2015, ehkä.Mieheni kanssa emme näillä näkymin jatka yhteiselosta joten minun unelmat menivät siinä sivussa.Kiitos teille kaikille jotka olette jaksaneet mun vuodatuksia :) Oli kiva palstailla teidän kanssa :flower: Näkemiin.. :'(
 
voi ei, erzi!! :'( tuli oikein kylmät väreet kun luin viestis, tuli niin surullinen ja epätodellinen olo :( Kaikkea hyvää sinulle silti!! Toivon että elämä kohtelee sua hyvin jatkossa ja saat kaiken mitä oot toivonutkin ja hyvän miehen rinnalles kulkemaan! Paljon haleja :hug: :hug: Voimia!
 

Yhteistyössä