** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Erzi :hug: :hug:

Milfred Juu kannattaa kokeilla vielä uudestaan josko se antais vaihtaa takas, muistaakseni mulla itelläki on käyny niin että ei antanu vaihtaa takas heti, mutta sitte jonkin ajan päästä. :)


Kymysystä kaikille rakkaille kuumeilijatovereille: Ootteko miettiny sikiöseulontoja? Että meinaatteko osallistua sitten kun se on ajankohtaista?

Mä oon ite vähä miettiny, että niskaturvotusta en halua mitattavan, mutta muuten kyllä noin pikaseen kattoa että kaikki näyttäs olevan ok. Oon vähän miettiny että jos menis sitte vaan rakenneultraan, mutta voi olla ettei malta olla menemättä jo aiemmin siihe np-ultraan, katotaan kai sielä muutaki ku vaan se niskaturvotus? Niskaturvotusta en halua mitattavan ihan siks kun kerran niitä vääriä "hälytyksiä" on niin paljon ja kun jokatapauksessa aborttia en tee oli lapsi millainen tahansa. :)
 
HepsKatti
Seulonnoista. Kunhan tästä raskaaksi tullaan, niin aion mennä np-ultraan ja rakenneultraan. Lisäksi nyt alkanut miettiä, et pitäisikö mennä myös alkuraskauden ultraan, kun esikoisesta en ollut ja nyt miettii sitten kaikenlaista kohdunulkoista ja tuulimunaa :/

Mun mielestä np-ultrassa katotaan myös se, että montako sikiötä on ja vastaako koko viikkoja. En muista enää esikoisesta :)
 
erzille isot halit. Omasta erosta on jo monta vuotta, mutta ei ne tuntemukset muistoista katoa. Mulla vaan oli silloin neljä muksua mukana, joten kaikkea järjesteltävää oli kouluista lähiten. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ja toivottavasti vielä elämä antaa sinulle uuden onnen ja antaahan se. Uskot vain parempaan, niin kaikki menee sen mukaan. Elä haaveesi todeksi :hug:

Uusille tervetuloa :wave:

Täällä on niin mahdottomasti ollut kirjoitusta jälkeen viimenäkemän, että en sen enempää ala mitään erikseen kommentoimaan. Kaikille haleja tarvitseville isot :hug: ja suuren suuret onnittelut, joilla iloisia kuulumisia :)

(.) no mistähän sitä aloittais. Tätiä ei kuulu. Päätä särkee, mahaa nippaa, huimaa, lämpö koholla, viluttaa, väsyttää ja kuikuttaa. Rintoja ei tosin nippaa, mikä on yleensä vakiokaveri näisää mun PMS oireissa. Sen sijaan eilen suihkun jälkeen itteeni rasvatessa huomasin, että rinnosta tihku vähän maidontapaista :eek: Voiko siis todellakin kuukausi km jälkeen vasta tulla tota tihkumista...siis en tajua. Tätä juttua mulla ei ole ollut ikinä ennen tätiä, eikä kyllä muutenkaan. Joku hormonihäikkä varmaan jyllää ja pahasti. Olo on kuin parin litran kaalilaatokon syönnin jälkeen. turvonnu kuin pallo, mikä puoltais tädin tuloa, mutta kun tätä samaa on kestäny rapia viikon :| Lähes kaikki mitä laitan suuhun, närästää. Sit iltasella tyo närästys on niin kamalaa, et ei voi edes maate mennä. Muutenkin huono olo vaivaa.

Tässä alkaa jo ajatella mitä sattuu, muttta raskaana en voi mitenkään olla. Sen teoriassa mahdollista joo, mut se mahdollisuus on kuitenkin niin olemattoman pieni, ettei sitä voi laskea. Miten muka olis voinu kerrasta tärpätä just vuodon loputtua, kun ei kerran ennenkään ole niin käynyt, vaan on menny lähemmäs kahtavuotta aina yrittäminen. jäkitarkastus on 27.3. ja sinne tuntuu olevan edelleen ikuisuus aikaa. Olis vaan niin kiva saada tietää, mitkä kaikki hormonit ja muut jutut mun kropassa on pielessä.

Tuli tuossa vähän tutkittua kn aluetta ja sen puoleen ei tätiä hetkeen olis näkyvillä, kun koko kn on jossain mistä en sitä löydä. Itku kun tämä elämä ei ala normalisoitua sitten ollenkaan. Tässä kuussa tulee kaksi vuotta täyteen, kun alettiin toista yhteistä haaveilla ja tähän väliin mahtuu vain yksi surullisesti päättynyt raskaus. Mitäs minä edelleen teen, haaveilen siitä toisesta yhteisestä mieheni kans :headwall: Voi iesus, kun tämä elämä voikin jauhaa paikoillaan :headwall: Joo, sori, tuli avauduttua, mutta kun tätä on nyt jatkunu niin kauan jo, että alkaa ottaa päähän.

Niin mielelläni laittaisin jo tuonne kp sarakkeeseen jotain, mut ei vaan tule tätiä niin ei tule. yritystä on ollut 3/06 lähiten, mutta surkein tuloksin.

Nyt menen marisemasta ja jään ihmettelemään tuota olotilaa. Tulis nyt se täti vaan, eikä antais itteensä odotuttaa näiden typerien "olen tulossa" merkkien kanssa.

Kuumeilussa uudelleen mukana niin pitkään kuin se on mahdollista. Surraan sitten vasta enemmän, jos ilmenee, että meidän haaveet jää haaveeksi. Siihen asti haluan vielä leikitellä tuolla ihanan kutkuttavalla ajatuksella pikkuisesta nyytistä :heart:

Lumi-Marja
 
Mihin te olette minut listoilta heittäneet.... =)
Hep, tahdon takas plussanneisiin =)

LA olis siinä 15.10, sairaala phks jä yrityskerta oli....apua, kuudes tai seitsemäs.

Täällä mentäis nyt 8+6, edellee pieni tuhruilu vaivaa, sitä onkin kestänyt vasta vähä reilu 4vkoa....
 
erzi: Voimia hirveästi sinulle! :hug:

En varmaankaan mene seulontoihin. Haluan lapsen joka tapauksessa, vaikka olisikin sairas. Usein pahasti viottuneet sikiöthän eivät kestä raskautta kovin pitkälle. Myös väärät hälytykset peloittavat. Tosin en ole tutustunut asiaan niin paljon, että voisin antaa varman vastauksen. Toisaalta seulonnoista voi saada erittäin hyödyllistä tietoa, joten katsotaan, kun tulee ajankohtaiseksi asia. Varhaisultraan menisin mielelläni tuon kohdunulkoisenraskauden mahdollisuuden takia.
 
Heippa kaikille! :flower:

Onkos täällä monta kp 2 elävä? Tietäisi vähän kenen kanssa sitä sitten jännäillään huhtikuun alussa? :D

Erzille pahoittelut erostanne! :hug:

Ihanaa pvn jatkoa jokaiselle! :flower: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kaa
Taustalta taas; sikiöseulonnoista. Ajattelin käydä kaupungin tarjoamassa ultrassa ja ottaa osaa "veritestiin". Itse olen terveydenhuoltoalalla ja pidän eräänlaisen järkevyyden mukana noissa seulonnoissa. Olen jo kerran ultrassa saanut ikäviä uutisia, mutta silti haluan jatkossakin käydä niissä. Tuo "haluan lapsen, oli hän miten sairas tahansa" -lause on monella tullut esiin. Töissä olen nähnyt mitä sairaan lapsen kanssa eälminen on, ja hieman se pelottaa. Se ei kuitenkaan vaikuta omiin päätöksiini seulontatuloksien osalta. Lapsi on lahja ja sellainen lahja josta ei hevillä luovuta. Eli seulonnoissa pitää olla jotain todella vakavaa ja varmaa, ennen kuin keskeytykseen päätyisin. Eli jotain sellaista, mikä tarkoittaa sikiön menehtymistä joka tapauksessa ennen synnytystä. Mutta nämä ovat asioita, joita en vielä rupea miettimään, kunhan nyt vaan saataisiin ensin alulle se Meidän Lapsi. :heart:
 
erzi :hug:

Kyllä taidan huomenna lääkärin soittoajan yhteydessä sanoa tästä vaivastani. Mikä on virtsatietulehdus. Vessassa ravaan ja painon tunne alamahassa. Kipuja ei onneks nyt ole. Eiliset kivut olivat kyllä hirveitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:



Esikoisesta Haaveilevat





Sirja.....................kp 11/30................yk 7...............KHKS
piksu....................kp 15/30..............yk 10
Arcatha................kp 16/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott...............kp 17/30-57.........yk 3...............KYS
nti........................kp 18/30..............yk 5...............PHKS
kaa (taustalla).....kp 18/32..............yk 3...............KYS
Möhky..................kp 20/28-32........yk 4
Emiliina................kp 25/27-29.........yk 5
Suikku.................kp 25/29-32..........yk 9
Bumba................kp 29/37................yk 8
Ouska.................kp 30/28-30................yk 2
Orion..................kp 4/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Tikka81..............kp 3/30-38............yk 8.............LKS
kiharapää..........kp 36/32-35............yk 7.............TYKS
Sirpula...............kp 41/34-71............yk 9
JJ-t.....................kp 63/??..................yk 07/07 alkaen
Linna.................kp 2/35..................yk 4.............KOKS
Mayah...............kp 89/32..................yk 1
Magic.................kp ??/??...................yk 8
astydameia.......kp 40/28-30.............yk 13
Laala.................kp 33/??...................yk 1.............TYKS


Toista Toivovat




mariq................kp 11/29-36..............yk 11...........L-PKS
meilinde............kp 14/30....................yk 6
Caffee81...........kp 15/29-31.............yk 13
Vilinäiti..............kp 23/58...................yk 19..........TYKS
mama-84..........kp 24/29...................vuosi...........SATKS
Tuulia79............kp 26/28-32..............yk 3............PHKS
HepsKatti..........kp 30/32-36..............yk 2
erzi....................kp 35/33-43..............yk 3............PKKS
Heidsu...............kp 36/??....................yk 2
ipanapa-08.......kp 38/29-35...............yk 5
minime..............kp 41/32-47.....................yk 1
mussu...............kp 45/28-30................vuosia
Pixie..................kp 82/24-28................yk 8
Ninnurainen......kp 4/27-65..............yk 12..........K-HKS


Kolmatta Toivovat





Mammutti-Mamma....kp 11/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 13/28-33..........yk 3
jonttu79..................kp 16/29..............yk 3...........TYKS
Luppana..................kp 1/26-30........yk 3............KYS
TähtiTaika...............kp 22/27-33.........yk 3
Pamu k....................kp 25/28..............yk 4...........KOKS
kutmula...................kp 35/29..............yk 2...........PKKS
Neilikka77................kp 50/26-30........yk 3
maaruska.................kp 68/28-30........yk 4
tatomira...................kp 89/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 143/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1
Matonen..................kp 3/31.................yk 6


Neljättä Toivovat

Lapinmaria...............kp 19/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Tuulia78...................kp 19/31............yk 2
Päppä......................kp 21/25-30.......yk 12.........PHKS
RouvaPikkumyy........kp 2/32..............yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Miilukka....................kp 26/28-33.......yk 9


Kuudetta Kaipailevat

Lumi-Marja..............kp ??/??...............yk ?........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat

mimulus...................kp 25/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:

Maotao...................kp 48/32.............yk 5......(1. lapsi)


:heart: Plussanneet :heart:

maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
Diodium..................??/??..................yk 6...........................1
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
miina.......................17.11..................yk 3..........................1
kutmula.................??/??....................yk 2







Minä vain kokeilin että osaanko.. :wave:
 

Yhteistyössä