** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

JJ-T mulla on tänään se kp 34 ja ke 35

Täällä ollaan jo aika kypsääntyneitä tähän kuumeiluun.. Saa nähdä saadaanko koskaan omaa vauvaa.. Mä alan oleen kypsä tähän yrittämiseen.. Kohta lopetan koko yrittämisen ja sitten alan pistämään tarmoa ihan johonkin muuhun..
Täällä alkaa olla voimat loppu tähän.. Mä en ymmärrä teitä jolla menee yk jossain 60 ja yli.. Miten jaksatte??? kaipa sitä pitäisi vähän enemmän olla uskoa tähän juttuun.. Mutta nyt vaan jotenkin alkaa ärsyttämään..
Kohta voi todeta miehelle, ettei meillä enää tarvita mitään ehkäisyä enää koskaan, kun ei ole mitään vaaraakaan..
Mutta plussa tuulia kaikille!!!

Kevättä ja kesää odotteleva (purjehtimaan pääsyä odottava KP) KP työnarkomaanius alkaa iskemään..
Nyt miestä odottelen kotiin..

Anteeksi tällainen alakuloisuuskohtaus..

KP
 
samanlaisia turhautumiskohtauksia miekin sain jokin aika sitten. samalla tyylillä sanoin miehelle, että ei tässä mitään ehkäisyjä tarvii koskaan hankkia, kun ei me millään "idetä"... :D
mutta en vieläkään ole pystynyt lopettamaan yritystä... vaikkei me ihan sanan varsinaisessa merkityksessä yritetä....

:hug: kiharapäälle
 
kp, laitoin sit pitkän tsemppausviestin ni tää jökkäyty aivan tykkänään! en millää jaksa sepustaa kaikkee uuvelleen mut koita jaksaa, kyllä se sieltä vielä tulee sinullekin!! Pää pystyyn ja iloinen mieli elämässä! Siitä se lähtee :) plussapuhureita!!! :whistle: :whistle:
 
HEP Tulin hetki sitten ratsastamasta ja johan oli taas tunti...eräs mummeli (luitte oikein,mummeli!!) ei saanu pidettyä kaakkiansa kurissa ja niin sitten muakin vietiin kuin riepua :eek: Ihan hyvä,että vanhemmat ihmiset on löytänyt tuon harrastuksen mutta pitäs pyytää tallin pitäjää laittamaan ryhmät uusiksi,iän mukaan :snotty:
Rouva Pikkumyy teillä on kans sama perhetilanne kuin meillä,lasten lukumäärän kanssa siis =)
Hienoa että löytyy "kohtalotovereita" :D
 
Tuulia78 Se on kyllä tosi ärsyttävää jos on tunnilla ihan eritasosten kanssa! Oli ne sitten paljon parempii tai sit huonompii vielä..
Mä oon silti pariin kertaan sotkenut tunnin kun en vaan saanu heppaa ruotuun, ei riittänyt voimat, vaikka oikeasti tein ihan kaikkeni.. :ashamed:
mutta syyhän ei siis ollut minun vaan tunnin pitäjän joka anto mulle liian hankalan hevosen :D :LOL:
 
tikruliini kannattaa tosiaan viedä pissanäyte aamulla, varsinkin jos oireet jatkuu.

Tuttemui ja Rouva Pikkumyy tervetuloa!! Ja myös muut uudet, jos joku jäi mainitsematta :) Tuttemuille Iso Hali :hug: Lapsen menetys on jotain kauheata. Ihanaa, että jaksatte yrittää taas ja toivottavasti pian tärppää! Onneksi tuollaiset infektiot on todella harvinaisia.

KP minulla on juurikin ollut samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla. Välillä tuntuu, että pitäisi jättää koko yrittäminen niin ei tulisi pettymyksiäkään :ashamed: välillä masentaan tosissaan ja itku on herkässä. Mullakin on vasta yk 5 menossa, mutta sekin tuntuu ikuisuudelta. Varsinkin, kun ei tiedä, kuinka kauan tätä täytyy jaksaa. Kaiken lisäksi kaikki ympärillä olevat on joko raskaana tai saavat vauvoja, ei sekään oo aina helppoa seurata vieressä :ashamed: :'(

Ja JJ-t:lle kiitos listan päivittämisestä! :flower:
 
JJ-t: Oon miettinyt nyt oikein näitä kiertopäiviä.. Jos laittaisit tänään kp 1/28-78. Eli tänään alkoi vasta kunnolla vuoto ja noista kp:stä ei voi sanoa mitään.. Eli sain Clomit, mutta en saanut Primolutteja, joten jos ovis saadaan aikaan ois kierto 28 päivää, jos ei niin sitten..no sitten ei tiedä kuinka kauan noita menkkoja saa taas odotella..

Keskiarvo siihen kuinka kauan plussanneiden tärpäämiseen on mennyt lasketaan näin: Laske yhteen jokaisen plussanneen yrityskuukaudet ja jaa tulos plussanneiden määrällä.
 
Huomenta kaikille..

Eilen aloitin terolutit, eli tänään kp 16.

Pari päivää olisi vielä koulua jäljellä ja sitten maanantaina alkaisi harjoittelu.. Jännittää meinaa pikku hiljaa.

Tänään olisi mikrobiologian tentti, etn ole saanut luettua yhtään.. Eli penkin alle menee se tentti :ashamed:

Sain eilen arvosanat parista tehtävästä.. Oman elämän tarinasta suoritus merkinnän ja viisi plussaa, lasten kasvun ja kehityksen havainnoinnin teoriaosuudesta nelonen. Että tällaista..

Olen niin kovin väsynyt.. :(
 
Huomenta

Olo meni jo illalla ohi. Täytyy nyt seurata tämä päivä. Huomenna on lääkärille soittoaika reseptin takia. Kysyä siltä että mitä mieltä se on jos oireilu tulee takaisin tänään. Olisko se eilinen sit vain voinut olla ovis eilen? jos tänään ei tule enää mitään oireita. En ole koskaan ovista tuntenut. Tai edes vuotanut silloin. Harmiksi me ei uskallettu yöl heiluttaa peittoa.

Miehen kanssa saatiin paljon asioita puhuttua. En aloita pillereitä ainakaan vielä. Niitä mietitään nyt sitten että missä vaihees ne aloitan. Näillä näkymin käytämme kumia ensi kierrossa. Tämä kierto mennään nyt ihan ilman.
 
Hei te Clomeja käyttävät! Onko ihan tavallista, että saa Clomit, mutta ei mitään muuta lääkitystä? Mulla ei myöskään oo mitään seurantaa. Clomit syödään kp. 4.-8. Gyne myös sanoi, että yhdyntää pitäisi harrastaa kp. 15, koska silloin pitäis oviksen tulla ja sitä ennen pidättäytyä 3 päivää. Minusta kuulosti oudolta. Entä jos ovis onkin kp.14.. Onko tähän thai-gyneen luottamista?

Ai niin ja kiitos menkkaonnitteluista! On kyllä näissä kiertopäivissä jo aihetta onnitella pelätyn tädin saapumista! Kyllä ensi kierossa osaan olla tyytyväinen myös ajallaan alkavista menkoista, jos sellaiset suodaan! :)
 
No voihan nyt Astydameiaa.... :hug:

Ja voimia hirveästi tuttemuille! :hug: Luin teidän kertomusta tuolta jostain pinosta ja kyllä tuli itku itellekin. :'( Mut hirveen hyvällä asenteella tunnutte itse olevan liikenteessä. Suru ei varmasti lähde koskaan, mut ehkä se kulkee matkassa, katse eteenpäin kuitenkin. :)

Tänne tulee ihan hirveesti tekstiä koko ajan, mä putoon kärryiltä... :LOL: hmm. Kouluun pitäis lähteä, nukuin vähän pommiin... En tajua miten mä nykyään tarvitsen säännöllisesti jotkut 9-10 tunnin yöunet, ennen kuin mistään tulee mitään... :whistle:
 

Yhteistyössä