LadyBlue, olen syönyt silliä tuonkin jälkeen
. En jaksa olla niin kauhean hysteerinen muutenkaan kaikesta. Enää siis. Aluksi tuskin uskalsin hengittää
. Kivasti tilaa sun vauvalla polskia siellä
. Mutta siis millon ja kenen tuollaiset hätäkastenimet siis pitääkään antaa. Kaikkien? Olen kyllä täysin tietämätön tuollaisesta asiasta.
Harmillisesti meni tuo sokerirasitus sinulta. Kun jo sait juotua, ja noinkin pitkään pidettyä sisällä. Kurjaa joutua tuohon uudestaan. Se odottaminenkin on melko pitkäveteistä. Vaikka kait sitä odottaisi vaikka 7 h ennemmin kuin oksentelisi. Tehdäänkö tuo sokerirasitus muuten kaikille?
Mulla tuo oli tänään, ja meni kyllä yllättävän hyvin. Kerran juodessa tuli sellainen yökkäysrefleksi, mutta sain litkun alas ja pysymään siellä. Arvoja en kysellyt, kertoili siinä kyllä että eka paastoarvo oli jotain 3-4 välillä. Onpahan tuokin nyt sitten lusittu.
Meillä tulee myös menemän se tonni niihin vaunuihin, mutta mitä olen muilta kuullut, niin kaikki sanovat että vaunuihin kannattaa panostaa. Niitä kun käyttää niin paljon. Siskonikin kerran sortui halppisvaunuihin, jotkut ABC:t tms. (hänellä on siis monta lasta), ja sanoi että aina ärsytti lähtiessä kun olivat niin huonot työntää. Joten meille siis tulee ne Emmaljungan Mondial Duo Edget classic rungolla, tai ehkä Mondial Duo Combit, white leatherette:lla ja classic rungolla. Syksyllä tulee uusia kuosejakin, muttei ehditä niitä jonottamaan.
Ne Bogaboot olisi kivan pienet ja näppärät, mutta kuitenkin haluan ilmakumipyörälliset vaunut kun niillä on helpompi kulkea maastossa. Mutta kaverini oli juuri kylässä, ja hain hänet ja vauvan autolla. Hänellä on mitoiltaan pienet Teutonian vaunut (ja kun asuu Helsingin keskustassa, ja pitää mahtua pieneen hissiin), niin silti veivät koko farkkumme takatilan :O. Silloin mietin miten paljon helpompaa olisi kun olisi pienemmät Bogaboot...Mutta silti ängetään sitten vaan ne meidän Emmaljungat sinne taakse. Kissat voivat sitten juosta perässä...
. No ei vais...
Kyllä myös taidan haluta sen itkuhälyyttimenkin. Vaikka asutaan yhdessä tasossa, ja vaunut saa kivasti keittiön ikkunan alle katetulle terassille. Mutta varsinkin mökille on tarpeen jos lapsi nukkuu sisällä, ja mökkejäkin siellä on useampia.
Mulla on myös ollut vähän turvotusta. Nyt luovuin sormuksista, koska ne alkaa jo ahdistaa sormissa ja pelkään ettei niitä saa kohta enää kuin rälläkällä pois
. Ei sitä turvotusta paljoa vielä ole, mutta on kuitenkin.
Mirdav, sullahan on paino noussut tosi maltillisesti, tuntuu että oikeastaan kaikilla teillä muilla. Mulla kun on tullut jo 10 kg...
Mökkelö, mulle terveydenhoitaja sanoi viimeksi, ettei vatsan koosta voi oikeastaan päätellä mitään. Toisilla kun se vauva ottaa tilaa sinne selkärankaanpäin, varsinkin pitkäselkäisillä voi olla tosi pienikin sf-mitta, ja vauva silti iso.
Huuu,
Nippe, tsemppiä ja voimia sinne odotteluun. Voin vaan kuvitella minkälaista on kun joutuu tuolla tavalla pedin "vangiksi".
Haaveilija, me ei kyllä nyt sitten oteta sitä ä-pakkausta. Saan koko ajan niitä tämän vuoden pakkaukse vaatteita kaveriltani sitä mukaa kun hänen vauva kasvaa, ja muutenkin on jo tullut hankittua paljon vaatteita. Talvihaalarikin on meillä uutena saatu, eikä meillä siis nyt puutu sieltä mitään muuta kuin se makuupussi. Senkin voisin ostaa vähän kivempana.
Myös mun tekee mieli kaikkea tuoretta. Salaattia tulee syötyä paljon ja usein. Namskista. Voisin syödä pelkkiä uusia perunoita ja salaattia + kalaa forever.
Hei, Onnea valtavasti Haaveilija!
Olet mua 10 v nuorempi. Lucky You
. Sulla on muuten vieläkin hyvät rauta-arvot!
Rödluvan, hassun aikaisin sulla lääkärineuvola. Mulla kun tulee eka vasta heinäkuussa, jolloin olen viikolla 29! Nuo th:t ja muut osaavat kyllä olla vähän hassuja välillä
. Joskus laukovat asioita ajattelematta. Harmi vaan kun niistä sittäen ottaa vähän paniikkiakin joskus, turhaan siis.
Olen nyt pessyt ja silittänyt kaikki tähän asti hankitut vauvanvaatteet
. Pari lipaston laatikollista niitä nyt on, + henkarissa roikkuvat ja ulkovaatteet.
Voi Lu
ck miten kurjaa! Todella rentouttavaa reissua teille, ja pajon onnea uuteen yritykseen!!
Dreamer, meillä myös mies taisi vasta viime viikolla tuntea potkut ekaa kertaa, vauva kun päätti aina lopettaa potkimisen kun mies laittoi kädet vatsalleni
. Muutaman kerran puhalleltiin otsahiuksia, että mitäs se nyt taas ei tee
. Vaikka ei meillä kyllä kummallakaan ole otsahiuksia
. Mutta nyt tuo tyttö on alkanut taas potkimaan enemmän. Välillä tuossa oli vähän hiljaisempi kausi, tai sitten potki selkärankaan päin? En myöskään heräile potkuihin. Hassua kun niitä alkaa tuntemaan aina vaan ylempänä.
Mirdav, mua ei myöskään niin kauheasti haittaa tämä töissä olo. (Ei kai kun kirjoittelee tänne
). Kivahan on sitten jäädä ä-lomallekin, mutta nyt voin lähes normaalisti, ja tulisi kyllä aika pitkäksi kotona.
Jotain tekemistä kyllä aina on, mutta mulla on vielä paha tapa etten osaa lopettaa kun alotan, ennen kuin vatsa ja kroppa huutaa että LOPETA!
. Viimeksi siivouksen päätteeksi kävin kaupassa, ja oli pakko soittaa miehelle, että tuletko kantamaan kassit autosta kotiin. Tuntui että olen fyysisesti ihan äärirajoilla. Alavatasaa kiristi ja askeleetkin painoi jotenkin.
Lotte onnea poikalupauksesta :heart: !!
Susirouva ja sudenpentu 25+1