Voi harmistus Jypy että tuollainen kaksikko sinua osuikin ultraamaan. Kuten mökkelö tuossa totesikin niin varmasti sinulle olisi annettu uusi aika lääkärille jos siellä jotain hälyyttävää olisi ollut. Jos asia kovasti mietityttää niin saisitkohan uuden ajan neuvolan kautta ultraavalle lääkärille tai sitten suoraan yksityiseltä lääkäriasemalta (jos asut paikkakunnalla jossa sellaisen käyttö on mahdollista). Tuollaiset epäselvät tilanteet on pahimpia :hug:
mökkelö Ihanaa varmasti kuulla ekat viuh viuhit dopplerista :heart: Mulla oottaa doppleri postissa vaikka tuskin mun makkaroiden keskeltä hetkeen mitään kuuluukaan :ashamed:
Huomenna olisi hoitavalla klinikalla se virallinen ar-ultra! Käytiin jo viime viikolla siis miehen kanssa yhdessä ekassa varhaisultrassa koska mies ei pääse huomenna mukaan enkä todellakaan halunnut mennä ekaan ultraan yksin. Toivottavasti taas näkyy villisti sykkivä sydän ja pikku-sintti olisi kasvanut monta milliä :heart:
En tiedä miten aktiivisesti tuota etusivun listaa päivitellään mutta voisikos minut lisätä mukaan tiedoilla:
Tunafish-78.....34v.....1.lapsi.....2xinssi.....LA 20.11......NKL
Se olisi muuten aika taas poksua!
Tuna ja Sintti 7+0 *POKS*
mökkelö Ihanaa varmasti kuulla ekat viuh viuhit dopplerista :heart: Mulla oottaa doppleri postissa vaikka tuskin mun makkaroiden keskeltä hetkeen mitään kuuluukaan :ashamed:
Huomenna olisi hoitavalla klinikalla se virallinen ar-ultra! Käytiin jo viime viikolla siis miehen kanssa yhdessä ekassa varhaisultrassa koska mies ei pääse huomenna mukaan enkä todellakaan halunnut mennä ekaan ultraan yksin. Toivottavasti taas näkyy villisti sykkivä sydän ja pikku-sintti olisi kasvanut monta milliä :heart:
En tiedä miten aktiivisesti tuota etusivun listaa päivitellään mutta voisikos minut lisätä mukaan tiedoilla:
Tunafish-78.....34v.....1.lapsi.....2xinssi.....LA 20.11......NKL
Se olisi muuten aika taas poksua!
Tuna ja Sintti 7+0 *POKS*