Heippa hei,
vastailenpa eka tuohon aikakysymykseen. Musta taas tuntuu, että aika menee tosi nopeaa. Tuntuu, että viikot vaan etenee vauhdilla ja kohta tulee sit jo kiire hankkia vauvan tarvikkeet ja remotoida vauvan huone.
Vaikka eihän se vauva asu omassa huoneessa pitkään aikaan. Meillä tulee meidän makuuhuoneeseen vauvan sänky ja hoitopöytä, onneksi on tosi iso makuuhuone johon mahtuu, vauvalle varattu huone remontoidaan vaatekaappien osalta ja vaihdetaan lattia sinne. Lisäksi pitää vähän vessojen tiloja miettiä, että vaihdetaan altaat ja toiseen vessaan pitää laittaa pide. Muuta ei varmaankaan tehdä. Niin no ostaa niitä vauvan tarvikkeita ja vaunut ja vaikka mitä. Mutta onneksi osa saadaan sukulaisilta, kun ovat tehneet noita vauvoja jo ison pinon
Hautomon tilanne on pyörinyt mielessä todella paljon. Hautomo toivottavasti saat voimia selvitä. Tuntuu todella pahalta puolestasi. Luin juuri vanhasta vauva lehdestä jutun enkelivauvoista ja tuli pala kurkkuun, vaikka en hautomoa tunnekkaan, tuntui se juttu kovin henkilökohtaiselta juuri hautomon uutisten vuoksi.
Tunafish ja
toivoa täynnä, tervetuloa tänne, toivottavasti pysytte täällä laskettuun aikaan saakka ja tulette kertomaan sitten vauva uutiset
Nippe82 sanot vaan suoraan ihmisille että se on sun masu ja sitä saa katsoa mutta ei koskea. Mä sanoin näin mun anopille kun se jo yritti sitä silitellä. Mun masu saa silitellä vaan mun mies. Toki itsekin ylpeänä tuon sen esiin, nyt jo vähän pullottaa ja tiukoissa vaatteissa näkyy kyllä selkeästi, että on vauva masu
Mutta pitää se joku raja olla, että kuinka sitä voi tulla toisten vartaloa koskettamaan.
Lotte ihanaa kun sun pahoivointi alkaa jo helpottaa. Mulla on kans se vähitellen mennyt ohi, illat on vielä tosi pahoja ja esim. ravintolassa syöminen pitää ajoittaa päivälle, kuuden aikaan illalla on jo virhe mennä ulos syömään tai kokkailla kotona jotain voimakas tuoksuista ruokaa. Väsymys on vielä melko rankkaa ja 10 tunnin yöunet on pakolliset. Eli menen nukkumaan aina 9 aikaan ja herään klo 7.
Sitten vielä lisää omanapaa
ja kyselyä muiden vauvamasuista
Mites siellä muilla on masut kasvaneet, etenkin samoilla viikoilla menevät, joko kohtu tuntuu? Entä onko ilmestynyt linea negra tai rinnat ottaneet kasvuspurtin?
Mulla on pieni masu tullut nyt esiin, kovasti jo odottelen että kasvaisi nopeammin. Olen nyt sairaslomalla loppuviikon kovien kasvukipujen takia, en voi kyykistellä tai kävellä pitkään kun tulee hirveet kivut. Eivät ole supistuksia vaan kasvukipuja. Mulla on sitä endoa niin paljon operoitu että kiinnikkeet repeilee. Sitä seurataan nyt tarkemmin. Toisaalta ihana olla sairaslomalla jotta saa levätä ja ei tarvi purra hammasta kun kipukohtaus tulee. Rinnat on mulla paisuneet ja aamuisin niistä saattaa tulla nestettä muutamia tippoja, varsinkin jos olen nähnyt vauvasta unta, niin yöpaita on kostea rintojen kohdalta. Mahan toiminta on hidastunut tosi paljon, mutta kuitupitoisella rualla se pysyy kurissa, eikä ihan ummelle ole mennyt.
Viel pitäisi vähän reilu viikko odottaa ja olisi taas neuvolakäynti ja saa kuulla sydänäänet, jääkaapin ovessa on pienokaisen kuvat ultrakäynniltä ja pienet sukat muistuttavat eteisenpöydällä hänen olemassa olostaan.
En ole varma, mutta olen saattanut tuntea jo pienet liikkeet. Iltaisin alamasussa on ollut pientä kuplintaa. Saatan kyllä kuvitellakkin.
Olipas taas pitkä päivitys
LadyBlue ja pikkutirri (pikku nökö on miehen antama lempinimi) rv 14 +