Tuttava me osallistutaan kaikkiin seuloihin, jotka tarjotaan! Kyllä muakin jännittää, vaikka ikä ei vielä riskitekijänä olekaan. Ajattelin kuitenkin, että haluan tietää jos olisi viitteitä johonkin vakavampaan poikkeamaan.
Ihanaa, että olette tekin päässeet näkemään pienen sykkeen varhaisultrassa! Toivottavasti pahoinvointi helpottaisi! Toisaalta voi olla varma, että siellä alakerrassa jotain tapahtuu
Itse kun meinaa välillä tuskailla oireettomuuden kanssa! No, myönnetään - on se kuitenkin parempi vaihtoehto kuin pahoinvointi!
LadyBluelle myös tsempit pahoinvoinnin ja väsymyksen suhteen! Hurjasti pudonnut jo nyt sun hemoglobiini! Kuinka usein sitä muuten siellä rutiinisti seurataan? Minulla kun otetaan seuraavan kerran vasta rv18 (!) jolloin myös seuraava neuvola, edellinen mittaus oli jotain 6+. Ja neuvolalääkärikin on joskus 25-26 viikolla, mikä oli itselleni yllätys.
Dreamer74 uskomatonta lukea noista Jenkkilän käytännöistä äitiysloman suhteen, meneekö sitten ihmiset tosiaan töihin silloin!? Ei tosin varmaan ole vaihtoehtoja, jos ei sattuimoisin ole rikasta miestä. Huhhuh. Onneksi sinulla on kuitenkin ihana äiti, joka on valmis tulemaan avuksi!
Mistä tulikin mieleen, että mua aavistuksen jännittää oma tukiverkostoni rajallisuus. Meidän tulevalla lapsella on ainoastaan yksi isovanhempi, avomieheni äiti. Muita vanhempia meillä ei ole elossa, eikä minulla ole sisaruksia. Välillä hirvittää, että miten pärjään pienen lapsen kanssa, kun hoitopaikkoja tai -apua ei ole liioin saatavilla.. No onneksi täällä saa edes olla kotona kotihoidon tuella (toivottavasti 3 eikä 2 vuotta!) En tosin tiedä olisko mulla edes varaa olla sitä kolmea vuotta.
Jypylle onnea liikkuvaisesta murmelista
Kovasti taitaa ollakin liikkuvainen, jos jo nyt tunnet liikkeet! Vau! Ihan mielenkiinnosta, että mihin vakuutusyhtiöön päädyitte, olen ymmärtänyt että vakuutuksen sisällöt ja hinnat vaihtelevat aika lailla? Olen myös itse ajatellut ottaa sen vakuutuksen, mutta en ole vielä aloittanut vertailua..
Onnea
Lotte10 hyvistä ultrakuulumisista :heart: On se vaan niin I-H-M-E-E-L-L-I-S-T-Ä nähdä pieni ensimmäistä kertaa
Ihania ultra- ja neuvolakuulumisia myös
Mangu76lla!! :heart: Nyt voit sitten nauttia oireettomuudesta, jos sitä vielä jatkuu!
Nippe82 jännätään nyt sitten samaan aikaan, onneksi se keskiviikko taitaa tulla aika nopeesti! Olet kyllä jo tosi pitkällä, ajattele varmasti jo puolet raskausajasta alkaa olla takanapäin, kun tuplat varmaan haluaa tulla maailmaan vähän etuajassa
Haaveilija82 mekin herättiin tohon farmariajatukseen nyt aika rytinällä, kun tajuttiin toi autoveron muutos huhtikuussa. Ollaan käyty koeajelemassa ja muutenkin pyörimässä noissa liikkeissä, mutta päädyttiin jättämään asia vielä hautumaan.. Olishan se kiva kun vaunut ja muut tavarat sais mukavasti mahtumaan sinne autoon, mökkireissut ym. tulisi varmaan ainakin haastaviksi ilman farkkua.
Mirdav kadehdittavan hyvin olet saanut painon pysymään kurissa! Mulla on kyllä tullut jo nyt vähän ylimääräistä..
Mökkelö ja vieläkin nimetön 10+4