Minäkin bongasin tämän ketjun ja täällä muutamia tuttavan oloisia nikkejä liikkeellä varmaankin inssiketjusta? (Jypy, Mökkelö, Mirdav ainakin...)
Eli ehkä täällä ollaan enemmän samalla aaltopituudella, oon kirjoitellu tuolla elokuisissa ja siellä jo hankitaan kärrejä ja rattaita ennen kuin edes 12 viikkoo täynnä

Jos mahtuu mukaan?!
Nippe......29 v......1 x inssi nega, tämä raskaus OI.....esikoiset........LA 7.8
Meniköhän tuo esittely ymmärrettävästi? (saa korjata) Eli esikoinen ollut haaveissa 02/10 alkaen ja luomuplussa 06/10, joka keskeytynyt km 7+3 (todettu rv 13), toinen plussa clomien avustamana 03/11 ->tm 04/11. Eka inssi 10/11 ->nega. Inssejä ei tehty enempää, koska pidin sitä "lumehoitona". IVF piti alkaa 01/12, mutta ekan inssin jälkeiseen kiertoon käytettiin sama lääkearsenaali kuin inssissä (femar+fostimon+pregnyl+luget+disperin) ja kotihommina sitten ajoitettu yhdyntä ja PLUSSA 11/11. Eli vikaa ei miehessä, mutta mulla ovulaatio ilman lääkkeitä vaillinainen/ei tapahtunut joka kuukausi, varmaan kroppa sekaisin noista keskenmenoista ja limis surkeessa kunnossa kaavintojen jäljiltä.
Eli nyt sit ootellaan kaksosia ja ollaan hurjan onnellisia (ja pelokkaita meneekö kaikki hyvin)! Nyt rv 14+1 menossa ja vieläkin pelkään keskenmenoa tms. Eli oon käyny rv 7 alkaen parin viikon välein ultrassa ja rv 7 jopa kaksi kertaa hurjan verisen vuodon vuoksi. Onneksi oon päässy kunnalliselle tarkistuttamaan että vauvat voivat hyvin, tosin eipä täällä yksityiselle oikein pääsekään... Jotenkin ei tunnu että ois raskaana, on "liian hyvä olo" ja ei "tunnu" mitään liikkeitä tms. konkreettista todistetta, että kaikki ois hyvin. Np-ultrassa kävin rv 12+3 ja kaikki oli hyvin, niskaturvotus molemmilla 1,4 luokkaa. Ja ensi maanantaina ois seuraava ekstra ultra, kun varsinainen seuraava ultrahan ois vasta maaliskuun lopun rakenneultra.
Albus: Ajatus kaksosista ois meidän unelmien täyttymys ja pitää toivoa molempien selviävän hengissä. Tiedän, että riskejä liittyy paljon raskauteen ja että raskasta varmasti hoitaa kahta pientä yhtä aikaa, mutta tiedän myös tällä historialla, että en enää uskaltaisi yrittää uutta raskautta, koska en jaksaisi aloittaa alusta tuota keskenmenojen, toivon ja pettymysten rumbaa. Joten mukavaa olisi saada sisarukset kerralla

Nyt vaan ei auta kun toivoa parasta...
Nippe + tuplat 14+1