Hei kaikille! Ja tervetuloa Albus ja mökkelö! Kiva saada tänne lisää porukkaa!
Olen ollut ihan kauheassa mahataudissa alkuviikon ja painokin laski pari kiloa. Nyt jo olo vähän parempi. huusin minäkin tuota GEORGIA tosi paljon, mutta se ei kyllä johtunut pallerosta!
Ihanaa Jypy kun pääset jo nyt ultraan! Jospa saisit sitten huokaista helpotuksesta! Mulle ei ole vielä edes kutsua tullut. Jotenkin vaan tuntuu, ettei sitä osaa oikein olla raskaana ja suunnitella tulevaa, ennenkun sen näkis varmaksi. Kävin tänään neuvolassa ja yritettin kuunnella sydänääniä, mutta paria epävarmaa sykäystä lukuunottamatta kuulu vaan istukan äänet. Se on toki aivan normaaliakin näillä viikoilla vielä, enkä siitä mitenkään panikoi.
Albus Mulla tuli myös ruskeaa verta vähän, oiskohan ollu pp 12 ja mahaa särkikin menkkamaisesti. Silti siellä pieni on kasvamassa :heart: Hyvä merkki jos veri on ruskeaa eli vanhaa. Mulle sanottiin, että voi johtua IVF:stä. Milläs konstilla sinä raskauduit?
Loistavat hcg-arvot
mökkelö!!!! Siis mullahan oli tuossa vaiheessa hcg pp 13 vaan 30 ja pp 15 89. Mulla kyllä oli plussan jälkeen jälkeen luget käytössä (siis alakautta) 2xvrk sinne rv 7+5 ultraan saakka ja siitä vielä 1xvrk viikon ajan. Oli myös ivf:n tuoresiirto. Mutta menkkasärythän on tunnetusti raskausoire

Mulla menkkasäryt on sellasta jatkuvaa jäytävää kipua ja raskaudessa jotenkin enemmän sellaista aaltoilevaa ja ohimenevää.
Minäkin
Mirdav oikein odotan tuota masun kasvua! Painan kans 54 kg, tosin ennen mahatautia 56 kg ja ainakin iltaisin sellainen ihana kumpu on näkyvissä. Pitää aina vähän peilailla ja taputella sitä
Paljon onnea meille kaikille :flower:
Haaveilija ja pallero 10+1