mökkelö Varmasti herättää huolta, mutta ihan oikea asenne sinulla! Olet vaan levollisin mielin, Suomessa ollaan kuitenkin tosi pitkällä näissä hoidoissa ja luotan meitä hoitaviin lääkäreihin. Tämä asia vaan on niin tärkeä, että sitä haluaa aina varmistuksen varmistuksen kaikesta
Tein itsekin ainakin 10 raskaustestiä tuossa alkuviikoilla, nyt en ole enää muutamaan viikkoon tehnyt
Ja niin kun sanoin, nuo sun kaikki oireet ovat raskausoireita :hug:
Jypy Olen ihan samaa mieltä tästä ja noista muista ketjuista. Jotkut tässä vaiheessa olevat jo on ostamassa vaunuja yms. Me täällä ihmetellään vielä suunnilleen ollaanko raskaana vai ei, vaikka eka kolmannes kohta takana! Kyllä ne hoidot vaikuttaa psyykkeeseen ja tekee varovaiseksi ja ymmärrän ihan täysin tuon sinun tunteen, pelon siitä, että jokin vielä sittenkin menee pieleen, vaikkei yli 40-vuotiaallaakaan down-riski ole kuin 1,4%! Mutta meillä kaikilla on omat pelkomme ja siksi on tosiaan kiva palstailla juuri täällä :hug:
Muuten, tulin ihan vaan sitä infoaman, että tuo lapsettomuushoidoista kertova elokuva Hiljaa toivotut näytetään ykkösellä maanantai-iltana. Olin silloin vielä ihan rikki ja hoidoissa kun se oli elokuvissa, eikä mulla ollu voimavaroja katsoa sitä, mutta nyt ajattelin katsoa. Mites te muut?
Juteltiin tuossa just miehen kanssa, että mitä tehdään jos joku kysyy miten tämä lapsi on saanut alkunsa. Päätettiin, että ei näissä hoidoissa ole mitään hävettävää ja voidaan sanoa ihan reilusti, kuitenkaan nyt mihinkään yksityiskohtiin menemättä. Kuitenkin joka viides pari tarvitsee apua tässä ja voihan tämä tieto auttaa jotain toistakin paria. Läheisimmät ystävämme kyllä ovat tienneet koko ajan. Ja toisaalta ajattelin että mahdollisen lapsenkin on hyvä tietää tavallaan koko ajan että hän on koeputkivauva, koska jos asia tulee joskus 16-vuotiaana yllätyksenä, se tuntuu paljon suuremmalle kuin onkaan.
Taidan tästä lähteä leipomaan, täällä on 33 astetta pakkasta ja koira ihan hajoilee kun se ei tarkene myllätä ulkona. Pitää sillekin jotain sisäohjelmaa keksiä!