Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Kamalasti on taas tekstiä tullut päivässä...Hyvä te ja me kun ollaan niin aktiivisia =)

Mä istun taas töissä ja ei kyllä yhtään kiinnostais, oon aamulla 7 menny harjotteluun ja illalla pääsen 21 pos duunista. Ja huomena sama...Mutta ei auta valittaa, onneks enää tää viikko ja sit helpottaa paljonkin...

Täällä mennään kp 20/23-25 ja en oikein tiiä mitä aatella. Toisaalta melkeinpä tiiän että raskaana en ole. Eilen ja tänään on ollu menkkakipuja (jotka siis ylensä alka vasta samalla kun hanat aukee) ja sit tänään ollu myös paha olo. Varmaan flunssa tulossa. Eilen oli jo pakko tehdä ovistesti kun aattelin josko tosi myöhänen ovis olis mutta ei siihen mitään viivaa tullu muuta kun kontrolli. Eli turha toivo sekin. Jos ens viikon alkuun mennessä ei menkat ala niin sit varmaan testailen, mutta turha toivo taitaa sekin olla...Hitsit että tää pitää olla vaikeeta... :(

Kovasti viivojen vahvitumista toivotan ainakin perämaan emännälle ja muille myös kellä testailut ajankohtasia...Mä kävin kattomassa että jos nyt olis itellä tärpänny niin ehtis varmaan just ennen isänpäivää syntyä...Olis aika loistavaa...
 
On todella tullut tekstiä ja kaikki sain luettua ;)

Metsis mulla nyt alkaa sit se oviksen tikutus kunhan täti on vieraillut tarpeeksi. Meillä on viel kaks alkioo pakkasessa ja niitten siirto sitten edessä. Kaks alkioo tullaan taas siirtämään koska toista ei kumminkaan voi enää pakastaa :heart:
Jos tääkään siirto ei onnistu niin sitten on uudet hoidot edessä :ashamed:
Joo, mä ilmottelen sitten taas et mitä tuonne listaan laitetaan =)

Tasse toivotaan ovis plussaa =) ja puuhakkaita päiviä sen jälkeen ;)

Ginger- lemon-honey kyllä se plussa vielä tulee, iso :hug:

Lily-Jane kiva kuulla et sait hyviä uutisia ja nyt vaan odotellaan sitten plussan tuloa :heart:

Mutzilla muistan silloin kun itse sain aikaisemmin keskenmenon (v. 2001) kuinka suuri sen jälkeen oli vauvan kaipuu ja musta tuntui et joka puolella tuoksuikin vauva.
Jaksamista odotteluun, kyllä meille viel vauva suodaan :heart:

Mä nauroin kans tääl tuolle metsiksen pääsiäismuna jutulle :LOL: Niitä sitten tekemään, kun plussa tulee testiin ;)

Vaniljainen kyllä nyt on nautittu tädin vierailusta. Kun täti pakkaa roinansa ja lähtee pois niin toivottavasti ei saavukkaan uudelle vierailulle ainakaan 9 kuukauteen :wave:

Perämaan emäntä joko testi on hommattu? Tuu sit heti ilomoittelee miten on käynyt :heart: Pidetään peukut pystyssä...

Täällä on nyt aika monella jännät paikat ja toivotaan että tulisi mahdollisimman monta plussaa :heart:

Mukavaa viikon alkua kaikille :flower:
 
Mä sain huomiseksi jo neuvola-ajan :) Nyt kauhea miettiminen, että osaa kysyä kaikki kysymykset, jotka on päässä pyörineet..
Ja kovasti anteeksi kaikille jo etukäteen jos en aina muista kommentoida kaikkien kirjoituksia, täytyy ihan myöntää, että vauvantekohommista on sen verran kauan etten enää edes muista "ammattislangia" :ashamed:
Alkoholin käytöstä, itse en juo ollenkaan, en tykkää alkoholin mausta.
Itse olen töissä päiväkerhossa ja iltapäiväkerhossa ja rakastan työtäni. Tällä hetkellä olen määräaikaisella sopparilla tämän vuoden loppuun ja luulenpa,että töitä löytyisi vaikka mammailisikin välillä..
Kuinka paljon mietitte rahapuolta ennen kuin aloitte vavvapuuhiin? Itsellä hermostutti kovasti ajatus rahasta, kun mies opiskelee ja tällä hetkellä eletään minun palkalla ja autolainaa maksetaan. Laskettiin sitten ihan konkreettisesti tulot ja arvio äitiyspäiväraha ja huomattiin ettei niin kauheasti tulot laske. Kuitenkaan lasta ja rahaa ei voi mitenkään verrata..(Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan :) )
 
Hui kun on tullut paljon kirjoitusta!

Hyvää ystävänpäivää näin myöhässä!

Auneliini Tervetuloa kuumeilemaan! Ymmärsin mitä tarkoitat. Itse ajattelen niin, että kyllä elämä kantaa. Vaikka rahallisesti olisikin vähän tiukempaa, kyllä asiat aina järjestyy. Olen itekin miettinyt raha-asioita aika tavalla. Välillä on tullut pelkoa ja muita tunteita, että pärjääkö sitä ollenkaan.

Unikeiju-79 Onnea uuteen kiertoon!

Vaniljainen Ihana mies sulla, kun sanoi noin!

Metsätähtönen Mekin käydään aika harvaseltaan viihteellä. Ei huvita, tykkään enempi viettää leffailtaa kotona. Sillon tällön juon siiderin tai pari illalla. Ei tuu tekemään vaikeeta kun on raskaana :D Ja kun päiväkodista kyselit, ja joku muukin tästä jo sanoi. Niin niihin lapsiin todella kiintyy. Olen ollut nyt 1,5kk tuolla ja muutamaan lapseen on kiintynyt aika paljon. Pelottaa se päivä kun viimeistä kertaa lähden sieltä, varmasti itken. Oon muutenkin niin herkkä.

ginger-lemon-honey Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Lily-Jane Mukava kuulla, että sait hyviä uutisia! Toivottavasti plussaatkin sitten pian!

Mulla testailut on vasta ensi viikolla! Jos ovisoireet pitivät paikkansa, voi olla et vois testata aikasemminkin, mutta varmuuden vuoksi testaan vasta ensi viikolla. Ehkä keskiviikkona :)

Mulla flunssa jo parempaan päin. Pelottaa et saan kohta mahataudinkin, kun vastustuskyky ei ole palautunut normaaliksi. Meilläpäin kun sitä on kamalasti liikkeellä.

Kp 25/32
 
Heip heip

Tulinpas pitkästä aikaa lukaisemaan kuulumisia tänne...
Tervetuloa uudet!

Tuntuu että käyn täällä siinä ovis aikaan ja sitten kun menkat alkaa lähestyä (olen hieman laiskaksi ruvennut). Täällä vielä viikko menkkojen alkuun (tai toiv. ei alkais) ja olen kiinnittänyt muutamana päivänä huomita ERITTÄIN nopeasti ravoittuvaan tukkaan. Pesen joka aamu hiukset ja iltapäivällä on jo ihan rasvaiset. Ei ollenkaan normaalia. Onko keelläkään ollut mitään tuollaista ensimmäisinä raskauden oireina, ennen plussaa? Vaikkakin kyllä luulen että ne menkat sieltä tulee ja minä vain kuvittelen taas :)

Alkoholista, että juon aina silloin tällöinen, nykyän en enää niinkään humalahakuisesti vaan ruoka- ja seurustelujuomana. Ja niin kauan aioin olla huolehtimatta kunnes plussaa näyttää.

Meillä molemmat käy kokopäivätöissä, tosin mulla vielä koulu kesken, mutta ei me kauheasti rahaa mietitty. meilläkin on asunto - ja autolainaa, eikä tulot nyt mitkään supersuuret. Mutta kyllä sitä pärjää :)

PLUSSATUULIA!! :heart:
 
hei kaikille!

Yritän tässä jotenkin päästä juttuihin mukaan ja itekin vähän fiilistelemään ja kertomaan omia juttuja.

Mulla ja kumppanillani 03/09 ihana tyttölapsi, ollaan sateenkaariperhe ja tyttömme on kumppanini synnyttämä. Toiveissa meillä on saada toinen lapsi mahd pienellä ikäerolla.
Ollaan kotitekoisin konstein kokeiltu 3kertaa ( Koti-inseminaatio ), ja kolmannella kerralla
sitten menkat jäi ja r.testissä oli ihanan odotetut kaksi viivaa. Raskauskalenterin nakkasin samantein seinälle ja niiin onnellisena katse eteenpäi. Rv 8+4 alkoi tiputtamaan ja meni kesken, marraskuussa. Nyt sitten saanu kierron yms selväksi ja tasaiseksi ja tän kuun lopulla uusi yrittämä hyvin mielin. :)

Oon uusi täällä ja sanokaa vain jos kirjoitan jotain väärin... :ashamed:
 
Lumina, piti vaan lukaista jutut läpi mut täytyi tulla kertomaan että mulla oli esikoisesta just tuo tukan rasvoittuminen oireena.
Hassua muuten kun oon puhunut esikoisesta jo vaikka miten pitkään, vaikka toistaiseksi on ihan ainoa lapsi...mut kun sehän siitä tulee :)
Täällä kp 9 ja aloitin ovistikutuksen kun en malttanut odottaa pitemmälle. Ja tikkuun tuli kyllä toinenkin ihan haalea viiva. Tää ovistikutus kun on mulle ihan uutta, niin tietääkö joku, onko se tavalliesti niin että tuo toinen viiva pikkuhiljaa vahvistuu kunnes on tasavahvat vai tuleeko noita haaleita testiviivoja ihan miten vaan sattuu? Kun muistelisin että tuo LH-pitoisuus jonkin verran aaltoilee jatkuvasti ja sit oviksen aikaan ihan semmoinen piikki. Mukava olisi jos tuo viiva nyt vahvistuisi!
Täällähän alkaa joo jännät päivät! Plussaonnea kaikille =)

Ai hei tervetuloa ninipa! Anteeksi nyt, en ihan tajunnut että kumpi teistä olisi nyt tällä kertaa synnyttämässä, sinä vai kumppanisi? Tervetuloa joka tapauksessa =)
 
Tervetuloa ninipa :flower:

Lumina muistelisin kans et mulla oli ekan raskauden aikana tuo sama ongelma. Hiukset rasvottu tosi nopeesti ja tuntu et sais kaks kertaa päivässä pestä. Mut jossain vaiheessa se sit vaan jäi pois ja hiuksetkin alkoi voimaan hyvin.
Pidetään peukkuja et tuliskin plussa testiin :heart:

Alkoholista unohdin viime kerralla kommentoida. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo reilusti yli vuosi. En oikeestaan itse käytä ollenkaan, mut mies ottaa aina silloin tällöin.

Nallu kiitos ja sullahan on sitten jännät paikat =) Toivotaan plussaa :heart:

Sokeripala en oikee noist ovistesteistä tiiä, mut mulle tuli "alussa" haaleita viivoja ennen kuin sitten vahvistui saman paksuiseksi. Parina päivänä näyttii vahvaa kahta viivaa ja sitten alkoikin haalistua. Mut varmaa on testeissäkin eroja ;)
Ite pääsen kanssa kohta testailee ja vertailee viivojen vahvuutta :LOL:

Nyt nukkumaan |O Aamulla soi kello jo viiden aikoihin |O
 
iltoja :wave:
tänään kävin apteekissa ostamassa sen testin ja huomenna ajattelin sitte testailla uudestaan :D sitte annan periksi ja uskoa näytti se mitä hyväänsä, tosin menkatkin myöhässä 3 päivää B)
äsken tilasin junaliput, lähdetään lasten kanssa junamatkalle siskon mökille, lapset ovat hinkuneet päästä junaan jo pitemmän ajan ja nyt ovat ihan tohkeissaan kun tietää et perjantaina pääsevät sitte junan kyytiin :D voi olla et muutaman kerran kuulen kysymyksen " milloin lähdetään junalle" ? :D
mut nyt suihkuun ja nukkumaan, väsyttää ihan julmetusti |O :wave:
 
Auneliini, meillähän on sama työ :) Oletko kaupungilla/kunnalla vai seurakunnalla pitämässä kerhoja? Mulle tää työ on aivan unelma, se palkitsee joka päivä. Mutta ottaa päähän, kun ihmiset vähättelee lastenhoitotyön vaativuutta :/ Välillä tää voi olla tosi rankkaa, etenkin henkisesti, mutta en ikinä vaihtais pois (tai no eihän elämästä tiedä, jos mieli muuttuukin joskus). Haaveilen tosin ajoittain lisäopinnoistakin...

Musta tuntuu, et oon hirvee alkoholinkittaaja teihin muihin verrattuna :eek: Viihteellä käyn keskimäärin kerran kuussa, tosin harvoin vedän hirmu kännejä, vaan useimmiten 3-6 annosta (mun viinapäällä toi yli 6 annosta on jo aikamoinen tuiske). Melkein joka viikonloppu juon saunakaljan tai muuten vaan pe- tai la-iltana yhden tai kaksi kotosalla. Ruuan kanssa juon alkoholia vain jouluna ja pääsiäisenä sivistyneen punaviinitilkan :D Mutta siis mulle ei ole mitn ongelmaa olla ilman alkoholia. Joskus saattaa mennä kuukausi tai kaksikin aivan huomaamatta ilman tippaakaan. Tää mun juominen on ehkä enemmän kausiluonteista..

Me kyllä pohdittiin tuota rahapuoltakin, etenkin mies sitä stressasi. Nyt se ei sitä enää niin paljon ääneen murehdi. Kyllä sitä joskus miettii, että kuinka sitä todella pärjää, mutta mä koen, että meidän yhteenlasketut tulot on sen verran hyvät, että meillä ei ole hätäpäivää. Sitä paitsi, monista jutuista on helppo tinkiä. Mä elin monta vuotta opiskeluaikana ja vähän sen jälkeen täysin kädestä suuhun, joten oon kyllä täysin asennoitunut siihen, että kaikesta selvitään...

Pahoitteluni siitä, että nää mun viestit on niin omanapaisia. Jotenkin en osaa vaan tunkea porukkaan niin tiiviisti mukaan vielä. Olen alkuun monesti arka ihan livenäkin, että kai se pätee täällä netin ihmeellisessä maailmassakin :ashamed:

Täällä olo edelleen normaalikierron mukainen. Ihan kuin olis flunssa tulossa, kuten aina kierron puolivälissä ja vähän sen jälkeen. Mahaakaan ei vihloile enää, illalla ja aamulla vasemman munasarjan kohdalta nippaili ikävästi. Nyt vaan ootellaan, miten käy. Voi kun osaisin vaan välillä ajatella muutakin. Kuume on kuitenkin ollut jo niin pitkään, että jotenkin tunnen itseni nyt ihan malttamattomaksi. Antakaa mulle ajankääntäjä! :LOL:

On se kummaa kuinka tarkasti tätä oloansa tarkkailee...

Plussatuulia kaikille jännittäjille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmöö:
Musta tuntuu, et oon hirvee alkoholinkittaaja teihin muihin verrattuna :eek: Viihteellä käyn keskimäärin kerran kuussa, tosin harvoin vedän hirmu kännejä, vaan useimmiten 3-6 annosta (mun viinapäällä toi yli 6 annosta on jo aikamoinen tuiske).

Me kyllä pohdittiin tuota rahapuoltakin, etenkin mies sitä stressasi. Nyt se ei sitä enää niin paljon ääneen murehdi. Kyllä sitä joskus miettii, että kuinka sitä todella pärjää, mutta mä koen, että meidän yhteenlasketut tulot on sen verran hyvät, että meillä ei ole hätäpäivää.
Moi!Oli vähäsen pakko kommentoida..Eikös se ole aika hyvä nyt sitten kupittaa eikä enää lapsen tultua?Mieti että kun lapsi on niin oikeesti hyvä jos kerran vuodessa pääsee..Mä oon ollu viimeks marraskuussa ja tuskin enää ennen seuraavan lapsen syntymää käyn juomassa jos siis saa alkunsa 6kk sisällä.Ei kiinnostaa enää juominen,hyvä että juo silloin kun vielä haluaa mennä ja olla eikä perheellisenä..

:)

Rahapuolella ei kauheesti kannata päätä rasittaa.
Mä oon minimituilla ollu koko ajan ja mies saa 1300-1700? kuussa käteen.Siitä menee kaikkeen turhaan paljon,mistä todellakin voitaisiin tinkiä.
Esim kuussa:

350? lainanlyhennys
200? bensa
188? sähkö (sähkölämmitys!)
300-400? ruoka
60-70? puhelinlaskut yhteensä
150? vaipat,kosteuspyyhkeet,vellit,vellitutit jne
100? huvitteluun (elokuvat,ulkonasyömiset,lehdet,uimahallit,meikit..)
50? vaatteet (yleensä kirpparilta)
20? lääkkeet
120 ? vakuutukset
70? ? vesi
100? sekalaiset laskut

Tosta vois tinkiä vielä vaikka mitä niin jäis säästöönkin enempi!

:)

Lapselle varsinkaan pienelle ei tartte kaikki olla jotain uutta reimatecia tms,pärjää halvemmallakin tai käytetyllä.Meillä sänky,hoitopöytä,suurin osa leluista ja kirjoista,sateenvarjorattaat on käytettyjä!Ja silti menee lujaa. :D
 
Tervetuloa ninipa! Mullekin jäi epäselväksi, että olisiko nyt sinun vuoro siis tulla raskaaksi? :) Pahoittelut myös keskenmenosta. Tulisiko lapsille sama isä kuitenkin? Anteeksi jos utelen liikaa näin heti alkuun :LOL:

perämaan emäntä Oon ihan varma, että sä plussaat :D Plussatuulia +++

Mömmömmöö Älä nyt, mäkin juon joka viikko jotain. Rakastan punaviiniä, mut vaan seurustelujuomana. Mies harrastaa vähän viinejä niin ruuan kanssa tulee otettua aina välillä pullo, harvemmin arkipäivisin, mut kyllä meillä on tyttöjenkin kanssa tapana mennä välillä lasilliselle arkisin, ei siinä musta mitään pahaa oo. :)

Sokeripala Se riippuu kai testin merkistä, joissakin (esim CB:llä) on aina jonkunnäköinen haamu tai viivanpaikka näkyvissä, mutta se myös vahvenee oviksen lähennyttyä.

Unikeiju Milloin teillä olisi siis siirto? Riippuuko siis oviksesta? Tsemppiä!!

Täällä mietoja nippailuja masussa, ei mitään kummallista. Dpo 7! :)
 
Mömmömmöö, olen seurakunnalla töissä :) Muutenkin sinun teksti oli kuin minun näppäimiltä, olen myös arka ja jotenkin ei osaa heti hypätä täysillä mukaan..
Vaikka kiitokset koko ryhmälle, tänne on ollut todella mukava ja kotoisa luiskahtaa mukaan:)
Mäkin tykkään käydä viihteellä ja tanssimaan täytyy päästä noin kerran kuukaudessa (kiitos ihanan pikkusiskoni, joka on aina valmis hoitamaan tuota meidän pikkukaveria). Tämä "harrastus" jää sitten kun aletaan tosissaan pupuilemaan, olen jotenkin kauhean jyrkkä kun ajattelen raskaana olevaan baarissa :ashamed: Mutta nyt töihin!
 
huomenta :wave:
ihan selkeä plussa tuli :heart:
nyt ei tiiä miten päin olisi kun hieman sai niinkuin vahvistuksen, tosin et tässä paljon passaa iloita, elämä on opettanut aika nöyräksi. eipähän kovin korkealta tipahda jos kesken menee :ashamed:
Lasten kanssa tänään srk laskiaistapahtumaan, saavat hieman touhuilla muitten lasten kanssa ja siellä on heppaajeluakin, pitää tuota poikaa hieman siedätyttää kun vuosi sitte sai tosi pahan allergisen kohtauksen sirkuksessa hevosista. täytyy ottaa toi ensiapu kynä mukaan ja onneksi ollaan ihan keskustassa ja lähellä tk:ta. verikokeen perusteella ei kauheeta allergia ole, mut saatto sirkuksessakin olla vaan otolliset olosuhteet allergiseen reaktioon kun heppapöly, sahanpurupöly, kuumuus ja hiekanpöly :x
mut nyt touhuamaan et kerkeää lähtemään sinne :wave:
plussatuulia muillekin :wave:
 
onnea perämään emäntä :flower: =) tääl ei oikee tapahu mitn uutta..tuntuu kyl et ei tässäkää kierrossa napannu,tai mist sitä tietää :| ei oikee mitn oireita vielä oo kp 19/29..tervetuloa uudet kuumeilijat!! :) pitäis lähtee viemää lapsukaiset hoitoon kohta,menevät isojen pväkotilaisten puolelle laskiais pulkkamäkeen(ku sil puole isommat mäet) tulen kertomaan heti jos jtn uutta tulee ilmi minussa :)

plussatuulia kaikille!! :whistle:
 
Onnea PERÄMAAN EMÄNTÄ! Tulihan se kunnon plussa sieltä! Hyvä apteekin testi, jee. Nyt toivotaan onnea matkaan ja että riskiviikot kuluu kuin siivillä.

Täällä olis jännät päivät menossa. Eka kunnon yk siis meillä, ja nyt alkaa jännittää, kun on jo kp 24 menossa. Mun kierto on vaihdellut 25-28 päivän välillä viime aikoina, eli menkat voi tulla vaikka parin päivän päästä. Toivottavasti EI tule OLLENKAAN. Olis kyllä aika uskomatonta, jos olis heti tärpännyt, kun viimeksi piti yrittää vuoden verran. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Eikös se raskautuminen usein ole helpompaa, jos on jo aiemmin ollu raskaana? Voi tietty olla toisinkin päin, kun koko ajan tulee ikää lisää. Mutta jännäillään nyt kuitenkin kunnolla! Ei oikein mitään oireita kyllä ole ilmaantunut.
 
Apuva! Täällähän on ihan himona tullu tekstiä :heart:

Lumina83, en kyllä raskaana ole mutta mulla on sama homma ton tukan kanssa. Alkoi ihan vaivihkaa tuo rasvoittuminen, se on nyt tässä kierrossa alkanut. En tiedä vaikuttaako nuo pillereiden jätötki, tiedä sitten. Mutta joudun pesemään shampoolla, joka normisti pitää sen pariki päivää jopa tukan puhtaana niin nyt käy samoin ettei hyvä ku iltapäivään kestä. Inhottavaa! Näyttää heti tosi epäsiistiltä.

Auneliini, mun mielestä on tärkeää käydä raha-asiat läpi. Meillä ei juuri tulot muutu, koska olen opiskelija B) Eli se on muistaakseni parisen kymppiä pienempi tuo äitiyspäiväraha ja sitten tietysti mulla jää työtulot pois, mutta ne on tällä hetkellä kuitenkin pääosin menny kaikenlaiseen lisäelämään..siis vaikka lautapelien osteluun ja muuhun.

Tervetuloa Ninipa! Jos haluat, niin voit mainitta vielä ikäsi ja sulla on seuraava koti-inseminaatio kaiketi yrityskierto 1 tavallaan tuon ikävän keskenmenon jälkeen. Merkkaan näin, ja sano jos haluat jotain muuta niin muokkailen. Toivotaan seuraavassa pysyvää matkalaista =)

Sokeripala, en ole noita oviksia testaillut muulloin kuin oviksen lähestyessä..mutta kaiketi se antaa niitä hailuroita vähän miten sattuu. Mulla kuitenkin meni silleen, että se viiva vahvistu. Tosin jäi kaksi päivää reissun takia tikuttamatta, kun en muistanut niitä. Mutta ei ihan niin selkeesti vahvistunut, kuin näkee joillakin noita raskausrivisuoria :D Tikutteluonnea, minusta se oli ihan kivaa puuhaa ensikertalaiselle ainaki. Mulla kävi myös niin, että sen ovisplussan jälkeisenä päivänä kun testasin, niin oli jo heti paljon haaleempi.

Minä taas en oikein ymmärrä, miksi raskaana oleva ei voi käydä baarissa? Kyllä minä saatan hyvinkin käydä, mutta tietysti kuskina samalla toimien eli alkoholittomalla linjalla. Mun mielestä tuossa ei ole mitään pahaa, varsinkaan kun nykyään ei tule edes sitä passiivista tupakointia.

Onnea Perämaan emäntä!! :heart: Ole nyt kuitenkin iloinen, turha sitä huomista on heti olla murehtimassa =)

Unikeiju, tiedä vaikka siellä kaksi masukkia kohta piilee :heart: Toivotaan että tästä tärppää, nuo hoidot taitaa olla sen verran rankkoja verrattuna siihen että kaikki on jo valmiina.

Onnea uuteen kiertoon vielä tipahtaneille :hug:

Luulin eilen, että nyt alkaa menkat :LOL: Oli ihan ihmeellisiä vatsakipuja ja viiltoja, alavatsa turpos kunnolla ja välillä mietin että oisko ne tikut huijanneet ja ovis tai jotain. Mutta ei tuntunu kyllä munasarjoissa se aika, niinkuin ovista ennen tai silloin tuntui. Meni onneksi ohi tuo, tänään ei ole mitään tommosta. Nyt ois menossa nimettäin vasta kp 22/28-29, ovis oli tikkujen mukaan kp 14-16, minusta siinä kp 15 varmaan. Taidan noita testauksia sittenkin venytellä tonne tiistaille, kun huomasin että se on ton todennäköisen ovispäivän mukaan FF mulle laskenut. Eli viikko!! Pitkästi on matkaa. Eniten tässä kohdassa kyllä ottaa kupoliin tuo tissikipu ja niiden turvotus, kun heräilen yöllä siihen kun jotenkin onnistun tökkäsemään itteeni :LOL:
 
[
b]perämaanemäntä onnea onnea :flower: ja tarra töppösiä mukaan :heart:
täällä alkaa pupuilu kausi eli nyt kp10/26-28 =)
parempi aloittaa ajoissa kun liianmyöhään :LOL: eläähän noi siimahännät noin 3vrk
tässä kierossa ois paree tärpätä....sillä mies lähtee ens kuussa viikon työmatkalle ja just ovis aikaan :kieh: :kieh:

kaikille ++++++++ tuulia ovis ja r testeihin
 
Kylläpä olette aktiivisia olleet!! Hyvä niin! :wave:

Tervetuloa ninipa! :flower: Teillä on kiva, kun voitte hieman jakaa tuota raskauden ja synnytyksen ihanuutta tai sitten taakkaa. Kumpaa se sitten ikinä tulee kenellekin olemaan. :heart:

Perämaan emännälle onnea!! Ihanaa, että tuli kunnon plussa!! :heart: Mä kans luulen, että kun mä plussaan uudestaan, niin vaan pelkään hetken aikaa. Mutta kyllä se siitä varmasti hyvin menee!!

Mä juon kyllä saunasiiderin melkein aina ja viikonloppuisin tykkään ottaa viiniä vaikka telkkaria katsellessa tai ruuan kanssa. Mutta tosiaan mitään hirmubilettäjää ei mustakaan enää saa. Tykkään aina istua seurassa, mutta sen jälkeen, kun muut alkaa haluta baariin, niin mä haluisin ja usein lähdenkin vaan tylsästi kotiin nukkuun. Sitten joskus alkaa ärsyttävä "valitus" joiltakin, että tuu nyt sinäkin, et koskaan tuu jne.. aargh, että se on raivostuttavaa.

Mä oon saikulla nyt kolme päivää. Niin järkyttävä flunssa iski jälleen. Ääntäkään ei meinaa lähteä yhtään ja pää on aivan täynnä jotain ylimääräistä. :x

Lily-Janelle :hug: hyvistä uutisista!!

Metsätähtösellä on kyllä lupaavia oireita!! Mulla oli kans silloin, kun plussasin rinnat aivan älyttömän kipeet ja turvonneet. Yöllä heräsin sellaiseen kipuun, niin kuin rinnat olis ollut jotenkin litistyksissä tai puristuksissa jossain.

Mä oon myös ollut tuntevinani kovia vihlaisuja vasemmalla puolella. Kun mä oon niin kiinni siinä ajatuksessa, että nyt plussaan, niin saattaa mieli tehdä temppujaan. Yrittäkää takoa mulle järkeä päähän, etten liihottele liian korkeella toiveissani. Kamala pettymys tiedossa muuten. :/

Novellella myös jännät ajat, tsemppiä!!!!

Toi on kyllä inhottavaa, jos toinen joutuu lähtemään reissuun just oviksen aikaan. :( Mut ehkä se raskaus on siitäkin huolimatta mahdollinen, jos vaan on pitkään eläviä siimahäntiä. :)

Nyt tökkii niin pahasti ajatus, että parempi mennä lepäileen!!

Plussia meille kaikille pian!! :attn:
 
pimpula Meilläkin mies ens kuun työmatkoilla mun oviksen aikoihin.. :( Paras tärppää! :LOL:

Metsis Nehän voi olla vaikka minkälaisia oireita, ties vaikka raskausoireita :) Mulla ei oo mitään ja dpo 8, eilen mietoja masunippailuja. Ei oo hirvee usko plussaan.. Mut ei saa luovuttaa!

perämaan emäntä Mä arvasin!! Onnea!! :flower: Ja älä huolehdi vielä tulevasta, paljon vauvaliimaa mukaan!!

Täällä siis "oireista" ei mitään sanottavaa.. Testataan sunnuntaina jos ei oo alkanut siihen mennessä menkat. Toiveajattelua :D
 
Onnea Perämaan emäntä!!!!Ihanaa!! :flower: :heart:

Tervetuloa ninipa! :flower:

Mulla menossa kp 23/25 ja aamulla tosi tummanruskeeta tahnamaista vuotoo.Tuhru tuttua,mut ollu kyllä vaaleen ruskeeta ja juoksevampaa.En tiiä,vihloo tuonne munasarjaan vähän väliä...Ääh,iski joku mökötys kun pöksyyn aamulla katoin.Ukkelille ja koiran ärhentelin.

Täti varmaan kurvaa paikalle ihan ajallaan,vaikka "oireet" ovat ja pysyvät :( Mutta eikai tässä paniikkia,ku kroppa varmaan koittaa palailla kuosiinsa leikkauksen jäljiltä.

Anteeks,jälleenkerran oma napa :ashamed:



 
Kirjotin viestin ja unohdin lähettää sen B)

Lily-Jane, niinhän voikin mutta kai sitä niitä menkkoja niin pelkää -kirjaimellisesti. On nimettäin varmaan aika mukavan kivuliaat ja vuotoisat verrattuna noihin tavallisiin minityhjennysvuotoihin..valmiiksi jo jännittää se aika.

Tipetsu, voihan se vielä tärpätä kun ei edes vuoda. Tuo voi olla vaikka tosta leikkausoperaation jälkimainingeista jotain, tiedä sitten. Ja joillakin saattaa turhutella, vaikka olisikin plussa tullut sitten. Tietysti voi olla, että käy toisinpäinkin, mutta toivotaan mahtiplussaa..ei tartte kovin montaa päivää enää kärvistellä että viittis testata :saint:

Täytyy melkeen sanoa, että tässä tätä viikkoa odottaa kovasti kuluvaksi, kun on niin paljon testipäiviä tulossa =)
 
Jopas tänne tätä tekstiä tulee oikein vauhdilla :)

Oikein paljon tervetuloa ninipa :hug:

Oi, Perämaan emäntä, oikein paljon onnea!! :heart: :heart: Vaikka kyllähän me se jo tiedettiin ;) Läjäpäin tarrasukkia matkaan mukaan!! :hug:

Novelle 78:lle on täällä peukut pystyssä, että tärppäis heti ekasta kierrosta! :)

Metsiksellä on oireet oikein lupaavan kuuloisia, tuohan plussa tänne :)

No höh, lähteepäs Pimpulan mies pahimpaan mahdolliseen aikaan työmatkalle! :/ Toivottavasti saatte kuitenkin simpat matkaan ja toivotaan, että ne olis sinnikkäitä ja pitäis lipun korkeella sen kolme vuorokautta! :)

Bigwish, mieli tekee tosiaan helposti raskauden oireita, ainakin itselläni olen huomannut sen :whistle: Viime kierrossakin oli muka vaikka mitä ja negahan sieltä kuitenkin tulla pamahti :LOL: Mutta, eihän sitä koskaan tiedä :) Toivottavasti sulla olis oikeesti siellä joku maha-asukki nipistelemässä!

Lily- Jane, meillä onkin sitten aikalailla samaan aikaan testailut menossa! Iso plussailu tsemppaus sulle! Toivottavasti on tärpännyt! :)

Ilmeisesti monella muullakin on jännät päivät, toivotaan, että saatais oikein monta plussaa tänne nyt! :heart:

Mulla on kp 30 menossa ja jo puolitoista viikoa jatkunut mahan nippailu ja painon tunne jatkuu. Yöllä kun käänsin kylkeä, niin tuntui vihlaisu alamahassa. Ajoittaista kuvotuksen tunnetta on ollut jo jokusen päivän myös :whistle: Onneksi tuo mies pitää mut vähän aisoissa sanomalla, että mun mieli taitaa temppuilla, kun joka kierrossa on aina muka jotain oireita :LOL: Sitä vaan niin kovasti toivoo... :ashamed: Tänään sanoin, että vihloo mahassa, niin mies sanoi, että mulla on psykologinen raskaus, kun koko ajan keksin oireita. Sanoin, etten mä halua mitään psykologista raskautta, vaan oikean :)
Isoin ero aikaisempiin kiertoihin on se, että nännit eivät ole kipeytyneet niinkun muulloin oviksen jälkeen..Yks pelko on, ettei mulla ollut ovista ollenkaan, kun en tuntenut mitään ovistuntemuksia.. :x
No..perjantaihin asti pitäis jaksaa, ennen testiä :p
 
Mut voi poistaa listalta :wave: Täällä on viimeisen viikon aikana ollut sellasta aviokriisiä ja ero oli hyvin lähellä, joten mun on ehkä parempi vähän siirtää vauvakuumeilua ja seurata mitä tästä tulee...Katsotaan sitten myöhemmin, että uskaltaako tuon miekkosen kanssa lapsia vielä joskus tehdä :whistle:

Plussatuulia!!!! :heart:
 

Yhteistyössä