Ei kai sillä mitään merkitystä ole, että käykö ulkona yksin vai yhdessä, jos se sopii molemmille osapuolille. Meillä mies käy enemmän poikien kanssa ja mä harvemmin tyttöjen kanssa. Yhdessäkin kyllä käydään

Tyttöjen kanssa on erilaista, mutta kyllä yhdessäkin on tosi kivaa, paitsi jos mies on jurrissa kuin apina, silloin menee hermo. Kesälomallakin oltiin joka ikinen päivä yhdessä, välissä vissiin 2 x 4 h ""erossaoloa"" eikä naama väsyttänyt yhtään. Oli oikeastaan tosi ihanaa. Nyt onkin sitten edessä arki, jolloin miestä ei juurikaan näy. Alkuviikon on ollut soittamassa, tänään olisi kotona, mutta mä olen kampaajalla. Torstaina on taas soittamassa ja viikonlopun studiossa, eipä siinä paljon nähdä

Sitten kun mies on kotona ollessaan ihan poikki ja kaipaa lepoa noista reissuista, niin onhan se välillä vähän sellaista. Onneksi otti kuitenkin 4 vkoa lomaa myös soittamisesta ja hommasi keikoille tuuraajan, joten saatiin kerrankin viettää aikaa kunnolla yhdessä.
Noista erilaisista oireista.. Kyllä mulla on kierron aikana ihan selvästi tunnistettavat oireet, menee oikeastaan aika pitkälti oppikirjan mukaan, esim. noi kuivat kaudet jne. Löytyy päänsärkyä oviksen aikaan ja just ennen menkkoja, rintojen koon muutosta (patalappu - DD) sekä aristusta, nipistelyjä, hiusten rasvoittumista, ärsyyntymistä (mutta ei enää niinkään itkuherkkyyttä, niinkuin clomien aikaan), hiusrajassa pari pientä näpyä jne. Aika pitkälti samanlaisia tuntemuksia kuin Julialla. Parissa viime kierrossa on päivää ennen menkkoja vatsa myös ollut sekaisin.. Huoh, mutta tosiaan, kaikista noista tuntee kyllä kalenteriakin katsomatta aika hyvin, että missä mennään eikä mitään ""harhaodotuksia"" pääse kyllä syntymään. Kaikkina näinä kiertoina olen oppinut, että en mä mikään pessimisti olekaan vaan faktoihin luottava realisti. Tässä kierrossa ""uutena"" oli vko oviksen jälkeen kahtena aamuna kunnon hikikohtaus, ihan kuin clomien aikaan - yök!
Ja niinhän se menee tässäkin kierrossa. Ovis oli tuntemusten mukaan 2 vkoa sitten ke ja nyt oli tullut eka tuhru. Samoin päätä särkee (keltarauhanen laskee) eli huomenna varmaan aukeaa hanat. Kierrosta tulisi silloin 30, kuten aina tulee hieman pidempi jos ovista tulee oikealta (niinkuin nyt). Olisihan se plussa kiva, mutta ei enää mikään ""pakkomielle""..
Hmm.. jotain muutakin piti kommentoida.
Moonin tilanne kuulosti hurjalta. Toivottavasti vointi alkaa nyt kohenemaan. Ja Mimmulle onnittelut rouvas-säätyyn astumisen johdosta!