Tahkoojat 148

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskiviikkoa! Huh, oltiin jo uhkaavasti putoamassa toiselle sivulle... Mihinkäs muuten Liina on kadonnut, tulehan sinäkin kertomaan kuulumisia!

Hieno homma Kastehelmi, että iho kukoistaa;) Näinhän se on, että tuollainen muutos voi tehdä hyvääkin, eipä tarvitse enää stressata. Ai ei teille tarjottu mitään paketteja, argh. No, onneksi kuitenkin saat tosiaan irtisanomisajan palkan. Tuo on myös hyvä, että sulla on säästöjä sukanvarressa, niin ei tarvitse panikoida raha-asioista. Ja ansiosidonnaista saa kuitenkin sen 500 päivää, niin eihän sulla ole hätiä mitiä;)

Taidanpa tästä lähteä kuntosalille, luksusta mennä arkena keskellä päivää... Ilmoittauduin muuten juuri kymmenen viikon pilates-kurssille, alkaa parin viikon päästä. Olen käynyt joskus yksittäisillä tunneilla ja tehnyt dvd-pilatesta, mutta nyt on ihan kiva, kun saa kunnon pohjan ja yksilöllistä opastusta. Oliskos muilla kokemuksia pilateksesta (Keijukainen;)?)?

Meillä työnantajapuoli kyseli kovasti, että onko vapaaehtoisia lähtijöitä ja moni ilmoitti, että lähtee, jos saa esim. 6 kk:n tai vuoden palkan (osalla valmiiksi 6 kk:n irtisanomisajan palkka). Mutta eihän meillä mitään tarjottu. Yleensäkin noissa yt:ssä vain siivottiin ulos ihmiset, jotka ovat kritisoineet firmaa (=luotiin herran pelkoa jääneisiin) ja tulihan siinä sivussa pari harhalaukustakin. Esim. yksi tyyppi, joka teki koko firmassa yksin yhtä hommaa, sai kenkää, koska tj:n lellikkipojan kaverilla on saman alan firma, niin tekivät sen kanssa sopimuksen, että ostavat systeemit sieltä. Aikamoista veli-kerhoa siis, ja samalla oksettavaa..

Toi Pilates kuulostaa ihanalta. Itsekin pitäisi keksiä jotain, alkaa olemaan aika isossa kunnossa kohta tämä mamma (vaikka vaa'an mukaan paino ei ole noussut). Nyt ei auta kuin tehdä hieman kotitöitä kun en tajua mihin tää aika menee.. Huh! Huomenna sit alennusmyynteihin, oikein urakalla ja sen jälkeen hierontaan.

Hello, täällä taas!

Loppuu se pitkäkin joululoma joskus...

Pikakelauksella selasin viestinne läpi. Tiitulla on jo täysi tohina päällä. Perässä tullaan aika samassa tahdissa kuin Keijukainen, eli ensi viikolla olis taas lääkäri ja suunnittelu jatkon suhteen.

Gissalle vastaus VT-asiaan. Muistin kysyä sitä silloin ennen joulua. Yksi tuttu VT:llani on ollut Turussa, mutta on valitettavasti jäänyt jo eläkkeelle. Hän antoi ohjenuoraksi hyvää terapeuttia etsiessä, että soittaaa kysyy kauanko on tehnyt hommaa. Jos sanoo että vuoden, niin voi unohtaa heti. Sellainen jolla on takana useamman vuoden kokemus on parempi valinta. Ja voi kysyä myös ihan suoraan, että onko kokemusta lapsettomuusasioissa. Tsemppiä terapeutin etsintään. Jos ei auta lapsettomuuteen, tulee ainakin muuten parempi olo. Ja syöthän Gissa reilusti sinkkiä. Jos et jo syö, niin suosittelen reilumman puoleista kuuria. Se auttaa mm. siihen ärtyneeseen limakalvoon. Itse syön Kelasin sinkkiä 6 tbl/pvä.

Kastehelmellä onkin ollut oikein muutosten hässäkkä. Ei muuta kuin uusi suunta uralle ja elämälle. Joskus se tekee oikein hyvää. :)

Meillä joulu sujui perinteisissä merkeissä. Syötiin liikaa ja liikuttiin liian vähän. No josko tästä nyt vähän tsemppaisi itseään uuden vuoden kunniaksi. Ratsastamassa kyllä kävin ja oli taas mukavaa. Ensi lauantaina mulla onkin mukava ratsastusreissu tiedossa, kun siskonki tulee meille kyläilemään ja lähdemme yhdessä lenkille.

Liina on tosiaan kokonaan kadonnut kartalta. Huhuu!

Torstai toivoa täynnä? Huhuu tytsyt, tulkaahan muutkin linjoille, kun me kaksi "lomalaista"! Sanelmasta ja Gissastakaan ei ole kuulunut mitään tämän vuoden puolella...

Kuulostaapa Kastehelmi törkeältä toiminnalta tuo firman meininkin. Taitaa tosiaan olla hyvä vaan, että pääsit niistä eroon;)

Keijukainen, mä mietin vielä tuota inssi-juttua, niin eikös sullekin kuitenkin tehty jo kaksi inssiä peräkkäisiin kiertoihin? Mullahan on tulossa nyt vasta toinen, joten voihan olla, että mullekin tuleen näiden jälkeen välikierto. Jos se siis meneekin niin, että kaksi voidaan tehdä peräkkäisiin...Tai jotain:)

Musta muuten tuntuu, että tässä kierrossa noi piikitykset ovat saaneet mut henkisesti jotenkin herkemmiksi. Ennenhän mulla ei ole ollut mitään sivuoireita mistään, mutta nyt olen suurinpiirtein joka päivä jossain vaiheessa tippa linssissä, että ei tästä mitään koskaan tule. Tai toivottavasti johtuu hormooneista, ettei tässä nyt muuten vaan ole pää hajoamassa... Tai sitten nyt lomalla vaan kelailee näitä enemmän, kun on aikaa. Voi olla hyvä päästä taas ensi viikolla töihin. Huomenna sitten nähdään, onko mitään tapahtunut. Mulla onkin oikein lekurintäyteinen päivä, aamulla ensin sinne VL:oon ja iltapäivällä hammaslääkäriin, "ihanaa".

Taidan alkaa riisua joulukuusta koristeista, tiputtelee jo itsekseen niitä palloja (kiva herätä yöllä hirveään kolinaan). Oli tarkoitus kyllä heittää vasta loppiaisena, mutta tuntuu, että viime kesän kuivuus on kyllä tehnyt sen, että kuuset varisevat kahta kauheammin...

Ah, ihanalta kuulostaa Kastiksen hieronta. Olin itse eilen illalla vielä syvävenyttelytunnilla ja ai että se teki gutaa. Täytyisi muistaa enemmän huolehtia myös tuosta lihashuollosta, mulla välillä vähän unohtuu se puoli.

Sanelma, kuulostaa hurjalta tuo sinkkimäärä. Itse olen myös popsinu kelasin-sinkkiä, mutta purkin ohjeen mukaan vaan 1tbl/päivä. Ilmeisesti pitäisi siis lisätä määrää??

Heh, oltiin kirjoiteltu Sanelman kanssa samaan aikaan:) Mua kiinnostaa myös tuo iso sinkkimäärä, itsekin otan ihan vaan annostukesen mukaan. Olikos sulla Sanelma se homeopaatti, joka suositteli noita vitskuja? Saako tuota Kelasinia muuten apteekista?

Juu, samaa mieltä olen myös, että parempi päästä pois paikasta, joka aikoo ottaa härskit otteet käyttöön. Koko konserni sai uuden johtajan jokin aika sitten (kansainvälinen konserni) ja tämä sama tyyppi on käynyt jo eri maissa hieman saneeraamassa. Samoin vuosi sitten aloitettuun ja kovasti panostettuun yksityisasiakkaitten puoleen oli hänen kantansa se, ettei tarvita ja lopetti koko toiminnan. Hip hei. Jonkun suuri työ meni siinäkin hukkaan. No joo, eipä tartte onneksi hirveästi töitä miettiä vaan voi lähteä hyvillä mielin alennusmyynteihin ja sit sinne ihanaan hierontaan.

Munkin mielestä toi 6-kertainen annos sinkkiä kuulostaa ihan valtavalta! Tai sanotaanko näin, että itse en ehkä lähtisi vetämään noin suurta annosta.

Sinkistä...
Vyöhyketerapeuttini on mut ohjeistanut tuohon sinkkiin ja muihin hivenaineisiin ja vitamiineihin. Jalan perusteella tuntee mitä pitää ottaa. Mulla on niin suuri sinkin vaje elimistössä, että nyt sitä tankataan. Kun oireet alkaa helpottaa (iho, limakalvot, kilpirauhanen), niin määrää voi pudottaa. Tankkaukseen voi mennä vuosi tai enemmänkin. Määrä on tosiaan suuri, jos vertaa purkin kyljessä neuvottuun. VT:ni juuri sanoi, että lain mukaan kaikissa purkeissa vaan on luettava ohjeannostus. Se onko se kullekin oikea vai väärä määrä on sitten jo asia erikseen. Jos sinkkiä ottaa liikaa tulee oksu, jos magneesiumia ottaa liika tulee ripuli. Mageakin syön hyvällä menestyksellä reilusti yli purkin annosohjeen. Ei ole ummetusta ei. Ei tosin ripuliakaan :) Sinkkikin vaikuttaa positiivisesti. Ihon on tosi hyvä ja myös kohdun pisteet ovat vähemmän arat kuin alkuun olivat.

Ennen joulua otin muuten käyttöön homeopaattisen kortisonin ja nyt on taas kilppari oireeton. Tällä "lääkityksellä" pärjään hyvin eikä käytössä ole nyt mitään mitä pitäisi jättää pois jos ihme tapahtuisi. Sen puolesta siis kaikki kunnossa.

Kelasin sinkkiä ja magneesiumia saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista. Hintahaitari on suuri joten kannattaa vertailla.

Tervehdys!
Kiva kun olette langoilla! Mites Gissa...?

Tiitu, mä luulen kyllä että se lääkäri tarkoitti välikiertoa nimenomaan pistoksista, luulisin että inssejä nyt voi tehdä vaikka joka kiertoon...
Ja kyllä mäkin huomasin herkkyyttä ilmassa, sain ihan suhteettoman masennuskohtauksen kun menkat alkoi sen pistosinssin jälkeen ja olin monta päivää ihan alamaissa ja itku tuli pienimmistäkin. Kyllä se siitä ohi menee, onneksi!
Nyt on ollut ihan hyvä fiilis tässä "luomukierrossa" kun ei ole ollut mitään hormoneja.
Kerrothan sitten miten kierto etenee?

Pilatesta olen harrastanut ja täytyy sanoa että sitäkin on joka lähtöön. Itse tykkään sellaisesta oikein rankasta pilateksesta jossa saa kunnon poltteen vatsalihaksiin. Tehokasta on kyllä!

Sanelma, tosta sinkistä, että kyllä se tosi tärkeä on. Mullekin on yks homeopaatti suositellut sinkkiä mutta ei millään tietyllä annoksella kun en ole käynyt varsinaisella vastaanotolla. Oon ottanut sitä 30-45 mg per vuorokausi. Ja minähän sain sellaisen neuvon että klo 21 jälkeen imeytyisi parhaiten. Ja tämä homeopaatti taas moitti tuon kelasin-sinkin, sanoi, että vaikka aina sanotaan että se imeytyy parhaiten niin ei kuulemma imeydy. Että näitä mielipiteitä on joka lähtöön.

Mun pitikin Sanelma kysyä sun kilpparista mutta tuossahan se tulikin. Hyvä kun pysyy oireettomana.
Onko sulla syytä jännätä nyt tässä kierrossa, onko ollut toimintaa otolliseen aikaan? Ei ole tarkoitus hehkuttaa täällä, kunhan olen utelias ;)

Nyt vähän omaa napaa..kävin eilen lääkärissä ja tänään kuulokokeessa ja mun toisen korvan kuulo on heikentynyt. Oon sen itsekin huomannut, se on ikäänkuin "tukossa". Lekuri huomasi ettei siellä keskikorvassa liiku ilma, eli tärykalvo ei liiku niinkuin pitäisi. Toinen korva on ihan normaali.
Epäili että siellä sisällä on joku kanava tukossa. Meen nyt ensi viikon ke uudestaan lekuriin ja katsotaan se kuulokäyrä vielä yhdessä ja mietitään mitä tehdään.
Flunssasta ei kyllä johdu, sellaista en sairasta/ole sairastanut, mutta nenä on ajoittain kyllä tukossa, erityisesti iltaisin tai yöllä.
Vähän noi jutut mietityttää vaikkei mistään kauhean vakavasta olekaan kyse. Kuulo on kuitenkin näön kans aika perusaisti joten kyllä ne häiriöt vähän ahdistaa...

Niin, missäs gissa? Oon Keijun kanssa samaa mieltä, että noista sinkeistä, tai mistä tahansa valmisteista, ja niiden annostuksista, on varmasti yhtä monta mieltä kuin mitä on lekuria/terapeuttia yms. Yks sanoo yhtä ja toinen toista..
Mulla oli eilen ovis ja vatsa on edelleen kipeä kuin mikä. Samoin jalka, joka oikkuilu joulun aikoina, on taas kipeä. Ja kas kummaa, sunnuntaina lähtö mut mistään ei saa lekuria - siis sellaista joka osaisi tehdä jalalle jotain. Aika monta mestaa oon tässä nyt kahden tunnin aikana soitellut. Lekurit ovat täys eivätkä ota ekstra-potilaita. Hinoa. Kiva vetää reissu sit puuukkeissa.. :(

"Huomenta" !
Ai, Kastis, te lähdette jo sunnuntaina. Hitsi ton koiven kanssa :( Toivottavasti helpottais ennen reissuun lähtöä. Onhan toi nyt syvältä ettei lekuria löydy.
Toivotan kuitenkin oikein hyvää ja romantiikkarikasta matkaa :))

Mulla oli kans tässä kierrossa aivan järkyt (ovis?)kivut. Varmaan viikon koski vatsaan ja enemmän oikeelle puolelle. Vois ehkä liittyä siihen pistoshoitoon että munikset on stimuloituneemmat kuin normaalisti? Nyt on nippailut heikentyneet ja ehkä vähän turhaan pelkäsin niitä kovia menkkakipuja kun ei vielä ainakaan olla ihan samoissa tuntemuksissa kuin ennen lapaa. Yleisesti ottaen on vaan tuntunut kovia kipuja tässä kierrossa ja siksi liitin ne automaattisesti endon riehaantumiseen?

Sanelma, ymmärrän fiiliksen..en mäkään enää laske kp:ta tai tikuta. Enkä elättele toiveita. P*ska juttu :(

Ihanaa kun on perjantai! Luulin että nyt olis tulossa rauhallinen viikonloppu kun oli uudetvuodet ja kaikki mutta mitä vielä - miehen kaveri täyttää 30v. Oh yes...
Ajattelin kuitenkin olla taas lähes vesilinjalla, alko ei vaan maistu nyt. Täytyy vaan lähteä sitten siinä vaiheessa kotiin kun muiden humalatila on sietämätön ;)

Perjantaita!

Jokos Tiitu kävit siellä lekurissa. Tulehan kertomaan kuulumiset sitten. Gissa kanssa linjoille sieltä!!

Kastehelmelle mukavaa matkaa! Mulla on nyt vähän mennyt ohi, että mikä siinä sun jalassa on vialla?

Minä en puolestani ole tuntenut ovista moneen kiertoon. En edes silloin, kun pistelin ja oli irrotuspiikit ja kaikki. Niissä kierroissa joissa olen tuntenut, on menkat alkaneet aina 13 päivää tuntojen jälkeen. Nyt ei pysty ennustamaan niin tarkasti. Unelma olis että menkat alkais ensi viikolla ti-ke tienoilla. Se olis hoitojen kannalta oikein passeli aika. Ei sattuis sitten kp 14 viikonloppuun.

Meillä mukava viikonloppu tiedossa, kun siskoni miesystävänsä kanssa tulee kylään. Me naiset lähdetään ratsastamaan ja miehet lähtee liikkeelle mönkijöillä. Syödään hyvin, saunotaan ja istutaan iltaan. Mukavaa.

Kivalta kuullostaa Sanelma teidän tuleva vkonloppu. Me ollaan kans kovasti oltu siskoni ja hänen miehensä kanssa kun ovat olleet joulunajan täällä. Lähtevät huomenna sitten takaisin pohjoiseen. Mukavaa on ollut.

Tiitu, mun piti muuten vielä selventää että mulla on siis tehty vain 1 pistoshoito ja se eka inssi tehtiin clomikiertoon. Eli siksi luulen että mulle se lekuri nimenomaan suositteli välikiertoa pistoksista. Käytännöt varmasti vaihtelee.
Jaa lekurikuulumisia Tiitulta...no minäkin kuulisin mieluusti ;) ??

Sanelman viikonloppu tosiaan kuulostaa kivalta. Täällä pitäisi erikseen varata paikat, jos meinaisi päästä ratsastamaan ja/tai mönkijäsafarille. Ja tuntuu, että moisten aktiviteettien hinnat ovat pilvissä.

Kiitos hyvän matkan toivotuksista, sunnuntainahan se lähtö on joo. Ihan kiva lähteä, vaikka kelit nyt ovat mitä ovat. Ehkä sitä selvitään kuitenkin.

Mulla on sellainen yks perussairaus, joka on ollut vuosia täysin hiljaa. Mulla oli lopetettu siihen kaikki lääkitykset yms ja kirjoitettu sairaalasta ulos, mutta kas kummaa, nyt se sitten aktivoitui uudestaan - ainakin jollain tapaa. Homma ei kuitenkaan mitenkään estä mitään suunnitelmia, että ei senkään puolesta syytä huoleen (jos siis tarkkoja suunnitelmia olisi). Mulla on leikattu akillesjänne 2 kertaa ja se on nyt tykännyt kyttyrää, varmaan ihan rasituksestakin (remontissa tuli aika paljon kiipeiltyä esim. katon rajaa maalatessa) ja turpoaa ihan palloksi. Sehän on selvää, että kun nilkassa on turvotusta, ei nilkka taivu ja kävely on mahdotonta. Mutta onneksi näiden kanssa oppii elämään, vaikka lääkäreitä onkin pirun vaikea metsästää.

Tiitun kuulumisia odottelen myös täällä innokkaasti :)

Joo, tuo on näitä maalaiselämän etuja. Eipä tarvitse hirveitä hintoja pulittaa. Hevoset löytyy naapurin tallista (200 m meiltä). Ratsastaa sais niin usein kun vaan ehtii ja haluaa. Vastineeksi teen tallitöitä silloin tällöin. Meillä on oma mönkkäri ja samoin siskon miehellä, joten siinäkään ei tässä kohtaan maksa enää muu kuin bensa. :)

Kiitti reissu-toivotuksista. Odotan tässä miestä kotiin töistä, tulee kaupan kautta ja lupasi tehdä koipi-lohdutukseksi ruokaa (liekitettyjä pihvejä, punaviinikastiketta, punkkua jne). Nam! Ja superihanaa kun huomioidaan!
Kaikille mukavaa viikonloppua ja palaan taas jossain vaiheessa.

Hellurei! Onpas ollut kiireinen päivä, kaksi lekuria, eka Hesassa (VL) ja toka täällä kotikaupungissa (hammaslekuri) ja sitten vielä innostuin siivoamaan koko kämpän:) No, mutta ihanaa, että täällä oli ollut vilkasta. Kurjaa vaan, että on ongelmia korvan ja koiven kanssa, paranemisia molemmille, toivotaan, että eivät ole mitään sen vakavampaa.

Kuulumisia tässä: vielä ei ollut tapahtunut yhden muniksen valikoitumista, mutta ei ollut vielä viimeksikään tässä vaiheessa, joten jatketaan pistelyä. Annosta ei uskallettu vielä nostaa, kun on kuulemma niin iso vaara, että alkaa kasvamaan monta samaan aikaan ja koko hoito menisi sitten mönkään. Hyvä niin, mieluummin rauhallisesti niin, että kasvaa vain se yksi tai kaksi. Ensi ti sitten taas tsekkaukseen.

Aika jännä juttu, mulla oli tänään eri lekuri, kun "oma" oli lomalla ja tämä oli ihana vanhempi rouva ja kysyi lopuksi "miten jaksat?". Siis henkisesti, kun mulla on ollut niin paljon odottelua ja kärsivällisyyttä vaativia pitkiä kiertoja + pistosjaksoja. Kukaan ei ole koskaan aikaisemmin ollut kiinnostunut siitä puolesta, joten olin ihan liikuttunut. Totesin vaan, että välillä vähän huonommin, mutta useimmiten kuitenkin hyvin. Mainitsi sitten, että heillä on psykologinkin palveluja, tiesin sen kyllä jo, mutta en nyt tunne olevani sen enempää terapian tarpeessa...vielä;)

Jep, Keiju, tajusin eilen, kun olin kirjoittanut sen jutun, että sehän olikin niin, että sulla oli clomit ekassa inssissä. Kai se on sitten niin, että silloin kun ei ovista itsestään tapahdu, niin pistellä voi peräkkäisissäkin kierroissa. Tai sitten julkisella on vaan eri käytäntö, tiedä häntä. Mä taidan kyllä myös haluta välikierron tämän jälkeen, vaikka ei tarvitsisikaan, on tämä ollut sen verran rankkaa ja tietty rahallisestikin tekee hyvää välillä.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja Kastikselle hauskaa matkaa!

Heippa kaikille! Olitte kaipailleetkin, kiitos siitä :)
Mä olen ollut tosi kiireinen töissä, joten en vaan ole ehtinyt kirjoittamaan kuulumisia. Ei sillä että niitä olisi! Olen kyllä käynyt lukemassa pikaisesti.

Kiitos Sanelma vyöhyketerapia- ja sinkkivinkeistä. Sinkkiä voisikin hakea heti, olen vaan niin älyttömän huono syömään mitään tabuja, muuta kuin kipuihin. Yritän taas tsempata sillä alueella. Vyöhyketerapia-asiaa katson seuraavan lääkärikäynnin jälkeen uudelleen. Kiva kuulla, että sun kilpparijutut on hallinnassa!!!!

Mulla siis se suunnitteluaika torstaina, vähän jännittää :/ Jotenkin pelottaa, jos ne sanookin, että hoidetaan sitten joskus toukokuussa. Tietysti sitten pitää vaan jaksaa odottaa ja siinä välissä voisi sitten yrittää sitä vyöhyketerapiaakin. Huomatkaa, kun yritän psyykata itseäni hoitotaukoon :) No, eihän sitä tiedä ennen kuin käy kuuntelemassa tuomion.

Tiitulla hommat etenee ja tosiaan varmaan parempi tuo rauhallinen tahti, jos on pelkoa useista muniksista. Täältä jo vähän etukäteen peukkuja.

Sanelman viikonloppu kuulostaa ihanalta ja varmasti kivaa vaihtelua. Toivottavasti Kastiksen reissua ei jalka haittaa liikaa.

Jaa, eipä muuta tällä kertaa. Yritän ensi viikolla olla vähän aktiivisempi!

Huomenta!
Riinuska, hyvä kun onnittelut tulivat perille :) Ajattelinkin että sulla on taatusti hommaa siellä kekkereillä.

Gissa, kiva kuulla susta! Torstaina siis jännitellään...toivottavasti pääsisitte etiäpäin mahdollisimman pian, tietysti ymmärrettävää että haluaa psyykata itseään tohon hoitotaukoon.

Viikonloppu meni kyllä aivan liian nopsaan, mua suoraansanottuna ahdisti tulla töihin tänään. Tämä pimeys ahdistaa myös, oon kyllä aina ollut sitä mieltä että tammikuu on masentava kuukausi enkä kaipaa yhtään pakkasta mutta aurinko vois edes välillä paistaa :/

La oltiin miehen kaverin 30v. bileissä, kivaa oli ja aikaisin tultiin jo kotiin. Oli varmaan sikäli poikkeukselliset bileet että juhlakalu itse eli perheen mies, hoiti koko tarjoilun :) Ja hyvää oli.

Eilen tilattiin pizzaa kotiin ja katseltiin leffoja, verkkareissa ja villasukissa koko päivä.

Nyt on pakko tilittää vähän omaa napaa..mulla taitaa taas menkat venyä :( Onko teillä kokemusta pistosten jälkeisistä menkoista seuraavassa luomukierrossa?
Mullahan on 2 viimeistä kiertoa ollut ihanteelliset 28 pv, toinen tosin clomeilla ja toinen pistoksilla.
Jostain olen ollut lukevinani että kierto usein venyy pistoshoidon jälkeen, mistä sitten johtuu? Nyt siis menossa kp33, tein pikaisen laskutoimituksen aamulla.
Vatsaan koskee, eli kyllä ne sieltä on tulossa mutta ei tää kierron venyminen kivalta tunnu :((

Liina??

No huh, Keijukainen! Oletko testannut? Sori, mulla ei lisättävää aiheeseen kun ei ole pistoksista kokemusta, mutta kipinkapin apteekkiin ja päästä meidät muut jännityksestä :) Oikein paljon peukkuja!!! Mutta ei paineita.

Huomenta! Ah, eka loman jälkeinen työpäivä... No, täytyy kyllä myöntää, että ihan kivakin välillä olla töissä, pääsee arkirytmiin. Ja kyllä tuo kaksi viikkoa lomaa oli ihan tarpeeksi, varsinkin kun mies oli kuitenkin töissä...

Keijukainen, tosiaankin sama tuli mieleen kuin Mollylla...!!! Jospa jospa...?:) Toisaalta ymmärrän kyllä, että et vielä halua leijua pilvissä ja kai se on mahdollista, että kierto heitteleekin, tylsää jos kierto lähtee venymään muuten vaan. Itselläni kun kierto lähtee heti "nousuun" joka tapauksessa ilman hormooneja, niin mun kokemuksiin ei kyllä kannata verrata... Jännää!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Härkäviikot, jepjep:D