Tahkoojat 121

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sandeman hinoa että uimarit on viimein päässyt mikroskoopin alle! Kyllä ne vastaan pyristelivätkin..;-)
Mun pitäis varmaan koittaa tota punkkukikkaa räkätautiin, oon niin tukossa että meinaa taju lähteä. Viikonloppuna oon vielä la-su duunikaverien kanssa Tampereella juhlimassa. Mennään shoppailemaan, saunomaan ja syömään ja hotelliin yöksi (kaikki on naisia). Hauskaa kyllä tulee olemaan, menee vaan koko viikonloppu siihen.

Töitä pitäis tehdä vielä mutta aion kyllä lähteä puoli neljän jälkeen heti, meen kaverille syömään synttärikakkua, nam! Ja vatsamakkarat tykkää =) No ei, ei mulla (vielä) varsinaista ongelmaa ole mutta kyllä huomaa että on just siinä kriittisessä iässä ettei voi syödä mitä vaan. Vielä kun oppisi soveltamaan käytännössä tota ohjetta..

Hei kuulkaa, Sandemanin innoittamana päätimme mekin miehen kanssa astua aviosäätyyn tämän vuoden aikana, tuntuu että on sen aika! Nyt vaan on päätettävä että miten, millä porukalla ja missä..klassinen ongelma eli ei haluta mitään isoja juhlia mutta vähän kumminkin jotain humua. Ja onkohan mitään vihkipaikkoja vapaana kesäaikana?

Hienoa Kata, onneks olkoon! Tarkoitatko vihkipaikalla kirkkoa? Luulen, että voi olla tässä vaiheessa vuotta aikas täyteen buukattu nuo kesäviikonloput kirkkojen osalta, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla, mutta ainahan voi peruutuspaikkoja löytyä. Eikun kyselemään ja suunnittelemaan;)

Onnittelut Kata naimisiinmenopäätöksestä! Ehdottaisin että päätätte päivämäärän pikaisesti (ja ehkä sille päivälle jonkun vaihtoehtoisen päivän) ja rupeat heti kyselemään paikkoja. Kesä-syyskuussa paikat on aika varattuja, varsinkin juuri ne minne voi viedä omat juomat:-)). Kunhan päätätte mitä haluatte voin ehkä heittää pari vinkkiä:-). Aika tarkka saa olla varsinkin pitopalveluiden hinnoissa, kun tarjoukset sisältävät kaikki eri asioita. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti juhlien järkkäämistä (jo näin etukäteen) mä en malttaisi odottaa vielä kuukautta:-).

Hertta, uutta vaan putkeen kunhan menkat on lusittu. Nythän meillä on lapan jälkeen parantuneet mahdollisuudet:-)). Kastiksen raporttia odottelen mielenkiinnolla, toivottavasti jaksaa pian meille raportoida!

Olikos Tiitulla tänään joku ultra?

Mulla piti olla tänäaamuna ultra, mutta se peruttiin turhana, kun siihen ovistikkuun ilmesty se viiva ja sitten otetaan ens viikolla se proge, josta sitten selviää oliko se ovis oikeasti vai ei. Norsun muisti sulla Sandeman;)

Huomenta Huomenta!

Tarjolla ois pasteijoita ja kahvia, saiskos olla? ;))

Katalle onnittelut tulevan naimisiin menon johdosta.
Täällähän on ollu hiljaista eilen. Taitaa kevät kiireet painaa.

Miten Kastiksen leikkaus meni?
Mitäs Surulle kuuluu? Kovasti jaksamista sinne.
Eikös teistä joku käyny Kättärillä operoitavana? Vai muistanko väärin? Tekeekö ne siellä kanssa tutkimuksia muuten?

Hyvää Perjantaita ja Viikonloppua.

Pitkästä aikaa...

Täällä alkaa olla melkoinen lapakävijöiden joukko kasassa! Toivottavasti Kastiksellakin on mennyt kaikki hyvin.

Katalle onnea hoitoihin ja naimisiin meno kuullostaa hinolta :) Mukavaa, että teillä kaikki kääntyi lopulta parhain päin!

Sandemanin häihinkään ei sitten ole kuin kuukausi aikaa... Hui! Aika menee äkkiä! Oletko muistanut koekävellä venyttää hääkenkiä? Niitä ei kannata laittaa ensimmäistä kertaa jalkaan vasta vihkiäisaamuna. Ja onnittelut purkituksesta!

Liinalle tsemppiä asunnon metsästykseen ja ensikäyntikin alkaa olla ovella...

Muillekin kovasti terveisiä, olette olleet mielessäni. Viimeisemmät viestit pikalukeneena ei ihan kaikki tapahtuneet asiat ole tiedossa/mielessä... Terkkuja myös sinne odottavien tahkoojien puolelle!

Täällä mennään 8+4. Viime viikolla kävin ultrassa ja näkyi kaksi pientä, toinen vastasi silloin 7+4 ja toinen 7+3. Isommalla ei ollut sykettä, mutta pienemmällä oli. Eilen olin ktrl-ultrassa. Pienempi siellä sinnittelee edelleen, koko vastasi 8+3 niin kuin kuuluukin, sydän sykki ja päätäänkin jo heilutteli. Isompi puolestaan oli alkanut surkastua, vastasi enää 6+5. Aika ristiriitaisia ja pelonsekaisia tunteita on ollut tuonkin jännäyksen osalta... Eka euvola-ajan uskalsin varata eilen, mutta se menee aika pitkälle. Ehtivät ottaa vasta kun viikkoja on kasassa jo 12+3. Lupasivat silti laittaa np-ultra lähetteen vetämään jo aiemmin.

Kotirintamalla on aika raskasta edelleen. Suunnitelmana on nyt, että mies muutta ainakin aluksi yksin uuteen taloon. Muuttotarkastus on tänään. Minä jään toistaiseksi tähän vuokra-asuntoon. Tämä ei ole minun tahtoni asiassa, mutta ilmeisesti mies tarvitsee omaa tilaa. Ei auta kuin löysätä liekaa ja katsoa kuinka pitkälle haluaa juosta... Rakkautta ei voi pakottaa. Avioero oli erittäin lähellä ennen viime viikon perheneuvolaa, mutta onneksi hänkin tuli sitten käynnille mukaan. Uusi aika on ensi viikolla. Ei voi kuin toivoa parasta. Mies on nyt kuitenkin katkaissut väli kokonaan tähän toiseen.

Töissä olen ollut taas ja nukuttua saanut vähän vaihtelevasti riippuen omasta mielentilasta. Molempien vanhemmille on kerrottu, että muutamme toistaiseksi erilleen, kovasti ovat ihmeissään. Omat vanhemmat tietävät raskaudesta ja ovat sen vuoksi vihaisia miehen käytöksestä. Toisaalta ärsyttävää, kun tuntuu että mun pitää tukea ja auttaa heitä ymmärtämään tätä tilannetta... Ja kuunnella kun haukkuvat miestä mulle ja jeesustelvat sen käytöstä. Ei millään jaksaisi. Ajattelevat tietysti auttavansa, mutta... Paras tuki on edelleen ollut ystävistä!

Että tässä sitä kellutaan, enpähän ainakaan ole uponnut vielä... Pieni toivo pilkahtelee raskauden suhteen, että josko uskaltaisin alkaa ihan oikeasti odottamaan.

Pistäydyn taas joskus. Jaksamista teille kaikille! Olette ihania :)

Onpa täällä hiljaista!

Liina, Hertta kävi lapassa Kättärillä. En tiedä mitä lapsettomuushoitoja tekevät siellä jos ollenkaan? Olisko ne keskitetty NKLlle?

).( emmää tierä enää mitä tämä kroppa temppuilee, nyt on vasta kp24/28 ja tänä aamuna tuli joku vaaleanpunainen tahra paperiin:-((. Taisi olla tämäkin kierto tässä. Eli toisinsanoen, menee vielä ens kiertokin odotellessa simojen tuloksia ja sitten vasta seuraavaan voitaisiin saada jotain apuja jos kaikki menee putkeen:-(. Voihan ahistus. Taitaa kylpyläkeikka kutistua hieronnaksi jos tänään hanat aukeaa:-((.

Väsyttäis niin pirusti, mies tuli yöllä puoli kahden maissa, olivat poikain kanssa oluella ja vähän venähti. Ei kuitenkaan ollut megalärvit ja mäkin olin saanut nukuttua jo vähän sitä ennen. Silti keskellä yötä heräily vaikuttaa mun unenlaatuun (josta olen tarkka) joten tän päivän vaan torkun täällä ja yritän pysyä kahvin voimalla hereillä. Hohhoijaa!

Tulkaa tytöt langoille juttelemaan! Toivottavasti Kastis jaksaa kohta raahautua koneen ääreen raporttia antamaan!

Huomenta!

Suru, kiva kun kävit. Toivotaan, että se pieni sitkeä sintti pysyy kyydissä, hyvältä ainakin kuulostaa. Toivotaan myös, että miehen miettimisaika ja perheneuvola toisi apua suhteenne tilanteeseen. Hyvä kuitenkin, että mies on lopettanut yhteydenpidon siihen toiseen, ehkä hänelläkin alkaa pikkuhiljaa kirkastumaan, mitä haluaa. Tsemppiä kovasti.

Kastiksen lapakuulumisia tosiaan odotellaan.

Sandeman; ei sulla satu olemaan n. viikko oviksesta...?;)

Jeeesh, perjantai:)

Tiitu, hitsi vie piti oikein katsoa kalenterista kauanko oviksesta on. Laskupää?? Elikkäs kp13 olin ultrassa jossa muniksen reunat oli epätasaiset (joko munis oli puhkeamassa tai juuri puhjennut). Silloin illalla oli sovintoseksiä (kun aamulla epäonnistui se purkitus). Jos ovis ollut kp14 niin tänään siitä olis 10 päivää! Että vähän yli viikko kuitenkin ja kohta niiden menkkojenkin pitäisi alkaa tuon mukaan. Eli tiistaille odotellaan jos ei tulva tule ennen sitä. Massu on kyllä epämääräisen oloinen ja vähän selkääkin särkee, joten oireet on tutut!

Suru, mukavaa kun poikkesit. Positiivisia viboja lähettelen täältä etelän lumisateesta! Ystäväni oli siis samassa tilanteessa kuin sinä joskus (tosin ei sinttiä masussa) antoi miehen muuttaa pois, jopa toisen naisen luo, mutta antoi ymmärtää että kotiin voi aina palata ja silloin hän on ainoa nainen. Mies kävi kokeilemassa mutta 3 kk harharetken jälkeen (ja miljoonien keskusteluiden ja alamäkien) muutti takaisin kotiin ja vaikea mutta mutkikas tie ylöspäin alkoi. Toivottavasti teille käy samoin ja sintti jaksaa kasvaa lisää!

Mikäs on Sarin tilanne? Ei ole kuulunut vähään aikaan? Entäs Sanelman muutto?

Kiva kuulla Surusta! Voiiii, kaksi pientä. Ikävää, että toinen on menehtynyt. Toivotaan, että toinen porkustettelee masussa vielä sitten n. 7 kk!!! Oliko sulla se eka Clomi-kierto, kun tärppäsi? Tsemppiä sinulle oikein kovasti, mielessä olet myöskin sinä ollut!

Mulla nyt alkaa innostus vähän nousta tähän hommaan, kun ensi kierrossa aloitan sitten vihdoin ne hormonihäröilyt. Enää en aio vekslata ja pitkittää asioiden kulkua. Pakkohan se on sieltä joskus napsahtaa. Ei luovuteta vielä.

Mäkin olen kovasti miettinyt naimisiin menoa. Meillä on tänään vuosipäivä ja viisi vuotta on jo hurahtanut. Eikä olla edes kihloissa. Jospa sitä alkais suunnitella pienen pieniä kemuja kesäksi. Katan ja Sandemanin innoittamana tietenkin. ;)

Niin, ja vielä oikein aurinkoista viikonloppua kaikille jotka häipyvät viikonlopuksi linjoilta! Minä täällä joka tapauksessa piipahtelen taas viikonloppunakin. Ensi viikolla onkin sitten taas töitä ja varmaan sellaista lentoa, ettei mitään rajaa. Huh, sitä odotellessa...

Päivää!
Surusta oli taas hyvä kuulla. Vai olisi ollut kaksoset tulossa. Toivottavasti toinen kaveri jaksaa sinnitellä loppuun asti. Ja toivottavasti kaikki asiat etenevät muutenkin hyvin. Aikaahan se vaatii, mutta usko tai älä, joskus lopputulos voi olla kaiken kärsimyksen arvoinen. Kovasti voimia! Vanhempasi tarkoittavat varmasti hyvää ja koittavat olla ""sun puolella"", mutta tiedän, ettei ole mieltä ylentävää kuunnella, kun toista sätitään. Kun eihä ne asiat ole koskaan niin yksiselitteisiä ja mustavalkoisia.

Katankin elämä etenee sitten vauhdikkaasti ääripäästä toiseen :) Hinoa! Vitsi, mä en kyllä usko, että tulen koskaan menemään naimisiin. Jotenkin se ei ole vain mun juttu. Mutta vannomatta paras.

Liinalle piti sanomani, että jos vain mahdollista, niin kannattaa tehdä edes jotain perustutkimuksia yksityisellä. Julkiselle on n. 2-3 kk:n jono alkukäyntiin ja sitten kaikki tutkimukset tehdään hitaasti. Esim. ssg:n pääsy voi kestää useita kiertoja, kun aikaa ei saa silloin kuin pitäisi. Olisi siis paljon nopeampaa ja helpompaa, kun olisi faktat jo käsissä.

Ja Sandemanin miehen simpat ovat vihdoin ja viimein mikroskoopin alla. Nyt sitten vain toivotaan, että siellä suunnalla olisi kaikki hyvin, jottei tulisi lisää mutkia matkaan. PQ!

Kaikkia viestejä en ehtinyt vielä lukea, joten palaan niihin myöhemmin.

Omaa napaa.. tyhjennyslääke oli aivan hirveää shittiä. Ke-to yö meni oksennellessa, painoa lähti sellaiset 4 kg. To aamulla sisään, klo 8.30 saliin. Sööperi ehti käydä osastolla vielä tervehtimässä aamulla. Ja hups, sitten olikin taju pois ja heräsin heräämössä. Oikein harmitti, että miksi herätellään, kun olisi nukuttanut niin hyvin. Mut oli varmuuden vuoksi katetroitu ja se oli tosi syvältä - onneksi sain sen heti osastolla pois. Kipulääkettä sain heräämössä pari kertaa. Ihan varmasti äärimmäisen huonoon oloon vaikutti se keskiviikon ruokailukielto, olin jo niin huonossa hapessa ennen leikkausta. Enkä saanut ravintoliuostakaan, pelkkää keittosuolaa. Sitten sain jogurtin ja mehukeiton ja olo alkoi tuntumaan paremmalta. Sitten tuli se -tanan hartiapistos, voi elämä! Sain siihen cuplatonta (sitä lasten ilmavaiva-lääkettä), mutta sehän tuli, mukanaan mehukeitot ja muut, heti ylös. Sitten pahoinvointilääkettä. Klo 17 ajattelin, etten selviä hengissä - niin hirveä oli olo. Yrjön jälkeen sain vedettyä keittoa ja kas, vointi parani kummasti. Ei muuta kuin kävellen käytävä päästä päähän ja kotiin. Pieniä hartiapistoksia on ollut edelleen, mutta eiköhän näistä selvitä. Saikkua sain niin vähän, että ke pitäisi mennä jo töihin - enpä taida mennä vaan pitää käydä työterveyshuollon puolella. Jotain rajaa nyt kuitenkin :)

Kun fysioterapiassa sanottiin, ettei kaasu tule alakautta pois, niin hoh hoijaa, kyllä mun on ainakin pitänyt rupsutella ihan huolella ja se onneksi auttaa :)

Tuloksista.. Kohdunkannattimet, ja erityisesti se oikea, olivat endossa, mutta kaikki saatiin pois. Munasarjat, kohtu ja torvet kaikki kunnossa. Suolistoon ei tarvinnut puuttua. Vasen munasarja oli kiinni lantiossa, saatiin irti. Myös rakko oli muuttunut kovaksi ja noussut endon kiristyksessä. Olinkin ihmetellyt kun viime viikkoina vessa hädän iskiessä piti päästä aina tosi nopeasti, ettei voinut pissiä pidättää siis.. No, se johtui siis tuosta. Nyt rakko on vapautettu ja ""voi hyvin"". Tilanne oli Sööperin mielestä ihan hyvä, siis ei paha taudin kannalta, ja kaikki oli pinnallista. Oli sitä kai sitten kuitenkin aika paljon ja oireita ei siis ollut oikeastaan nimeksikään (kierron vikan viikon selkäväsy ja nyt parin vikan viikon nopea pissahätä - ei muuta). ""Anatomia täysin normaali, joten edellytykset raskaudelle ovat erittäin hyvät"". Ja Sööperin mukaan tämä saattoi olla selittävä tekijä, kun meillä on muuten kaikki ""niin hyvin"". 6 kk luomuyritystä ja sitten eteenpäin, jos ei natsaa. Kaipa tästä siis oli apua :)

Jes, jatkan teidän viestien lukemista. Mies on illalla yhdessä levy-yhtiön jutussa, joten ehdin sitten ainakin paremmin linjoille. Tämä kun on mun tällainen oma, privaatti ""henkireikä"".

Oho, nyt sain kaikki luettua.. PQ vaan Sandemanille. Eihän sitä koskaan tiedä, jos joku olisi ottanut kohdusta kiinni :)

Ja Suvikin kääntyy sitten clomien kannalle. Hyvä hyvä, ehdottomasti kannattaa kokeilla, ei tartte sitten 50-vuotiaana harmitella. Ja vielä mahdollisesti naimisiin.. Wow! Kunnon hää- ja vauvabuumi täällä.

Jaahas, nyt voisi vähän katsella sähköposteja. Töistä näyttää tulleen aika monta viestiä (himapostiin).. Mikähän hätä siellä nyt on..

Olisin kysyny tosta hartia pistoksesta.. liittyykö se endoon? Itsellä lievää pistosta aina ennen menkkoja.Joskus kun endo minulla havaittiin pistos oli voimakkaampaa ja sitä esiintyi myös kyljessä. Ei tod.ollut kivaa!! En vaan ole aikaisemmin osannut yhdistää sitä siihen.

Heippa!

Hyvä Kastis että oot tolpillasi, vaikka olikin vähemmän mukava kokemus. Ja hyvä että saatiin paikat kondikseen.

Surulle voimia jatkoon, hinoa että olet itse kypsä ja kärsivällinen yksilö, ja jaksat yrittää. Ihanaa että toinen pikkuisista voi hyvin, auttaa varmasti tulevaa äitiäkin jaksamaan.

Häitä juu pitäisi miettiä, totuushan on että kesä on buukattu sekä kirkoissa että juhlapaikoissa luultavasti ihan täyteen. Pitää pistää mietintämyssy päähän tänään.. Yksi vaihtoehto on pitää ne esim. syyskuussa. Varmaan hitusen väljempää, varsinkin kun ei ole mitään suosikkikirkkoa tai -paikkaa muutenkaan. Tai sitten mennään kahdestaan Thaimaan matkalla..=)
Sandeman jos on jotain hyviä juhlapaikkavinkkejä pienehkölle porukalle, missään nimessä ei tule sataa henkeä, niin otetaan vastaan! Muilta myös tietty.

Kohta karkaan kotiin, perkuleen flunssa taitaa edelleen estää jumppailun, meinaan tulla hulluksi kun ei pääse urheilemaan! Joka tapauksessa rauhallista koti-iltaa vietetään tänään, ja huomenna sitten Tampereelle remuamaan duunikaverien kanssa. Nyt ei ole yhtään inspiraatiota mutta eiköhän se huomenna maistu!

Hyvää viikonloppua Tahkoojattaret!

Kata, muistelen että Keiju oli mennyt naimisiin siellä Villa Kivessä joka voisi olla mukava paikka vähän pienemmälle porukalle. Mä ainakin olen saanut hyviä vinkkejä kun olen seurannut www.naimisiin.info keskustelusivuja. Tarpeeksi kun lukee niin selkeytyy omakin mielipide ja siellä on ainakin listattuna juhlapaikkoja pilvin pimein.

Hyvä että Kastis on kotona ja kaikki hyvin. Hissukseen kun malttaa olla niin paraneminen lähtee käyntiin hyvästi:-). Sööperin löydökset kuulosti oklta, parasta on jos saivat kaiken endon pois! Hartiapistoa oli mullakin ja se oli hirvittävää! Yöks. Mihinkähän faktaan se perustuu ettei muka poistu suolesta? Mä ainakin rupsuttelin enemmän silloin ja se helpotti oloa.

En pysty uskomaan että mun kohtuun mikään tarraisi kiinni näin luomusti. Menkkoja odotellessa lähden kohta puoliin autoon istumaan, mennään 5 tuntia taas kohti Heinävettä! Pikkuisen pitäisi mittailla mökin paikkaa ja huomenna mennään kaverin kanssa kellumaan (jos ne menkat ei ala) siksi aikaa kun poijaat ajelee kelkoilla.

Iloista viikonloppua kaikille, palataan maanantaina!!

Yes Kastehelmi! Kiva, että homma hoitui hyvin ja nythän on sitten ekstrahyvät mahikset raskautuakin!! Nyt napataan se plussa ens kierrossa kumpikin. Niinhän me on sovittu. ;) Mikä kp sulla on nyt menossa? Mulla 9, joten seuraavat menkat alkavat siinä kolmen viikon päästä ja sitten Clomeja naamaan... Pakkohan ne nyt on kokeilla alta pois.

Omituinen tuo ihmisen mieli muuten. Eilen mulle tuli taas yht'äkkiä sellainen vitutus tästä hommasta. Alkoi vaan ottaa kaikki päähän ja miehellekkin kiukuttelin aivan älyttömästä asiasta, ei varmaan voinut edes tajuta, et asia liittyi jotenkin lapsensaantiin. :( Voi sitäkin raukkaa! Tänään taas olen ajatellut ihan muita juttuja ja senkin, että ainakin elämä on helpompaa ilman lasta. Onhan siinä hirveä hoitaminen silloin pienenä ja sitten isompana kaikenlaisia murheita aika erittäin todennäköisesti. Ei siis vauvakuume kovin paljon nouse, kun käy lukemassa jo vauvan saaneiden viestejä. Riinuskalle esim. tsemppiä, jos täällä puolella käyt. Eipä sitä varmaan vauvahaaveissa uskois, miten koville se sitten ottaakin kun sen vauvan on vihdoin saanut. Täytyy kyllä sanoa, ettei käy kateeksi yhtään! Esim. viime yönä itse tuli nukuttua sellaiset 12 tuntia putkeen.

Mutta aika aikansa kutakin ja kyllä kai siitäkin nukkumattomuudesta sitten selviää, kun ja jos se aika nyt joskus tulee vastaan. Eihän se onneksi kestä kovin montaa vuotta. ;)

ON: Eli kp tosiaan 9 ja limoja maisemissa. Mut todennäköisesti ovis on vasta joskus ensi viikon puolessa välissä ja sitten on taas ah, niin ihanat paineet töissä päällä että tuskin natsaa. Siksi olenkin ajatukset siirtänyt sinne kuukauden päähän ja olen päättänyt, että vauva-asia on sitten nro 1 ja työt tulevat vasta seuraavana eli aion ottaa (huom. ainakin yrittää) rennosti, vaikka maailma vieressä romahtais, jotta ei ainakaan stressaamisesta ole kiinni tärppi.

On tuolla ulkona vaan jo niin ihanan keväistä, vaikkakin kylmää vielä. Kyllä tämä elämä menee ihan kivasti ilman sitä vauvaakin. Eli siis tällä hetkellä taas oikein mukavat ja positiiviset fiilikset. Pitäisköhän alkaa katsella sitä kalenteria oikein tosissaan ja alkaa suunnitella niitä häitä. Mitään suurempia juhlia emme siis joka tapauksessa aio pitää, mutta joko ihan salaa kahdestaan tai sitten pienen lähipiirin kanssa juhliminen. Tod. näk. ihan niin, ettei kukaan tiedä mitään ja sitten vaan hups, olemme naimisissa.

Sivulliselle.. Tämä hartiapistos johtuu lapassa käytetystä tutkimuskaasusta, joka ei (muka) pääse poistumaan elimistöstä kuin pikkuhiljaa. Ja vaellellessaan aiheuttaa näitä tuntemuksia. Eli mulla ei koskaan ollut mitään hartiapistoksia muuten. En siis usko niiden johtuvan endosta, tai mene ja tiedä.. Itse asiassa, kyllähän mulla aika usein hartiat ovat jumissa, mutta niin kai aika monella päätteen kanssa työtä tekevällä.

Eiköhän tämä paraneminen tästä lähde käyntiin. Ihan sika vähän saikkua mun mielestä, varsinkin jos ajattelee, että kohta pitäisi jaksaa jo istua koko päivä ja olla vielä skarppinakin. No, katsellaan kuinka käy.

Suvi, mulla on nyt kai kp27 eli menkat alkaa su-ma aikana.. Riippuen paranemisesta niin pitää katsella onko kuinka pitkä tauko seksissä.. Nythän taukoa on ollut jo monta viikkoa kun ei ole yhtään himottanut. Kaipa se siitä taas joskus. Olen kyllä ollut aika poikkikin ja silloin ei niinkään seksi mua ainakaan sytytä.

Mulla on muuten toi jälkivuoto aika rankkaa.. Tai siis välillä ei tule mitään, mutta välillä taas ihan suoraa verta. Ja koska menkatkaan eivät ole mitkään megarunsaat, niin mahtaa olla helppoa arpoa, mikä on kp1. Ehkä sekin selviää..

Nyt täytyy sanoa nkl:stä jotain hyvääkin. Mä olin ainoana siinä päiväkirurgian huoneessa (muut olivat isompia leikkauksia) eli oma huone, tosi ystävälliset hoitajat ja tosi ystävällinen leikkaussali-tiimi. Jotain hyvääkin siis :)

Hmm.. Mitäs muuta. Taas lyö pää aika tyhjää, mutta ehkä se tästä.

Ihan ekaksi mun pitää sanoa Kastehelmelle että mulla on ihan huono omatunto kun nyt vasta tulen kommentoimaan sun lapa-kuulumisia. Mielessä olet kuitenkin ollut! Ja hyvä että kaikki endo saatiin pois vaikka aika karmeelta kuullosti kokonaisuudessaan sun vointi ennen leikkausta ja sen jälkeen. Huh! Aika sama tilanne sulla kuin mullakin että endoa löytyi mutta se oli pinnallista ja kaikki saatiin pois. Se voi hyvinkin olla että se on ollut se raskautumista vaikeuttava tekijä. Onneksi suolistoon ei tarvinnut kajota.
Tota samaa juttua on ollut mullakin että ennen menkkoja on pakko päästä heti vessaan, muuten tuntuu että pissit tulee housuun.
Jälkivuotoa oli mullakin aika reippaasti ja kesti 4 päivää. Mä olin kans tyytyväinen NKL:n toimintaan ja varsinkin se lämmitetty peitto leikkaussalissa jäi mieleen :)

Kata, naimisiin vaan jos siltä tuntuu :) Ihania suunnitelmia.
On edelleen yhtä hykerryttävää kun mies kutsuu vaimoksi..

Sandeman muisti oikein, meidän hääpaikka oli Villa Kivi ja tykkäsin kovasti. Paikka on 60-80 hengelle, siinä on ihana pihapiiri ja meri vieressä. Tunnelma oli käsittämättömän kodikas, johtuen tietysti muustakin kuin paikasta :) Omat juomat saa tuoda ja pitopalvelun...
Ja mikä parasta, keskustaan pääsee vaikka kävellen joten kellään ei ollut ongelmia päästä kotiin. Pitkänmatkalaiset majoittuivat hotelli Auroraan joka on 50 metrin päässä juhlapaikasta.

Suru, kiva kun jaksat tulla kertomaan kuulumisia. Ja kaikesta huolimatta on ihana kuulla että pieni sydän sykkii sun sisällä! Toivon todella että kaikki menisi nyt vaikeuksien jälkeen hyvin ja miehesi löytäisi sen yhteisen sävelen.

Mulla vaan tuhrut jatkuu toista viikkoa menkkojen jälkeen ja se vetää mielen matalaksi. Kaikki toiveet raskautumisesta tässä(kin) kierrossa on heitetty. Ei tästä tule mitään! Onneksi huomenna on kuitenkin jälkitarkastus joten ehkä siinä saa jotain tolkkua asiaan. Ainakin mahdollinen tulehdus ym. saataisiin poissuljettua.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Heipsis! Mikäs on Kastehelmen vointi?

Keijukainen mulla tuli myös kp 9 tiputtelua, sellaista ruskeaa vuotoa. Sama juttu joka kierrossa. Ensin tiputtelee muutama päivä ennen menkkoja ja sitten vielä about viikko varsinaisten menkkojen jälkeenkin. No, josko noista lääkityksistä sitten jotain apua saisi noihinkin ongelmiin? Nyt siis menossa kp 11. En taida edes viitsiä tikutella tässä kierrossa tai saa nyt nähdä?

Missä kaikki likat on kun on näin hirveän hiljaista???

Huomenta tytöt!

Täällä kuolemanväsynyt ja äänensämenettänyt Sandeman, yrittää toipua polttareistaan jotka kestivät koko viikonlopun!! Hauskaa oli ja mitään ihan kamalaa en joutunut tekemään. Parasta oli tietty tyttöjen kesken juttelu, saunominen ja yhdessäolo! Hyvin onnistuivat yllättämään mut, mies oli ihan mukana huijauksessa, jätti mut huoltsikalle Lahdessa josta tytöt mut sitten hakivat. Mukavaa oli olla pois kaupungista, ja ihan keskenämme. Baarissa käytiin kuitenkin la-iltana laulamassa karaokea ja eilen vielä Salpausselän kisoissa. Viime yönä en sitten saanut kaiken hauskan jälkeen unta, joten nuokun täällä koneen ääressä ja yritän edes näyttää tehokkaalta. Kurkku on pahana ja yskä, toivottavasti paranee ennen perjantaita jolloin pitäisi suunnata kohti Itävaltaa!!

).(kp27/28, ihme tuhrua, mutta ei vielä kunnon vuotoa. Täytyy varmaan soveltaa Sandeman-tekniikkaa illalla jos ei vielä kuulu. Selkää jomottaa ainakin jo ihan menkkamaisesti ja miksi se olis tässä kierrossa natsannut kun ei aikaisemminkaan? Simppatestin tulokset saadaan vasta loppukuusta joten ennen sitä ollaan ihan vaan epätiedossa ja luomuillaan. Progen tuloksetkin kuulen silloin, kun ei kai niitä aikaisemmin edes tarvitse? Ja onhan tässä yhdet häät juhlittavana joten ei kai tartte ihan kauheasti muuta proggista olla?

Tyypillistä, sain juuri kirjoitettua että menkat eivät ole alkaneet ja sen jälkeen menen vessaan ja PAM, sieltä taas tulivat. Kierto siis kp26 ja tänään kp1!!
Tosi great, tämä päivä on muutenkin ollut MAANANTAI.

Kiitti vaan Nekku (ja muut tietty) taas kannustuksesta ja ajatuksesta, mutta ei tämä näytä olevan helppoa. Palaan nuokkumaan töiden ääreen....

""Huomenta"".
Voi kurjuuden kurjuun Sandeman. Olishan se ollut niin hyvä juttu, siis se plussa.. Ja tuonut uskoa meille muillekin ""lapalaisille"".

Oma olo alkaa olemaan ihan ok. No, housuja ei tee mieli pitää ja vatsaa vielä turvottaa ja hieman tihkuu jälkivuotoa vieläkin, mutta muuten aika ok. Kääntyminen nukkuessa onnistuu jne. Hartiapistoksia ei ole ollut, mutta en silti ajatellut mennä vielä ke töihin. Kun kuitenkin siellä pitäisi pystyä tekemään muutakin kuin olemaan.. Kaipa se tästä :)

Menkkoja odottelen alkavaksi, eilen jo näyttikin siltä, että alkavat. Mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään. Maha on kyllä sen tuntuinen, että kohta, joten toivottavasti tulisivat sieltä, eikä kierto venyisi. Nyt siis kp30.

Maanantaita (tuota ankean kurjaa viikonpäivää..)!

Juu kuten kuvasta näkyy niin maanantaiahdistus päällä..tekis mieli olla missä tahansa muualla paitsi töissä. Viikonlopun Tampereen retki meni hyvin, hotelli Ilveksen yökerhossa pyörittiin pilkkuun asti. Eilen aikasin nukkumaan niin tänään ei ole krapulasta enää tietoa, onneksi.

Sandemanin polttarit siis sujuivat hienosti, hyvähyvä! Ja ehkä nuo menkat tulivat kun täytyyhän teidän nyt ensin avioitua ennen kuin raskaaksi tullaan.. ;-)

).( Tänään kp7 ja eka kontrolliultra, munarakkuloita oli 30 (17+13)! Eli aika paljon.. Suurimmat oli 10 mm. Huomenna alan pistämään jarrua Gonalin rinnalla, ja torstaiaamuna taas ultra. Kaikki 30 munarakkulaa ei varmaankaan (toivottavasti) pääse samaan vauhtiin, joten saalis voi olla ihan ok. Näillä määrillä näyttää se hyperstimulaatiopeikko taas päätään. Hyvä kumminkin et on munasarjat reagoineet hyvin. Ja jos samalla vauhdilla mennään niin varmaan ensi viikolla päästään punktioon, jaiks!