Tahkoojat 121

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut Tiitulle hääpäivän johdosta! vai karkauspäivänä olette naimisiin menneet! Hih, silloin kun miettittiin sopivaa hääpäivää niin mulle kävi mielessä nämä kaikki helpot vaihtoehdot: 06.06.06 tai 04.02.06 (4+2=6)tai 01.05.06 mutta sitten päädyttiin tuohon huhtikuun päivään kun meillä on 5-vuotispäivä:-)). Kun kihloihin ollaan menty uutenavuotena.

Pahasti alkaa nenä vuotaa, ei taida enää c-vitskut auttaa. Täytyy siirtyä stydimpeihin litkuihin ja sitten varmaan huomenna tehdä lyhyt keikka NKLlle ja mennä kotiin makaamaan. Pahasti paleltaa ja tulee kylmiä väreitä:-((. Mitenkähän kylpyläkeikan käy....

Kiitos kiitos. Joo, karkauspäivä oli meidän valinta, mehän muutenkin kirjaimellisesti karattiin naimisiin eli paikalla oli vain molempien vanhemmat ja sisarukset. Kavereille pidettiin sitten jälkikäteen kunnon bileet. Vaihtoehtona oli silloin myös 040404, mutta päädyttiin sitten tuohon karkauspäivään.

Aamulla tuli vedettyä eka tyhjennyssatsi. Aikamoisen tiukkaa tavaraa. Tuli myös äärimmäisen huono olo. Illalla pitää ottaa toinen, toivottavasti silloinkaan olo ei äityisi pahemmaksi.

Yritin saada sitä yhtä softaa toimimaan täällä himassa, mutta eihän se toimi.. Pah. Pitää saada kohta kiireiset pojat langan päähän antamaan teknistä tukea. Tai sitten unohtaa koko homma. Jos pitää unohtaa, niin hirveä kaaos odottaa töissä. Paska homma :(

Pitäis varmaan vielä lukea ne sairaalan ohjeet kerran. Oliko se nyt niin, että kaikki kynsilakat yms pitää olla tosiaan pois? Korut nyt ainakin.. No, kaipa se siitä.

Tiitulle hyvää hääpäivää!

Sandeman sä olet sitten kohtalotoverini, tää flunssa on niiiin ärsyttävää. Mulla on aina sama juttu eli tulee sellainen tauti joka ei kaada sänkyyn mutta tekee ikävän olon juuri sen verran et töitä jaksaa jotenkin tehdä eikä viitsi vaan jäädä kotiin makaamaan kun ei ole kuumettakaan. Lisäksi mies oli viime yön oksutaudissa, ja odottelen tässä että iskeekö seuraavaksi mulle..kivaa..onneksi kesti miehellä vaan yhden yön.

Huomenna siis eka piikkipäivä..ihanaa päästä pistelemään itseään taas pitkästä aikaa.. ;-) jes.

Hiljaista on linjoilla, tarttis meidän päästä oikeastaan tuonne odottajien puolelle, siellä taas tytsyt jaksaa turista aktiivisesti kun on uutta pohdittavaa! Mutta eipä tiedä koska malttaa tästä sinne siirtyä..=)

Terve!
Kastehelmelle tulin toivottamaan kovasti tsemppiä ja hyviä tuloksia huomiseen lapaan sekä sinnittelyä tähän päivään! Se tyhjennyslitku on varmasti ällöä, eikä mun ainakaan tarvinnut sitä juoda joten kyllä se Sööperi on katsonut että sulla on mahdollisia kiinnikkeitä lähellä suolta. Siinä varmaan menee just paksusuolen mutka tai jotain.

Multa napakoru (luonnollisesti) pois, meikkiä mulla oli ainakin :) Ja kynsilakkaakin väritöntä. Kaikki arvotavarat suositellaan jättämään kotiin (just korut, luottokortit, isot rahasummat jne.)ja esim. kännykkä (jos haluaa ottaa mukaan, mä soitin huoneesta miehen hakemaan, maksu oli laskussa, ei se paljon ollut, oliskohan ollut euron tai jotain)sinne lukolliseen kaappiin mihin vaatteetkin laitetaan.
Napa pitää putsata jo kotona hyvin ja NKL:lla on vielä veskissä sellaista desinfiointiainetta ja pumpulipuikkoja joilla pitää muutaman kerran pyöräyttää.
Oma hoitaja tulee antamaan tosi hyvät ohjeet ennen leikkausta joten eipä siinä sen kummempaa. Toivottavasti pääset mahdollisimman pian aamusta eikä tarttis odotella.

Tule kertomaan tulokset kun pystyt! Kiinnostaa kovasti.
Eikä stressiä töistä! Sä olet nyt saikulla :)

Ihmeiden ihme: kävin eilen vyöhyketerapiassa eikä ole endopisteet enää kipeitä ollenkaan. Ihan samat pisteet joista painellessa on ennen tuntunut kuin puukon viilto.

Tiitulle oikein hyvää hääpäivää!

Kastikselle tulin minäkin sanomaan tsempit huomiselle! Lapa menee varmasti hyvin.
Taidat tosiaan olla ainoa joka joutui meistä tyhjennykselle, mutta lapan jälkeisen kakkosasian kivuliaisuus (vatsalihakset kaput) on edelleen mielessä joten ei liene paha asia jos vähän suolta tyhjentelet etukäteen. Mun piti vetäistä vähän liukastetta että lähti tulemaan. Yöks.

Kai se kynsilakan poisto liittyy siihen kun tyrkkäävät niitä monitoreja sormiin, ettei ole jotain metalliväriä tms. joka voisi aiheuttaa poikkeamia? Tämä oli vain mun ihan hatustavedetty uskomus mutta jos joku tietää paremmin niin voi oikaista.

Oletkos Keiju muuten jotenkin edesauttanut arpien paranemista? Muistelen vaan että ystäväni laittoi jotain rasvaa leikkaushaavaansa ja väitti että arpikudosta ei siten synny? Tai se vaalenee ja katoaa?? Mun haavat on parantuneet hyvin mutta vasemmalle tehty haava (ei se alin) ei ole kovin kaunis, navankin haavat on paremmat. No kai sekin on vaan persoonallista???

Katalle tsempit piikittelyyn, voi kunpa meilläkin tapahtuis jotain konkreettista....huoh.

Lauantaille varattiin nyt hieronnat ja sitten kylpylään kellumaan:-) uhallakin lähden tartuttamaan kaikki ympärilläolevat kun niin mullekin tehtiin:-((. Kollega pärski koko alkuviikon ja nyt se on sitten mulla!! Parempi kai sitten tämä flunssa on kuin se oksutauti. Mutta valivali silti.

Kiitos vaan viime hetken vinkeistä :) Taidan ottaa varuiksi kynsilakat pois, ovat jo vähän kuluneetkin, jo vaihtaa pitäisi. Ja ilman meikkiä (siis jotain ihan kevyttä värin tasausta) en yleensä lähde ovesta ulos, enkä tee poikkeusta nytkään. Muistan kyllä, että polvileikkauksessa mulla oli ainakin meikkiä naamassa, eikä tullut sanomista. Siis ei mitään sotamaalausta, mutta kuitenkin..

Luurin otan varmaan mukaan, en mä osaa lähteä mihinkään ilman. Korut himaan, mutta lompakko kortteineen sitten sinne kaappiin. Ja hyvä tietää, että sairaalan huoneessa on puhelin, josta voi soittaa. Joka sairaalassa ei ole ollut, ainakaan silloin 90-luvun lopussa, joten se oli aina hieman hankalaa. Taidan mennä aamulla taksilla sairaalaan, noi julkiset ei siihen aikaan oikein innosta. Mies on tänään keikalla (toisen bändin levynjulkkari), joten en viitsi viedä häneltä sitä iloa, etteikö saisi olla keikalla rauhassa. Sitä vartenhan mä myös töissä käyn, että voin laittaa rahani mihin haluan :)

Tyhjennyslitkussa oli kaksi vaihtoehtoa. Joko sellainen, jota juodaan ihan sikana ja toiminta on hitaampaa. Tai sitten tämä versio, jonka valitsin, eli aamulla 45 ml sekoitetaan 1,5 dl vettä ja juodaan ja johan toimii :) Sama illalla. Eli pienellä määrällä pääsen. Aika rankkaa muuten olla himassa, jääkaappi täynnä ruokaa, mutta mitään ei saa ottaa. Vedän tässä just ""lounasta"", eli 3 x 2,5 dl juomaa (mehua, limua, vettä..) Toivon tosiaan saavani leikkauksen jälkeen sitä ravintoliuosta, muuten voi tulla tosi huono olo. Ja ihan varmaan se mun kohdun oikea takakannatin on jonkun suolen lähellä, kun tällainen varo-toimenpide tehdään. Tietysti hyvähän se on olla kaukaa viisas, jos jostain syystä suolistolle pitäisikin tehdä jotain, niin eihän se ole kiva saada jotain tulehdusta sen takia, että tuotetta roiskuu mahaan :( Tuleepahan ainakin röörit putsattua, ikään kuin pieni dieetti.. (koitan psyykata itseäni ja löytää jotain hyvää tästäkin).

Olen siis käynyt 7 leikkausta läpi elämäni aikana, mutta silti kaikki on ihan totaali-unohtunut, että miten ne hommat menikään. Mutta tiedän kyllä, että opastavat tosi hyvin. Ostin eilen kaupasta jonkun halvan pokkarin, että on sitten lukemista, jos olenkin tyyliin päivän vika potilas. Noissa polvi- yms leikkauksissa ei ole ollut suuremmin jännitettävää, kun on aina tiedetty aika hyvin, mitä löytyy ja mitä tehdään. Nythän kaikki on vähän arpapeliä, eli mitä tahansa voi löytyä. Se siis hieman kiinnostaa. Huomaa hyvin, kun on kierron vika vko, että alaselkä on taas väsyneen oloinen. Ei siis kipeä, mutta tuntuu vähän jumittavan. Josko se jäisi sitten lapan jälkeen pois. Eipä sen puoleen, ei tämä ole mitään, minkä kanssa ei voisi elää, mutta saattaahan se häiritä muuten elimistön toimintaa..

Hinoa siis Keijukainen, että vyöhyketerapiassa ei ollut yhtään arkuutta :) Sandemanille myös pikaista paranemista flunssan kourista. Luin sellaisesta sveitsiläisestä tutkimuksesta, että seksin jälkeen elimistö on korkeimmassa puolustustilassa flunssaa vastaan eli jos on flunssa, niin actionia kehiin - pitäisi taudinkin kaikota :) Niinhän sitä sanotaan, että nuha lähtee n*ssimalla. Kylpyläreissu kuulostaa myös tosi hyvältä. Vitsi, pitää varmaan kehittää itselleen kevääksi jotain kivaa ""palkintoa"" - on tässä sen verran tullut ahkeroitua ja lisäksi on muutamia mutkia ollut matkassa.

Katalle kovasti tsemppiä piikittelyyn. Kiva kuulla kokemuksia ja ivf-hoidon tuloksia ennen kuin se rumba on mahdollisesti itsellä edessä. Kovasti vaan tsemppiä siihen :)

Hmm.. olikohan jotain muuta.. Niin joo, pojat soittivat töistä ja pienellä jeesillä sain softan + yhteyden toimimaan. En ota töistä stressiä, mutta tiedän, että jos jaksan tehdä pari tuntia saikun aikana, niin paluu on sata kertaa helpompi. Näin ollen siis teen hommia paluuni hyväksi, eli tämä on pelkkää plussaa mulle :)

Jaksatteko naiset vielä laittaa kertausta saikkujenne pituudesta (unohdin Sööperiltä kysyä arviota) ja mitä pystyitte tekemään minäkin päivänä (eli kuinka kauan meni ennen kuin esim. jaksoitte käydä ulkona/kaupassa/kylässä..) Olen jo autuaasti unohtanut :)

Mulle annettiin siis saikkua ke-su ja olin kyllä vielä la aikalailla raato, autoa ajoin kyllä mutta lyhyitä matkoja ja sitten piti päästä makoilemaan soffalle. Kaupassakäynti oli aika maksimi suoritus. Mutta sitten olin jo maanantaina töissä, eikä ollut suurempia ongelmia. Housut piti olla sellaiset puristamattomat kun navan haavat vielä olivat hellät. Aika nopeasti siis toivuin, mutta Keiju taisi olla pidempään (viikon/10pv?) kun operaatiokin oli suurempi.

Juu nuha lähtee n*ssimalla, mutta kun se tavara pitäisi saada siihen purkkiin huomenaamulla!! Kele!

Kovasti yritän surffata jotain mukavaa häämatkakohdetta. Mainitsematta kuitenkaan että ollaan menossa häämatkalle, kun näköjään silloin veloittavat kaikesta tuplahinnat. Ei kai se tarkoita että on sokea ja tyhmä jos on rakastunut ja mennyt naimisiin?? Venetsiaa tässä pallottelen tai Sisiliaa. Ah, ihana ainakin suunnitella jotain kivaa!

Kastehelmi, mulla oli sitä saikkua Sööperiltä yli viikko (eli perjantaista maanantaihin sisältäen kaksi vkonloppua) ja sitten vielä työterveyslääkäriltä 4 pv eli yhteensä 2 vkoa olin. Mä voin tosi hyvin koko ajan, eli ainoa tosi ikävä juttu oli se hartiapistos joka kesti 4 pv. Mutta siis jo leikkauspäivän iltana köpötin miehen kanssa varovasti kauppaan. Nauraminen, yskiminen ja aivastaminen sattui eniten mutta niihin auttoi kun painoi tyynyä haava-aluetta vasten. Urheilun kannalta piti tietysti ottaa hissun kissun, kävelyä suosittelevat päivittäin, se tekee vaan hyvää. Mun kävelylenkit jäi aika lyhyiksi kun silloin oli just ne kovat pakkaset. Saikulla olin siksi pitkään että mun työ sisältää niin paljon nostelua, kantamista jne.
Kuntopyörää poljin hissukseen ja aloin venytellä muistaakseni reilun viikon päästä leikkauksesta.

Sandeman, en ole tehnyt mitään kummempaa leikkaushaavojen suhteen. Suihkutin silloin alussa ja rasvasin sitten kun olivat kunnolla kiinni. Mulla on kaikki tosi siistejä pieniä viiltoja, ne tikit on edelleen mysteeri...saa nähdä saako Kastis samanlaiset siistit viillot kun on sama lääkäri. Kai ne on jotenkin sisäkautta ommeltu...weird..??

Kiitos naiset vielä kommenteista. Kumman nopeasti sitä unohtaa :)
Sandeman, sitten kun se tuote on purkissa, niin otat vahingon takaisin, eikös juu?

Mä olen siis jo tämän päivän saikulla (tosin lapun saan vasta sairaalasta, pitääkin muistuttaa hoitajaa varmistamaan, että tämä päivä lukee jo papereissa, ettei sitten tarvitse soitella perään - huomatkaa syvä luottamus julkisen puolen toimintaa kohtaan :)) ja toivon kovasti, että kun toimenpide on to, niin saisin edes ensi viikolle saikkua - vaikka ke. Ja jos en saa, niin soitan sitä vaikka työterveyslääkäristä lisää. Meillä kun on tosiaan se aikamoinen bordelli töissä, niin oletus on, että jos olen paikalla, olen kunnossa. Ja meno on sitten sen mukaista. Puolikunnossa ei kannata siis mennä. Lisäksi haluan vähän huilia, kun nyt siihen on mahdollisuus.

Kastehelmi, kyllä mä uskon että Sööperi antaa sulle ainakin viikon saikkua, mulle se sanoi sen viikon jo esikäynnillä, ennenkuin selvisi se endon laajuus. Toivottavasti saat :) Ja tosiaan, ainahan on muitakin lääkäreitä :)
Ei kannata mennä liian aikaisin tosiaan töihin.

Meiltä jäi jotenkin se saikku-asia kokonaan puhumatta. NKL:n lapussa lukee vain 3-5 vrk ja viikonloppukin osuu väliin. Nyt olisi tosiaan kerrankin saumaa vain olla, joten kovasti haluaisin :) Ja ihan varmasti työterveyslekuri antaa lisää saikkua, varmaan vaan soittamallakin. Eihän sitä tiedä kuinka paljon sitä endoa oikein löytyykään, joten voihan se olla, että tulee joku megarassaus ja pitempi loma.

Taidan kysyä hoitsulta vielä aamulla, että jos näyttää siltä, että pitäisi tehdäkin avoleikkaus, niin voivatko tehdä samalla.. Olisi jotenkin helpompaa :) Vaikka aika paljon taitavat saada tähystykselläkin irti. Voihan se olla, ettei aikataulu mahdollista avoleikkauksen tekoa, mutta harmittaisi kyllä joutua taas jonoon ja sitten uuteen leikkaukseen (he hee.. pahimman pelkääminen: avoleikkaus --> jos/kun se vältetään, niin lopputulokseen on varmaan ihan tyytyväinen, on löydös mikä tahansa).

Kastis, siinä lapa-lapussa lukee aina se 3-5 pv mutta jonohoitajakin sanoi mulle että se on täysin viitteellinen. Kyllä se vähän lääkäristäkin kiinni, Sööperi sanoi että seuraava viikko pitäisi lepäillä kysymättä mun työn kuvasta mitään.
Ja avoleikkauksesta tulee tosiaan se ainakin 4 vkoa yleensä mutta toivon ettet siihen joudu!
Mutta jos on pakko niin sitten on tietysti. Sanoi se Sööperikin mulle että joskus se joudutaan tekemään (jos suolta pätkitään esim.) mutta se tehdään sitten erikseen. En usko että siihen joutuu uudestaan jonottelemaan kun on ollut jo tähystyksessä, ei ainakaan kauaksi aikaa.

Kata, toi oli hyvä! Miten tässä tosiaankaan vielä joutaisi siirtyä tonne plussapuolelle ;) Piristi päivää! Tsemppiä piikityksiin!

Tsemppiä Kastikselle lapaan! Mä sain siis lomaa to-su, kun leikkaus oli to. Eli enpä kauaa saanut lomailla. Mutta kyllä hyvin pystyin menemään töihin, mitä nyt vatsaa turvotti. Mähän pääsin kotiin vasta to-illalla kymmeneltä, kun leikkaus meni iltapäivään ja yrjöilin. Siihen nähden toivuin kyllä nopeasti. La olin saunassa, vaikka ei kai suositella. Muuten kyllä otin iisisti. Tänään menen ekaa kertaa tanssitunnille, kääk, kuinkahan jaksan, kunto jo laskenut.

Onnea Tiitulle hääpäivänä!

Niin ne saikut vaihtelevat. Hertankin loma oli tosi lyhyt. No, toivottavasti saisin jonkun kompromissi-loman, että ehtisin oikeasti vähän levätä. Katsoin kalenterista, niin olen pitänyt tähän mennessä 7 vrk vähemmän vapaata alkuvuonna kuin normaali ma-pe työntekijä. Eli viikonloput töissä. Nyt se alkaa jo hieman tuntumaan. Tai siis sillä tavalla, että huomaa olevansa ärtynyt, jos töissä tulee koko ajan keskeytyksiä. Jos saa omassa rauhassa tehdä, niin mikäs siinä :)

Hitto, tämä nälkä on ihan kamala. Ja vielä pitäisi vaikka kuinka kauan jaksaa. Kiva jos olen joku klo 15 leikkauspotilas, ehdin varmaan järsiä kynnet olemattomiksi nälissäni.

Joo, aion kyllä mainita (jo sen tämän päivän saikunkin takia, että se siis varmasti on siinä lapussa) että olen ollut syömättä jo 24h - että ""ruokaa"" tänne ja sassiin, jos en pääse heti operoitavaksi. Jännää, miten sitä joskus on pitkänkin aikaa syömättä (kun on radalla, varsinkin jos on useamman päivän kekkerit) mutta heti kun se on PAKKO, niin on koko ajan nälkä.

Vointi tuntuu nyt niin hyvältä, että taidan lähteä illalla vielä piipahtamaan siellä levynjulkkari-keikalla (autolla ja non-alcoholic tietysti). Katsotaan onko vointi yhtä hyvä vielä toisen tyhjennys-satsin jälkeen.. :)

Iltaa!
Kastehelmelle tsemppiä huomiseen! Ja Tiituko se viettelee hääpäivää, onnittelut!

Voisiko taas laitella kp-tietoja kehiin, kun on vähän pudonnut kärryiltä... Itsellä argh, vasta kp 7 menossa. Viikon päästä alkais olemaan taas se aika, kun hommailusta vois tulla hedelmää? Mutta tuskinpa vaan!! Eipä muuta kummempaa. Kampaajalla käyty tänään nautiskelemassa ja on nyt hino tukka! Vähän jotain piristysruisketta tähän ankeaan elämään.

Sit mulla on muitakin suunnitelmia lähivuosille, mutta enpäs paljasta vielä. Tai olen tainnutkin jossain vaiheessa siitä haaveestani mainita, mutta katsotaan nyt. Ihanaa, kun on jotain etappia mihin elämässä tähdätä. Mä aion tehdä nyt muutenkin suunnitelmia elämääni varten, muutenhan tää kuluu vain vauvaa haahuillessa koko elämä. Sitten kohta huomaa, että apua sitä on 50-v ja minne katosi mun nuoruuteni ja elämäni?

Huomenta huomenta!
Kastikselle tsemppiä päivän koitokseen, vaikka taidat jo olla sairaalassa tällä hetkellä.
Surusta olis kiva kuulla väliaika tietoja?

Mehän ollaan miekkosen kanssa tässä alkuvuosi etsitty omaa rivarin pätkää, mutta tuntuu olevan pääkaupungin hyvät rivarikolmiot kateissa. Ei sitten millään löydy meitä miellyttävää asuntoa. Yks löyty, mutta oli jo myyty esittelyä ennen. Tänään ois yks katselmus, toivottavasti tois tulosta.

Suvi pyyteli kp ja tässä tulee 2/ 29-30 eli eilen alko menkat ja tällä viikolla soitto lekurille, että päästään asioissa eteenpäin. Menen tuolta julkisen kautta eli kaikki ei kuitenkaan mene helpoimman kautta. Onko teistä kukaan käyny lähetettä tutkimuksiin tavan lekurilta? Mun pitäis mennä mun terveysaseman lääkärille ja se sitten laittaa mut eteenpäin, näin olen ymmärtäny. Tekeeköhän se mitään tutkimuksia mulle siellä? Toiseks mulle on puhennu ihottuma niskaan ja silmäluomeen, niihin pitäis saada joku rohto.

Nyt täytyy ruveta etsimään työvaatteita.
Hyvää torstaita TAhkoojat!

Kastikselle yritin lähettää hyviä viboja alakerroksista kun kävin NKLn labrassa aamulla:-).

HURRRAAAAAAA! Simppanäyte on nyt toimitettu!!!!!!!!!!!! Vitsit mä olen jo siitäkin niin iloinen että sama mitä tuloksia sieltä tulee:-). Kiltisti mies oli heti mukana tänä aamuna, vaikka minähän sen työn sain tehdä, mutta tällä kertaa kaikki meni purkkiin!! Ihan hölmöä, hymyilin itsekseni ruuhkabussissa ja jengi varmaan luuli että mun lääkitys on TOSI HYVÄ:-). Aivan kuin olisin saanut parempiakin uutisia:-)
Ja mun kp on siis 23/28 ja kävin antamassa purkillisen verta progenäytteeseen aamulla. Nyt on tehty mitä tässä tilanteessa voi ja ens viikolla voi hyvillä mielin lähteä reissuun vaikka menkat tuleekin. Katsotaan sitten tulokset kolmen viikon päästä, 30.3 lekuri lupasi soittaa.

Liina, rohkeesti vaan soittamaan. Käsittääkseni se lähetteen saaminen menee samalla lailla myös terveyskeskuksen kautta (kuin yksityisellä), lekuri antaa sulle lähetteen lähimpään lapsettomuushoitoja tekevään sairaalaan. Verikokeita vois tehdä kai myös terveyskeskuksessa mutta parempi on kai tehdä kaikki samallakertaa, samassa kierrossa. Jonoonhan te joudutte sitten Naistenklinikallekin, joten kannattaisi varmaan (jos mahdollista) käydä yksityisellä jotta saa asioihin vauhtia. Simppatutkimukseen saa ainakin lähetteen ja se kannattaa tehdä ennenkuin naista ruvetaan liiemmälti sorkkimaan. Trust me, ei ole kivaa tehdä sitä tässä vaiheessa!!

Suvi, kyllä ne jännäpäivät taas tulee yllättävän nopeasti kun malttaa ajatella niitä muita hyviä juttuja:-).

Mikään ei voita punaviinin voimaa:-) Eilen oli ihan kamala olo illalla, meinasin tukehtua räkään ja kuumettakin oli vähäsen. Nappasin sitten lasillisen punkkua telkun ääressä vilttiin kääriytyneenä ja KAS aamulla oli paljon parempi olo ja tänään meinaan mennä jumppaankin.

Hölöhölö, siis omaa napaa. Tulkaa linjoille...

Onnittelut Sande!! Hino juttu! Pidithän huolen, ettei jäätynyt :). Järkkyä, että maaliskuu ja tällaiset pakkaset, en tykkää.

Kp 1 tänään. Kierrosta tuli 27. Eipä sitten muuta. Kipuja ei ole.

Huhuu, onpas hiljaista... Hertalle pahoittelut menkoista, onneksi ei kuitenkaan ole enää kipuja.

Hyvä homma Sandeman, että purkitus onnistui:) Nyt vaan toivotaan vielä hyviä tuloksia.

Meillä oli oikein mukava hääpäivä eilen, hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa. Sain vielä oikein kivan uuden alusasusetin, pinkit liivit ja kahdet pikkuhousut, valitsin hipsters-malliset, olen ihastunut nyt niihin, stringit oli ennen ainoa vaihtoehto. Sitä paitsi Voguessakin luki, että stringit ovat totaalisen out, hah:D