Kiitos vaan viime hetken vinkeistä

Taidan ottaa varuiksi kynsilakat pois, ovat jo vähän kuluneetkin, jo vaihtaa pitäisi. Ja ilman meikkiä (siis jotain ihan kevyttä värin tasausta) en yleensä lähde ovesta ulos, enkä tee poikkeusta nytkään. Muistan kyllä, että polvileikkauksessa mulla oli ainakin meikkiä naamassa, eikä tullut sanomista. Siis ei mitään sotamaalausta, mutta kuitenkin..
Luurin otan varmaan mukaan, en mä osaa lähteä mihinkään ilman. Korut himaan, mutta lompakko kortteineen sitten sinne kaappiin. Ja hyvä tietää, että sairaalan huoneessa on puhelin, josta voi soittaa. Joka sairaalassa ei ole ollut, ainakaan silloin 90-luvun lopussa, joten se oli aina hieman hankalaa. Taidan mennä aamulla taksilla sairaalaan, noi julkiset ei siihen aikaan oikein innosta. Mies on tänään keikalla (toisen bändin levynjulkkari), joten en viitsi viedä häneltä sitä iloa, etteikö saisi olla keikalla rauhassa. Sitä vartenhan mä myös töissä käyn, että voin laittaa rahani mihin haluan
Tyhjennyslitkussa oli kaksi vaihtoehtoa. Joko sellainen, jota juodaan ihan sikana ja toiminta on hitaampaa. Tai sitten tämä versio, jonka valitsin, eli aamulla 45 ml sekoitetaan 1,5 dl vettä ja juodaan ja johan toimii

Sama illalla. Eli pienellä määrällä pääsen. Aika rankkaa muuten olla himassa, jääkaappi täynnä ruokaa, mutta mitään ei saa ottaa. Vedän tässä just ""lounasta"", eli 3 x 2,5 dl juomaa (mehua, limua, vettä..) Toivon tosiaan saavani leikkauksen jälkeen sitä ravintoliuosta, muuten voi tulla tosi huono olo. Ja ihan varmaan se mun kohdun oikea takakannatin on jonkun suolen lähellä, kun tällainen varo-toimenpide tehdään. Tietysti hyvähän se on olla kaukaa viisas, jos jostain syystä suolistolle pitäisikin tehdä jotain, niin eihän se ole kiva saada jotain tulehdusta sen takia, että tuotetta roiskuu mahaan

Tuleepahan ainakin röörit putsattua, ikään kuin pieni dieetti.. (koitan psyykata itseäni ja löytää jotain hyvää tästäkin).
Olen siis käynyt 7 leikkausta läpi elämäni aikana, mutta silti kaikki on ihan totaali-unohtunut, että miten ne hommat menikään. Mutta tiedän kyllä, että opastavat tosi hyvin. Ostin eilen kaupasta jonkun halvan pokkarin, että on sitten lukemista, jos olenkin tyyliin päivän vika potilas. Noissa polvi- yms leikkauksissa ei ole ollut suuremmin jännitettävää, kun on aina tiedetty aika hyvin, mitä löytyy ja mitä tehdään. Nythän kaikki on vähän arpapeliä, eli mitä tahansa voi löytyä. Se siis hieman kiinnostaa. Huomaa hyvin, kun on kierron vika vko, että alaselkä on taas väsyneen oloinen. Ei siis kipeä, mutta tuntuu vähän jumittavan. Josko se jäisi sitten lapan jälkeen pois. Eipä sen puoleen, ei tämä ole mitään, minkä kanssa ei voisi elää, mutta saattaahan se häiritä muuten elimistön toimintaa..
Hinoa siis Keijukainen, että vyöhyketerapiassa ei ollut yhtään arkuutta

Sandemanille myös pikaista paranemista flunssan kourista. Luin sellaisesta sveitsiläisestä tutkimuksesta, että seksin jälkeen elimistö on korkeimmassa puolustustilassa flunssaa vastaan eli jos on flunssa, niin actionia kehiin - pitäisi taudinkin kaikota

Niinhän sitä sanotaan, että nuha lähtee n*ssimalla. Kylpyläreissu kuulostaa myös tosi hyvältä. Vitsi, pitää varmaan kehittää itselleen kevääksi jotain kivaa ""palkintoa"" - on tässä sen verran tullut ahkeroitua ja lisäksi on muutamia mutkia ollut matkassa.
Katalle kovasti tsemppiä piikittelyyn. Kiva kuulla kokemuksia ja ivf-hoidon tuloksia ennen kuin se rumba on mahdollisesti itsellä edessä. Kovasti vaan tsemppiä siihen
Hmm.. olikohan jotain muuta.. Niin joo, pojat soittivat töistä ja pienellä jeesillä sain softan + yhteyden toimimaan. En ota töistä stressiä, mutta tiedän, että jos jaksan tehdä pari tuntia saikun aikana, niin paluu on sata kertaa helpompi. Näin ollen siis teen hommia paluuni hyväksi, eli tämä on pelkkää plussaa mulle
Jaksatteko naiset vielä laittaa kertausta saikkujenne pituudesta (unohdin Sööperiltä kysyä arviota) ja mitä pystyitte tekemään minäkin päivänä (eli kuinka kauan meni ennen kuin esim. jaksoitte käydä ulkona/kaupassa/kylässä..) Olen jo autuaasti unohtanut