Tahkoojat 103

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yöksi jääminen on tietysti kanssa vaihtoehto, mutta vain näin että on yksin liikenteessä. Jonkun kun on kuitenkin hoidettava siellä kotona ne karvaiset ystävät silloin seuraavana aamunakin...

Mulle naimisiin meno ei ollut mikään pakkomielle. Se vain tuntui luonnolliselta jatkumolta meidän parisuhteessa. Ei siitä oikeastaan edes keskusteltu. Se oli molemmille itsestään selvä asia. Ollaan kai kuitenkin jossain määrin vanhoillisia. Vaikka ei se mulle mikään katastroohvi olis ollut vaikka vaavi olis tullut ennen häitä.

Nyt täytyy vielä väsätä äkkiä nimilaput illallispöytään. Onneksi ei ole kauhean iso firma. Täähän on vähän kuin häitä valmistelis :)

Me saadaan lähete julkiselle puolelle tuolta nykyiseltä gyneltäni. Eli ei tosiaan tarvitse tk:seen mennä välissä.

Ihanat uutiset Julialla, onnea teille ja pikkusintille!

Piritalle pq ultraan! Tiedän miten jännittävä hetki se on.

Sandelle: Samaa mieltä kuin Kastis, että Heikinheimon pitäisi kyllä kirjoittaa lähete ilman että tarvitsee häntä enää tavata. Soitto pitäisi riittää! Taidankin tietää tuon hääpaikan. Ympäristö ei ole kovin viehkeä, mutta itse paikka varmasti on.

Mulle ei myöskään naimisiinmeno ole koskaan ollut must tai big deal. Tiedän, että olisi varmasti ihana ja herkkä hetki ja ehdottomasti haluaisin järjestää juhlat (ei kirkkoa). Jotenkin itse on jo pidemmällä eli haluaa lapsen. Naimisiinmeno on aika pikkujuttu sen rinnalla, siis parisuhteen kannalta. Kyllä mä siis naimisiin voisin mennä (jos kosittaisiin ;), ehkä sitten vasta lapsen/lasten jälkeen? Häämatkalle voisin kyllä lähteä!

Piritan kuulumisia odotellessa...

Meille oli myös tuo naimisiinmeno jotenkin ""luonnollinen"" jatke suhteelle, vaikkei asioissa vanhoollisia ollakaan. Eikä ollut edes kirkkohäitä. Tuntui vain siltä.