K
Keijukainen
Vieras
Kyllä itse asiassa mun mielestä seksi on hyvää vielä vuosienkin päästä, olettaen että se on ollutkin hyvää aina. Mies näkee kovasti vaivaa hmmm..asioiden eteen ja se kyllä toimii! Tarkoitan tälllä siis sekä fyysistä että psyykkistä puolta. Mutta meidän ekat seksikokemukset hänen kanssaan oli aivan järisyttäviä, kemiat vaan pelaa ihan täysillä yhteen! Toivottavasti se jatkuukin niin kauan kun yhdessä ollaan.
Mulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista joten en osaa sanoa miten seksi vieraan ihmisen kanssa sujuisi omalla kohdalla. Ei ole kyllä toistaiseksi kiinnostanutkaan.
Yksi lyhytaikainen muutaman kuukauden ""romanssi"" oli kun olin vuoden sinkkuna ennen nykyistä miestä ja kokemus oli etova. Siinä huomasi että on rakastajia ja RAKASTAJIA...
Mä en kans tajunnut tota ylimäärästä kommenttia mutta eipä niin väliksikään.
Piritta, mä tykkään kans Kuutamolla-leffasta.
Muuten, kun oon nyt syönyt kuukauden päivät sitä soijaa niin mun viime menkat oli ihan erilaiset. Vuoto oli ihan punaista ja ""normaalia"" eikä tullut mitään tuhruja ennen varsinaista vuotoa. Voihan se olla ettei soijalla ole mitään tekemistä tän asian kanssa mutta jos se jotenkin tasapainottaa hormonitoimintaa??
Mulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista joten en osaa sanoa miten seksi vieraan ihmisen kanssa sujuisi omalla kohdalla. Ei ole kyllä toistaiseksi kiinnostanutkaan.
Yksi lyhytaikainen muutaman kuukauden ""romanssi"" oli kun olin vuoden sinkkuna ennen nykyistä miestä ja kokemus oli etova. Siinä huomasi että on rakastajia ja RAKASTAJIA...
Mä en kans tajunnut tota ylimäärästä kommenttia mutta eipä niin väliksikään.
Piritta, mä tykkään kans Kuutamolla-leffasta.
Muuten, kun oon nyt syönyt kuukauden päivät sitä soijaa niin mun viime menkat oli ihan erilaiset. Vuoto oli ihan punaista ja ""normaalia"" eikä tullut mitään tuhruja ennen varsinaista vuotoa. Voihan se olla ettei soijalla ole mitään tekemistä tän asian kanssa mutta jos se jotenkin tasapainottaa hormonitoimintaa??