Tahkoojat 103

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä itse asiassa mun mielestä seksi on hyvää vielä vuosienkin päästä, olettaen että se on ollutkin hyvää aina. Mies näkee kovasti vaivaa hmmm..asioiden eteen ja se kyllä toimii! Tarkoitan tälllä siis sekä fyysistä että psyykkistä puolta. Mutta meidän ekat seksikokemukset hänen kanssaan oli aivan järisyttäviä, kemiat vaan pelaa ihan täysillä yhteen! Toivottavasti se jatkuukin niin kauan kun yhdessä ollaan.
Mulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista joten en osaa sanoa miten seksi vieraan ihmisen kanssa sujuisi omalla kohdalla. Ei ole kyllä toistaiseksi kiinnostanutkaan.
Yksi lyhytaikainen muutaman kuukauden ""romanssi"" oli kun olin vuoden sinkkuna ennen nykyistä miestä ja kokemus oli etova. Siinä huomasi että on rakastajia ja RAKASTAJIA...

Mä en kans tajunnut tota ylimäärästä kommenttia mutta eipä niin väliksikään.

Piritta, mä tykkään kans Kuutamolla-leffasta.

Muuten, kun oon nyt syönyt kuukauden päivät sitä soijaa niin mun viime menkat oli ihan erilaiset. Vuoto oli ihan punaista ja ""normaalia"" eikä tullut mitään tuhruja ennen varsinaista vuotoa. Voihan se olla ettei soijalla ole mitään tekemistä tän asian kanssa mutta jos se jotenkin tasapainottaa hormonitoimintaa??

Olen kuullut, että soija saattaa kuitenkin haitata hedelmöittymistä. En muista miksi ja miten, mutta ajattelin vain mainita. Olisiko ollut niin, että sitä kannattaa oviksen aikana välttää? -sivusta seurannut -

Keiju!
Muistan lukeneeni joskus jostain, että soijan syönti, etenkin ovisaikaan heikentäisi mahdollisuuksia tulla raskaaksi...Joku sellainen tutkimus oli tehty. Saattaisi löytyä googlettamalla. Mutta niin kuin tällaisissa tuloksissa aina, olettaisin että soijaa pitaisi syödä melkolailla, että vaikuttaisi näin, joten älä huolestu. Ajattelin nyt kuitenkin kertoa...

Kiitokset neuvoista. Aika hassultahan se tuntuu mutta tietysti jos noin on niin ei kai tahkoomisen aikana sitä sitten kannata syödä...syön siis 40 mg /päivä joka on länsimaiselle naiselle sopiva annostus. Enpä kyllä muutoinkaan näytä tulevan raskaaksi joten varmaan aivan sama...
PMS-vaivoista en kärsinyt viime kierrossa yhtään että niihin soijasta näköjään on sitten apua.

Ai joku muukin kerkesi jo samasta asiasta juttua laittaa...no tässä nyt ainakin yksi pikaisesti löydetty juttu:

A few studies suggest that high levels of soy protein may decrease fertility. According to a report in The American Journal of Clinical Nutrition a small number of studies have shown that high levels of soy can increase menstrual cycle length, decrease FSH (follicle-stimulating hormone) and decrease LH (leutinizing hormone). But we must note that the high levels of soy generating this effect are equivalent to drinking three 12-ounce glasses of soy milk (60 g soy protein equivalent to 45 mg of isoflavones) for a month. However, normally most people do not consume this much soy.

Tarkoitin vain tuota ihmissuhdepeliä minkä eka Sari aloitti, Kastehelmi jatko ja nyt sit vielä kolmaskin itsensä keitokseen hommannut. Ei siis millään pahalla, niin ovat vain samansuuntaiset naisten aatokset.

Oma mielipide ajankohtaiseen aiheeseen: seksi on parasta oman kumppanin kanssa, itseasiassa se vain vuosien ja iän myötä paranee kun omat turhat kompleksit häviää :) Ikää on mullakin 29 ja 10 vuotta samaa suhdetta takana. Eikä vieraat pedit kiehdo. En tiedä missä vika ku se olis kai muotia nykyään. Mut ku ei niin ei. Mut kukin tyylillään :)

Tää ketju on kyllä maailman paras! Naurattaa, kun eka pohditaan, että valittaako turhasta, sitten sukan pyörityksestä, sitten seksistä, sit joku heittää päättömän kommentin väliin ja viimeiseksi tarinaa soijasta! Parasta viihdettä, hihh :D
Toi soija ei kyllä tosiaan voi heikentää raskautumista, määrien on oltava aika suuria. Tähän mä uskon. Muutoinhan asiasta puhuttaisiin ihan yleisesti.

Järkky myrsky päällä. Mä meinasin aamulla lähtee lentoon, kun tuuli ihan hulluna mereltä. Ja auto heilui liikennevaloissa, kiva fiilis. Ja ne autojonot, voi jessus. Taidan istua suosiolla kuuteen tänään.

Seksistä. On se meillä harventunut todella paljon alkuajoista (about 10 vuotta sitten...), hyvää se on aina ollut, ts. tyydyttävää, mutta jotenkin ei sitä edes kaipaakaan samalla tavalla kuin ennen. Ja kun se siirtyi siihen siitosasteelle, niin johan intohimoa sai hakea :) En jaksa kantaa siitä mitään murhetta, koska muutoin mies on paras ystäväni ja todellakin se one and only. Siis ihana tapaus. Tuli lauantaina sählymatsista ja tokaisi heti oven avattuaan: kulta, mä rakastan sua niiin paljon! Sniisk...
Mutta onhan niitä heikkojakin hetkiä ollut. 8 sitten olin ulkomailla ja tutustuin jenkkikundiin, joka oli aika maton alta vetäjä. No vaihdettiin email-osoitteita, ja olihan se aika kutkuttavaa saada häneltä joka aamu sähköpostia..siis kunhan kerrottiin omista elämistä ja ajatuksista, mitään intohimoisia rakkausviestejä ne ei todellakaan ollut. Sitä kesti jonkun aikaa, ja sit vaan lopetettiin. Mutta se fiilis...Tiedän, mistä Kata puhut :) Joskus oli vaihe, että mietti, että enkö enää koskaan saa kokea sellaista vatsan sekaisin pistävää rakastumisen tunnetta. Mutta ei enää, oma kulta on paras ja just vaikka hetki erossa saa kaipaamaan toista ihan hirmuisesti.

Meillä on joillakin käytössä satulatuoli, mutta itse en voisi kuvitellakaan sellaista. Mä tarviin selkänojan, että voin välillä löhötä, kuten nyt =) Joskus kun käyn tämän satulallisen työkaverin huoneessa, alkaa naurattaa, kun hän näyttää niin innokkaalta työntekijältä selkä suorassa. Mä haluan välillä vaan vajota tuolissa..

Pitää keskittyä vielä hetkeksi. Hirvee turvotus päällä...

Minä mainitsin siitä soijasta aikaisemmin. Kiitos sinulle, joka etsit tutkimustietoa. Nuo määrät ovat kyllä niin suuria, että harva niitä ylittää! Itsekin käytin jonkun verran soijaa, eikä raskautumisessa ollut ongelmia. Tosin tapaukseni ei ole mitenkään yleistettävissä tietenkään.

Heh, Piritta, naulan kantaan: Parasta viihdettä!! Varsinkin just tällä tavalla, kun lukee kaikki päivälliset viestit putkeen! Soijat ja seksit sopusoinnussa! :D

Siitä seksistä: Kerrat harventuneet toden totta alkuajoista (""arkipäiväseksiä"" ei olla hetkeen harjoitettu ..) mutta pitänee taas todeta, että ei se määrä, vaan se laatu. :) Mun mielestä meillä on toi edellinen vuosien saatossa vain parantunut. Ei siis useinkaan mekaanista suorittamista, jos kerran leikkiin ryhdytään. Meillä ei onneksi ehditty menemään sille ""siitosasteelle"" (toivottavasti ei koskaan tarvitsekaan), kiitos miehen, kun ei halunnut ""väkisin"" raskautta yrittää. Voin vain kuvitella, että se vie mehut makuuhuoneesta. Mutta palannee joskus, usko vain Piritta siihen! :)

Meillä on mennyt alkuaika suht samalla tavalla kuin Julialla ja Keijulla: mustasukkaisuutta existä ja kaikenmoista säätämistä, ei pettämistä, mutta typerää kieroilua puolin ja toisin. En kaipaa sitä aikaa, nyt on tuttua ja turvallista, mutta miljoona kertaa onnellisempaa kuin aluksi. Kai sitä on silloin ollut niin kakara (18-v molemmat), eikä tajunnut toisen silloin vielä merkitsevän niin paljon kuin nykyisin. Mies tuottaa mulle perhosia aika ajoin masunpohjaan, etten ole todellakaan kertaakaan tämän kymmenen vuoden aikana kaivannut sitä muualta. Olen siis erittäin, erittäin onnekas tämän suhteen. En usko, että kestäisin, jos Sitä tunnetta ei toista kohtaan olisi, tai se viilenisi syystä tai toisesta. Että kaikki sympatiat sukanpyörittäjien koukkuun ""joutuneille"", jostainhan se onni ja autuus on haettava. :)

Kannan myös korteni kekoon päivän aiheen tiimoilta. Olen samoilla linjoilla Piritan ja myös ulkopuolisen ++++ kanssa. Seksi on parasta oman kumppanin kanssa, vaikka se vuosien saatossa onkin vähentynyt ja ""laimentunutkin"". 29 ikävuotta ja lähes 10 vuotta on yhteistä historiaa takana täälläkin ja etenkin nyt, 3 kk ikäisen tytön äitinä, on seksi aika harvinaista herkkua ollut viime aikoina. Mut omaa kumppania en maailman mahtavimpaan seksiinkään silti vaihtais. Vieraat pedit ei kiehdo, ei ole mun juttu. Oma kumppani kun on niin paljon muutaki, paras ystävä ja tukija. Välillä kun näitä ihmissuhdevaikeuksia täältäkin lukee, huomaa miten onnekas sitä ihan oikeasti on.

Huomenta! Huh, onpas taas juttua tullut, hjuvahjuva:) Oli melkoisesti luettavaa ja painavaa aihetta. Mulla ei ole (vielä) tullut missään vaiheessa minkäännäköistä kyllästymistä mieheen tai seksiin hänen kanssaan ja kohta siis 7 vuotta täynnä. Eikä ole kukaan muu saanut tänä aikana sukkia pyörimään. Mutta kuten monta kertaa on todettu, ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, joten eipä kai tässä mitään tuuletettavaa ole.

Hmmm, kohtalosta olitte myös jutelleet... Itse kuulun myös niihin, jotka ei oikein kohtaloon ""vetoamisesta"" perusta. Tietysti se on siinä vaiheessa, jos on lapsi(a) helppo sanoa, että juuri niin on itselle tarkoitettu ja ne jotka eivät lapsia saa, on kohtalo niin määrännyt. Mun tapauksessa esimerkiksi kaikki olisi lapsia varten kunnossa, rakkautta vaikka muille jakaa ja puitteet kunnossa, mutta ei niin ei. Pitäisikö siis ajatella, että olen tehnyt joskus jotain, että en lasta ansaitse tai että tulossa on jotain kauheaa (sairastun vakavasti, joudun konkurssiin, jään leskeksi, eroan tms), jonka takia on parempi, ettei lasta nyt tule? Aika julmaa mun mielestä, vai onko tämä sitten sitä kohtalon ivaa?;) No, jokainen uskoo mihin uskoo, sitä en tuomitse, mutta itse en pysty asioita selittämään kohtalolla.

Sitten sujuvasti soijaan;) Keiju, missä muodossa siis syöt sitä soijaa?

Se olisi viikko sitten taas puolivälissä ja myrskykin laantunut, mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Huomenta! Nyt oli juttua niin kuin pitääkin. Riittävästi. :)

Huomasittekos eilisen 4D dokumentin. Oli aika osuva aihe: Miksi ihmiset pettävät? Sattuiko kukaan katsomaan?

Ja taas omaa napaa tai miehen napaan. Mies tuossa juuri soitteli, että tehtävä suoritettu. Simot on kiikarin alla. Laskun sai mukaan ja neuvon, että mitä nopeammin maksaa, sitä nopeammin saa tulokset. Täytynee heti illalla käydä verkkopankissa. Sen verran utelias sielu olen.

Onkos sulla Piritta se ultra tänään vai huomenna? Ja kuinkas Julia joko kävit?

Hyvää keskiviikkoa kaikille.

No joo, kyllä tosiaan noi aiheet vaihtelee täällä :)
Tiitu, kyllä se tosiaan kohtalon ivalta vaikuttaa ettei babya tule vaikka kaikki olisi ikäänkuin ""valmista"". Eikä sitä syytä tarvitse etsiä, itse harrastan tätä analysointia omalla kohdallani (no Kastiksenkin kohdalla vähän :).
Parempi ettei mieti mahdollisia kamaluuksia mitä elämä voisi tuoda, kaikkihan on mahdollista.

Tiitu, syön sitä soijaa ihan puristeina. Ja kiitos siis sivulliselle tutkimustiedosta. Mulla annos siis 40mg/päivä ja tänään en ottanut :) Itse aloin miettiä soijan mahdollista vaikutusta endoon? Jos sillä on niitä estrogeeni-vaikutuksia ja endohan on estrogeeni-riippuvainen sairaus. Jos vähän harvemmin ottaisi tuota soijaa sittenkin...kun oma estrogeenituotanto kuitenkin vielä varmaan jotenkuten toimii...

Sanelma, onnittelut että simppanäyte on perillä! Yksityiselle sen ilmeisesti veitte kun lasku tuli mukana? Saatte varmaan tulokset jo ennen meitä. Jännää!

Tajusin muuten että enpäs pääse tikuttelemaan tässä kierrossa, olemme just silloin siellä Surun maisemissa joten enpä viitsi siellä aamulla vessaa varata tikuttelun takia :)
Sama taitaa koskea tahkoamista... ;) Ei sitä oikein toisten nurkissa ""kehtaa"".

Huomenta!
Sanelman simo-uutisia odottelen sitten minäkin jännityksellä :)

Mä en katsonut sitä pettämis-ohjelmaa, kun tuota telkkaria tulee katsottua muutenkin niin vähän. Taisin olla juuri kotona suihkussa, jonne mies teki sitten yllärirynnäkön. Että osaa sekin aina välillä yllättää. Ei valittamista. Yö tulikin nukuttua sitten hyvin, kun oli totaali-rentoutunut.

Mulla se hyvä (ja vaikka vieras) seksi ei mitenkään sulje pois sitä, etteikö oma mies voisi seksin lisäksi olla niin paljon kaikkea muutakin. Totta kai on, tuskin oltaisiin oltu yli 9 vuotta yhdessä seksin takia. Nuorempana (ja silloin suhde oli tuore) seksillä ei ollut mun elämässä yhtä suurta merkitystä kuin nykyään. Nyt huomaa, että jos tauko on pitkä, alan tulla kiukuksi jne. Mulla on ehkä sitten hieman erilainen ajattelutapa, että seksi voi olla ihan muutakin kuin pelkästään rakkauteen perustuvaa.. Eikä se toiminta himassa huonoa ole. Se, että on muita skismoja ja päälle kaadetaan pitempään aiheetonta lokaa, ajaa tunteet aika kylmiksi ja sen jälkeen niitä hyviä fiilareita huomaa ympäriltä huomattavasti enemmän kuin ennen. Ja siitä se vyyhti yleensä käynnistyy. Olen kyllä oikeasti varmaan joku tunnevammainen, kun mulla ei ole mitään ongelmaa elää näin :)

Huomenta!

Sanelmalle peukkuja simotuloksiin!

En katsonut pettämisohjelmaa, olis liipannut liian läheltä kai.. Kastis, ei mustakaan hyvä seksi välttämättä tarvitse rakkautta pohjaksi, kylläkin pientä ihastusta ja siitä että toinen on hyvä tyyppi. Mä mietin eilen että tulen varmaan hulluksi jos tää tilanne jatkuu tällaisena, mutta toisaalta elämässä asiat yleensä järjestyvät suuntaan tai toiseen ennemmin tai myöhemmin.

Te tunnutte olevan kovin tyytyväisiä kaikki seksielämiinne. En tiedä onko mulla korvien välissä vikaa vai voisiko se olla erilaista jonkun toisen kanssa pitkässäkin suhteessa. Me ollaan oltu yhdessä vasta kolme vuotta, joten mitä 20 vuoden jälkeen. Ensimmäisen vuoden seksi oli ilotulitusta, toisen ihan hyvää ja kolmannen sitä oli yhä vähemmän ja se menee alati saman kaavan mukaan, hyväksi havaitun, mutta kumminkin. Toki on leluja yöpöydän laatikot pullollaan, mutta ei niillä asiaa muuteta. Jotenkin vaan tuntuu ettei me osata katsoa toisiamme enää samalla tavalla, ihan sama mitä hepeneitä sitä päällensä laittaa, mä ehkä kaipaisin miestä joka on aina valmiina kun vähänkin vaatteita vähentää. Sellaisiakin kuulemma on. Siis ihan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä kun tiedän että joku haluaa minua oikein todella, ja päinvastoin. Ja tosiaan vielä vuosi sitten en olisi ikinä uskonut tätä tilannetta mahdolliseksi, ei todellakaan ole aiemmin ollut tapaistani.

Ja Kastikselle vielä, voin perustaa sun kanssa sen tunnevammaisten kerhon..mutta uskoisin että sullakin näennäinen tyytyväisyys on jonkinlainen selviytymiskeino, tuskin pidemmän päälle tuntuisi hyvältä..mutta mä luulen että tiedän mitä tarkoitat. Mä taas jotenkin tunnen itseni ah niin naiseksi jos ymmärrätte, olen ryhtynyt ihan käsittämättömiin turhamaisuuksiin, esim. rakennekynsiin ja uusiin vaatteisiin, ja aamuisin käytän tupla-ajan itseni laittamiseen..en ole tilanteeseen tyytyväinen, mutta samalla jotenkin kieroutuneella tavalla nautin siitä..itsekään en hyväksy tai ymmärrä itseäni, eli jotenkin skitsofreeninen olo!

Niin, voi olla että kyseessä on näennäinen tyytyväisyys. Eihän tälleen kukaan voisi pitkään, tai siis loputtomiin, elää. Mutta tämä, että himassa kaikki on auki ja muutenkin elämässä kaikki on auki (töitä myöten) on ihan ok. Kaikkein järkevintä olisi laittaa varmasti koko energiansa koti-tilanteen korjaamiseen, mutta ei siihen pysty. Jostain pitää saada sitä boostia aina välillä :) Ja tosiaan, hyvään seksiin vaaditaan kyllä vähintään se, että se toinen (siis jos ei oma mies) on kiinnostava - eihän siitä muuten tulisi mitään. Ainakaan siis mulla. Se tunne, että on haluttu, on kyllä hyvä. Eikä se kotona vaan ole aina samanlaista (no, eilen oli, hih!).

Musta ei varmaan kyllä olisi sellaiseen pokailuun, että aina baarista eri hemmo mukaan jne. Eli en kaipaa sillä tavalla valloituksia. Mun sukat ei pyöri niissä jutuissa, mutta jos ihminen on jotenkin muuten tuttu ja miellyttävä, saattaa ne sukat pyöriäkin..Ja tilanteet johtavat toiseen. Eli en mä nyt mikään vieraissakävijän prototyyppi ole :) Tuttavapiiristä kun löytyy niitäkin ihmisiä, joille se valloittaminen, vaikka yhdeksi yöksi, tuntuu olevan tosi tärkeää.

Itse asiassa koska kaikki tilanteet ovat auki, tämä on aika hyväkin pelikenttä. Voin elää kotona ihmisiksi, mutta jos jonkinlaisia kiinnostavia tilanteita tulee vastaan, voisin tarttua myös niihin. Ei ole siis sidottu tavallaan mihinkään. Tällä hetkellä kaikki ulkopuolinen elämä on onneksi rauhallista, mutta tiedän, että niitä ihmeellisiä tilaisuuksia tulee vastaan ja niissä voi sitten taas mopo keulia :) Sitten kun tilanne on kotona taas hyvä, jollei parempikin (kelatkaa mikä optimistisuus), tiedän ettei ihmeelliset tilaisuudet kiinnosta - en varmaan edes huomaa niitä.

Ja odotan kyllä vielä sitä päivää, kun tämä kaikki p*ska lävähtää tuulettimeen ja mieli on enemmän maassa kuin koskaan. Kyllä sekin vaihe varmaan tulee, valitettavasti.

Kata, ei meillä ainakaan ole niin että mies olisi heti valmis kun vilauttaa..saisi mun puolesta olla enemmänkin. Mutta sillä vaikuttaa stressi, rahahuolet, kiire ym. heti tohonkin puoleen, ei voi mitään.
Ja niinkuin Piritta sanoi niin ei sitä itsekään niin usein enää kaipaa mutta se laatu on sitten sellaista että kannattaa vähän odottaakin :)

Helou ja hyvää keskiviikkoa..

On vähän kiirus töissä, enkä kerennyt lukea kaikkia kirjoituksia läpi, joten kerronpa tiedot oman navan seutuvilta!

Maanantaina saatiin vietyä miehen simppanäyte laboratorioon...viikko menee näytteen tuloksen saamiseksi.
Sen kun laittaa purkkiin niin sitä näyttää olevan tosi vähän. Mä vähän pelästyin sitä vähyyttä ja kysyinkin laboratorion henkilökunnalta siitä. Ja jos oikein muistan niin sanoiko se että sitä voi olla 0,5 ml ylöspäin ja nähtyään meidän näytteen se sanoi että tässä on ihan ruhtinaallisesti...huoh!
musta tuntuu et ovis oli tossa viikonvaihteessa (himoista ja limoista päätellen) perjantaina ollaa viimeksi pöllytelty peittoja..ollaanpa tosi ahkeralla lapsen teko tuulella...miehellä on vatsatauti..enkä haluu yrjöjä päälleni. Ja sitten piti pidätellä 48 h ennen näytteen vientiä..mutta toivotaan että ne perjantaina lasketut on todella pitkä ikäisiä.

Ja lopuksi täytyy myöntää että välillä tän tahkoomisen kanssa meillä on mennyt homma makuuhuoneessa hieman suorittamiseksi...tai tuntuu et tarkoitus on vaan saada ne simot mun sisälle...mutta täytyy sanoa et ONNEKSI viimeaikoina suorittaminen on ollut tipotiessään..ja seksi on ollut taas ihanaa.

Mutta nyt on pakko palata töiden pariin. Pidin alkuviikon lomaa ja töitä oli kasaantunut ihan älyttömästi pöydälleni..joten työniloa mulle! :)

Sanelma, mulla ja Pirittalla on ultrat huomenna torstaina. Mulla heti aamusta ja Pirittalla myöhemmin.

Voi kun oliskin sellainen mies, joka olis koko ajan tykki ladattuna!! Mää oon aina ollut jonkinlainen seksihullu, mutta oon saanut pidettyä himon kohteena oman mieheni.

Lähete simppatestiin tuli siis yksityiseltä gyneltä. Tutkimus itsessään tehdään tuolla TAYSin labrassa. Kai se sitten vaikutti se lähetteen kirjoittaja tuohon laskutussysteemiin. Meillä on se hyvä puoli, että mies kuuluu sairaskassaan ja ne maksaa tuon summan aikanaan takaisin. Kaikki lähetteellä tehdyt tutkimukset korvataan.

Kyllä tulokset jännittää ja pelottaa. Vääjäämättä sitä on takaraivossa se ajatus, että jos tulokset ei ole sitä mitä toivotaan, niin tulee varmasti tuhat ja sata kertaa kysyttyä: Miksei tutkittu aikaisemmin? Tosin onhan mussakin ollut vikaa, joka nyt lääkkeillä on saatu korjaantumaan, että ei kai se nappien popsiminen ihan hukkaan ole mennyt. Gyne sanoi, että Clomien vaikutus jatkuu kuurien jälkeen joitakin kuukausia. Että ei sitten ehkä ihan alusta tarvitse aloittaa, kun julkiselle puolelle siirrytään, vaikka tuliskin hoitoon pientä taukoa.

Se pettämis ohjelma ei muuten ollut hassumpi. Siinä ei mitenkään lähdetty tuomitsemaan tätä pettämistä vaan tutkittiin syvemmin mikä siihen johtaa. Miten sen nyt ilmaisisi, on vähän nämä sivistyssanat hukassaa :)
Tutkittiin ihmislajin kehitystä siis ihan tuolta esihistorialliselta ajalta alkaen. Ääh. Eikö kukaan fiksumpi katsonut niin osais selittää.

Joka tapauksessa, kyllä vähän hymyilytti kun siinä niitä ihmisten tarinoita kuunteli. Oli aika paljon yhtymäkohtia tänne palstalla ilmi tulleisiin käänteisiin.

Ok Julia. Peukut on pystyssä teille molemmille!

Mariskalle, täällä meillä oli pidättymisaika ennen näytettä vähintään 3 vrk. Teillä siis vain kaksi?? Ja ihan samaa mietin minäkin, että aika vähän sitä siellä purkissa oli :) Mutta jos kerran 0,5 ml ylöspäin niin sitten oli ruhtinaallisesti meilläkin. Heh, heh...

Mä olen sitten varmaan täysin Julian vastakohta. Mua ei nimittäin seksi ole koskaan hirveästi kiinnostanut. Sen mitä haluan niin oma mies pysytyy kyllä mulle tarjoamaan. Saattaahan se johtua siitä, että en ole koskaan harrastanut huippuseksiä. Ei se musta koskaan nyt niin hirveän hienoa ole ollut. Surullista mutta totta. Ehkä on hyvä etten paremmasta tiedäkään, niin ei tule tarvetta kokeilla muita.

Normaalin simppojen tilavuus on yli 2ml. Ja eihän tuo 2 ml paljon ole, jos sen purkkiin laittaa. Mutta riittävästi kuitenkin :) Eli jos tilavuus olisi 0,5ml jäisi se reilusti raja-arvosta..

Sanelma, olen lukenut paljon juttuja (siis elämänkerroista, lehdistä jne), joissa nainen on sanonut, että tajusi vasta n. 40+ kuinka mahtavaa seksi voi olla. Että heräsi vasta sitten tms. Eihän sitä tiedä, vaikka joku kerta sulle tulisi vastaan sellainen oksat pois -kokemus :) Muistan itsekin nuorempana ajatelleeni, että hoh hoijaa, onpa touhua eikä ollenkaan niin mahtavaa, että tästä pitäisi vouhkata koko ajan. Vuosien myötä (ja muutamien erittäin hyvien kokemusten jälkeen) voisin sanoa, että seksi voi olla todella loistokasta. Onhan se kyllä hyvä, että usein on sitä normi-seksiä, jotta sitten se erikoisen hyvä toiminta myös erottuu joukosta.

Nyt pistää naurattamaan, nimittäin IHAN samaa minäkin mietin sitä simppapurkkia katsellessani että ei sinne paljon tullut... ;) Mies kun vielä sanoi että se määräkin on fiiliksistä kiinni ja kyllähän sen huomasi ettei se purkkiin ruikkaaminen ihan oikeeta seksiä korvannut eikä tietysti ole tarkoituskaan vaikka minä avitinkin.
Meillä oli pidättäytymisaikaa 2 ½ vrk eli ti-illasta pe-aamuun, meille sanottiin NKL:lla että 2-3 pv. Joskus olen kans kuullut että 3-5 pv että kai niissä on eroja. Lohduttavaa on tietysti että jos näytteessä on feelua niin otetaan vielä uusi, ettei se peli kerrasta ole selvä.

Mariska, mua nauratti toi yrjötaudissa tahkoomisen välttely, no joo, ei ehkä maailman kiihottavin asia :)))

Julia, mulla vaihtelee fiilikset kyllä mutta oon kans viime aikoina ollut meillä se seksihullu ja mies saisi tosiaan olla aina tykki pystyssä ja ladattuna (hihii!) Esim. Kastehelmen kuvailemasta suihkuylläristä saa meillä vaan haaveilla...

Kiitos Kastehelmi kommentista. Musta tuntuu että muulla suurin syy tuolle, että en kauhesti nosta seksi jalustalle (myönnän kyllä, että se on tärkeä osa parisuhdettä), johtuu yksinkertaisesti kokemattomuudestani (mitä osaa en ole itse mitenkään suunnitellut se vaan nyt on mennyt niin). Ehkä mulle tosiaan käy niin, että joskus sitten tulee vastaan se järisyttävä kerta. Mieheni on kyllä ollut uskomattoman kärsivällinen ja yritteliäs minun kanssani. Että ei tässä nyt ihan kylmäksi olla jääty ;)

Tuo 2 ml tuntuu kyllä tosi pieneltä määrältä. Eikös ruokalusikallinen ole jo 10 ml???

Heh, niin no mullahan on just sellanen ""aina valmiina""-mies, joten liekö se sitten syynä, että menee niin hyvin aina vaan:) Leikki leikkinä.

Hienoa, että Sanelma ja Mariska ovat saaneet tutkimuksia eteenpäin, ei kun pq vaan, että simpoissa ei olisi mitään suurempia ""vikoja""!