Tahkoojat 103

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Piritalle PQ ultraan, tulehan sitten kertomaan kuulumiset. Sandemanille myös PQ, eihän sitä koskaan tiedä;)

Kovasti on ""ulkopuolisetkin"" kommentoineet juttuja. Tulkaa nyt joku vakituisesti jutustelemaan jollain nimimerkillä, saadaan uutta verta nyt, kun taas iso joukko meikäläisistä siirtyy pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle... ;)

Hyvää torstaita kaikille!

Huomenta! Hitsit, että täällä on hiljaista! Missäs kaikki on? Piritalle onnea ultraan! Tule sitten heti kertomaan... PQ kaikille jännäreille.

Olen myös sitä mieltä, että lisää jäseniä saisi tulla. Täällä on tosiaan jo vähän liian hiljaista.

ON: Kp 25/28-34. Ei mitään ihmeitä, eiköhän ne menkat sieltä ensi viikolla viimeistään ilmaannu??

Kovasti olen yrittänyt täällä jutella. Mulla ne puheenaiheet vaan on aika harvassa. Omaa napaa tulee aina riittävästi.

Tänään sentään tapahtuu jotain poikkeuksellista, kun meikäläinen lähtee kaupungin sykkeeseen. Edellisestä kerrasta on n. vuosi... Saas nähdä olenko jo viimeistää kahdeltatoista oman kullan kainalossa vai riittääkö intoa juhlia pidempään. Firma onneksi maksaa taksin kotiin. Muuten en tuonne pökköperälle olis taksilla raaskinut ajellakaan vaan olisin lähtenyt liikenteeseen omalla autolla, niin kuin yleensä aina olen tehnyt. Tosin tällä juhlinta tiheydellä vois varmaan hyvällä omalla tunnolla käyttää taksiakin.

Jännittää kyllä Pirittan ultrakuulumiset. Vaikka uskon kyllä että kaikki on hinosti siellä massussa. :)

Ultra takana ja aivan ihania uutisia; vauva on kasvanut hienosti, on nyt 6cm pitkä ja kaikki näyttäisi olevan paikoillaan. Kaveri heitti kuperkeikkaa, suoristeli jalkojaan ja liikkui kaikkiaan tosi paljon. Saatiin varmaan kymmenisen minuuttia kattella sitä näytöstä ruudulta ja molemmilla oli onnenkyyneleet silmissä. Kaks hyvää kuvaa saatiin mukaamme ja niitä nyt tuijottelen vähän väliä. Pakko se on uskoa, että se on nyt me, jotka voi iloita, käsittämätöntä!

Sori, nyt en osaa mitään muuta sanoa.

Morot,

).( eipä taida PQt auttaa, ekat tuhrut tuli jo. Näyttäisi siltä että kystan puhkeaminen on aiheuttanut nopeamman kierron, tänään siis kp28. Ei haittaa mua lainkaan. Tulvaa odotellessa testattiin sandeman-tekniikkaa aamulla:-) Eikös se nuha lähde n*ssimalla??

Se häämesta on sellainen kun agroksenmäki, tuolla tukkutorilla. Ulkoisesti paikka on aika karmiva, mutta sisältä tunnelmallinen ja makee. Huhtikuussa kun ei tartte ulkona edes toivoa olevansa, niin sisätilat pitäisi olla tarpeeksi isot. Hinta on sitten jo riittävä, joten arvotaan nyt vielä muita paikkoja. Jotenkin on niin tukkoinen olo ettei ajatus kulje.

Eilen kävin puhumassa vanhassa yliopistossani...meinasin tukehtua yskään ekat kymmenen minuuttia mutta kyllä se sitten alkoi sujua.

Aaah, parisuhdejumppaan en pysty nyt kommentoimaan, muuta kuin että laivalla nähtyä ex-miestä olisin voinut pyörittää mielin määrin ja kehuja tuli koko ajan. Mutta hyvänyönsuukkoa en suostunut antamaan. Vaikka siis olin imarreltu ja oli mukavaa, mutta siihen vedin rajan. Ainakin sen tyypin kanssa. Mielessäni analysoin sitten että miksi meillä ei synkannut ja tulin tulokseen :mies on snobi ja hiukan tyhmä ja ""haluton"". Muistan ihmetelleeni mimmikavereilleni yhteisen etelänloman jälkeen että harrastettiin seksiä KERRAN koko viikon aikana!! Ja sekin mun aloitteesta. Musta se on aika vähän jos pyöritään koko ajan vähissä vaatteissa ja ollaan tunnettu vasta pari kuukautta! Nojoo. Ei ihme että se mies jäi....hih!

Kp-tietoja haluaisin taas! Olen pudonnut kärryiltä... Sanelma, hinoa että olitte saaneet siemenet purkitettua. Meillä tulee myös aika vähän sitä tavaraa. Mut ei kai se määrä niin vaan laatu. Ja lääkärihän sanoi mulle, kun asiasta kysyin, että YKSI siittiö riittää! :( Argh, että se on fiksu. Useampi lääkäri ja hoitsukin on meille kyllä sanonut, ettei miehessä varmaan ole ""vikaa"". Koska hänellä ennestään lapsia ja nythän meillekin tuli tärppi. Eli kyllä niissä jotakin elämää täytyy olla. Mutta kyllähän sekin asia sitten selviää, jos lähdetään jatkojuttuihin ensi vuoden puolella?

Huomenta,
Julialle onnittelut hinoista ultra-kuulumisia. Illalla saadaan sitten Piritalta varmaan samanlaisia :)

Hmm.. jutustelu on varmaan vähentynyt äkillisen ryntäyksen vuoksi, siis tuonne odottaja-puolelle. Mulla ja Katalla ja Sarilla hommat ovat ilmeisesti vähän jäissä, Sandeman suunnittelee häitä jne. Mä olen ruotinut ihmissuhde-kuvioita jo ihan tarpeeksi ja itse asiassa olisi vielä pari juttua, mitä voisin kommentoida, mutta juuri nyt en jaksa.. No, laitan ne myöhemmin, kun en kuitenkaan malta olla hiljaa :)

Omassa navassa ei ole tällä saralla siis mitään ihmeellistä, mitään ei ole tekeillä eikä mitään odotuksia ole mihinkään suuntaan. No, ehkä sen verran, että kierto pysyisi kuitenkin kurissa :)

Muille toivon tietysti pikaista plussaonnea.. :) Ja ainahan tämä täällä notkuminen työnteon voittaa, hih!

Sandeman, mulle gyne sanoi siitä normaalista kystasta, että usein kystat aiheuttavat tiputtelua, kipua sekä myös pidentyneitä kiertoja (joita mulla ei ollut). Eli varmaan kiertojen piteneminen on hyvinkin voinut johtua siitä mollukasta. Hyvä, että läks :)

Siis mä olen jo uudella kierrolla. 2 vikaa kiertoa ovat olleet vain 27 :) Nyt taitaa olla joku kp8 tai jotain meneillään, eli ei mitään jännityksiä - eikä niitä ole kyllä toiveissakaan sen suuremmin.

Ihanaa Julia. Kuulosti niin kadehdittavalta tilanteelta, mutta olen onnellinen teidän puolesta. Olette onnenne todelllakin ansainneet.

Suville ja tietty muillekin kp päivitys eli nyt kp2. Kierrosta tuli tällä kertaa 27. Edelliset 28 ja 27 että ainakin nuo clomit ovat mulla kiertoa tasanneet ihan kiitettävästi siitä 24-47 haarukasta. Tosin tiputteluhan mulla alkaa jo kp 24 tienoilla. Huomenna taas alkaa clomien puputus. Tervetuloa yöhikoilut ja päänsärky...

Toivottavasti paikat kestää tässä kierrossa, että saatais kunnon jännäilyt aikaiseksi tuonne joulukuun puolelle. Jokseenkin levollisin mielin olen liikkeellä, kun hommat kuitenkin etenee. Hyvässä lykyssä saadaan simppatulokset jo ensi viikolla. Ja sehän sitten ratkaisee paljon jatkosuunnitelmia.

Sanelma, pidähän kiva bileilta :) Mulla ei itselläni ole ystäväpiirissä yhtään noin rauhallisen oloista ihmistä vaan kaikki ovat aika kovia radalla kävijöitä ja taksilla ajellaan surutta, vaikka julkisetkin kulkisivat. Mulle tuli ihan mieleen mun äiti sun jutuista, eli taksilla ajelut ja muut ovat ""turhia"" kuluja :) Mutta mikäs siinä, jos se tuntuu oikealta. Mä varmaan hyppisin seinille, jos en kävisi ihmettelemässä yöelämää vuoteen. Vaikka ei sen puoleen, eipä siellä mitään ihmeitä ole. Mulla vaan on sattunut perheen puolestakin noita tapahtumia, eli miehen keikkoja, aika usein. Väkisinkin tulee pörrättyä :)

Ja nytkin bilefiilis on korkealla kun lauantaina on tyttöjen pikkujoulut :) (Fiilis on korkealla ihan vaan tyttöjen näkemisestä, osaa en ole nähnyt aikoihin - ei mitään muita kuvioita tiedossa). Ja mulla täysin uusi tukka. Pomo kommentoi aamulla: ""wau, tosi hyvän näköinen!"". Kyllähän se aina piristää mieltä, eivät menneet nekään eurot hukkaan.

Julia, ihania kuulumisia, onnea:)

Sandemanille pikaisia paranemisia flunssasta!

Kp-päivitys: 16 menossa. En sitten malttanutkaan olla tikuttamatta ovista, aloitin pari päivää sitten, viiva on koko ajan vahvistunut, mutta oli vielä eilen kuitenkin hieman haaleampi kuin se kontrolliviiva. Menis nyt kerrankin oppikirjojen mukaan ja tänään pärähtäis kunnon viivat, toiveajattelua varmaan. Nippailuja on kyllä molemmilla puolilla, mutta niihin nyt ei ole ollut ennenkään luottamista. Huoh.

Juu, kyllähän minä aika rauhallinen olen. Olen aina ollut. Mutta kyllähän sitä sinkkuna nyt sentään vähän useammin kävi yössä. Silloin asuin vielä kaupungissa. Mutta nyt julkisilla liikkuminen ei tosiaankaan olis mahdollista viimeiset menee jo ennen kuin juhlat alkaa :) Taksi maksaa suuntaansa reilut 70 egee. Meikäläisen tilipussille se on kyllä aika paljon. Mutta tänäähän ei siis ole sitä huolta, joten voi antaa palaa!

Mies kun on yhtä pihi kuin minä niin yhdessäkään ei taksikyydillä kylille montaa kertaa olla lähdetty. Lauantaina olis kuitenkin tarkoitus sekin ihme tehdä. Tosin yritämme toiseen suuntaan saada kyydin. Mutta jos ei onnistu, niin sitten mennään taksilla.

Heh, kuulostaa kyllä tosi pihiltä elämältä. Antaa taas kerran näin kirjoitettuna ehkä vähän väärän kuvan. Monessa muussa asiassa ei sitten kuitenkaan säästetä...

Ui jui Julia, ihanaa! Toi on varmaan ihana hetki, kun sen tyypin näkee niin ""suurena"" ja kaikki raajat mukana. Jippii! Omaa kohtalonhetkeä täällä odotellaan p***jäykkänä. Mies jo sanoi, ettei hän halua olla samassa huoneessa, jos joku mies ronkkii mua ;) No sanoin, että tekee miten haluaa ja ymmärrän, että tilanne on hieman ns. epämukava, mutta oishan se silti aika tärkeetä, että on mukana, on uutiset sitten mitkä hyvänsä.

Sanelma, jos taksimaksu on 70 egee, ymmärrän täysin jos ei ihan helposti huvita kyytiä ottaa. Miettisinkin itsekin muutamaan otteeseen, mihin sen rahan mieluummin laittaisi. Kaupungissa se on vähän eri asia, kun taksat on 15-30 e:n tienoilla yleensä.

Jaahas, laiskottaa, ois jo vkloppu. Olikos se Tiitu nähnyt Crash-leffan? Mietittiin, jos mennään sitä katsomaan huomenna, tosin menee Forumissa ja aika myöhään...Meikäläinen saattaa olla jo untenmailla siihen aikaan :)

Piritta, monesti sun juttuja lukiessa olen mäkin todennut että onpas samansuuntaisia ajatuksia... Toivon sun raskauteen kaikkea hyvää! Mulle itselle raskausaika oli todella antoisaa aikaa ja kuuluin vielä niihin onnellisiin, joilla ei edes ollut pahoinvointeja tai muitakaan vaivoja, päinvastoin, olin elämäni kunnossa :) Siis tsemppiä!

Olen teidän jutustelujanne seurannut enemmän tai vähemmän siitä saakka kun itse aloin vauvasta haaveilla. Vähällä oli etten uskaltautunut joukkoon mukaan, mut tärppi tuli ensin :) Olen nyt tuota ihmissuhteista sananvääntöä käynyt, toivottavasti ei kukaan asiasta pahastu. Eikös se ole kuitenkin mukava kun tulee erilaisia näkökulmia asioihin? Musta ainakin olis tylsää jos ihmiset olis aina kaikesta samaa mieltä. Kotiäitinä (tyttö siis 3kk) jää nuo sosiaaliset suhteet vähän vähemmälle, niin onnekseni on tää nettimahdollisuus, pääsee edes jollain tavalla aiheuttaan hämmennystä..

Mutta siis tsemppiä kaikille tahkoojille!

Piritta, monelta sulla on se ultra? Tulethan sitten heti kertomaan meille! Jännittää sun puolestasi, vaikka varmasti kaikki onkin hyvin. Voin itse kuvitella, jos plussan saisin, että paniikki on päällä ne pari viikkoa, ennenkuin pääsen ultraan. Ei olis kiva menettää toistakin torvea...

Onhan tuo 70 EUR /suunta paljon. Mutta tosiaan.. kyllä meillä aina välillä menee rahaa takseihin ihan lahjakkaasti kun ensin käydään jossain, sieltä ytimeen, sieltä johonkin ja sieltä kotiin.. Veikkaisin, että parhaina iltoina saadaan 100 EUR palamaan. Ja mihin turhuuteen..

Mä en Sanelma tajunnut, että asutte niin ""sivussa"". Joo, no se sitten selittää paljon. Mulla on muutama sivussa asuva kaveri, jotka sitten jäävät aina jonkun luokse yöksi, ettei tarvitse maksaa taksia. Toimivaa sekin :)

Julialle onnittelut mukavista ultranäkymistä!! Piritalla on takuulla ihan yhtä hyviä uutisia! Vaikka viikkoja taitaa ollakin hiukan vähemmän.

Kastis, mä muistelin kanssa lukeneeni kystista ja venyneistä kierroista jostain. Sitten tutkiskelin kiertojani...pääsiäisenä oli karmea vatsakipu yhden päivän (olisko ollut kystan puhkeaminen silloinkin) ja kierto lyhin kp23 ja siitä alkoivatkin sitten venyä välille 30-34. Viime kierto (kun kysta puhkesi) olikin jo 29. Spekulaatiota mutta ei oikein pysty muuta tekemään.

Mä yritän keskittyä häiden järkkäämiseen mutta taka-alalla koko ajan kello tikittää. Rahaa ei ole molempiin, lapsettomuushoitoihin ja häihin:-((. Huono selitys, I know. Josko saisin sen ukkelin ensikäynnille ja voitais sitten vaikka häälahjarahoilla (huom optimismi!) tehdä meille bebe:-). Pitäisi kai olla tyytyväinen että saan edes häät???

Ah, huumoria.. ""Pitäis kai olla tyytyväinen että saan edes häät?"" Voi kai sen niinkin ajatella :) Jos siis haluaa ne häät, niin mikäs siinä sitten. Mä olen varmaan kyllä tosi omalaatuinen kun musta naimisiinmeno ei ole koskaan tuntunut hirveästi mun jutulta. Itse asiassa mulla on sellainen julkka, jossa nainen kysyy ""why do I have to get married? I didn't do anything wrong.""

Sandeman, onko teillä julkiselle puolelle vetämässä ensikäyntiä varten lähetettä, siis lapan lisäksi? Kyllähän te sinnekin pääsisitte, asiat etenisivät sitten joskus eikä rahaakaan palaisi niin paljon. Mutta olisi ainakin jotain tekeillä senkin asian suhteen :)

Mustaa huumoria, mutta Sandeman juups, kaikkeahan ei voi saada! ;)

Olemme jonkin verran miettineet naimisiin menoa. Kummallakaan ei siihen mitään kamalaa hinkua ole, mutta ihan käytännön syistä varmaan pitää mennä, jos lapsi ilmoittaisi tulostaan. Meillä on kuitenkin yhteinen koti, ja jos jotakin yllättävää sattuisi, olisi minulla ja lapsella kenties maantie edessä. Miehellähän on niitä perillisiä jo ennestään.

Mistäs sen lähetteen sinne julkiselle saikaan? Pitääkö soittaa Heikinheimolle ja ruinata sellainen?

Juu häähuumoria hyvinkin. Mä taas olen niin perinteinen että naimisiinmeno on mulle iso juttu. Mutta jokainen tyylillään. Olinhan mäkin valmis saattamaan maailmaan ""lehtolapsen"" mutta niin ei nyt vaan sattunut käymään:-((. Mies kun toissa vappuna ilmoitti ""saat valita, häät vai vauva"". Kun tässä on nyt puolitoista vuotta yritetty sitä bebeä niin nyt otan sitten ne häät!!!!!!

Lähetteen saa esim. tk:sta tai sitten joltain gyneltä. Saat sen varmaan Heikinheimolta soittamalla kun olet siellä jo käynyt. On monta asiaa, jotka sitä lähetettä tukevat (ikä, pitkä yritys, mahd. endo), joten ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Jonot nkl:lle on perustutkimuksiin kai muutaman kuukauden (jos aika sattuisi tulemaan huonoon saumaan, voi sitä varmasti siirtää eteenpäin) ja ivf-hoitoon esim. sen 6 kk. Eli ei ihan sähäkkää toimintaa siis..

Ja kuten sanoit, häihin voi itse vaikuttaa pitkälti, lapseen ei :(

Monillehan häät ovat se juttu. Multa onkin kysytty, että etkö sä halua jakaa elämääsi miehesi kanssa tms. jos en kerta halua naimisiin, mutta musta me ei tarvita sitä paperia siihen hommaan. Kirkkohäät kun olisi mulle muutenkin ulkona kuvioista, joten meillä olisi sellainen maallisempi tapahtuma. Ja olen kuullut sitäkin, että kun tapaan sen ""oikean"", niin haluan heti naimisiin. No jaa, ei se nyt välttämättä niinkään ole - musta avoliitossa ei ole myöskään mitään ongelmaa (siis mulle itselleni). Katsotaan vaan, kun ikä tulee enemmän, niin varmaan hingun alttarille.. :)