Hola!
Reissusta palattu ja kyllä oli ihanaa! Oltiin siis Puerto De La Cruzissa. Kaupunki oli kaunis ja siisti, ja ihmiset tosi ystävällisiä. Suurimman vaikutuksen muhun teki kuitenkin Atlantin aallot, merta olisin voinut tuijottaa loputtomiin... Suurin osa videokameran kaseteista onkin täyttynyt vaahtopäistä.

Ja kävin itsekin siellä seassa pulikoimassa, oli tottumattomalle muuten uskomattoman vaikeaa rantautua aallokosta. Lämmintä oli, päivien keskilämpötila siinä 25 asteen molemmin puolin. Illat olivat kyllä tosi viileitä, tuttu palelu palasi siis aina iltaisin. Mulle iski väsymys joka ilta n. klo 21, mies kävi muutaman kerran ottamassa parit hotellin raflassa, mutta pikaisesti kömpi mun viereen. Aamuisin heräiltiin aijoissa aamiaiselle ja käveltiin rutkasti ristiin rastiin.
Huono olo vaivasi ainoastaan muutaman kerran, nyt loppuviikolla vielä vähemmän ja tänään tuntuu, ettei rinnatkaan taas vaihteeksi arista yhtä paljon kuin esim. viime viikolla. Mulla on kyllä koko ajan rintatuntemukset vaihdelleet, mutta nyt kyllä taas jännitän erityisen kovasti maanantaista ultraa. Tänään rv 9+5.
Mä oon ihan pihalla koko joulusta, miehen kanssa sovittiin, että loma oli meidän joululahja toisellemme, ei osteta mitään, ellei vahingossa löydy. Kummilapsille lahjat ja äidille jotakin. Matkabudjettia ei saatu tuhlattua kokonaan, muutama satku jäi siitäkin jäljelle, taidan mennä tänään shoppailemaan..

Jospa vaikka saisi täältä lumen ja pakkasen keskeltä hieman enemmän joulumieltä kuin palmuihin kiedotuista jouluvaloista! =)
Kaikesta olitte jutustelleet viikon aikana, en nyt oikein tunnu osaavan tarttua mihinkään..
Siirapille tervetulotoivotukset, teillä olikin ""hieman"" pidempi matka kuin meillä!
Riinuskalle mukavaa äitiyslomaa! Ja Julialle onnentoivotuksia sydämensykkeestä! Ihanaa! *halaa*
Muillakin oli neuvolakäynnit sujuneet mallikkaasti, onnittelut myös niistä!
No joo, sujuvasti onnitteluista kaiken alkuun ja juureen, eli seksiin. Meillä oli myös n. kuukauden ""luova"" tauko heti plussauksen jälkeen, tahkottiin viimeisen oviksen tienoilla ahkeraan tahtiin, vei varmasti mehut molemmilta. No, kyllä se seksi sen tauon jälkeen sitten maistuikin. Ja nyt lomalla kyllä heti huomasi miehen työpaineiden ja väsymyksen olevan tipotiessään, lakanat viuhui ja megahyvältä tuntui! *punastuu*
Jaahas, jospa sitä menisi pesemään Epsanjan viimeisetkin pölyt nahoista. Hyrrrrr, suihkuun...
Pitääkin shoppailureissulta ostaa voitaikinalevyjä ja luumuhilloa, ja pipareitakin voisi tehdä. Mä en juuri välitä kummistakaan, mutta miehelle kelpaa ja tulee ihanan jouluinen tuoksu. Ja kun ne tekee etukäteen, niin tulee syötyäkin, jouluna on sitten niin paljon muuta herkuteltavaa.
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!