Huomenet! Jospas taas ennättäisi..
Mitä mahtiuutisia Sandella!! Nyt vaan pystypeukaloita tärpin suhteen! Komia juttu! =)) Ja se voi se vanha "laki" toteutua, että työpaikkakin on ihan kulman takana.. Hopehope!
Mannan viikot sai taas silmät pyörähtämään, jo kaksviis!!! WAU!
Mulla kyllä tosiaan tunteet myrskysivät, kun luin Sanelman synnytysrapsaa. Samoin itkin ihan valtoimenaan, kun luin paikallislehdestä eteiseen syntyneestä vauvasta, paikalle oli hälytetty naapurista sama kätilö, joka tuli vuoroon heti, kun Vili oli syntynyt. Lehti ihan katui ja mies nosteli kulmiaan, kun vollotin. Me naiset!
Kiitokset kuvista, nyt sain Molly edelleenlähetettyä gmailiin sun spostin ja sitä kautta näin ihanat kuvat, Masusta ja Minin huoneesta! Ihanat!

Mä en käsitä miksi suomi24 ei avaa sun sposteja. Muistin, että olet joskus lähettänyt gmailiin, mutta varmaan samalla kikalla olen sitten itse siellä spostisi katsonut. Mutta se osoite menee samalla kaavalla kuin omasi.

Mä näin myökin, varsinkin ekassa kuvassa, Sanelma-äidissä ja tyttäressä samaa näköä! Nin pikkuinen, vaaleanpunainen ja suloinen käärö! =)
Ei sulla kyllä muuten Molly ole paljoa paino noussut ja kaikki hoikassa varressasi on kyllä mennyt oikeaan osoitteeseen eli siihen ihastuttavaan palloon.

Mutta pah liitoskipuilulle!
Heei, kiva Kirppu kun pistäydyit pitkästä aikaa ja valotit kuulumisianne!
P, meilläkin oli tuo lelujen pilkkominen ja ruuvien availu ykkösharrastuksena jokin aika sitten, mutta onneksi jäi. Ainakin toistaiseksi.
Reipas Lotta-neiti se oli ollut koko viikkiksen mummilareissulla, varmaan nautiskelivat siellä toisistaan!
Kiitos Mannalle kasvukipuiluun liittyvistä helpotusvinkeistä. Sukat ovat nyt auttaneet. Yhtenä yönä unohtui, niin kyllä heti V huusi.
Yöt ovat menneet hyvin, hienosti nukkuu (ja nukahtaa) omaan huoneeseen. Tosin nyt pitäisi aloittaa sellainen koulutus, että nukahtaisi ihan itsekseen. Toisaalta nukahtaa niin nopeasti, että ei ole ongelmaa makoilla mietteissään samassa huoneessa. Mutta iisimpää tietty tulevaa ajatellen. Tai ei me nukahtamiseensa saakka siellä vahdita, mutta niin kauan, että on ihan täysin rauhoittunut, muuten karkaa. Vinkkejä?
Elli se oli mallioppilas, heti tulosta, toivotaan tästä eteenkin päin vaatimuksettomia öitä. Hienoa!
Keiju, meillä kanssa Main tavoin Silja on ollut viime aikoina aiempaa kitiseväisempi. Vähän menee tytöllä hermo, kun ei ihan joka paikkaan pääse kiipeämään. Esim. Vilin sänky. Sinne junnaa ja junnaa ja kiukkuaa, kun ei ylety. Mutta JOKA paikkaan yrittää kiivetä, jos vähän on lelulootaa väärin puolin, niin johan riekkuu siellä. Ei aina naurata täälläkään. Useimmiten kyllä, noiden kahden hassut toilailut ja naurunremakat. =))
S kävelee jo muutaman metrin sarjoissa, kunnes kaatuu ja nousee taas pystyyn. Konttaa vielä pääasiassa, ainakin viittäkymppiä!! Ja P, ei tod. tule sanoja täälläkään.
Niin Keijulle vielä sanon minäkin, että maltahan hetki, niin elo on taas auvoisaa. Stellan urheilureseptiä taidat olla jo noudattanutkin? Toki, jos mielit kovasti töihin, niin ilman muuta, jos se on teille paras ratkaisu.
Mä olen vähän ajatellut, nyt kun ei talokauppoja tullut, että josko jatkaisin hoitovapaata kuitenkin... Tammkuussa olisin menossa näillä näkymin, mutta, mutta. Ainutlaatuinenhan tämä tilaisuus on ja kun kuitenkin viihdyn kotona, kunhan vain pääsemme toistuvasti satutunneille ja perhekerhoihin. Kassotaan..
Kaisla se vaihtaa sukatkin jo itse, tomera neiti. Vili ei osaa vieläkään. On kyllä niin haluton pukemisessa ja riisumisessa, pitäisi nyt itsekin ryhdistäytyä patistelemaan.
Sairastelujakin on pukannut, voi kökkö. Mitä muutakaan voi sanoa? Meillä KOP KOP KOP ihan tervettä sakkia.
Niin, meillä lähipiirissä annettu supportia kerrakseen, koneellekaan en ole kovasti ehtinyt, fb:ssa tulee muutaman kerran päiväsää pyörähdettyä, mutta aika lailla hektisiä nämä hetket. Eli se miehen nuori siskontyttö kaksin pienen vauvansa kanssa muutti takaisin tänne kotikulmille ja on ollut paljon meidän seuranamme. Erosivat siis lapsen (nuoren) isän kanssa ja hällä siipi maassa, oleellisesti. Mutta selviävät varmasti, hyvä kun tulivat tänne tukijoukon turviin. Vanhemmat siis nuoria, mutta kun suhdekin todella nuori ennen raskautta, niin pidin kyllä tosissani peukkuja, ettei vauva-arki kaada heidän perhettään. En suinkaan halua sanoa, että "mitäs minä sanoin", mutta kun tietää sen mahdollisen tunnemyrskyn, jota pikkuvauva-aika tuo tullessaan, niin sitä aina toivoo vaan että se hitsaa yhteen, eikä erota. Mutta jospa he vielä joskus kasaisivat perheensä, who knows..?
Nyt pirpanat eivät enää viihdy leikkiensä lumoissa, viihdytykseen siis ja kohta ulkoilemaan!