Höh, ei ollut Kata vielä palannut linjoille. Mutta onnea kovasti Murmelille ja tuoreelle isukille! Tässähän alkaa jo akkavalta yhteisössä, hih. Perjantai on hyvä pvä syntyä, vai mitä N?
Apua, sain palkkakontuurista kokonaisuunnitelman mun lomista sun muista, ja mukana oli myös työhönpaluupäivä 2.1.2008... Hiemanhan tuo kurkkua kuristi. Tällä hetkellä kun tuntuu, ettei halua koskaan palata kiireiseen arkeen ja stressiin. Sitä se nimittäin tulee olemaan, ainakin ensin mainittua. Nautin niin tällaisesta stressivapaasta elämästä. No ajat ehtii muuttua ja elämäkin, kun poika täyttää vuoden ja alkaa tositoimin LIIKKUA ja tehdä pieniä tuhojaan
Arvelinkin Hertta, että olet kestovaippailija-tyyppiä. Musta on tosi hienoa, että on tuollainen vaihtoehto olemassa, ja voi itsensä tuntien tehdä valinnan. Kävin eilen ystäväni luona, joka sekä kestovaippailee että tekee kaikki pöperöt itse (vauva ja taapero), ja musta ei vaan ikuna olisi siihen. Kaiken lisäksi tekee kaksi lämmintä ruokaa joka päivä ja leipookin joskus... Kysyin, että miten ihmeessä hän jaksaa, ja hän vaan totesi, että hän kokee, että tämä on hänen työtään ja koska hän on perfektionisti, hän haluaa tehdä kaikki hyvin. Eikä voi sietää miestään, joka joskus rentoutuu sohvalla....Voitte kuvitella, että kun menen heille kylään, hän ei koskaan istu rauhassa pöydän ääressä kahvikuppi kädessä, vaan touhottaa koko ajan jotain.
No mutta, mitäpä sitä arvioimaan toisten tekemisiä, sitä vaan pohtii, että mikä laiskimus mun sisällä oikein asuu.
The Queen on muuten hyvä leffa. Ehkä vähän suppea tapahtumiltaan, mutta koko tarina pyöriikin lähinnä kuningattaren ympärillä, jonka sielunelämä on aikas tirkistelyn arvoinen. Oli muuten hieman skitsofreenistä katsoa Paholainen puk. Pradaan -leffa, kun oli kirjaa lukiessaan kuvitellut päässään ne ihmiset, työpaikan, miljöön, ja sit se leffa oli tietty erilainen..
Voi kurjuus teidän huonosti vietettyjä unia =( Mitenkäs Aniliinin yöt tätä nykyä? Eiköhän ne Lodenkin unet ala jo parantua. Hyvältähän tuo jo kuulostaa. Meitä kyllä hemmotellaan oikein olan takaa, M nukkui täyttä häkää 7.20 asti, ja tissin jälkeen nukkui vielä mun kainalossa tissi tyynynään (suloinen

ysiin saakka. Ihan ihme hemmo! Ja ollaan kyllä kovin onnellisia asiasta.
Äh, klo on jo noin paljon. Lähdetään pian kyläilemään ja sitä ennen pitäisi ostaa lahja kummitytölle ja lounastaa. Kuullaan taas!