Tahdomme laihtua

Hellehattu

Viikko 36

Aloituspaino 69kg
Nyt 64,7kg
pudotus viime viikosta - 1,3kg
Pudotus yht - 4,3kg
Tavoite 57kg

Yes!! miinuksille pääsin =)
Punnituksista on ollut juttelua...Itse punnitsen aina aamulla painon, ennen aamupalaa.
 
mida:

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 64,5kg
pudotusta viime viikosta: -1,3kg
pudotusta yhteensä: -4,9kg
tavoitepaino: 55kg

Hyvin tuli pudotusta tälle viikolle =). Nyt oon liikkunut n.4krt viikossa (jumppaa ja lenkkeilyä) ja siihen lisäksi vielä kotona vatsoja ym. parina päivänä. Tuntuu, että alkaa kroppa jo vähän kiinteytymään. Innolla ootan sitä päivää kun pääsen alle 60! Sais tulla äkkiä!

Onnittelut hienoista pudotuksista muille!
 
heippa :)
tänään aamulla kävin puntarilla ja painoa tasan 63.

mä painoin siis raskauden lopussa yli 80 kiloa ja kun ekan kerran synnytyksen jälkeen uskaltauduin puntarille oli painoa 70kiloa.

aika hyvin on siis paino puonnut nyt 4 kuukaudessa..

tein ittelle tämmösen tavotteen:
- 4 kiloa jouluun mennessä pois eli aattona painoa sais olla 59 kiloa :)
- punnitten joka toinen pe, et ehtis tulostakin saamaan :D seuraava siis 24.9.......

aika maltillisella tahdilla tapahtuu mun pudotus, mä en jaksa olla täysin ilman herkkuja. (tarkotus oli olla kk täysin ilman mut se meni jo lörinäksi!! )

kevätpuolella teen sit uuden suunnitelman, muutama kilo, esim. 1 per kk sit viel poijes :)

syömiset yritän pitää kevyenä, kalorit lasken suunnilleen, kerran pari viikkoon on päivä et kalorit ei ole niin justtiis :D
uimahallin otan nyt kerran viikkoon ja alottelen jumpat viikon parin sisään, eli uinnin lisäks ainakin yks jumppa viikossa, joskus kun ehtii niin kaks. :)

hyvin olette kyl saaneet tulosta, kattelin teijän painoja ja tavotteita niin aika samanlaisia lukemia näky olevan :)
 
viel mittoja, toiv. kettään ei haittaa kun laittelen tänne monta postia omia tietoja.. ;D

eli mitat nyt 12.9:

- vatsa - 94cm
- reisi - 55cm
- pylly - 98cm

mittailen nää uusiks 8.10 ja 5.11!

yritin mittailla kaikki 'leveimmästä kohtaa' :)
 
Mä oon tässä puntaroinut, että alkasinko punnitsemaan itteni aina sunnuntaisin. Kun jostain syystä se punnituspäivä tahtoo olla se päivä, jollon tulee eniten mussutettua :popcorn:. Lauantaina kun punnitsen, niin tulee herkästi syötyä leveämmin la ja su.. jos sais tolla muutettua niin, että vain su ois löysempi päivä.

Ens viikolla mun täytyy käydä viikonloppusuunnitelmien takia puntarilla jo pe, mutta sitten sen jälkeen aina sunnuntaina hyppään vaa'alle :)

Marjutti86 hyvän kuuloiset suunnitelmat sulla, hyvä juttu laittaa välietappeja itelleen. Mä ootan sitä 60 alitusta, sitten ensimmäisen tuuletuksen paikka :wave:.
 
EIIIII! huomenna punnitus ja sen lisäksi että alkuviikko meni päin P:tä, meni myös eilen ja tänäänkin varmaan. Noh, huomenna on punnitus ja viikonalku taas ni josko taas pääsis ruotuun. to ja pe meni hyvin, mut se ei auta ku välistä jää ma, ti, ke, la ja su (no tohon su pystyy viel sentään vaikuttaa).

Pitäis varmaan laittaa taas uutta tulostaulukkoo kehiin.. päivisin tähän mennessä tulleet tohon 4 sivulla olevaan ku nyt on viel toi viikko 36 ja viikko vaihtuu huomenna. Mut jos joku haluu tulokset 37 listaan tältä viikonlopulta ni pistäkee viestii ni korjailen näitä sit taas..
 
Haudihou. Tulin kurkistelemaan, onko uusia tuloksia ilmaantunut :)

mida huippu pudotus sinullakin ! Onnittelut! Eipä siinä tuota tahtia kauaa mene, kun on 60 alitettu :)

marjutti86
tsemppiä sinulle urakkaasi :) Pienet tavoitteet on hyviä laittaa. Saa tulosta tarpeeksi usein ja mieli pysyy hyvänä :)

Itselläni oli välipunnitus tänään, jota ei siis merkitä mihinkään, se on vain ihan itselleni tiedoksi. Hyvillä mielillä tästä voi jatkaa sinne keskiviikkoon. Kun nyt vaan ei alkuviikosta tulisi mitään repsuja.

Söin laittomasti kakkua eilen synttäreiden kunniaksi, mutta tänään olen pysynyt ruodussa, paitsi että yksi ruoka on jäänyt väliin. tai siis iltapala jää syömättä, kun kello on jo niin paljon.

Kovasti tsemppiä ja toivottavasti tuloksia tulee !
 
Huomenta!

Taas on puntarissa käyty.

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:61,5kg
Pudotusta viimeviikosta:2kg
Pudotusta yhteensä:5,5kg

Oon kyllä tyytyväinen tulokseeni!

Polvikin on parantunut niin pääsee taas juoksulenkille ja tänään taas zumbaan.
Toi zumba on kyllä todella ihanaa. Suosittelen kaikille jotka sitä ei vielä ole koittanut!
 
maraiitti, vautsi mikä pudotus, onnittelut! Iloksilla paino on kyllä laskenut tosi hyvin, tehokkaalta vaikuttaa sun noudattama ohjelma!

Mulla elämä tahtoo nyt olla niin hektistä, ettei paljon tule täälläkään kommentoitua, mutta aina kyllä seuraan ja luen muiden kuulumisia. Vauveli ei tykkää kun äiti näpyttelee tietsikkaa, joten aika lyhkäsiä on mun päivitykset :) Ja nuo isommat lapsetkin on huomioitava..Oon huomannut miten liikunta ja painon pudotus vaikuttaa tosi positiivisesti omaan jaksamiseen ja mielialaan. Olo on niin paljon pirteämpi ja parempi, vaikka yökin ois huonosti nukuttu.

Tänään aateltiin miehen kanssa mennä kylpylään illaksi, kun tulee lapsille hoitaja kotiin. Vähän kyllä aiemmin aattelin, etten vielä viittis tätä löllömahaani lähteä sinne viemään :rolleyes:, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Kaikenlaista menijäähän siellä on ja mitäpä sitä muista niin välittää. Ja kokouikkari päällä näytinkin ihan siedettävältä, kun peiliin eilen vilkaisin :) Edellisen kerran kun sitä koitin, niin ylimääräistä tursus vähän joka puolelta enkä tosiaan ois kehannut sillä lähteä ihmisen ilmoille, eli tuloksia on jo näkyvissä, yes yes! Mutta bikinit pysyköön vielä kaapissa :whistle:

Mukavaa viikonalkua kaikille ja ollaanpa tiukkana!
 
TULOKSIA VIIKOLLA 37!!!

Maraiitti
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:61,5kg
Pudotusta viimeviikosta:-2kg
Pudotusta yhteensä:5,5kg

Nyyttimyy
pituus: 175 cm
alotuspaino: 76,9 kg
paino nyt: 70,5 kg
muutos viime viikosta: -1 kg
pudotus yhteensä: -6,4 kg
tavoite: 68 kg

meemee
Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
tavoite: 57kg
sit tän 5kg jälkeen olis tavoite saada lisää pois

räntäsade
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,1kg
Pudotus viime viikosta: -0,7kg
Pudotus yhteensä: 2,8kg
Tavoite: aluksi 64kg

iloksi
Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 101,1
pudotus viimeviikosta:-1,1 kg
pudotus yhteensä: 11,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

afrikanpaprika
Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -0,4kg
Paino nyt: 66,1kg
Pudotusta yhteensä: -2,3kg
Tavoitepaino: 58kg

Tyttö-nen
Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -500g
Paino nyt: 77,3kg

Sannulii:
Lähtöpaino 82,2 kg
Paino nyt: 80,4 kg
Viikon tiputus: -1,8 kg
Väli tavoite paino: 72kg

Vesinokkamuki
lähtöpaino: 70kg
pituus: 167 cm
tavoite: 62kg

Hellevi-Irmeli
Pituus: 166cm
Lähtöpaino: (6.9) 95,5kg
Painoa nyt: (18.9) 91kg
Jos sitä ekana pääsis sinne alle 90kg

Hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 64,2kg
pudotus viime viikosta - 0,5kg
Pudotus yht - 4,8kg
Tavoite 57kg


yhteispudotus jo 8 kiloo! Mehän hävitään näkyvistä! :)
 
Viimeksi muokattu:
JEEEEEE!!

siis viimeviikollahan oli plussaa 800 g ja nyt oli pudotusta 2 viikontakaiseen -200 g viimeviikkoiseen se tasan 1 kg! Ihan intsinä ja uudella tarmolla, ens viikolla paino alkaa 69:llä!!!

Mittailin kans tossa kroppaani ja mun mitat on nyt:
vyötärö: 80 cm
lantio: 99 cm

Wou, en ehi nyt enempiä kirjottelee tähän väliin, mut tuun kirjottaa myöhemmin lisää ja kommentoimaan muita :)

PALJON MIINUSTA KEHIIN TÄLLÄ VIIKOLLA! Mä heitän haasteen, pistän miinukset korostetusti listaan ja lasken loppuviikosta paljonko meillä on porukka pienentyny tällä viikolla! Kaikki tsemppaamaan!
 
Mie kans voisin liittyä mukaan, painoa pitäis saada pois, lenkille ja kuntosalille oon niin huono lähtemään ja ukko nyt vähän lupaili, mut enpä usko et tuleeko siitä mitään, voi miun takia lähteä mutta lapset ottaa mukaan. :LOL:
Pakolliset lenkit on tytön vienti ja haku eskariin ja koirien lenkit, mutta eipä niistä ole näkyvää tulosta tullut, odotus ja synnytyksen jälkeen en pahemmin tehnyt mitään kun kilot karisi ja imetyskin kesti 3 viikkoa. Mulla paha kohta on roikkuvatsa, jalat ja peba, niihin kertynyt kaikki herkut..

Itsekseen oon laihdutellut vauvan syntymästä ja painoa lähtenyt odotuksen aikana 10kg ja synnytyksen jälkeen 8kg (yhteensä 18kg), joista puol kiloa tuli takas, zumba-dvd ostettu ja vähän pitäis sitä kotona harjoitella mut oon niin huono ettei tekis ollenkaan mieli. 9kk lapsi päivisin kotona ja se vähän mamman tahtia hidastaa, herää aina siihen musiikkiin. :(

Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
tavoite: 57kg
sit tän 5kg jälkeen olis tavoite saada lisää pois.

Jos tää auttais sit mua tähän urakkaan, pitää kait jostain itsetuntoa saada lisää ja uskaltaa sinne kuntosalille yksikseen.
 
Tässäpä minun rimpsuni tälle viikolle.

räntäsade vk 37

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,1kg
Pudotus viime viikosta: -0,7kg
Pudotus yhteensä: 2,8kg
Tavoite: aluksi 64kg

Onnittelut mahtavista pudotuksista! Tsempataan taas kuluvaan viikkoon!!
 
Heips! :wave:
Ja kiitti iloksi tsempityksestä :)
Tervetuloa meemee!!
Onnea kaikille pudotusta saaneille ja hermoja niille, joilla meinaa plussalle kääntyä.
marjutti86 hyvä tavoitelista. Taidanpa minäkin tuollaisen itselleni tehdä. Ja voisin tietysti mittanauhallakin mittoilla mutta jotenkin aina vaan jääny..

Mulla on ollut perjantai puntarointi päivä mutta alan ilmoittaan ja punnitseen painon lauantaina, kun on rauhallisempaa viikonloppuna.
Taas pukkas flunssan päälle, en jaksais taas tätä tukkoisuutta. Ei paljoa huvita lenkille lähteä : /

Kurkkasin puntariin tänä aamuna ja ihan hitusen pieni pudotus oli saavutettu mutta viralliseen puntari päivään on vielä muutama päivä aikaa eli ei paniikkia.
Kiritään miinuksille kanssasiskot!! :flower: Viikon 37 alustavat tulokset näyttää upeilta :p
 
Moikka :) Tulin vielä kurkkimaan ennen punnituspäivää (joka siis on huomenna).

Mahtavia tuloksia naiset!

nyyttimyyllä huippu kiri takaisin alamäkeen 8) Ja maraiitilla upea 2 kg tiputus, huhhuh !
Eikä räntäsadekaan jalkoihin jää tiputuksellaan!
Upeaa :)

Nyt sitten vielä kun tsempitän itseni mukaan miinustelijoihin, niin hyvä tulee. Viikonloppuna repsahdin synttärin "kunniaksi" ruokavaliosta ja nyt jännittää, kuinka paljon se on vaikuttanut. Mutta aion olla tyytyväinen jos yksikin 100g on tippunut!

Huomenna siis paluu asiaan lukemien kera. :)
 
Minä unohdin eilen ja tänään punnita, ollut niin hektistä. Mutta yritän huomenna muistaa ja toivotaan, että vaaka pelaa, on jo pari viikkoa huutanut pattereiden loppuvan. Tänään oli zumba ja se on aivan ihanaa!! :p :heart:

Hienoja pudotuksia teillä muilla :)
 
VIIKON 37 PUNNITUS

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 101,1
pudotus viimeviikosta: -1,1 kg
pudotus yhteensä: 11,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Tässäpä minun tulokseni. Ihan hyvillä mielin olen tuosta 1,1 kilosta. Täti kurvasi kylään lauantaina aiheuttaen hieman turvotusta ja sen sellaista mukavaa. Syytän nyt tästä "huonosta" pudotuksesta tätiä :D
Ihan oikeasti ajatellen, tuo 1,1kg on aivan mainio määrä :)

Tsemppiä muillekin!
 
Heippa!

Unohin eilen ihan tulla ilmoittamaan tuloksia tänne, tässä ne nyt taas on

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -500g
Paino nyt: 77,3kg

Parempi noin kuin plussaa :D Tänään olis tarkotus vielä polkasta jonku sortin lenkki. On tässä vähän tullu popsittua kaiken näköstä. Nyt jos sais pidettyä ittesä taas salaatti linjal :D
 
Tänään oli punnituspäivä ja tässä tuloksia.

Sannulii:
Lähtöpaino 82,2 kg
Paino nyt: 80,4 kg
Viikon tiputus: -1,8 kg
Väli tavoite paino: 72kg

Rankka aloitus on ollut. Mutta se on myöskin tuottanut tulosta ja tulos saa mut jatkamaan hyvillä mielin urakkaa. Tsemppiä kaikille!
 
Liityn laihdutuskimaraan mukaa, jos täällä on vielä vapaita paikkoja =)

Vauva on puolivuotias ja painonpudotus on tyssännyt jo pari kuukautta sitten, jotain tarttis vissiin tehdä, mutta tähän mennessä olen vain painokkaasti ajatellut painonpudotusta. Kotona on vauvan lisäksi kaksi muuta alle kouluikäistä natiaista, joten yritän edistyä hissuksiin.

Lenkkeilen säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta eniten yritän kuitenkin kiinnittää huomiota syömiseen. Napostelen tottumuksesta vaikkei nälkä olisikaan, etenkin jos on väsynyt niin tulee vedettyä jotain makeaa. Olisi kiva kuitenkin vielä mahtua omiin vaatteisiin, ihan kuin kaikki ylimääräinen olisi pakkautunut tuohon vyötärölle. No, oli miten oli ------->

Lähtöpaino: 70 kg
pituus: 167 cm
tavoite: 62 kg
 
hei,

tervetuloa mukaan vaan uusille naisille! Ja tsemppiä alotukseen, alku aina hankalaa mut ekan viikon jälkeen käy helpommaksi!!

Täällä mennään edelleen painonvartioiden pisteillä, tuntuu taas niin helpolta pysyy pisteissä että ei mitään määrää. Tämän viikkoinen miinus kyllä NIIN tsemppas, ja nyt ei tavii ens maanantaihin mennessä saada ku -600g ni mennään uudelle kymmennykselle!!! Wohoo, sitä alkaa tämä täti olee niin lähellä tavoitettaan että ihan pelottaa!!! Toki eihän se haittaa vaikka pärähtäis enemmänkin miinukselle ku tohon tavoitteeseen, se kumminkaan painoindeksissä vielä mikään alarajalla oo :) Liikunta on taas joka päiväisessä elämässäni mukana ja TYKKÄÄÄÄÄÄÄÄN! joka päivä kävelyllä = hetki aikaa itelleen ja omille ajatuksillee sekä raitista ilmaa jota harvoin saa kirjastossa :)

Hienosti näyttää menneen tällä viikolla kaikilla, tähän mennessä kaikilla miinusta, ja isojakin määriä! Wohoo! kattoo kuin suureen yhteispudotukseen päästään tällä viikolla!!!!!
 
hienoja pudotuksia!=)

juu mulla on jotenki paljo helpompaa laihduttaa jos on selkeät tavoitteet, jos laihduttelen vaan silleen 'pikkuhiljaa' ilman sen kummempaa päämäärää niin ei varmaan tapahtus mitään pudotusta ku olis niin helppo repsahdella..

mulla on kyl nytki niin kova herkkuhimo päällä! söin tuossa lusikallisen raesokeria, et sillee... :D:rolleyes:
pakko oli vaan saada jottain.

tänään on kyl ollu niin kovatahtinen päiväkin, vauva ollu hankalana, huoh!!!!! ja syöny olen huonosti, en oikeen mitään 'oikeeta'..
 

Yhteistyössä