Tahdomme laihtua

heippa, pääseekö mukaan?? :p
mulla on 4kk ikänen tyttö, raskauden aikana kiloja tuli yli 20, jäljellä enää 4-5 mutta ne sitäki tiukemmassa!! 60 kiloa painoin ennen raskautta ja se on tavoitepaino näin aluks, ennen joulua ainakin haluan sen saavuttaa ja sit suunnitelmissa kevät puolella pudotella vähän ekstraa kesää kohden, esim 5 kiloa viel pois niin voisin olla aika tyytyväinen =)

oon lyhyt joten 'liika'kilot näkyy kyl, maha on viel aika karsee löllö..:(

lasken kaloreita silleen suunnilleen, koitan pysyä 1200-1500/päivä (lipsuja tulee kyl..)
liikunta on viel aika vähäistä, vaunulenkkejä ja kerran viikkoon uimahalli.

lisäilen liikuntaa syksyn myötä, jumpat ja kuntosali kiinnostas:p
 
Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 66kg
pudotus viime viikosta +300g
Pudotus yht -3,0kg
Tavoite 57kg
:ashamed: kääk! plussaa tuli...
Nyt on liikkuminen ollu vähäistä nuhan vuoksi jo pari viikkoa.
Tänään oli karkkipäivä :popcorn: mutta ihan hyvällä mielin herkuttelin!!!!
Eli MIINUSTA ensi viikolle :cool:
 
Taas viikko hurahtanut...

mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 65,8kg
pudotusta viime viikosta: -0,7kg
pudotusta yhteensä: -3,6kg
tavoitepaino: 55kg

Just kattelin tossa kalenteria, että kuin kauan oon tässä projektissa nyt ollut. Vähän reilu 3 viikossa on lähtenyt tuo 3,6kg, voi olla suht tyytyväinen. Vaikka mielellään kattelis kyllä isompiakin pudotuksia aina viikon jälkeen..Tää viikko meni vähän niin, etten paljon edes muistanut ajatella koko painonpudotusta, kohtuu terveellisesti kai silti söin. Liikuntaa täytyy nyt lisätä kun on flunssasta vihdoin päässyt. Salikortti astui taas voimaan syyskuun alusta, niin eiköhän tässä tuu liikuttua sitä kautta enemmän.

Me ollaan lähössä etelään miehen ja vauvan kanssa lokakuun alkupuolella, joten siinä hyvä tsemppari kilojen karistukseen =) Enhän mä nyt lähellekään tavotetta pääse siihen mennessä, mutta jos nyt vähän kevyempänä ja kiinteämpänä ois niin hyvä!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja itsekuria tulevaan viikkoon!
 
TULOKSET VIIKOLLE 36

:flower:mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 65,8kg
pudotusta viime viikosta: -0,7kg
pudotusta yhteensä: -3,6kg
tavoitepaino: 55kg

:flower:räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,8kg
Pudotus viime viikosta: -1,0kg
Pudotus yhteensä: 2,1kg
Tavoite: aluksi 64kg

:flower:maraiitti

Aloitus paino: 67kg
Paino nyt: 63,5kg
Pudotusta viime viikosta: -0,5kg
Pudotusta yhteensä: 3,5kg

:flower:afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -
Paino nyt: 66,5kg
Pudotusta yhteensä: -1,9kg
Tavoitepaino: 58kg

:flower:sannulii

Löhtöpaino: 82,2kg
Pituus: 163cm
-
-
Tavoite paino: Ensin 72kg

:flower:nyyttimyy

pituus:175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 71,5 kg
muutos viimeviikosta: + 800g
pudotus yhteensä: -5,4

:flower:Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: +800g
Paino nyt: 77,8kg

:flower:loksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 102,2
pudotus viimeviikosta: -1,9 kg
pudotus yhteensä: 10 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

:flower:Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 64,7kg
pudotus viime viikosta - 1,3kg
Pudotus yht - 4,3kg
Tavoite 57kg

:flower:mida:

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 64,5kg
pudotusta viime viikosta: -1,3kg
pudotusta yhteensä: -4,9kg
tavoitepaino: 55kg


Mida näköjään alotti viimeksikin uuden listauksen + kuka menee enää lukee viime sivun listaa?? :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi Kaikille ja onnitteluja hienoista pudotuksista!

On ollut niin kiirus viikkon etten oo edes vk:35 tuloksia ehtinyt tänne laittaa, mutta laitanpa nyt sitten molemmat kerralla kun täällä oon. Eli

räntäsade
vk 35
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,8kg
Pudotus viime viikosta: +0,5kg
Pudotus yhteensä: 1,1kg
Tavoite: aluksi 64kg

räntäsade
vk 36
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,8kg
Pudotus viime viikosta: -1,0kg
Pudotus yhteensä: 2,1kg
Tavoite: aluksi 64kg

Tsemppiä tulevaan viikkoon:cool:!
 
Tulin kurkkimaan muiden tuloksia, kun itsella punnituspäivä vasta keskiviikko. Ja täytyy sanoa, että onneksi on vasta keskiviikko, koska tämä viikonloppu meni kyllä aivan puihin. Söin karkkia (en onneksi ihan hirveesti, mut lipsuin kuitenkin) sekä mustikkapiirakkaa. Huomenna alkaa taas aamulenkkeily, kun flunssa on hellittänyt ja tiistaina sitten suunta on kuntosalille. Keskiviikkoaamuna sitten punnitus.

Harmittaa kyllä repsahtaminen, mutta ei tästä auta kuin palata takaisin ruotuun. Ei kaikki kaadu yhteen viikonloppuun vaan tästä eteenpäin sitten lipsumatta :)

Tsemppiä tuleviin punnituksiin ja onnittelut mida ja räntäsade miinuksista :)
 
Tänään puntarissa käyty

Aloitus paino: 67kg
Paino nyt: 63,5kg
Pudotusta viime viikosta: -0,5kg
Pudotusta yhteensä: 3,5kg

Nyt vähän haittaa liikuntaa mun erittäin kipeät polvet.
Joskus ennenkin tullu polvet kipeeksi kun olen lenkillä juossut.
Täytyy vissiin vain tyytyä tuohon kävelyyn. Minä kyllä niin kovasti tykkäisin lenkillä juosta.
Kävelykin on tällä hetkellä aika tuskaista, mutta silti olen lenkkeillyt.
Tänään taas zumbaan. Saas nähä kuinka polvet kestää sen tunnin rääkin.
 
Valitettavasti paino on noussut, nyt kahdessa viikossa. Mutta en ihmettele, motivaatio-ongelmia on. Mutta täällä hengailen edelleen ja teen töitä itseni voittamiseksi.

afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -
Paino nyt: 66,5kg
Pudotusta yhteensä: -1,9kg
Tavoitepaino: 58kg
 
Saanko liittyä seuraan?

Olin viime vuoden tuolla Taydelliset Naiset laihdutus pinossa, mutta nyt se on niin hiljentynyt ja aloitan taas syksyn tullen aktiivisen kahduttamisen ja kaipailen tukiryhmää. Kaks Plus palsaalla monta vuotta jo surffaillut ja tämä tuntuu omalta paikalta etsiä myös Laihdutus tuki ryhmä.

Löhtöpaino: 82,2kg
Pituus: 163cm
-
-
Tavoite paino: Ensin 72kg ja myöhemmin katsotaan lisää.
 
heh, nyt kävi täällä sellanen "hupsista saatana" että tuli juhlistettuu koko viikko sitä että maanantaina vaaka näytti 70,7 ja nyt oli sit aamulla paino 71,5 :) HEH! Noh, tää oli jotenkin aavistettavissa. Nyt sit taas palataan ruotuun, jos sais sen painon joskus alkaa 6!!

Eli rimpsuti rimpsu:

pituus:175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 71,5 kg
muutos viimeviikosta: + 800g
pudotus yhteensä: -5,4

hip hei, ja paljon miinusta teille muille, meikä vetää tätä kevenevää porukkaa alaspäin tällä viikolla :)
 
Heissuli vei

tässä mun listani

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: +800g
Paino nyt: 77,8kg

ja niinkun odottelin miinusta. :kieh: Noh, tuohon voi johtua että söin jokin aika sitten :whistle:
Keskiviikkona olis sit eka kuntonyrkkeily ja siel olis tarkotus käydä ainaki kerran viikos ellei useamminkin pääse. :cool:
 
Tulipas mieleeni tuosta tyttö_nen kommentista kysyä, että milloinka oikein punnitsette itsenne?

Itse käyn aamulla vaa´alla ennen kuin syön tai juon mitään. Muuten on kovin vaikea kontrolloida sitä, kuinka paljon päivän tekemiset vaikuttavat painoon. Esimerkiksi illalla painan usein yli kilon enemmän kuin aamulla. Ja päivästä puhumattakaan, kun juon niin paljon vettä.

Keskiviikkoaamu on vaakapäivä sillä perusteella, että viikonlopun hummaamiset (no nythän ei tule hummattua go fat go aikaan) ovat siihen mennessä jo karisseet ja normaali arki on päällä :) Maanantai olisi minulle varmasti aika masentava vaakapäivä. :p Ja perjantaista puhumattakaan.. Jos perjantaina kävisin vaa´alla ja tulosta olisi tullut, niin saattaisin sitten viikonloppuna repsua, kun kerran on "varaa" :p

Minulla odottaa siis huomenna punnitus. Vähän jännittää, kun viimeviikon olin kipeänä ja liikunta jäi. Saa nähdä, kuinka on vaikuttanut.
 
Puntarissa käyn aamulla vessassa käynnin jälkeen. Ja lauantain oon valinnu puntaripäiväksi sen vuoksi että aamulla ei ole kiirettä ja saa rauhassa käydä vessassa vaikka useamman kerran ennen puntarille asettautumista ;). Juu, mutta oon kans miettiny että pitäisköhän päivää siirtää maanantaille niin voisi paremmin olla motivaatioita viikonloppuna olla herkuttelematta. Nyt kun tuntuu että jos oli hyvä tulos niin sen kunniaksi ja jos huono niin sitten lohdukkeeksi pitää herkutella.

Mutta voi älytön kun mulla on tänään ollu aivan kamala MAKEANHIMO. Tuntuu aivan että kaikki herkut melkein hyppii päälle kaapeista ja niiden vastustaminen alkaa käydä ylivoimaiseksi, varsinkin sen tummasuklaa levyn... Kovasti oon koittanut ksylitol pastilleja imeskellä, mutta suklaa se vaan edelleen huutaa kutsuvasti... Pakko kai lähteä kotoota karkuun tuota innokasta suklaata :whistle:
 
heipsan, täälä meni vähän ööveriksi viikonloppu, herkuteltua tuli hulluna! mutta ei se mitään, nyt alkaa kuukauden täysin herkuton jakso =)

kattotaanpa kuin paljon vaikuttaa, pitää alkupaino kattoa ihan tässä piakkoin..

oon ihan älytön herkkuperse niin tulee olemaan hankalaa mut kauheella tsempillä vaan (ajattelen kuinka kiva olis olla hoikka!!:) )

laitan nuita painohommeleita vähän ajan päästä, meillä on puntari rikki :D

ajattelin punnita itteni 2 viikon välein perjantaisin, en viiti joka viikko kun ei sitä pudotusta kuitenkaan sit aina tulis.. ja sillee et aamuisin ennen ku olen syöny mitään:)
 
Viikon 36 punnitus :)

Ihan hyvin on mennyt GFG:n avulla, vaikka muutama lipsahdus onkin sattunut. Loppuaika sitten lipsumatta, niin pääsee vielä tuohon 2. tavoitteeseen...

Ihan tyytyväinen olen viikon saldoon.


iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 102,2
pudotus viimeviikosta: -1,9 kg
pudotus yhteensä: 10 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg
 
vitsi, hienosti on ILOKSIllakin menny! LOISTAVAA -10 kiloo jo!!!

Mä en saa itteeni niskasta kiinni! Jelpatkaa naiset, tarviin nyt kannustuksen ja pahaa silmää siitä että menin mussuttaa sen mustikkapiirakan.. koska muuten tänään on menny ihan ok. Tai no, menihän sitä aamullakin leivänpäälle 2 siivuu kermajuustoo!!

ens maanantaiksi pitää saada se 70.7 taas vaakaan, eli se 800 g pois mitä tuli viimeviikolla! Pakko rako nyt! Ettei tää ihan pääse kaatuu tähän.
 
Kiitos nyyttimyy :)
Minä olisin sitä mieltä, että pienistä takaiskuista ei kannata lannistua vaan käyttää hyväksi sen morkkiksen, joka siitä pullan tai piirakan syömisestä tulee. Elämäntapamuutos ja laihdutus ei yhteen pullaan kaadu, vaan jatkuu sitten entistä päättäväisemmin eteenpäin :) Eikö niin!

Noh, pata kattilaa soimaa.. Eilen unohdin eväät kotiin ja tuli pitkä pätkä ilman ruokaa päivällä. Iltapäivällä sitten kun lopulta pääsin lounaan kimppuun, vedin jälkiruuaksi siivotessa löytämiäni karkkeja kaapista.
Syömisen jälkeen minulle iskee usein makeanhimo ja nyt sitten tähän heikkoon hetkeen löysin miehen karkkikätköt. Että saatoinkin olla vihainen löydöksestä. Ja tänään miehen on määrä toimittaa karkit pois tontilta.

Toivottavasti katoavat!

Paljon tsemppiä nyyttimyy ja muutkin tietysti! Kyllä se tästä alaspäin on vain suunta!
 
tänään ja huomenna vapaapäivä! Ei siis mitään tekosyytä et "no lounaalla ei ollu mitään kevyttä vaihtoehtoo". Ja koska ei oo muuta suunnitelmaa ni lenkki voi olla tavallista pitempi tänään. Itkettää ihan ku tää meni tähän, ens olin et jee jee ja tää menee niin hienosti ja sit 1 repsahdus ja se kestikin sitten 1,5 viikkoo! Niin ja sillä seurauksella että tänään on samalainen olo ku ekana päivänä ku alotin tämän projektin.. No mitä nyt oon edelleen reippaasti pienempi :)

Jep jep, ei tää tähän kaadu, on vaan jotenkin hukassa oleva olo. Pääsi nousemaan hattuun se 70.7 joka saattaa tuntuu tosi tyhmältä, luulis et se motivoi, mut ei sitä tuli palkittuu itteään liikaa. Mut nyt harmittaa ja kovaa. No mut mä lähen tästä lenkille nyt ja kattelen päivän annokset valmiiksi ni ehkä tämä tästä taas.
 
Heips kaikille! :)

Mä en ilmoita tän viikon painoa, kun se nimittäin nousi yli kilolla :headwall:
Nyt uusi tsemppi päällä, tästä täytyy saada painoa pois!!!

Iloksi, millainen tuo sun ruokavalio on? kun sulta on noin hyvin paino tippunu niin alkaa muakin kiinnostamaan tuollainen erilainen ruokavalio :)
 
Miiuliini85 kirjottelin tuohon edelliselle sivulle (3.) tuon ruokavalion sisällön. Sitä olen nyt noudattanut lähes kirjaimellisesti (muutamaa lipsua lukuunottamatta). Plus aloitin aamulenkkeilyn 3-5 kertaa viikossa tyhjällä vatsalla sekä 1-2 krt/vk kuntosali ja sitten iltaisin lenkit vielä 30-90 minuuttia. Eipä tässä oikein muuta ehdi, kuin nukkumaan, käymään töissä, tekemään ruokavalion mukaisia safkoja ja lenkkeilemään/käymään kuntosalilla. Mut mitä sitä ihminen muuta tarvitsis? Pysympä ainakin poissa pahanteosta :p

Tämä kestää 4 vk yhteensä (nyt takana 2,5 vk) ja sitten ajattelin lähteä maksulliseen 10 vk ohjelmaan mukaan jossa tulee taas uusi ruokavalio ja treeniohjelma. :)

Jatkossa jos järjestävät näitä go fat go-haasteita, niin suosittelen kyllä lähtemään mukaan. Ei maksa mitään, eikä voi hävitä, muuta kuin kilojansa :)
 

Yhteistyössä