mut eikös se ois ton haamu-pinoilun paikkaAlkuperäinen kirjoittaja high5:Roskishaamu tuli niinkun eilenkin..Testailen sitten taas huomenna tai perjantaina..
ööö...tuota...oisin varmaan jo testannu jos ois testejä kaapissa. hulluna himottais mut toisaalta ei uskaltais ku jos on nega niin tippuu kovaa ja korkeelta ja sit on vaan niin tyhmää odottaa sitä ett tulis sit se saamarin täti ett pääsee uuteen kiertoon....nyt voi vaan jännittää. mut oon kyl tilannu testejä jotka ovat joko just nyt postilaatikossa tai sit huomenna :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mä tiijän miten siinä käyn kun saan tikut käsiiniAlkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija:miracle , kiva kun käyt täällä meitä houkuttelemassa mukaasi Kyllä me voitaisiin varmaankin kaikki lähteä sun mukaasi.
Millukka , mulle vois laittaa kiertopäiviksi 31, kun tiedän sen oviksen ajankohdan. Sullakin alkaa jännät päivät oleen jo käsillä, milloinkas meinasit testailla jos(kun) tarvii?
Deviliah, tsottsot nyt Ei auta vielä heittää kirvestä kaivoon, sinne on pitkä ja hankala matka hakee se takaisin
:hug: :hug: :hug: voi kurjuuksien kurjuus!!!!Alkuperäinen kirjoittaja high5:..tai Millukka.. Älä laitakkaa. Tuntemukset oli oikein. Just alko menkat. plaah.