~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija:
miracle , kiva kun käyt täällä meitä houkuttelemassa mukaasi :) Kyllä me voitaisiin varmaankin kaikki lähteä sun mukaasi.

Millukka , mulle vois laittaa kiertopäiviksi 31, kun tiedän sen oviksen ajankohdan. :D Sullakin alkaa jännät päivät oleen jo käsillä, milloinkas meinasit testailla jos(kun:)) tarvii?
Deviliah, tsottsot nyt :) Ei auta vielä heittää kirvestä kaivoon, sinne on pitkä ja hankala matka hakee se takaisin :D
ööö...tuota...oisin varmaan jo testannu jos ois testejä kaapissa. hulluna himottais mut toisaalta ei uskaltais ku jos on nega niin tippuu kovaa ja korkeelta ja sit on vaan niin tyhmää odottaa sitä ett tulis sit se saamarin täti ett pääsee uuteen kiertoon....nyt voi vaan jännittää. mut oon kyl tilannu testejä jotka ovat joko just nyt postilaatikossa tai sit huomenna :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: mä tiijän miten siinä käyn kun saan tikut käsiini :whistle: :whistle: :whistle:

Millukka haha :) Jooh, mäki oon piilotellu testini laatikon perälle etten heti niitä kaivais.. ja tosiaan, nyt ku on ns. tiedottomassa tilassa niin voi kuvitella ja uskotella itselleen vaikka mitä mut sit ku se testi on tehtynä niin se saattaa näyttää aivan "väärin" :(

no mut testausonnea kaikillleeee :heart: :heart: :flower:

Niin, mä en siis testaa koska mulla voi olla kierto ihan mitä vaan, koska oon just lopettanu ehkäsyn, ovista en saanu tikutettuu, ja jos se oli, niin se ehkä oli viime viikolla...eli siks en testail..ja ei mikäään olo..ei mitään....ja on paha miel, ku olis edes täti olo :(

Aika matelee..tää oottaminen on tosi tympeetä..tulis jo se täti tai menis aika ees nopeemmin et vois testata!! :headwall: Tietäis sit et masentuakko vai ilostua....Ei tuu töistäkään tänään mitään, ku yhtenään miettii asiaa tai ravaa veskis kattoos et näkyykö tätiä. Onko muutkin näin avuttomia..?? Oon kuiteski päättäny et en varpilla testaa vaan oottelen tätiä ainakin huomiseen iltaan..ja jos ei näy niin ehkä sit testaan.

Pahoitteluni tädin yllättämille! Itselläni myös sellaset fiilikset että täti hyökkää viimestään lauantaina ja sillonhan niitten pitäskin alkaa,ellei noi terot nyt pidennä kiertoa,eilen otin viimisen tabun...testailen varmaan sunnuntaina jos punaista ei näy....Ovisplussan sain muuten testiin 25.7. , mutta kerettiin vällyjen väliin vasta seuraavana iltana.... :|

no nii..... ei ois pitäny
puhdas negahan sielt tuli vaik kuinka yritin tiirustaa....
elättelen toki viel toiveita koska ei ollut herkin testi ja tein sen kahvi-lorosta sekä päivätkään ei ole viel täynnä... joopa joo :snotty: :snotty:
huomenna tulee tasan 2vkoa kun tikutin ekan ovisplussan (sain plussat 2vkoa sit to ja pe)
että pitiki se testi tehä....nyt meni kaikki fiilikset :ashamed: :ashamed: :ashamed:

millukka no mut toivo elää vielä :)

high5 :hug: voihan harmistus :)

Käärmeelle testausonnea..

(.) Nyt oon 98% varma et menkat alkaa ajallaan. Mulle tuli ajatus kaappien siivouksesta, eli se on täydellinen merkki menkkojen alun lähenemisestä.. Aina loppukierrosta tulee pakollinen tarve näprätä siivouksia, eli tehdä ns. turhia siivouksia.. :( No mutta ensi kierrosta sitten.. :)

no ei oo totta että nyt alkaa porukka sit putoilemaan :( :hug: :hug: :hug: mulla ei viel mitään muuta ku se saamarin negatesti. ei ainakaan viel tuhruttele,yleensä kyl aloittaa muutamaa päivää aikasemmin.
voi selis :hug: sulle onnea uuteen kiertoon.minäkin todennäkösesti hiihdän muutaman pvän päästä perässä. (toiv.en) ja kuumeilija, toivottavasti ei hanat aukee kuiteskaan vaik tuhrutteleekin |O
itse yritän olla testaamatta huomisen mutta katotaan nyt mites käy. ja jos edes on enää tarvetta testaillakkaan |O |O |O

Voi Selis ja Kuumeilija... :hug:! Kunpa me kaikki vaan jo alettais pikkuhiljaa plussailemaan..kierrosta toiseen ilman plussaa, masentavaa!

Mulla ei vieläkään tätiä näy, luulin et tää kierto ois ollu yhtä pitkä kun viimeksikin ja tädin ois pitäny tulla eilen...noh ootellaan. Kaksi roskishaamua Aconin herkällä toinen ma:na ja toinen eilen aamupäivällä..en usko niihin. Pelkään vain et tää kierto onkin jotenkin pidempi, vaik mulla ei yleensä hirveesti vaihtele. Olin nimittäin ennen ovista vyöhyketerapias ku mulla oli melkein jo vuoden vanha lahjakortti..kunpa semmoinen ei ois vaan sekoittanu mun kiertoa, ku en oo koskaa aiemmin moises käyny. Sehän vasta masentavaa oiskin jos kierrot vain venyis ja plussaa ei näkyis...tietäis vaan pidempiä odotusaikoja.

Yhteistyössä