~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

*****SUNNUNTAI 3.8*****

Millukka...kp 31/35-40...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides

josema....kp 28/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

Selis........kp 26/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 27/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Kuumeilija..kp 25/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen

Käärme......kp 20/27......yk.6.............haaveissa kolmas

äiti 07.......kp 27/27-30..yk.1...........haaveissa kolmas

MAM2.....kp 24/29-30...yk.10.....haaveissa pikkukakkonen

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:(tätä pinoa ei toivottavasti tarvitakkaan)

HAAMUILIJAT:
miracle.....kp 30/26........yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen

PLUSSANNEET:

onnea miracle :heart: :flower: tulihan se plussa sieltä :hug: tekaswen vielä haamuilijoiden listan ;) jos sinne itsekkin päätyisi lähipäivinä kun testit polttelee jo näppejä siihen malliin ett en pysty kauaa testihimoja enää pisättelemään.

tosin olen jo itsekkin tehnyt malttamattomana OVIS-testejä 2kpl laihoin tuloksin :ashamed: :ashamed:

*****MAANANTAI 4.8*****

Millukka...kp 32/35-40...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides

josema....kp 29/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

Selis........kp 27/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 28/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Kuumeilija..kp 26/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen

Käärme......kp 21/27......yk.6.............haaveissa kolmas

äiti 07.......kp 28/27-30..yk.1...........haaveissa kolmas

MAM2.....kp 25/29-30...yk.10.....haaveissa pikkukakkonen

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:(tätä pinoa ei toivottavasti tarvitakkaan)

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET:

miracle

HEIPS! ja viikkomme lähti käyntiin. plussapuhurit kaikille ja onnea testaukseen :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: oisko kellään viel uutisia?
jokos miracle sut siirretään virallisesti plussanneisiin vai teetkö vielä varmennustestiä joku päivä =) ihanaa kun sait viimein sen plussan plakkariin :flower: me muut tullaan tällä viikolla perässä...
itsellä ei oikeen mitään oireita. mut jos jotain pitää "keksiä" niin mua on kyllä palellu ihan sairaana joka päivä :snotty: :snotty: ja eilen ja tänään jotenkin jomottanut tota oikeeta tissii,ei oo kipee kuitenkaan ku koskee mut välillä jotenkin juilii kuiteskin. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Tulin toivottamaan teille kaikille paljon Plussapuhureita! :heart: ++++++++ :whistle:
Plussasin viime viikon jännittäjissä! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+5
perässä tullaan ja kovaa RPm. ja ihanaa että sinäkin sait sen plussan nyt. tarrasukkia ja liimaa lainaten ;)

Oireita siis...hmm...en muista mihin ketjuun näitä jo kirjoitin, mutta kaikki "oireet " viittaa alkaviin menkkoihin.. :kieh: . Lisäksi tässä kierrossa ollut clomit+terot joten nämä kovat menkkakivut ja kohdun pienet supistelut johtuvat luultavasti teroista. Eli sellasia kipuja ollut nyt jo kuudetta pvää. Tuhruvuotoa ei ole vielä ainakaan tullut(sen takia juuri kyseinen lääkitys) thank god!! Valkovuotoa joo, mutta aika vähän loppujen lopuksi. Lisäksi ne ovistestit näyttää negatiivista joten eiköhän ne menkat sieltä ala.... :(

Mistäs selis tilasit ja minkä merkkisii, tai siis herkkyys? millukka musta kans tuntuu, et mä "keksin" mun oireitani! :D Ainoot oireet jotka mulla on niin valkovuotoa on edelleen, vasen nänni kipee, huom. vain vasen :LOL: ja siinä ne ny sit olikin. Niin ja ohi meneviä öklä kohtauksia. Mut ei siis mitään kunnon, eli pyttyyn asti en oo mittää saanu ja kyllä ihan ruokahalua on löytyny :D Niin ja raskausoireeks laskisin sen, ettei oo mitään menkkoihinliittyvää, kaikki ne mitä oli viime kierros, ni ei oo nyt..hmm..mut eiks kierrotki ny voi ol erilaisii?
millukka laitetaanko me testipäivii? mä ajattelin lauantaina testata :)

Tervehdys! Miraclelle ja RPm:lle tätäkin kautta onnittelut! :heart:

(.) oireita vai pitäisi keksiä... hmm.. oon hyvä tässä :) Ei vais, yritän olla jalat maassa. MUTTA.. tissit on ihan mielettömän kokoiset ja niin kipeet ettei kestä koskea ollenkaan.. Ne on kyl aina kipeet mutta en kyllä oo huomannu ennen että ihan noin.. Yöt täytyy nukkua rintsikat päällä ja tyyny pehmusteena, ja normaalit push.upit ei mahdu kunnolla päälle :( vai :) Mies tykkäis jos pystyis koskemaan. Sitten mahaa on välillä aina nippaillu mutta muuta en kyl nyt ossaa sannoo :) Olis se ihana lauantaina saada plussa testiin, vähän myöhästyneeksi syntymäpäiväksi :)

Plussatuulia kaikille! +++++++++++++ :whistle:

Mulle ei tarvi testipäivää laittaa ollenkaan, yhen testin oon hätäpäissäni tehny luultavasti dpo 13 ja negahan se oli..eipä edelliseskään raskaudes ois tuolloin viel mitään näkyny.. Mieli kun on malttamaton aina testaamaan! Nyt oon vannonu itelleni et oottelen tätiä rauhassa, enkä testaa ku vasta sitten jos ei mitään kuulu. Kauheeta tikkujen haaskausta joka kuukausi ku ei osaa malttaa mieltänsä..ja vaiteskaa ku mulla ei viimeksikään näkyny mitään ku vasta sit ku tädin ois pitäny jo tulla.

Uskon et tää on negakierto, vaik oireita pystyn kehittään kyllä vaikka millä mitalla! Mie jo henkisesti valmistaudun uuteen kiertoon, olokin on semmonen et täti voi hyökätä koska tahansa. :'(

Yhteistyössä