~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

*****TORSTAI 31.7*****

Millukka...kp 28/35-40...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides

miracle.....kp 27/26........yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen

josema....kp 25/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

Selis........kp 23/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 24/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Kuumeilija..kp 22/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen

Käärme......kp 17/27......yk.6.............haaveissa kolmas

äiti 07.......kp 24/27-30..yk.1...........haaveissa kolmas

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:(tätä pinoa ei toivottavasti tarvitakkaan)

PLUSSANNEET:

Heips kaikille ja anteeksi että päivittelyni kesti näin kauan mutta meillä ainakin tökki aamusta tää sivu,tai itse asiassa en päässy sivuille pitkälti iltapäivään...mikä lie ollu |O

huomenna sitten käännytäänkin jo elokuulle :eek: siinä se kesä on kohta ohi...no ei nyt ihan vielä mut kuitenkin jo loppu puolella.

).( ei mitään...ei niinku yhtään mitään :| :|
onneksi mulla ei oo testin testiä kotona sillä minä olen aina testaamassa liian aikaisin..vaikka joka kerta vannon että en ennen kuin sitten kun menkat oikeewsti myöhässä...joka kerta ollu sama juttu että kun on kymmenisen päivää menny oviksesta niin johon mä pyllötän pöntöllä kusasemassa tikkuun :LOL: on mul tuol ovistikkuja :whistle: ;) niillä voi pahinta testaus-intoa hälventää :LOL:

Täällä viekin vain outoa nippailua mahassa...outoa ja tuntematonta mulle...tuli tässä mieleen, et oisko ovis vasta ollu tossa kp21 tai 22 paikkeilla..tai sitten täti päättää tulla uudella tavalla käymään :D Mitäs muille? :saint:

Saakeli, mä olin kirjottanu kauheen litanian ja sit tää tilttas :kieh:

Millukka, täällä on kanssa yks maailman malttamattomin testailija :ashamed: . Aina pitää hosuu enkä malta oottaa et menkat ois kunnolla myöhässä. Nyt oon taas päättänyt olla hosumatta, saa nähdä kuinka onnistun.

Omia tuntemuksia: Iltaisin on ollut huonoa oloa ja tänään on rinnat ollu hieman arat. Vatsasta on myös hiukkasen nippaillu ja munsta ihan erilailla kun yleensä. Samoin on alapäässä ollu liukasta koko ajan vaikka yleensä kuivempaa oviksen jälkeen. Jotenkin on ollu sellanen olo et täti vois tulla minä hetkenä tahansa.
Aargh, ja vielä pitäis ainakin viikko venailla ennen kun tietää mitä tästä seuraa :headwall: , minäkö malttamaton :LOL: .

Hei Selis, mulla on ihan samanlainen olo kuin sulla. Viides luomukierto menossa ja oireet olleet aina erilaiset kuukaudesta toiseen. Tässä kierrossa kp20 tienoilla meni maha ihan sekaisin, rinnat vähän aristaa ja on vaihtelevasti huono olo ja on sen verran 'liukasta' ja alavatsaa ja selkää särkee ja on paineen tunnetta, että tuntuu, kuin täti tulisi minä hetkenä hyvänsä. Ensi viikon ti tai ke pitäisi tätösen tulla vasta, jos kierto yhtään normaali. Mä ajattelin, että ehkä se on tämä kuumuus, joka saa kuukautisia edeltävät kivut tällaisiksi. Mene ja tiedä. Nyt nukkumaan :)

*****PERJANTAI 1.8*****

Millukka...kp 29/35-40...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides

miracle.....kp 28/26........yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen

josema....kp 26/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

Selis........kp 24/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 25/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Kuumeilija..kp 23/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen

Käärme......kp 18/27......yk.6.............haaveissa kolmas

äiti 07.......kp 25/27-30..yk.1...........haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Raivostuttavaa! Saldona yks ROSKIShaamu sekä vitutus, kun ei menkat ala kunnolla! Taas tää "tuhruilen, en tuhruile, tuhruilempas" -leikki, mitä tää täti ny kovasti tykkää leikkiä... Ei oikee nappaa |O !
:hug: :hug: voi ei miracle. toivon kovin että toi olisi ne "vale-menkat"/tuhruttelu jota saattaa tulla alkuraskaudesta. uutta testiä kehiin jos ei viikonlopun aikana ala..... luulis viimeistään parin päivän sisään alkavan kunnolla jos sit on alkaakseen. toivon että ei ja karkotuspuhallukset täältä päin :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Millukka, kiitti! Toivon toki et plussa tuliskin, mut mielessäni oon kyl täysin uudessa kierrossa jo.. Ko vain viittis tulla ny kunnolla :ashamed: Lämmötkii oli illalla 37,6 (ovuloimattomis kierrois ei koskaan noussu ees illalla 36,8 yli eli siten voi lämpöihi luottaa, et ainaki ovuloin). Ja juu eilen oli tuhrua ja tänää ei ollu mitään.. Et jeehee... Taas tää ihana täti on tämmöne :headwall:

Eile viel tuhrua tuli illasta sillai iha kunnollaki. Ei vuotoa ollu, mut paperiin jäi kummiskii se verra, et ei tarvinnu arpoo, et tuhruttaako vai ei. Mut tänää sit ei taaskaa mitää. Ja seksiäki harrastettii ja aattelin, et no se viimeistään sais vuodon ees vähä tuleen ni ei! Ei tipan tippaa! Ainoastaa valkovuotoa! |O Noh, eiköhä ne juu pian ala =)

Heipä hei taas kaikille..oon käyny täälä useesti lukemassa, mutta en oo jaksanu vaivautua kirjoittamaan. Jotenkin tympäisee ku uskon et tääki kierto on nega kierto!! Ei mulla edellises raskaudes ollu ennen plussaa juuri mitään oireita..paitsi hiukan mahan nipistelyä. Nyt tyhmä oon itteäni niin tarkkaan tarkkaillut !! :LOL: Uskon kuiteski negaan, koska nännit oli alkuviikosta kolme päivää arat ja se meni sit ohi..uskoisin et jos ois plussa niin tissit olis täs vaihees joko koko ajan kipeet tai ei ollenkaan kipeet. Josko se progesteronihuippu oli alkuviikosta ja sit on keltarauhanen lähteny hiljalleen surkastumaan.

Miracle aika jännän korkeet lämmöt sulla on jos tätiä odottelet..en kyl oo lämpöjä pikkukakkosen aikana mittaillutkaan. Joten en muista miten nopeesti ne voi romahtaa ku täti on tulos. Mielenkiinnolla kans kokeilin lämpöjä eilen illalla ja tänäaamuna. Eilen oli 37.2 ja tänään 36.8..en tiiä mitä noista aattelis.

josema, juu mullakii sillo ko raskaana olin ni lämmöt meni 37,4 lukemis ja iltasin 37,6 jo ku oli loppukierto... Ja ny ollu samoin. Negakierrois usein ollu 37,1 - 37,2 lukemissa.. Mut en mie ny uskalla noista mitää päätellä muuta kuin sen, et ovuloin =) Ja se on jo hyvä se :) Sen tädin vaa pitäs ny tulla jos se kerra tulos on. Sitä tuhrua tul kummiskii sillo torstaina, jollon menkkojen piti alkaakin. Ny o hanat taas tukossa :headwall: Mut toivotaan, et sul oiski tärppi käyny!!

*****LAUANTAI 2.8*****

Millukka...kp 30/35-40...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides

miracle.....kp 29/26........yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen

josema....kp 27/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

Selis........kp 25/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 26/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Kuumeilija..kp 24/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen

Käärme......kp 19/27......yk.6.............haaveissa kolmas

äiti 07.......kp 26/27-30..yk.1...........haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

Onnea miraclelle, ihanaa set sullekin vihdoin plussa tuli :flower: . Toivottavasti täältä tultais perässä ;) .

Mulla on edelleen ollu hirmuisesti nippailuja vatsassa, ei ole ollenkaan tyypillistä mulle. Saapi nähdä jos meillekin plussa tulis. En kuitenkaan oota mitään liikoja ettei sitten rupee harmittamaan.

Sen verran hyviä tuloksia täällä joten mahtuisikohan mukaan..? Onnea miracle! mä kärsin kanssa tuhruvuodoista joten ihana kuulla että ees joku on tullut raskaaksi niistä huolimatta! Täällä kp 24/29-30 ja yk 10 pikkukakkosesta haaveillaan. Eli menkat pitäs alkaa vkon päästä...yks negatiivinen OVIStesti tehtynä raskaustestin asemasta :ashamed: .

Yhteistyössä