Tässäpä hauska arvioni siitä,millainen ihminen ostaa minkäkin talvihaalarin lapselleen!

  • Viestiketjun aloittaja haalarihype
  • Ensimmäinen viesti
jaksaa vaan.
[QUOTE="vieras";24666870]Ei tehdä enää Suomessa, vaan Kiinassa!
Herätkää todellisuuteen. Ei Reimassa ole mitään muuta suomalaista kun se suunnittelu, ja sekin on ihan perseeeeeeeestä,rumimpia haalareita ei ole olemassa.[/QUOTE]

Lopeta jo. Ja hanki elämä.
 
jaksaa vaan.
[QUOTE="vieras";24667074]Mutta tuohan on totta. Miksi ei saisi sanoa mielipidettään Reimateceistä,
joita jotkut tuntuu kumartelevan täällä?[/QUOTE]

Älä jaksa jankata. Kerta riittää jo että sanot mielipitees. Ei sitä tartte 10x sanoa.
 
Hitto, en tiennytkään että kun pukkasin tuon lapsen maailmaan, jouduin heti myös joidenkin lastevaatenatsien tarkkailulistalle. KAUHEET PAINEET.. entä jos käytän ensimmäisen talven äp - haalaria?!??!?!?!?!? :eek: :eek: :eek:
 
Anna mun nauraa! Valitettavasti lassie ON ruma, eikä mikään kalliskaan..
(tai minä en siitä ainakaan maksaisi). Sehän on Reiman halpisversio-sama valmistaja, ja reimakin nykyään täysin pska!
Lassiella on sekä nättejä pukuja että rumia pukuja,ja lisäks vielä makuasia kummat on kumpia...Kestäviä ne kyllä on,siksi meille niitä monesti alesta kotiutuu.
 
Ihmetellä pitää mikä siinä Reimatecissä on niin pahasta. Lassien lisäksi varmaan ainoita näistä ketjussa mainituista merkeistä jotka tehdään suomessa (kankaanpäässä!)
Valmistetaan tosiaan Kiinassa ja kankaat on Koreasta. Niskalapussa on kyllä suomen lippu:suunniteltu ja testattu suomessa....Siihen se sit jääkin. Kotimainen se ei sen kummemmin ole ollut aikoihin,ja Reimalta kysymällä saa kyllä vastaukseksi että haalarit valmistetaan Kiinassa. Lisäksi laatu on huonontunut tosi paljon siitä mitä oli menneinä vuosina.

Ja kyllä,meilläkin pari sellaista roikkuu naulakossa,toinen lahjaksi saatu ja toinen kaverin lapselta peritty. Kankaat ei kyllä ole kovin kestäviä edes tollasen n.2v ikäsen käytössä.
 
"Tiina"
Molon takit ei sovi pitkille pojilleni, napa paistaa :(. Reimatecit on kyllä väritykseltään onnistuneita useimman mielestä, mutta makuasioista ei toki voi kiistellä :). Itse en osta enää tecci-vaatteita, koska ne ei vaan kestä kulutusta. 2-vuotiaaksi asti menee, mutta siitä ylöspäin ei vaan kestä meillä.

Ticketin ajattelin tilata, mutta ensin käyn kokeiluttamassa Popin takki+housut-yhdistelmän, kunhan poika paranee :).

Lenne ei kestä. Menee samaan sarjaan Jonathani ja Reiman kanssa. Remut on yllättävän kestäviä, vaikka väritys surkea :(. Miksi ei vaan voi tehdä yksiväristä haalaria!
 
Mä en oikein voi uskoa, että sama henkilö ostaisi Cirafia ja jotain Ticketiä, vaikka "merkeistä välittämättömät" mammelit täällä niin väittää. Kyllä niitäkin mammoja kai laatu ja hinta jossain määrin kiinnostaa, joten eivät kai ihan mitä vaan kärryynsä lykkää.

Tai voihan tää olla niin, että normaalisti ostavat Cirafi, paitsi kerran löysivtä poistotangosta Cirafin hinnalla Ticketin. Tai ostavat kirppiksen lumppuja?
Mä oon kai outo, mutta mä kyllä ostelen Molot, popit, kirahvit ja lindexit ihan iloisesti sekaisin. Boikotoin ainoastaan tikettiä nimen takia ja reimatekkejä ulkonäkösyistä. Ja uutena oon tavannut vaatteet ostaa kun kirppikset on menny ihan älyttömiksi.
 
"Jag"
Edelleen älytöntä, että ihmiset ottavat tämän näin vakavasti! :D Meillä on kotona sekaisin vaikka mitä merkkejä, ei tosin "oikeita, kalliita aikuisten brandeja" kuten vaikkapa Burberry, vaan uusia ihania kauniita värikkäitä lastenvaatteita. Joskus saattaa ihan oikeasti löytää kivannäköisen vaatteen ihan Prismasta, mutta ei meillä Cirafin ulkoasuja kyllä ole ollut, muita vaatteita kyllä yksittäiskappaleita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24668289:
Mä oon kai outo, mutta mä kyllä ostelen Molot, popit, kirahvit ja lindexit ihan iloisesti sekaisin. Boikotoin ainoastaan tikettiä nimen takia ja reimatekkejä ulkonäkösyistä. Ja uutena oon tavannut vaatteet ostaa kun kirppikset on menny ihan älyttömiksi.
Miten kirpparit on menneet älyttömiksi?

Mulla on järjetön kasa tavaraa kotona odottamassa pääsyä kiertoon. Mikähän siihen olisi paras kanava?
 

Yhteistyössä