Tässäpä hauska arvioni siitä,millainen ihminen ostaa minkäkin talvihaalarin lapselleen!

  • Viestiketjun aloittaja haalarihype
  • Ensimmäinen viesti
Wenny
Tämähän on hauska ketju.

Kyllä nuo jotenkuten osuu. Meillä talvipuvut ovat menneet näin: remu ja reimatec, didrikson ja idaT, everest ja ticket (ja edelleen se reimatec). Ensi talveksi tulee moloa ja moonkidsiä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meillä on esikoisella Molo ja Ticket, keskimmäisellä Ticket ja Reimatec, kuopuksella Ticket ja Reimatec.
Haalarit ostan sillä periaatteella mikä on mun silmään hienoin ja kulutukseltaan kestävä/vettä pitävä. Blogeissa en pyöri eikä mulla ole hajuakaan muodista.
Jos ne reimatecit on yksivärisiä tai harmaa/beigeä omaavia,
sinulla on värisilmää ja tyylikäs maku,mutta jos niissä
on sitä oksennuksennäköistä sekavaa kuviota,olet
omituinen yhdistelmä Tickettiä,lassieta ja jonathania.
taidat kuitenkin olla sisimmässäsi snobimpi kuin arvaatkaan.
 
qwe
Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?

Näitä meil on ollut viime vuosina :D Ja sitä Lenneä myös. Ja kaikkiin olen oikein tyytyväinen, ja mieluiten alesta ostan :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?

Näitä meil on ollut viime vuosina :D Ja sitä Lenneä myös. Ja kaikkiin olen oikein tyytyväinen, ja mieluiten alesta ostan :)
Olet käytännöllinen ja suosit kotimaista! Ei siinä mitään vikaa!
Miehesi rakastaa sitä että sinut uskaltaa päästää ostoksille.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
ihan vituiks meni :D
Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?
nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.

mikä tällanen tyyppi on?
 
qwe
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Jonathan: Tavallinen kotiäiti. Ei niin väliä mikä haalari, kunhan kestää.
Reimatec: Tylsä ihminen! Jolla ei ole värisilmää.
Remu: Nappasin tän vaan sattumalta kun olin prismassa ruokaostoksilla!
Rasavil: Kotimaista sen olla pitää! Ai niin,mutta missähän nää tehrään?

Näitä meil on ollut viime vuosina :D Ja sitä Lenneä myös. Ja kaikkiin olen oikein tyytyväinen, ja mieluiten alesta ostan :)
Olet käytännöllinen ja suosit kotimaista! Ei siinä mitään vikaa!
Miehesi rakastaa sitä että sinut uskaltaa päästää ostoksille.
:LOL: mies ei ole sitä mieltä, paitsi voisi olla jos olis kokemusta muunlaisesta :D

Käytännöllinen, totta =) ja ne kaks Reimatecciä oli kirpparilta, uudenveroisena mutta kolmannes hinnasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
:D Meillä oli viime vuonna Tickettiä, oli tarkoitus "alkaa niitä käyttämään lapsilla", mutta malli oli ihan omituinen, ei sellaista voi lapselle päälle laittaa:( Olisi ollut kätevää, kun monet värit olisi käyneet ensin pojalle ja sitten tytölle. (tosin plain raineja me suositaan fleecellä ja ilman)Tuon mallin takia vaihdettiin sitten merkkiä:
Tänä vuonna tytöllä on ...hmmm... Reimatecit(kahdessa koossa, pienempi viime vuodelta), Lassiet(myös kahdessa koossa), HM-kaksiosainen. Pojalla on Remut(kahdessa koossa myös), Lassie, Cupcaken kaksiosainen. Niin, ja sitten meillä on vielä Elloksen fleecevuoriset kurahaalarit :kieh:
teillä on liikaa lasten ulkovaatetta. Toivottavasti neliöt riittää säilyttämiseen.
Jaa, no ei kolme pukua per laps ole minusta liikaa, vaan ihan minimi:) Kun kaksiosaiset on kauppapukuja. Haalareilla ulkoillaan, eikä niitä voi olla vain yhtä, kun joskus niitä täytyy pestäkin. Aamupäivän ulkoilun jälkeen puku voi myös tuntua ikävältä iltapäivällä, jos se on kastunut. Meillä kun ei mitään kuivauskaappia ole:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
ihan vituiks meni :D
Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?
nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.

mikä tällanen tyyppi on?
Vähän sekavalta vaikuttaa. Jonkinlainen remun,lassien ja cirafin yhdistelmä..
Koeta olla jämptimpi siitä mistä pidät ja mistä et. Tulee vähän huithapeli tunnelma. Mutta hauska seuraihminen olet.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
ihan vituiks meni :D
Miten niin? Onko teillä pelkkää Reimatecciä?
nope. meillä on sitä mitä sattuu oleen tarjoolla, on hyvännäköstä mun silmään, kelpaa pojallekin, on funktioltaan järkevä ja on kohtuu edullista. se saattaa löytyä cittarista, prismasta, urheiluliikkeestä, hennesistä, huutonetistä tai lindexistä. se voi olla ciraffi tai molo, i don't care.

mikä tällanen tyyppi on?
Vähän sekavalta vaikuttaa. Jonkinlainen remun,lassien ja cirafin yhdistelmä..
Koeta olla jämptimpi siitä mistä pidät ja mistä et. Tulee vähän huithapeli tunnelma. Mutta hauska seuraihminen olet.
kiitän arviosta! =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Meiltä löytyy Moloa, Cupcakea, T2H:a ja Reimatecia.
Miten itse kuvailisit itseäsi? Mikä näistä merkeistä on vallitseva?
Muotitietoinen, uusia tuulia haisteleva, huutonet hullu, vai vaihtelevaisuutta kaipaava? Muista ettei koko ajan voi ostaa uusia haalareita!
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Meiltä löytyy Moloa, Cupcakea, T2H:a ja Reimatecia.
Miten itse kuvailisit itseäsi? Mikä näistä merkeistä on vallitseva?
Muotitietoinen, uusia tuulia haisteleva, huutonet hullu, vai vaihtelevaisuutta kaipaava? Muista ettei koko ajan voi ostaa uusia haalareita!
Sekä laatua arvostava. Jälleenmyyntiarvo kiiltelee silmissä, eli kaiketi myös huutikseen kajahtanut mutta myyjänä.

 
No mikäs olisin ollut jos olisin löytänyt haluamani burberryhaalarin?! Snobilumppu? :LOL:
Noh..olen sitten intohimoinen lastenvaatteista kun päädyin tickettiin :D
Ainiin ja meinasin olla ylpis poppilainen, mutta päätinkin hankkia ticketin kun tanskasta löytyi vielä yksi ihana ja viimeinen kokoaan... :D
Onpas tää sekavaa :p
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Meillä ens talveksi Molo, Ticket, Reimatec ja POP. Mitähän me ollaan...:D
Muotitietoinen olet sinäkin,aika sama arvio kuin tuolle edelliselle!
Älä ostele liikaa sinäkään! vai oletko jossain kaupassa myyjänä?
sitten saat vähän alennustakin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
No mikäs olisin ollut jos olisin löytänyt haluamani burberryhaalarin?! Snobilumppu? :LOL:
Noh..olen sitten intohimoinen lastenvaatteista kun päädyin tickettiin :D
Ainiin ja meinasin olla ylpis poppilainen, mutta päätinkin hankkia ticketin kun tanskasta löytyi vielä yksi ihana ja viimeinen kokoaan... :D
Onpas tää sekavaa :p
Juu,tuota termiä olisin minäkin käyttänyt!!:), mutta en viitsinyt liittää Burberryä alkuperäiseen listaan,koska ruutukansa ottaa niin helposti herneen nenään.
(älkää vaan linkittäkö tätä blogeihin,muuten siellä syttyy taas sota!)Onneksi sulla on huumorintajua! Hyvää jatkoa! ja unohda burberryt,ticket on ihan söpö, niinkuin sinäkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
No mikäs olisin ollut jos olisin löytänyt haluamani burberryhaalarin?! Snobilumppu? :LOL:
Noh..olen sitten intohimoinen lastenvaatteista kun päädyin tickettiin :D
Ainiin ja meinasin olla ylpis poppilainen, mutta päätinkin hankkia ticketin kun tanskasta löytyi vielä yksi ihana ja viimeinen kokoaan... :D
Onpas tää sekavaa :p
Juu,tuota termiä olisin minäkin käyttänyt!!:), mutta en viitsinyt liittää Burberryä alkuperäiseen listaan,koska ruutukansa ottaa niin helposti herneen nenään.
(älkää vaan linkittäkö tätä blogeihin,muuten siellä syttyy taas sota!)Onneksi sulla on huumorintajua! Hyvää jatkoa! ja unohda burberryt,ticket on ihan söpö, niinkuin sinäkin!
On, ja varmasti parempi, koska on perehtynyt lastenvaatteisiin enemmän ;)
Kiitos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meillä on esikoisella Molo ja Ticket, keskimmäisellä Ticket ja Reimatec, kuopuksella Ticket ja Reimatec.
Haalarit ostan sillä periaatteella mikä on mun silmään hienoin ja kulutukseltaan kestävä/vettä pitävä. Blogeissa en pyöri eikä mulla ole hajuakaan muodista.
Jos ne reimatecit on yksivärisiä tai harmaa/beigeä omaavia,
sinulla on värisilmää ja tyylikäs maku,mutta jos niissä
on sitä oksennuksennäköistä sekavaa kuviota,olet
omituinen yhdistelmä Tickettiä,lassieta ja jonathania.
taidat kuitenkin olla sisimmässäsi snobimpi kuin arvaatkaan.
Miten harmaan valitseminen kertoo erityisesti värisilmästä? Hmm... vai perustuuko se siihen, että nyt on harmaa muodissa? Eikös se kertoisi snobismista enemmän?


Muotitietoisella pitää olla hopeanvärinen puku.
 
i
Mä en oikein voi uskoa, että sama henkilö ostaisi Cirafia ja jotain Ticketiä, vaikka "merkeistä välittämättömät" mammelit täällä niin väittää. Kyllä niitäkin mammoja kai laatu ja hinta jossain määrin kiinnostaa, joten eivät kai ihan mitä vaan kärryynsä lykkää.

Tai voihan tää olla niin, että normaalisti ostavat Cirafi, paitsi kerran löysivtä poistotangosta Cirafin hinnalla Ticketin. Tai ostavat kirppiksen lumppuja?
 

Yhteistyössä