Mutta tuohan on totta. Miksi ei saisi sanoa mielipidettään Reimateceistä,Lopeta jo. Ja hanki elämä.
Lassiella on sekä nättejä pukuja että rumia pukuja,ja lisäks vielä makuasia kummat on kumpia...Kestäviä ne kyllä on,siksi meille niitä monesti alesta kotiutuu.Anna mun nauraa! Valitettavasti lassie ON ruma, eikä mikään kalliskaan..
(tai minä en siitä ainakaan maksaisi). Sehän on Reiman halpisversio-sama valmistaja, ja reimakin nykyään täysin pska!
Valmistetaan tosiaan Kiinassa ja kankaat on Koreasta. Niskalapussa on kyllä suomen lippu:suunniteltu ja testattu suomessa....Siihen se sit jääkin. Kotimainen se ei sen kummemmin ole ollut aikoihin,ja Reimalta kysymällä saa kyllä vastaukseksi että haalarit valmistetaan Kiinassa. Lisäksi laatu on huonontunut tosi paljon siitä mitä oli menneinä vuosina.Ihmetellä pitää mikä siinä Reimatecissä on niin pahasta. Lassien lisäksi varmaan ainoita näistä ketjussa mainituista merkeistä jotka tehdään suomessa (kankaanpäässä!)
Mä oon kai outo, mutta mä kyllä ostelen Molot, popit, kirahvit ja lindexit ihan iloisesti sekaisin. Boikotoin ainoastaan tikettiä nimen takia ja reimatekkejä ulkonäkösyistä. Ja uutena oon tavannut vaatteet ostaa kun kirppikset on menny ihan älyttömiksi.Mä en oikein voi uskoa, että sama henkilö ostaisi Cirafia ja jotain Ticketiä, vaikka "merkeistä välittämättömät" mammelit täällä niin väittää. Kyllä niitäkin mammoja kai laatu ja hinta jossain määrin kiinnostaa, joten eivät kai ihan mitä vaan kärryynsä lykkää.
Tai voihan tää olla niin, että normaalisti ostavat Cirafi, paitsi kerran löysivtä poistotangosta Cirafin hinnalla Ticketin. Tai ostavat kirppiksen lumppuja?
Miten kirpparit on menneet älyttömiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24668289:Mä oon kai outo, mutta mä kyllä ostelen Molot, popit, kirahvit ja lindexit ihan iloisesti sekaisin. Boikotoin ainoastaan tikettiä nimen takia ja reimatekkejä ulkonäkösyistä. Ja uutena oon tavannut vaatteet ostaa kun kirppikset on menny ihan älyttömiksi.