kyllä mä nytkin noukin kaikki pullot matkaan kun ollaan kävelylläAlkuperäinen kirjoittaja käsi ylös:Kuinka moni äiti lähtisi lapsensa kanssa keräämään pulloja? Käsi ylös!
Kyllä mä sen ymmärrän että jos tulee pulloja vastaan ne on siitä helppo noukkia. Mutta että lähtis noinkin pienen lapsen kanssa oikein keräilemään Helsingissä, niin ei taida ihan kaikille sopia sellainen.Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kyllä mä nytkin noukin kaikki pullot matkaan kun ollaan kävelylläAlkuperäinen kirjoittaja käsi ylös:Kuinka moni äiti lähtisi lapsensa kanssa keräämään pulloja? Käsi ylös!
no kyllä mä lähtisin jos ois rahat ihan loppu.Alkuperäinen kirjoittaja pulloja juu:Kyllä mä sen ymmärrän että jos tulee pulloja vastaan ne on siitä helppo noukkia. Mutta että lähtis noinkin pienen lapsen kanssa oikein keräilemään Helsingissä, niin ei taida ihan kaikille sopia sellainen.Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kyllä mä nytkin noukin kaikki pullot matkaan kun ollaan kävelylläAlkuperäinen kirjoittaja käsi ylös:Kuinka moni äiti lähtisi lapsensa kanssa keräämään pulloja? Käsi ylös!
Miksei voi huomen lähteä lasten kanssa käveleen johonki puistoon tms? Kyllä niitä sunnuntaiaamuna tulee vastaan jos mistäkin... Oikeesti onko tää nyt näin vaikeeta Ja hei ekaluokkalainen... En mäkään tänään illalla / yöllä lähtis mutta kyllä viikonlopun jälkeen kaupungilla pulloja tulee vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja pulloja juu:Kyllä mä sen ymmärrän että jos tulee pulloja vastaan ne on siitä helppo noukkia. Mutta että lähtis noinkin pienen lapsen kanssa oikein keräilemään Helsingissä, niin ei taida ihan kaikille sopia sellainen.Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kyllä mä nytkin noukin kaikki pullot matkaan kun ollaan kävelylläAlkuperäinen kirjoittaja käsi ylös:Kuinka moni äiti lähtisi lapsensa kanssa keräämään pulloja? Käsi ylös!
Puisto/keskustakävely Helsingissä. Miksei sopisi ihan kaikille, etenkin jos rahat on täysin loppu?Alkuperäinen kirjoittaja pulloja juu:Kyllä mä sen ymmärrän että jos tulee pulloja vastaan ne on siitä helppo noukkia. Mutta että lähtis noinkin pienen lapsen kanssa oikein keräilemään Helsingissä, niin ei taida ihan kaikille sopia sellainen.
Ap on kyllä jättäny vastaamatta aika moneen kysymykseen paitsi että peruna on paskaaAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja mä taas haluaisin vielä hiukan selostusta siihen, miten nämä exän lapsen pk-maksut on langennut sulle? Se olis asia, mikä pitäisi korjata ihan heti alkuunsa! Ei kai ne vaan ole mennyt suoraveloituksena sun tililtäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ap on kyllä jättäny vastaamatta aika moneen kysymykseen paitsi että peruna on paskaaAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja mä taas haluaisin vielä hiukan selostusta siihen, miten nämä exän lapsen pk-maksut on langennut sulle? Se olis asia, mikä pitäisi korjata ihan heti alkuunsa! Ei kai ne vaan ole mennyt suoraveloituksena sun tililtäsi?
mä yritin. + vakava masennus ja kaikki meni päin vit.tua. Ei siihen muuta tarvi.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja mä taas haluaisin vielä hiukan selostusta siihen, miten nämä exän lapsen pk-maksut on langennut sulle? Se olis asia, mikä pitäisi korjata ihan heti alkuunsa! Ei kai ne vaan ole mennyt suoraveloituksena sun tililtäsi?
Tähän mäkin odotan vastausta. Jos ne ei edes ole sun laskujasi, ÄLÄ MAKSA! En mäkään naapurini pk-maksuja maksaisi. Tai exäni.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eihän sun tarvitse selittää mitään. Mä vaan ihmettelin sitä, miten toisen ihmisen lapsen pk-laskut tulee sulle. Miksei ne mene sen lapsen isälle tai äidille?
no kysy sitä niiltä jotka perii pk-maksuja hesassa. Mulla ei ole siihen enää voimia. Eikä itse asiassa edes kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eihän sun tarvitse selittää mitään. Mä vaan ihmettelin sitä, miten toisen ihmisen lapsen pk-laskut tulee sulle. Miksei ne mene sen lapsen isälle tai äidille?
Nyt mä putosin kärryiltä... Onko tää ex sun lasten isä? Jos näin on niin miten teidän lapsia nuoremman lapsen maksut voi mennä sulta?Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eihän sun tarvitse selittää mitään. Mä vaan ihmettelin sitä, miten toisen ihmisen lapsen pk-laskut tulee sulle. Miksei ne mene sen lapsen isälle tai äidille?
No pitäis kyllä kiinnostaa! Kyllä sen verran pitää olla itsekunnioitusta jälkellä, ettei niele kaikkea paskaa mikä eteen pistetään. Ei mikään kunta laskuta lapsen hoitomaksuja muilta kuin vanhemmilta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kysy sitä niiltä jotka perii pk-maksuja hesassa. Mulla ei ole siihen enää voimia. Eikä itse asiassa edes kiinnosta.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eihän sun tarvitse selittää mitään. Mä vaan ihmettelin sitä, miten toisen ihmisen lapsen pk-laskut tulee sulle. Miksei ne mene sen lapsen isälle tai äidille?
No luulisi kiinnostavan, jos sun talous niiden takia tiukilla on. Eihän tuo tilanne muuten korjaannu millään. Paljonko/kuinka kauan sun vielä pitää niitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kysy sitä niiltä jotka perii pk-maksuja hesassa. Mulla ei ole siihen enää voimia. Eikä itse asiassa edes kiinnosta.
Siinähän se perimmäinen syy ongelmiin taisi tullakin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kysy sitä niiltä jotka perii pk-maksuja hesassa. Mulla ei ole siihen enää voimia. Eikä itse asiassa edes kiinnosta.
Minäkin haluaisin tietää, onko muka oikeasti mahdollista, että ex-avopuolison lapsen päivähoitomaksut voivat kaatua sellaisen ihmisen maksettavaksi, joka ei edes ole lapsen äiti tai huoltaja, eikä millään lailla vastuussa aikuisen ihmisen laskuista.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eihän avoliitossa (eikä avioliitossakaan) toisen henkilökohtaiset laskut kuulu puolisolle! Se ei voi olla mahdollista, että miehesi henkilökohtaisia laskuja perittäis sulta.