tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tänään jo toista päivää lämmöt koholla. Mittari näytti tänäänkin tasan 37,0 astetta, kun mun normilämpö noin 36,5 astetta! Uskon, että ovis tapahtui lauantaina, kun silloin oviskivut loppui illalla ja sen jälkeen on ollut vain pientä jomotusta oikealla (keltarauhanen?). Toivottavasti progesteroni verikoe vahvistaa mun tuntemukset. Kyllä nyt on piinaavat viikot edessä! Oon niin iloinen, kun kroppa vihdoin toimii! :)

Catalina, mulla tuli kolme päivää tosi vahvaa viivaa tikkuun (pe-su). Tänään en enää oo jaksanut tikuttaa. Kai se ihan normaalia on. :) Onko sulla lämmöt koholla?
 
Ei ainakaan nyt illalla olleet koholla. Lämpö oli vain 36,69 astetta. En sitten tiiä, onko munasolu lainkaan irronnut, tosin kamalat kivut ollut eilisestä. Ihmeellinen on naisen kroppa. Täytyy huomenna aamulla mitata taas lämpö.
 
Hei kaikki!

Sellanen kiinnostaisi että ootteko testaillut ovista vielä sen jälkeen kun olette saaneet hymynaaman kuvaan? ja jos ootte niin kuinka kauan ootte sen saaneet ruutuun? aattelin vaan kun itse aamupäivistä testailin n. klo.10 aikoihin ja tuli tuo yllä oleva hymynaama, sitten aattelin iltapäivällä n. klo.15 tehä uudet testit niin eipä tullutkaan enää hymynaamaa ja viivakin oli jo haalistunut, eli ei kauvan kestänyt tulos testeissä ja jos oisin vaan iltapäivällä testaillut niin en ois napannut hymynaamaa ollenkaan tässä kierrossa, koska eilen illalla puikossa oli suht vahva viiva mutta ei tullut testiin hymynaamaa.
Kiinnostaisi vaan kuinka teillä muilla on käynyt?
 
miss_piggy
6kk terolut-kuuri takana, en tiedä oliko mulla niiden aikana ovista ollenkaan, koska nyt sitkeästi olen tikutellut koko tämän terottoman kierron, jossa wondfon testit on näyttäneet kahta viivaa alusta asti, davidin testit taas pelkkää haamulaista kunnes eilen ja toissapäivänä tuli davidiin tällaiset:



Mun luomukiertohan on aika pitkä ollut aina, 38 päivästä ylöspäin, ja pco:han tuo vielä lisähaastetta. Mutta kunnon nippailuja oli eilen koko päivän :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
miss_piggy
Hydrangea: Kiitos :)

Toivotaan että viimeinki tärppäis...miten muuten oviksen aikana noin yleisesti suositellaan ajoittamaan nuo pupuilut? Ku meillä nyt oli sitte kp 24, 25 ja 26. Tänään ei tosiaan enää sitä plussaa tullu, eli haamulainen joten eiköhän se ovis ollu sitte eilen =)
 
-90
No siis lääkärissä kävin ja verikokeissa ja niiden mukaan kaikki oli ok.. Täälä meidän pienellä paikkakunnalla kun ei oo gynee, pitäis varata yksityiselle joka seki on 80km päässä. Aattelin et jos ei pian ala niin varaan ajan.
 
hei ihmiset! mitä mieltä olette mun testeistä, onko negaoja kaikki?
meinaan mul oli edellis päivä ja eilen jo semmonen ovu fiilis, ala vatta sattus jne, edelleenki kyllä nipistelee ala vatsa.
me ollaan jo puol vuotta yritetty, ja tää on eka kerta ku kokeilen ovutestejä, eli en osaa tulkita niitä yhtään :)
Jos joku muu on saanu samanlaiset tulokset ja onnistunu silti tulla raskaaksi antakaa minulleki vähän hope :)
Aijaa.com - ovutestejä
 

Yhteistyössä