Tänään yllätyin. Lääkäri suositteli karppausta!

  • Viestiketjun aloittaja "sondersson"
  • Ensimmäinen viesti
paulamummu
[QUOTE="Helekutti";30106121]Ja mietitkö edes mitä paskaa tonne "blogiisi" kirjoitat:

"Luomulihapullissakin proteiinia on 17g, mutta kai täyslihavalmisteissa täytyisi olla sitä 100% ?"

Siis ihan totta hei, etkö tajua? Ei liha ole 100 % proteiinia vaikka leikkaisit sen suoraan elukasta.[/QUOTE]

Kas, enpä ole niitä virheitä tarkastellut vuosikausiin;-D

Tarkoitin tietysti "sillä" lihapitoisuutta - joka esimerksi meetwurstissa on ollut joskus 134%...

Helpottais kummasti, jos joku niistä ilmottelisi, mut ei mulla ole aikaa niitä korjailla...;-)

Onkohan se tuolla:
luomulihapullia tietysti

J.K. Hävitän juolavehnää omalta lasten leikkipaikalta, koska myrkkyjä meillä ei käytetä missään: leikkasin teltan (JYSKistä joskus ostanut) pohjan pois - sellainen pieni kevyt koottava nylonteltta, jonne ei itikat ja paarmat pääse. Siellä mahtuu yks mummo kyykkäämään helposti ja nykkimään käsin rikkaruohot, MUTTA nyt, ens maanantaina on uusikuu ja alkaa yläkuu, ei ne silloin lähde niin kätevästi maasta isti, kuin alakuulla täydenkuun jälkeen. Toimii kyllä 100% noin:)
 
.vieras.
Kas, enpä ole niitä virheitä tarkastellut vuosikausiin;-D

Tarkoitin tietysti "sillä" lihapitoisuutta - joka esimerksi meetwurstissa on ollut joskus 134%...

Helpottais kummasti, jos joku niistä ilmottelisi, mut ei mulla ole aikaa niitä korjailla...;-)

Onkohan se tuolla:
luomulihapullia tietysti

J.K. Hävitän juolavehnää omalta lasten leikkipaikalta, koska myrkkyjä meillä ei käytetä missään: leikkasin teltan (JYSKistä joskus ostanut) pohjan pois - sellainen pieni kevyt koottava nylonteltta, jonne ei itikat ja paarmat pääse. Siellä mahtuu yks mummo kyykkäämään helposti ja nykkimään käsin rikkaruohot, MUTTA nyt, ens maanantaina on uusikuu ja alkaa yläkuu, ei ne silloin lähde niin kätevästi maasta isti, kuin alakuulla täydenkuun jälkeen. Toimii kyllä 100% noin:)
Ei taida mummu ihan järjissään olla :LOL:
 
.vieras.
Ei taida mummu ihan järjissään olla :LOL:[/QUOTE

ai kun oton kivan teltan omaan käyttöön? Mun se kyllä on:)

Viherpiha- lehdessä on artikkeli - tässä osa siitä;

Kuukalenteri kertoo kansanperinteestä | Viherpiha

Noilla konsteilla kasvimaan touhut onnistuu, mut mun täytyy opetella niitä, koska en ole saanut niitä perimätietona;-)
Perun puheeni. Oletkin vain näemmä älykääpiö.
 
paulamummu OT
Ei taida mummu ihan järjissään olla :LOL:[/QUOTE

ai kun oton kivan teltan omaan käyttöön? Mun se kyllä on:)

Viherpiha- lehdessä on artikkeli - tässä osa siitä;

Kuukalenteri kertoo kansanperinteestä | Viherpiha

Noilla konsteilla kasvimaan touhut onnistuu, mut mun täytyy opetella niitä, koska en ole saanut niitä perimätietona;-)
Enkä halua pelkästään istua koneella. Kovasti täytyy opetella kaikkea muuta, esimerkiksi tämä on nyt mun mielessä aina uudelleen:
https://www.youtube.com/watch?v=R003l_93J0E

Aion tehdä joskus tuolla systeemillä jotain, mut vasta talvella;-)
 
"Helekutti"
Paula-täti voisi nyt vaikka ihan ensin selvittää itselleen, mikä on "lihapitoisuus" ja mikä on "proteiini". Ne kun eivät ole synonyymejä. Vähärasvaisen lihan "proteiinipitoisuus" on yleensä luokkaa 21 % eli 21 g/100 g "lihapitoisuuden" ollessa 100 % eli pelkkää lihaa.

Toisekseen Paula-rakas, jätä nämä saatanan vanhat ketjut nostelematta. Eikä mulla ole sulle mitään sanottavaa enää. Suosittelen nuppilääkärissä käyntiä. Kun olet niin lääkevastainen niin suosittelen sulle terapiaa.
 
vierailija
Masennuksen hoitoon, piristää kuulemma ja pitää mielialan tasaisempana.
Karppailua olen muutenkin pitänyt terveellisempänä ruokavaliona kuin virallisterveellistä, mutta yllätyin kun kuulin että vihdoin löytyy ajantasalla olevia lääkäreitäkin.
"– Missä se julkaistaan, eli kuinka luotettava julkaisualusta on?

Kotilainen muistuttaa, että nykypäivänä esimerkiksi sosiaalisessa mediassa käytetään erilaisia algoritmipohjaisia ja jopa koneellista uutisten tuottamista. Todellisuudessa teksti voikin olla tekoälyn tuotosta ja johtaa tarkoituksella harhaan." tänään ei voi olla mistään niin varma:-(
 

Yhteistyössä