Tänään yllätyin. Lääkäri suositteli karppausta!

  • Viestiketjun aloittaja "sondersson"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22940762]Oho, no sulla on sitten ollut kremppoja. Diabetestä kuitenkin varmaan seurataan? Vai voiko siitä ihan täysin parantua, siis kakkostyypistä?[/QUOTE]

On ollut mutta valoa tunnelin päässä jo näkyy.Ja kuten sanoit en koskaan täysin parannu diabeteksestä mutta selviän nyt ilman lääkitystä kun vältän hiilareita ja tarkoitus olisi elää näin lopunelämää koska en halua noita sairauksia takaisin.
 
"klovni75"
Mulla kans VHH auttaa tasaamaan mielialaa! Aivovamman takia mieliala heittelee tosi herkästi, mutta kun syyskuun alussa aloin karppaamaan, on todella paljon tasapainoisempi mieli eikä hermotkaan mene niin herkästi. Suosittelen!
 
antikarppi
[QUOTE="sondersson";22939933]Masennuksen hoitoon, piristää kuulemma ja pitää mielialan tasaisempana.
Karppailua olen muutenkin pitänyt terveellisempänä ruokavaliona kuin virallisterveellistä, mutta yllätyin kun kuulin että vihdoin löytyy ajantasalla olevia lääkäreitäkin.[/QUOTE]

Jos kerran olet karpannut, niin karppaus ei ole tehonnut masennukseen, joten ei toiminut lääkärin ohje.
 
"Jonna"
Masennus voi johtua myös ravinnosta, ei siihen lääkkeitä aina tarvita! Mullakin karppaus vei masennuksen tiehensä, on paljon tasaisempi olo! Luulen sen johtuvan rasvojen lisäämisestä, aivothan tarvivat sitä enemmän kuin mitä ihmiset luulevat, onhan aivoista suurin osa kuitenkin ihan rasvaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
"sondersson"
[QUOTE="vieras";22940237]Mitä sitten teit siellä lääkärillä? Jos tiesit karppaamisen olevan terveellistä ja auttavan, niin miksi et kokeillut? Vai kokeilit, mutta se osoittautuikin huuhaaksi?[/QUOTE]

mä en käynyt lääkärillä, vaan äitini.

Itse olen huomannut karppaamisen hyvät puolet jo aikoja sitten.
 
lähetä lääkärillekin
Maltodekstiiini on kans hiilaria ja useimmiten muuntogeenistä. Ei ihme, jos turvottaa:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1244824/Fears-grow-study-shows-genetically-modified-crops-cause-liver-kidney-damage.html
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
lähetä neuvolantädillekin
lähetä neuvolantädillekin
Alkuperäinen kirjoittaja lähetä lääkärillekin;22944607:
Maltodekstiiini on kans hiilaria ja useimmiten muuntogeenistä. Ei ihme, jos turvottaa:
h---
ttp://www.dailymail.co.uk/news/article-1244824/Fears-grow-study-shows-genetically-modified-crops-cause-liver-kidney-damage.html
On muuten monissa täyteaineenakin apteekkivalmisteissa. Mutta missä on?

h---
ttp://www.sott.net/articles/show/184817-Doctors-Warn-Avoid-Genetically-Modified-Food
 
muistattekos
muistattekos
No mä kun kävin 30kg pudottaneena lääkärin juttusilla, niin ei sitä kiinnostanut millä se paino oli pudonnut, totesi vaan että hieno homma. *3 vuotta takana hiilareiden tiedostamista*

Ai juu, ja mun mieltä kanssa tasoittaa VHH. Ehdoton.
Ei kiinnosta, ei. Kalliiksi tulee ainakin tässä EU:ssa:
h---
ttp://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article199771.ece?s=l&wtm=mediuutiset/-19122008
 
"vieras"
[QUOTE="Jonna";22941769]Masennus voi johtua myös ravinnosta, ei siihen lääkkeitä aina tarvita! Mullakin karppaus vei masennuksen tiehensä, on paljon tasaisempi olo! Luulen sen johtuvan rasvojen lisäämisestä, aivothan tarvivat sitä enemmän kuin mitä ihmiset luulevat, onhan aivoista suurin osa kuitenkin ihan rasvaa.[/QUOTE]

Toinen vaihtoehto on gluteeni, tai siis sen vähentäminen/poisjättö. Kannttaa lukaista tämä:

Viljojen gluteeni huumeiden listalle? - Keskustelut - Tiede.fi
 
Helekutti
Miks ihmisille kaupataan jodioitua suolaa, ku voisivat syödä hieman levätuotteita sen sijasta, ja saisivat samalla monia vitamiineja ja hivenaineita.. : /
Koska jodin puutteen aiheuttama struuma oli Suomessa varsinainen kansantauti ennen ruokasuolan jodioimista. Täällä kuivalla maalla katsos ei ole mitään väliä mitä syöt, ennen globaalistumista ruoasta ei saanut tarpeeksi jodia vaikka olisit päälläs seissyt ja syönyt mitä vain. Ei levätuotteita silloin ollut eikä niitä nytkään lisäravinteena käytä kuin vegaanihörhöt.

Kaikki merestä tullut sisältää enemmän tai vähemmän jodia, tiesin kyllä sen Paula. Ihmettelen vain miten olet jaksanut kaikki nämä vuodet melskata foorumeilla saamatta aikaan yhtään mitään. Tässä ajassa olisit jo opiskellut itselesi vähintään maisterin tai DI:n paperit joltain ravitsemukseen liittyvältä alalta ja voisit oikeasti vaikuttaa johonkin. Minä tein niin ja olen hyvin tyytyväinen. Pääsen tekemään ratkaisuja jotka oikeasti vaikuttavat ihmisten syömiseen.
 
paulamummu
Minä tein niin ja olen hyvin tyytyväinen. Pääsen tekemään ratkaisuja jotka oikeasti vaikuttavat ihmisten syömiseen.
Sitten mun on nakattava tämä pallo sulle!
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/maissiallergia.htm

Katsotaan, mitä saat aikaan! Tosin eihän ihmisten ole pakko syödä kaikkea, mitä kaupassa on...
Nyt sairaat ihmiset eivät löydä sopivaa syötävää enää mistään eikä sitä ole sairaalassakaan:-(
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Helekutille
Siis mitä mun olisi pitänyt saada aikaan? Kyllä mulle riittää, et omat lapset ja lapsenlapset voi hyvin. Mut jos sulla on valtaa muuttaa sairaalaruokaa paremmaksi, ole hyvä ja tee jotakin!

pikkuhoo+
ttp://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1260549674/17#17
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Helekutille
Mistä tiedät, kuka sun koulutuksen on sponsoroinut?
Hiivauutekin voi olla muuntogeenistä ja teollisuuden suosima kuivahiiva. Tietäisitkö, onko? Tai ota selvää sitten!
 
Helekutti
Siis mitä mun olisi pitänyt saada aikaan?
No en mä tiedä mitä sä yrität mutta jotain kyllä. Suuna päänä vauhkoat ympäri nettiä ja saat aikaan vaan banneja eri foorumeille. Luulisi että jossain vaiheessa ei enää selitykset hiivauutteista ja glutamaateista enää mene läpi ja pitäisi katsoa peiliin. Sinä et ainakaan ole osa ratkaisua, se on tullut huomattua.
 

Yhteistyössä