Tänään julkaistaan uusi Me&I-mallisto!!!! Hyvä kun sain yöllä nukuttuakaan! =D

  • Viestiketjun aloittaja ihkuaaaa :) :) :)
  • Ensimmäinen viesti
En kyllä ymmärrä näitäkään perusteluita että ostetaan sen takia meandia että ei olis jokaisella vastaantulijalla samanlaista, mun mielestä niitä on ihan yhtä monella kun niitä hennesin tai lindexin vaatteita. Mää ostan meijän lapsille paljon vaatteita, mulle on ihan se ja sama mitä merkkiä ne on vai onko mitään kuhan ne miellyttää mun silmää ja ajatelkaa ostan usein vaatteita KIRPPARILTA!!! kauheeta. Housuista en maksais mitään 30€ jonkun merkin takia ja meillä kun ne tulee käyttöön niin en nää mitään järkee ostaa esim. 2 vuotiaalle erittäin touhuavalle lapselle sellasia vaatteita, meillä ainakin kesällä juostaan ulkona kauheeta vauhtia hiekalla ja asvaltilla ja kaatuillaan jollon polvet kärsii, miks laittaisin 30€ housut ja ne olis rikki kun voin saada yli puolet halvemmalla usein jopa kestävämmät ja ihan yhtä kivat ellei kivemmat.

Siis mikäs siinä jos joku haluaa niitä käyttää, en sitä tällä tarkota. Ite en vaan niistä perusta enkä nää niitten ostamiselle mitään järkee (meille). Jonkun tunikan vaikka voisin ostaakin, mutta en niin että meijän vaatekaappi olis täynnä vain niitä. Eikä ne lapset osaa vaattia niitä meandia, kyllä niille kelpaa ihan ne henkkamaukan vaatteet, sielläkin on paljon kivoja. Ja toisekseen eikö oo olemassa mitään muuta kun meandi ja sit toinen vaihtoehto on henkkamaukan vaatteet ??? että näistä on sitten valittava vai?? mää kuulun sit johonkin ihme heimoon kun meillä on kyllä muualtakin hankittuja vaatteita ja itte tehtyjäkin.
 
Mihin kellonaikaan se mallisto yleensä avautuu nähtäville?
Varmaan menee sivusto taas tukkoon... : / Pitäis kuitenkin olla iltapäiväksi tilaus laadittuna.
 
Tykkään pukea lapseni nätisti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27966154:
Yhtälailla kuin siitä, että jos ei osta läjittäin miikkareita, hamstraa henkkamaukkaa.
No nyt mä tajuan vielä vähemmän.

Ei kaikkien tarvitse pitää miikkareista tai henkkamaukasta, mutta jos jollekulle jokin tietty vaatemerkki on niin käsittämätön punainen vaate, että äitikin pitää julistaa rumaksi ja huolittelemattomaksi, tekisi mieli jo sutkauttaa jotakin ketusta ja pihlajanmarjoista.
 
"jippii"
Mä oon nähnyt jo koko malliston :) Olihan siellä onneks tilattavaa ihan tarpeeksi, vaikka kurkistuskuvista aattelin että tulee halpa kausi :D Peitto vaan jäi harmittamaan, mä niin odotin pususammakkoa, enkä sammakkoa suu alasinpäin :( Möks
 
"Vieras"
Puetko sä noita itsellesi?

[QUOTE="jippii";27967377]Mä oon nähnyt jo koko malliston :) Olihan siellä onneks tilattavaa ihan tarpeeksi, vaikka kurkistuskuvista aattelin että tulee halpa kausi :D Peitto vaan jäi harmittamaan, mä niin odotin pususammakkoa, enkä sammakkoa suu alasinpäin :( Möks[/QUOTE]
 
pakko saada
Sammakkohaalari ja sammakkohousut sekä bandahousut tilaan ainakin meidän taaperolle. Meillä on ollut omenapyllyhousut ja siilihaalari niin kovassa käytössä nytkin.
 
kiva päästä katsomaan mitä tulee. itse tykkään railakkaista väreistä jotka myös pysyy vaatteissa ( muutamia lukuunottamatta ) ja siitä että ne vaatteet kestää käyttöä ja pesua. ne on mun kriteerit. meillä ostetaan myös henkkamaukkaa tms. jos sieltä jotain kivaa löytyy. ikävää niissä on kankaitten laatu.on ohutta kangasta ja värit kaikkoaa ekoissa pesuissa.
 
"vieras"
Niitä velourisia ja froteisia me ostetaan pääasiassa. Pari vuotta sitten ostin sydänpyllyt kirpparilta eurolla ja tykästyin malliin. Tuon jälkeen ostin meandi:lta kun ne käytetytkin oli kalliita ja tuo eka ostokseni oli tosi tosi tuurilöytö. Tykkään noista haalareista ja meillä on kaksosilla kulutus kova:)
 
"jippii"
[QUOTE="Vieras";27967472]Puetko sä noita itsellesi?[/QUOTE]

Mitenkä niin? :D En noita, mutta aikuisten vaatteista kyllä joitain. Enkä meinannu kyllä pukea peittoa kenellekkään :D
 
"jippii"
Meillä kans enimmäkseen vauvalla haalareita ja haaremeita, niin piristäviä ja nättejä. Isommille lähinnä vaan pipoja ja joitain paitoja mitä suostuvat vielä pitämään, kun pitäs olla kaikki jo niin "isoje"juttuja nykyään. Kuten musta huppari ja pillifarkut :(
 
"kerttu"
Kyllä täälläkin uutta mallistoa mielenkiinnolla odotetaan, vaikka en mikään sen kummempi fani ole. Satunnaisesti ostettu kutsuilta joitakin vaatteita. Hinnaltaanhan nuo on samaa kuin muutkin merkkivaatteet. Meillä vaattee ostetaan käyttöön niin itselle kuin lapsille, ei jälleenmyyntiä suunnitellen. Vaatteita käytetään järjellä kuten muitakin vaatteita, eli pihaleikkeihin on huonommat kamppeet ja sisällä voi pitää mitä vaan kun ei tarvii sen kummemmin varoa rikkoontumista tai likaantumista.
Ihan samalla tavalla tuntuu olevan eri vaatemerkeillä omat faninsa, oli kyse Me&i:sta, Maxomorrasta, Metsolasta tms..niitähän riittää. Meillä käytetään niin kirpparikamaa, markettivaatteita kuin näitä merkillisiäkin :) Sulassa sovussa sekaisin. Ja kirpparille laitetaan samoilla hinnoitteluperiaatteilla kuin muutkin vaatteet. Joten jos siellä niitä ahneita sitten käy meidän kirppispaikalta eteenpäin myytäväksi hakemassa niin olkaapa hyvä vaan.
 
"Vieras"
Sitä vaan että oletko saanut lapselta millai selville että hän tykkää noista vaatteista ja haluaa että vanhemmat käyttää rätteihin sikana rahaa joka on varmasti pois jostain muusta?

[QUOTE="jippii";27967560]Mitenkä niin? :D En noita, mutta aikuisten vaatteista kyllä joitain. Enkä meinannu kyllä pukea peittoa kenellekkään :D[/QUOTE]
 
Olin pari vuotta sitten ihan hullaantunut merkkiin. Mutta sitten alkoi tympiä yksi asia, samaa mekkoa saattoi tulla vastaan vähän joka nurkan takaa... Ja ne kuosit tuntui aina vain toistavan itseään. Mutta velourhousut ovat olleet hyviä ja kestäviä. Niitä ehkä ostan, jos ovat hyvän värisiä.

Muut merkit on kuitenkin vieneet nyt voiton.
 
"vieras"
Voi mikä pettymys! Ei mitään kivaa saati mitään uutta. Miksi ne kierrättää samoja vanhoja kuoseja ja värejä? Tykkäsin Me&I:sta esikoisen ollessa ihan pieni, mutta samat medaljongit ja sammakot on nähty jo aivan liian monta kertaa.
 
"jippii"
[QUOTE="Vieras";27967622]Sitä vaan että oletko saanut lapselta millai selville että hän tykkää noista vaatteista ja haluaa että vanhemmat käyttää rätteihin sikana rahaa joka on varmasti pois jostain muusta?[/QUOTE]

No voihan sentään :D Mitenksä se sinä saat selville mitä vaatteita lapsesi haluaa? Minä ainakin kysyn isommilta ja vauva hymyilee näille kuoseille, mikä nyt sinänsä ei varmaan mitään sano, mutta pakkohan ne päätökset on jonkun tehtävä ja meillä ne on ainakin vanhemmat ketkä niitä päätöksiä tekee niin lasten pukeutumisesta ja syömisistä yms. Minun mielestäni rahat eivät ole muusta pois meidän perheessä, ehkä mässätään vähemmä roskaruokaa tai jotain muuta turhaa, mutta parempaa rahankäyttökohdetta en ole vielä keksinytkään, kuin lapset :)
 
no just
[QUOTE="Vieras";27967593]Onko teillä Miikkarilaisilla kellossa enemmän tunteja kuin muilla ihmisillä vai puetteko aina useamman vaatteen päällekäin kun vaatteet ovat niin "kovassa käytössä"?[/QUOTE]

Eihän niitä vaatteita tarvii olla kaappi pullollaan kun pesukone löytyy. Muutamaa v aatetta kun kierrättää silloin ne vaatteet on kovassa käytössä. Oli kyse mistä tahansa vaatteesta. Vai eikö teillä ole mitkään vaatteet kovalla käytöllä?
 

Yhteistyössä